Succes ermee, dan hoop ik voor jou dat de wegen begaanbaar blijven. en we zien de foto's graag tegemoetquote:Op donderdag 3 maart 2005 14:35 schreef Subhuman het volgende:
Zo mensen ik ben weer terug van m'n werk en nu heb ik anderhalve week vakantie om te verhuizen!
Je had de topicsluitende post in jouw adoratietopic toch wel gelezen he?quote:
Kijk eens een posting omlaag / omhoog (hangt ervanaf hoe je het wilt bekijkenquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je had de topicsluitende post in jouw adoratietopic toch wel gelezen he?
Even afwachten wat het onderwerp wordt en dan ga ik wel brainstormenquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:40 schreef PdeHoog het volgende:
@pea: in reactie op PdeHoog
Moet te doen zijn![]()
. Gaarne wel even eerst het idee spuien voor ik definitief ja zeg
kijk Offy, ik maak er nou geen probleem van om model te spelen
(sorry jongens, inside IRC-joke)
Heb jij dat boek nou al eens gekocht?quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:46 schreef pea4fun het volgende:
Even afwachten wat het onderwerp wordt en dan ga ik wel brainstormen
Mijnes ookquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:30 schreef Klonk het volgende:
een witte wereld, heel nederland onder de sneeuw, nee hoor een klein stukje bevolkt door lieve vlaaien etende mensen bood dapper weerstand aan de sneeuw
Ja, dat was in Hoorn om kwart over acht vanochtend, de zon scheen toen vrij fel en de lucht was erg blauw. Ik was op weg naar mijn werk en dat duurt normaal ruim 5 minuten, maar vandaag zeker een half uur. En dat kwam niet door de gladheid!quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:19 schreef Ouwesok het volgende:
Héé Borelius.... zag ik daar iets als blauwe lucht
dat zouden die 2 hier idd zou doen ja (ervaring met skates)quote:
e zou dan maar op je bek gaanquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee die maïsakker-slee-mongolen dan....
jaquote:Op donderdag 3 maart 2005 17:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heb jij dat boek nou al eens gekocht?
Mijn weekend is begonnen
Ah.. okeequote:Op donderdag 3 maart 2005 21:20 schreef pea4fun het volgende:
jaAlleen nog geen letter erin gelezen...dat ga ik nu doen denk ik.
Welk boek hebben we het overquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
jaAlleen nog geen letter erin gelezen...dat ga ik nu doen denk ik.
Nice job! Had je je fotografische kunsten ook op compromitterende composities gerichtquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
O ja trouwens, over carriere gesproken
Ik had dinsdag salarisbesprekingen... Bijna 9 % erbij
vroeger sneeuwde het niet in maartquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:36 schreef Bowiefan het volgende:
Vind het maar slappe figuren, Vroegâh gingen we gewoon op onze laarsen aan de bumpers van auto's hangen
Die besteleendjeswaren geweldig, die hebben zo'n ideale ronde stang als bumper
Nog maar blauw luchtje van vanmiddag.
[afbeelding]
zit hier bij mijn ouwelui, dus helaas kan ik niet meer als een beetje basic bewerkingen met irfanview uitvoeren
Zeg maar eens eerst over welk boek jij het hebt, dan kijken Pea en is of dat hetzelfde boek is waar wij het over hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:49 schreef PdeHoog het volgende:
Welk boek hebben we het over![]()
ben niet nieuwsgierig hoor
quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zeg maar eens eerst over welk boek jij het hebt, dan kijken Pea en is of dat hetzelfde boek is waar wij het over hebben
Waarom mannen en vrouwen met hun lichaam zeggen wat ze eigenlijk niet willen vertellenquote:
quote:Waarom staan mannen in de 'kapotte-rits'-houding? Waarom moet je nooit je armen over elkaar slaan? Waarom laat een vrouw als ze flirt haar kin op haar handen rusten? Waarom stappen we liever niet in een volle lift? Hoe komt het dat voeten de waarheid vertellen?
Door lichaamstaal straal je vaak onbewust iets anders uit dan je elf denkt. Allan en BarabaraPEase laten zien hoe dat komt, aan de hand van recente psychologische, biologische en sociale inzichten. Met veel humor vertellen ze over de duimvertoon, de tunnelvisie van mannen, het miiroksyndroom, pluisjesplukken, de cowboypose en territoriumdrift bij automobilisten. De boek vol herkenbare voorbeelden maakt je bewust van je lichaamstaal, wat handig is in situaties op het werk, met vrienden en liefde.
Sodemeurders..... Al in liters omgerekendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |