quote:13:55 uur Den Haag<->Rotterdam Door een defecte bovenleiding rijden er tussen Rotterdam en Delft geen treinen maar bussen. Vertraging: 30-60 minuten. Reisadvies: * Doorgaande reizigers omreizen tussen: Rotterdam en Schiphol Rotterdam en Amsterdam via Utrecht. * Rotterdam en Den Haag via Pijnacker. * Rotterdam en Den Haag Centraal en Rotterdam en Leiden via Gouda. Prognose: * De verwachting is dat deze situatie tot na de avondspits zal duren.
Daar geeft NS toch regelmatig een hele goeie indicatie van zou je zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:36 schreef Briggy het volgende:
Waar zouden we zijn zonder de trein zeggen ze dan...
Rewimo : Sterkte met de expeditiequote:Succes alvast met de hele rit, zal voor je duimen dat het een beetje meezit.
Daar had pea dat muisje dus voor kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:23 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Voor grotere vogels is het misschien een idee om zo'n platgereden konijn in je tuin te leggen. Ik zag er vanmorgen eentje op de N305 liggen waaraan de nodige kraaien zich tegoed dedenja, zielig, maar zutsj is laif zalle we maar zeggen
jij bofkontquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:50 schreef Xilantof het volgende:
en toen mocht ik ook wat eerder naar huis
hier in den haag sneeuwt het nu....quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
jij bofkont
Nou...tempo...ga er opuit met de camera...hop hop...actie....niet terugkomen zonder mooie foto's
Het kan even niet: Dus wel verse sneeuwquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:59 schreef Subhuman het volgende:
Het moet wel droog blijven want ik moet vanavond nog de stad in voor een feest! Tot nu toe heeft hier de zon zich de hele dag proberen te laten zien, hoewel alleen vanochtend de lucht mooi blauw was. Dus als het even kan: geen nieuwe sneeuw graag!
Verkeerde prio's hierquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hier in den haag sneeuwt het nu....
bovendien wil ik eigenlijk wat werkgeheugen voor m'n pc halen...
misschien als ik daarbij door rijdt, dat ik dan daarna even wat foto's kan maken in het park...
misschien, maar dan moet ik me morgen haasten voor dat geheugen...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Verkeerde prio's hier. Geheugen kan je morgen ook halen. Eerst foto's
Je klinkt alsof je zelf de bakstenen naar boven moest dragen en inmetselen!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:10 schreef Xilantof het volgende:
wil ook even uitpuffen van het werken zeg![]()
nee dat hoefde gelukkig niet zeg.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je zelf de bakstenen naar boven moest dragen en inmetselen!!!
Goed planquote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:04 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Het kan even niet: Dus wel verse sneeuw
Ik ga de dag eens met een uur of twee inkorten. Lijken me geen dooien van te vallenen zowel, dan toch
dit was de ergste sneeuw in 20 jaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:51 schreef PdeHoog het volgende:
Het is hier ook goed bezig. Ik wilde eigenlijk nog ff foto's gaan maken in de binnenstad, maar ik denk dat ik dat maar ff laat schieten. Er komt vast nog wel een keer sneeuw.
Pea, je hebt er al weer aardig wat werk van gemaakt, het lijkt me heel leuk om mee te doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:34 schreef pea4fun het volgende:
Zo, kom ik weer binnenstormen...kijk even allemaal hier Fotomeetingtopic deel 20: komt allen tezamen!
Ik heb even de poll weggehaald en gewoon de data neergezet.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:40 schreef Borelius het volgende:
@PdeHoog:
Ik heb jou al eerder betrapt op meer inzicht in zaken dan je leeftijd zou doen vermoeden!
[..]
Pea, je hebt er al weer aardig wat werk van gemaakt, het lijkt me heel leuk om mee te doen.
Iedereen die nog niet gekeken heeft: gauw kijken!
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:40 schreef Borelius het volgende:
@PdeHoog:
Ik heb jou al eerder betrapt op meer inzicht in zaken dan je leeftijd zou doen vermoeden!
Gelukkig heb je een weekend om uit te rusten van de reisquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Na een reis van slechts 5 uurzijn we in Roosendaal aangekomen.
Maar je bent wel VEILIG in Roosendaal aangekomenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Na een reis van slechts 5 uurzijn we in Roosendaal aangekomen.
Ik weet er alles vanquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:04 schreef Ouwesok het volgende:
Gelukkig kleven er ook een flink aantal hele leuke kanten aan het 'extern zijn' en daar geef ik gaarne een paar uurtjes fotografie voor op
Word je nou niet koffie-moequote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:04 schreef Ouwesok het volgende:
ZoBoodschapjes binnen, scanner gestart, forum op de andere masjien, verse koffie.......
Ik zit bepaald niet op een zinkend schip, maar wel een schip dat nogal eisen aan de bemanning stelt, bovendien sla je richting je klant een historisch pleefiguur wanneer je als externe je hobby voorrang geeft.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet er alles van
Ik heb alleen nog maar op zinkende schepen gezetenMaar hey, als het ECHT mis gaat, spring ik er gewoon vanaf
Mijn geld blijft wel rollen
Steeds harder zelfs
(van de week 9% erbij gekregen
)
Oh kan me weinig schelen hoor. Ik kom geregeld een kwartier of een half uur te laat op een mooie mistige ochtendquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:16 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik zit bepaald niet op een zinkend schip, maar wel een schip dat nogal eisen aan de bemanning stelt, bovendien sla je richting je klant een historisch pleefiguur wanneer je als externe je hobby voorrang geeft.
Ik zit op dit moment al twee jaar als externe bij een klant, maar af en toe ben ik toch echt wel eens vrij om gewoon lekker foto's te gaan maken hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:16 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik zit bepaald niet op een zinkend schip, maar wel een schip dat nogal eisen aan de bemanning stelt, bovendien sla je richting je klant een historisch pleefiguur wanneer je als externe je hobby voorrang geeft.
Op mistige ochtenden lukt me dat ook wel, maar niet vanwege fotografiequote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh kan me weinig schelen hoor. Ik kom geregeld een kwartier of een half uur te laat op een mooie mistige ochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |