abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25367280
ik hoop maar dat O.Sok het begrijpt B.lius, ik ben er duidelijk nog niet oud genoeg voor
Auto is weer klaar, moest zoals gebruikelijk weer meer aan gebeuren als verwacht. Maar ik gaat zo de rondrit vervolgen naar het nog hogere noorden alwaar een avondje catannen op het programma staat

dag allemaaaaal
  vrijdag 4 maart 2005 @ 18:59:58 #177
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_25367437
Doei Bowie Veel plezier vast
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_25367445
Hoi Bowie, Ouwesok snapt hem wel hoor, ik heb vaker met hem geboomd, ook buiten het forum om!
Ik heb er zelf ook lang over gedaan en er moest eerst iets heel vervelends gebeuren in mijn leven voor dat het kwartje viel. Dat ik zo van leer trek is, omdat ik hoop hier en daar een eitje gelegd te hebben dat uitkomt voordat er zoiets nodig is. Degenen die het nu niet vatten hebben hopenlijk wel voldoende geheugencapaciteit om zich dit te herinneren op een tijdstip dat het nog zin heeft.

Ken je die reclame van die oude man bij het raam die zegt:
Ja mooi, daar komen ze nu mee?

Daar zit meer in dan eens stukje platte commercie!

En waarom neem ik al die moeite en het risico? Zo ben ik nu eenmaal.
...niet geschoten is altijd mis...
pi_25367952
Je bent diepzinnig bezig Borelius , maar volgens mij snap ik wat je bedoelt en kan ik je er wel gelijk in geven en dan te bedenken dat ik eigenlijk nog een broekie ben vergeleken bij jullie
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 4 maart 2005 @ 19:34:46 #180
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25368028
Zo, kom ik weer binnenstormen...kijk even allemaal hier Fotomeetingtopic deel 20: komt allen tezamen!
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_25368111
@PdeHoog:
Ik heb jou al eerder betrapt op meer inzicht in zaken dan je leeftijd zou doen vermoeden!
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 19:34 schreef pea4fun het volgende:
Zo, kom ik weer binnenstormen...kijk even allemaal hier Fotomeetingtopic deel 20: komt allen tezamen!
Pea, je hebt er al weer aardig wat werk van gemaakt, het lijkt me heel leuk om mee te doen.
Iedereen die nog niet gekeken heeft: gauw kijken!
  vrijdag 4 maart 2005 @ 19:49:51 #182
52657 pea4fun
pi_25368256
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 19:40 schreef Borelius het volgende:
@PdeHoog:
Ik heb jou al eerder betrapt op meer inzicht in zaken dan je leeftijd zou doen vermoeden!
[..]

Pea, je hebt er al weer aardig wat werk van gemaakt, het lijkt me heel leuk om mee te doen.
Iedereen die nog niet gekeken heeft: gauw kijken!
Ik heb even de poll weggehaald en gewoon de data neergezet.

Wat subhuman zei had ik nog niet over nagedacht.
pi_25368262
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 19:40 schreef Borelius het volgende:
@PdeHoog:

Dat valt best mee hoor
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 maart 2005 @ 20:06:16 #184
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25368525
Na een reis van slechts 5 uur zijn we in Roosendaal aangekomen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 4 maart 2005 @ 20:20:48 #185
52657 pea4fun
pi_25368724
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Gelukkig heb je een weekend om uit te rusten van de reis
pi_25369242
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Maar je bent wel VEILIG in Roosendaal aangekomen
dan kun je mooi over een uurtje de uitslag van de onderwerpen-stemming bekend maken
pi_25369661
Het is hier al weer een tijdje opgehouden met zachies sneeuwen. De weg en de fietspaden voor de deur die helemaal sneeuwvrij waren, zijn wederom onder enkele cm's sneeuw bedekt en het is nog niet over!
Wat een idiote winter is het toch. Een collega van mij is vandaag teruggekeerd uit Zuid-Afrika. Hij ging daar heen toen het hier al lente leek te zijn. Ik had graag zijn gezicht gezien toen hij aankwam!
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:33:59 #188
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_25369832
Ik ga morgen eindelijk maar eens proberen om wat echt MOOIE sneeuwfoto's te maken
pi_25370061
Nog een kwartiertje, dan mag ik weer richting werk.
Het sneeuwt nu hier ook al, maar nog geen witte straat gelukkig.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_25370082
Werk ze stil
pi_25370130
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:48 schreef PdeHoog het volgende:
Werk ze stil
dankje
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:57:57 #192
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_25370252
Doe je stil?
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 4 maart 2005 @ 22:04:53 #193
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25370371
Zo Boodschapjes binnen, scanner gestart, forum op de andere masjien, verse koffie.......

@Borelius : Een van de nadelen van het extern zijn in organisaties is dat je niet naar believen vrije dagen kunt opnemen. Hoogst haalbare is momenteel een enkele keer een uurtje of twee eerder naar huis op de vrijdag, en zelfs daar wordt je al op aangekeken. Gelukkig kleven er ook een flink aantal hele leuke kanten aan het 'extern zijn' en daar geef ik gaarne een paar uurtjes fotografie voor op
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  vrijdag 4 maart 2005 @ 22:10:11 #194
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_25370467
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 22:04 schreef Ouwesok het volgende:
Gelukkig kleven er ook een flink aantal hele leuke kanten aan het 'extern zijn' en daar geef ik gaarne een paar uurtjes fotografie voor op
Ik weet er alles van

Ik heb alleen nog maar op zinkende schepen gezeten Maar hey, als het ECHT mis gaat, spring ik er gewoon vanaf Mijn geld blijft wel rollen Steeds harder zelfs (van de week 9% erbij gekregen )
pi_25370480
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 22:04 schreef Ouwesok het volgende:
Zo Boodschapjes binnen, scanner gestart, forum op de andere masjien, verse koffie.......
Word je nou niet koffie-moe
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 4 maart 2005 @ 22:16:58 #196
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25370588
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik weet er alles van

Ik heb alleen nog maar op zinkende schepen gezeten Maar hey, als het ECHT mis gaat, spring ik er gewoon vanaf Mijn geld blijft wel rollen Steeds harder zelfs (van de week 9% erbij gekregen )
Ik zit bepaald niet op een zinkend schip, maar wel een schip dat nogal eisen aan de bemanning stelt, bovendien sla je richting je klant een historisch pleefiguur wanneer je als externe je hobby voorrang geeft.
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 4 maart 2005 @ 22:17:45 #197
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25370601
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 22:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Word je nou niet koffie-moe
Niet echt nee
  vrijdag 4 maart 2005 @ 22:20:12 #198
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_25370641
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 22:16 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Ik zit bepaald niet op een zinkend schip, maar wel een schip dat nogal eisen aan de bemanning stelt, bovendien sla je richting je klant een historisch pleefiguur wanneer je als externe je hobby voorrang geeft.
Oh kan me weinig schelen hoor. Ik kom geregeld een kwartier of een half uur te laat op een mooie mistige ochtend
pi_25370662
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 22:16 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Ik zit op dit moment al twee jaar als externe bij een klant, maar af en toe ben ik toch echt wel eens vrij om gewoon lekker foto's te gaan maken hoor
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 4 maart 2005 @ 22:24:29 #200
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25370720
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh kan me weinig schelen hoor. Ik kom geregeld een kwartier of een half uur te laat op een mooie mistige ochtend
Op mistige ochtenden lukt me dat ook wel, maar niet vanwege fotografie

Mijn ervaring is dat je na een paar keer vrij nemen voor fotografie de naam hebt 'er nooit te zijn'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')