Zorg dat het goeie laarzen zijn Ouwesokquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:46 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Hoi beertje_
Nog steeds hoofdpijn, maar wel een stuk of zestig opnamen weten te maken vanmiddag. Morgen de boze schoenen aan en de Oostvaardersplassen in
We waren ook al even bang dat je een ban aan zou vragen voor onsquote:En den Ham ligt in dit geval in het oosten van het land, ik ben er ooit goed genezen van teruggekeerd
't Is dat je nu een Manfrotto hebtquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
We waren ook al even bang dat je een ban aan zou vragen voor ons
quote:
K'weet dat het Schotse Hooglanders zijn Ouwesokquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:00 schreef Ouwesok het volgende:
Schotse Hooglanders beertje_
Vanmiddag overigens nog vergeten een paar nieuwe wintersporten te vereeuwigen.
- achter een landbouwtrekker sneeuwsurfen
- kite-sleeën
- op een pallet met een stuk touw achter een auto over een spekgladde weg
Was best een plaatje waard geweest allemaal, maar ik vond het een tikkie link om er dichtbij te komen
Niet vergeten, was meer veiligheidshalve.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:33 schreef beertje_ het volgende:
En jij vergeten foto's te maken van de sneeuwpret![]()
![]()
![]()
Had gekund...maar jij zat in groningenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:21 schreef Subhuman het volgende:
Hey Den Ham... Dat ligt redelijk (min of meer) dicht bij Enschede!Als je tijd over hebt om drie kwartier te rijden
Nou dat denk ik niet. Ik was waarschijnlijk onderweg naar Groningen. Dus dan zijn jullie nog dichter bij mij geweest dan jullie zelf ooit voor mogelijk gehouden hadden!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Had gekund...maar jij zat in groningen
Gamaschenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:52 schreef beertje_ het volgende:
Wij zijn via Dokkum naar Lauwersoog gereden, in Dokkum van die dingen gehaald die je voeten en onderste gedeelte van je benen drooghoudtBowie weet wel hoe die krengen heten
Zou eerst laarzen kopen maar kan toch niet op die krengen lopen en bedacht me wat Bowiefan van de week vertelde:
Mijn weekend is best goed tot op hedenquote:
* meldtquote:Op zondag 6 maart 2005 00:08 schreef PdeHoog het volgende:
Is er uberhaupt iemand nog wakker hierobehalve BF
Moet nog ff op de wasmachine wachtenquote:Op zondag 6 maart 2005 00:09 schreef Subhuman het volgende:
Nou jij bent al 20 minuten geleden gaan slapen geloof ik.
Sokquote:
quote:Op zondag 6 maart 2005 00:08 schreef PdeHoog het volgende:
Is er uberhaupt iemand nog wakker hierobehalve BF
Ik heb het zelfde gedonder als jij hebt met je usericon; imagevenue is aan het eikelenquote:Op zondag 6 maart 2005 00:30 schreef Robertje het volgende:
Bowiefan...je hebt je plaatje veranderd...hij is nu groot
Is inmiddels wat weggezaktquote:
Kun jij pas afloggen als je wasmasjien klaar isquote:
Ik ben een damequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |