Ik vertel er ook nooit bij dat ik vrij neem voor fotografiequote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:24 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Op mistige ochtenden lukt me dat ook wel, maar niet vanwege fotografie
Mijn ervaring is dat je na een paar keer vrij nemen voor fotografie de naam hebt 'er nooit te zijn'
Tis nog geen 24.00 uurquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:35 schreef Ouwesok het volgende:
Heej Beertje_ is het alweer zo laat
Ik heb voor morgen nog geen vorm van planning. Misschien spelen met het vlakke witte landschapje hier.
Ik heb vanavond al het gros van de boodschappen in huis gehaald, alleen wil ik morgen eerst eens flink uitslapen of iets van die strekking. Daarna zien we wel wat er overblijft van de dagquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:44 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Tis nog geen 24.00 uur![]()
Als het morgen maar niet zo hard waait, wil wel van alles maar andere dingen gaan ook nog gewoon door helaas![]()
morgenvroeg anders maar snel de boodschappen in huis halen
mogguh P.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:07 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
Ik mag zo die fijne sneeuw van mijn auto gaan krabben
Smorgensquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:53 schreef Ouwesok het volgende:
Goeiemorgen [afbeelding]
Het is weer weekend. Ik heb weer koppijn
Ik heb alleen hoofdpijn wanneer het mij niet uitkomt. Momenteel lijkt het weer een weekendje mand te wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:12 schreef beertje_ het volgende:
Heb je alleen in het weekend hoofdpijn??
Bijna goedquote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:40 schreef beertje_ het volgende:
ouwesok: het lijkt erop dat je hoofdpijn krijgt als je tot rust komt
Beterschap ermee, en als je je een klein beetje goed voelt: trek er even op uit.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:44 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Bijna goedHet slaat toe net voor ik tot rust kom, en zo tegen maandagmorgen is het weer genezen
en dat vind ik altijd nog beter dan andersom
DanQquote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:00 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Beterschap ermee, en als je je een klein beetje goed voelt: trek er even op uit.
Ik vrees van nietquote:Misschien zie je op je vrije dag in hoe mooi de sneeuw iseven over de bagger van de wegen heenkijken
Dat lijkt me vrij sterkquote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:05 schreef Rewimo het volgende:
Koffiegebrek, Sok?
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:05 schreef Ouwesok het volgende:
Ik vrees van nietwat mij betreft hebben we voor de komende twintig jaar wel weer genoeg gehad
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:33 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Net terug van Wintersport...
ben ik gewoon 4e geworden
Fotowedstrijd februari 2005: het stemtopicquote:Heeft iemand misschien een linkje naar het stemtopic en het centrale fototopic?
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:52 schreef pea4fun het volgende:
Hij is weer terug! Hij heeft zich verstopt in de meterkast....
[afbeelding]
Ik heb em gevangen, maar hij wil niet stilzittenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:59 schreef Offy het volgende:
[..]![]()
[..]
Fotowedstrijd februari 2005: het stemtopic
Fotowedstrijd februari 2005: het centrale topic
[..]![]()
ik vraag me af hoeveel mensen deze mening delen
Mooi portretje van maken Pea
Da's al een ouwe muisquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:52 schreef pea4fun het volgende:
Hij is weer terug! Hij heeft zich verstopt in de meterkast....
[afbeelding]
En geen rood lampje van onderquote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:57 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Da's al een ouwe muisHij heb geen wieltje
En toch is ie draadloosquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En geen rood lampje van onder
Althans....ik zie niets roods oplichten
Vast een nieuwe Microsoft-uitvindingquote:
Vertel Vertel!!! bij wie was je?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:13 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben ook weer onder de levende (laat dat de personen waarbij ik net was maar niet horen)
nee hoorquote:
Nee hoor, dan was ie gewoon door de achterdeur binnengekomen, en dan had Pea al bij de eerste poging foto's gehad omdat het beest halverwege de vlucht op raadselachtige wijze zou zijn vastgelopenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vast een nieuwe Microsoft-uitvinding
Den Ham dat is hier vlabij(tenminste als het den ham vlakbij Aduard is)!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:38 schreef PdeHoog het volgende:
Shark en ik zijn ook weer wedergekeerd uit het hoge noorden(voor zover Den Ham het noorden is te noemen
).
Hoi beertje_quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |