zie de eerste reactie op de Openingspost, over het projecteren van je eigen fantasieen ....quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:12 schreef Kamphuys het volgende:
Dat is een, weliswaar relevant, voorbeeld, maar toch. Uit een enkel voorbeeld valt geen enkele conclusie te trekken. Zo zal er vast ook wel een jongetje van 13 zijn geweest die na het gym-uurtje in het materiaalhok van bil mocht met de 24-jarige gymlerares. Dit bezorgde hem zoveel zelfvertrouwen dat hij het, eigenlijk boven zijn niveau liggende VWO', met fantastische cijfers afrondde. Niet in het minst omdat hij door de vroege ervaring en wijsheid altijd veel meisjes kon krijgen, wat hem dan weer hernieuwd zelfvertrouwen gaf en hem in de rat-race der moderne maatschappij tot hogere sferen bracht.
Inmiddels is hij 24, heeft 2 studies afgerond, heeft een lieve vriendin en is hij junior-manager bij Shell. In zijn vrije tijd knutselt hij aan milieuvriendelijke oplossingen voor energie voor auto's, poetst hij op vrijwillige basis met olie doordrenkte vogels schoon en geeft hij anti-bont voorlichting. Zijn ouders zijn waanzinnig trots op hem en zijn omgeving ziet hem als lichtend voorbeeld.
Misschien ietwat vergezocht, maar op 16 miljoen Nederlanders zal het vast wel iemand ongeveer zo zijn vergaan.
F. Bruinsma (psychiater-seksuloloog, jeugdpsychiater-psychotherapeut)quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wie citeer je nu? Klinkt namelijk als academisch gelul in de ruimte.
V.
Dat zeg ik... academisch gelul in de ruimtequote:Op woensdag 2 maart 2005 16:12 schreef Brittany het volgende:
[..]
F. Bruinsma (psychiater-seksuloloog, jeugdpsychiater-psychotherapeut)![]()
Waar lees je dat?quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:03 schreef RM-rf het volgende:
[..]
zie de eerste reactie op de Openingspost, over het projecteren van je eigen fantasieen ....
Van die jongens die na een paar keer langsgeweest te zijn voor een spelletje nintendo of playstation, en daarna eens lekker robbertje neuken in de TV- en speelkamer met de gastheer, kan er ook eentje uitgroeien tot een succesvol persoon (bv Rudi van Dantzig, deze heeft erover een boek geschreven; over zijn relatie als 12-jarige met een volwassen man) ...
En wat vind je nu, dat die activiteiten dan maar helemaal legaal zijn, dus mannen die sex hebben met 12-jarige jongens, moeten dat gewoon kunnen doen, want dat is erg bevorderlijk voor de latere ontwikkeling van deze jongens, het schept een vorm van zelfvertrouwen?
Waar schrijf ik datquote:Op woensdag 2 maart 2005 16:59 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Waar lees je dat?![]()
Het was als reactie op Verbal zijn voorbeeld over die jongen die verkracht was door een vrouw en die er trauma's aan over heeft gehouden. Tegelijkertijd half concluderend dat alle seksuele relaties tussen oudere vrouwen en jongens maar meteen schadelijk zijn.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:36 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zal ik dan ook even afkeurend reageren![]()
[..]
Ik weet dat wel, althans, ik kan het mij herinneren.
[..]
Ik denk dat je riant uit je nek loopt te lullen.
V.
Waar zeg ik dat danquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:24 schreef Lemmeb het volgende:
[..]Wist jij op je dertiende nog niet in welk gaatje je plassertje moest dan
?
Ik denk dat veel dertienjarige heterojochies best in theorie weten in welke vrouwelijke lichaamsholte ze hun wormpje horen te proppen. Zo ook ik.quote:Lijkt me heel, héél sterk.
Vertel dat eens aan een pedoslachtoffer.quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:08 schreef rthls het volgende:
Oh ja, een jongen dwingen lijkt me toch moeilijk, ik bedoel als die niet wil, dan wil die niet toch?
En juist die vette knipoog van je houdt het taboe in stand....quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:08 schreef rthls het volgende:
Oh ja, een jongen dwingen lijkt me toch moeilijk, ik bedoel als die niet wil, dan wil die niet toch?
Echt, je bent de bevestiging op het taboe dat heerst....hoe kortzichtig kan je zijnquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:08 schreef rthls het volgende:
[sarcast]quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat zeg ik... academisch gelul in de ruimte
V.
Nee hoor. Niet alles. Maar dat de gequote tekst academisch gelul in de ruimte is... ja.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:06 schreef Modwire het volgende:
[..]
[sarcast]
Jij weet alles beter..
[/sarcast]
Dus JIJ weet alles beterquote:Ik geloof niet dat een jongetje van 13 er gemiddelde gesproken schade van ondervind vrijwillige seks te hebben met een lerares. Dat is het enige dat er toe doet.
Het IS al verbodenquote:Dat jij het ziek vindt van de lerares is jouw probleem, dat is geen grond het te verbieden.
Pedofilie impliceert dus geslachtsgemeenschap met meerdere kinderen (al dan niet tegelijk). Je zal in geen enkele omschrijving tegen komen dat een pedofiel opzoek is naar een vaste relatie... dat kan ook niet, zn slachtoffer wordt ouder, dus is op een gegeven moment buiten de doelgroep.quote:pe·do·fiel1 (de ~ (m.), ~en)
1 iem. met voorkeur voor seksueel verkeer met jonge kinderen => pedo, pedoseksueel
Ik heb zelf nooit beweerd dat een relatie tussen een ouder persoon en een jongen niet zou mogen, omdat de jongen misschien weinig ervaring zou hebben ..quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:12 schreef Lemmiwinks het volgende:
Jongens beginnen al vanaf hun 11e (soms eerder) met masturberen, terwijl sommige vrouwen dit op hun 18e nog niet doen. Het is dan ook eigenlijk te ziek voor woorden dat er zoveel gepropagandeerd wordt dat vrouwen seksueler sneller rijp zijn en dat het normaal is dat gemiddeld gezien jongens later ontmaagd worden dan vrouwen.
Tuurlijk joh ...quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:51 schreef SlaadjeBla het volgende:
Afkeurende reacties van de vrouwen terwijl de mannen denken: "Was het mij maar overkomen"
Het enige wat ik omtrent dit topic zeker weet is dat het enige wat er toe doet is of het 'slachtoffer' ook daadwerkelijk een slachtoffer is....quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet alles. Maar dat de gequote tekst academisch gelul in de ruimte is... ja.
[..]
Dus JIJ weet alles beter![]()
Ben je echt zo dom?quote:[..]
Het IS al verboden
V.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:17 schreef Bright het volgende:
[..]
Een meisje is gemiddeld 2 jaar volwassener dan een jongen, dus mag die wel op haar 13e een sexuele relatie met haar juffrouw hebben![]()
Stel je niet zo aan, kneus.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dan
[..]
Ik denk dat veel dertienjarige heterojochies best in theorie weten in welke vrouwelijke lichaamsholte ze hun wormpje horen te proppen. Zo ook ik.
Maar weten dat je lul in een kut moet of klaar zijn voor een volwassene die zich aan je opdringt op een leeftijd dat je 16-jarigen al 'grote mensen' vindt, zijn twee geheel verschillende zaken.
Dat je er zo simpel tegenaan kunt kijken zou me bijna zorgen baren, als het me interesseerde wie je was en wat je deed
V.
En het enige dat ik omtrent dit topic weet, is dat minderjarigen en volwassenen geen gelijke partijen zijn in deze. En met reden.quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:10 schreef Modwire het volgende:
[..]
Het enige wat ik omtrent dit topic zeker weet is dat het enige wat er toe doet is of het 'slachtoffer' ook daadwerkelijk een slachtoffer is....
Hoe domquote:Ben je echt zo dom?
In theorie zou inderdaad hetzelfde moeten gelden, omdat de jongen het enkel om lustgevoelens doet (zover ik weet beamen homo's op Fok! altijd dat er geen vrouwtjes-homo's en mannetjes-homo's zijn) maar dan voor een man ipv een vrouw. Echter, hoe hypocriet het ook moge zijn, zal de jongen in kwestie moeilijker hier prestige uit kunnen halen dan seks met zijn lerares. Dit maakt ook onmiddelijk de machtsverhouding jongen - man verschillend tegenover jongen - vrouw (in het oude Griekenland waar homoseksualiteit geaccepteerd en orde van de dag was zou dit dus geen probleem zijn).quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
In je verhaal heb je het nu enkel over oudere vrouw neukt met jongen, maar wat nu als het een oudere leraar betreft die met een jongen uit een klas waarvoor hij les geeft neukt ... is die jongen dan nog steeds goed in staat om op basis van vrijwilligheid werkelijk te bepalen wat hij wel of niet wil?
Ik ontken niet dat er machtsverhoudingen kunnen ontstaan die ook onprettig voor een jonge heer kunnen zijn. Een lerares zou bijv. kunnen dreigen met het geven van onvoldoendes en als de jongen thuis in elkaar gemept wordt door z'n pa als ie terugkomt met een slecht rapport dan zal hij misschien toch overstag gaan het credo aangeleerd te worden door in zijn optiek niet seksueel aantrekkelijke lerares. Mijn betoog had eigenlijk alleen betrekking op wederzijdse aantrekkingskracht en waarom een jongen in dat geval er weinig emotionele schade ondervind (in tegendeel zelfs)quote:_Dat_ is de belangrijkste reden om een relatie tussen een ouder persoon en een zeer veel jonger, puberaal persoon erg kritisch te betrachten: simpleweg omdat de machtsverhouding erg schadelijk kan zijn, en er weinig reden is om aan te nemen dat de jongere persoon ook werkelijk sterk genoeg is om op basis van vrijwilligheid te beslissen ...
Klopt zeker maar zoals ik al zei lijken mij de gevolgen voor een vrouwelijk "slachtoffer" pijnlijker en ingrijpender dan een mannelijke in het geval van heteroseksuele betrekkingen.quote:Je ontkomt er niet aan om die leeftijdsgrens nogal 'met-de-natte-vinger' te stellen, maar het zijn meestal juist de pedosexuelen zelf die met uitvluchten komen als: 'maar zij/hij was al heel ver ontwikkeld' of 'hij/zij masturbeerde ook allang, dus kan je ook neuken met ze...'
Dat een lerares in kwestie geen les meer kan geven is inderdaad een zogenoemde "no-brainer" omdat zij bewust of onderbewust haar toy-boys gaat voortrekken boven de rest waardoor de essentie van haar baan en geloofwaardigheid verloren gaat. Ik zou alleen pleiten voor een lagere straf voor een vrouwelijke pedoseksuele tegenover een mannelijke puur gekeken naar de gevolgen.quote:In dit geval, vind ik het een erg onprettige gedachte dat die lerares verder les zou kunnen blijven geven aan kinderen uit die leeftijd, ze heeft wel degelijk een grens gebroken, die aangeeft dat ze zelf niet kan omgaan met die leraar/leerling-relatie ...
Ook goedenmiddag.quote:
Da's mooi dan.quote:Ik ken zat kerels die vóór hun veertiende al ontmaagd werden door oudere meiden/vrouwen, en die hebben er niks aan overgehouden.
Da's zeker mooi. En daarom zijn vrouwelijke pedoseksuelen helemaal niet erg.quote:
Maar prestige is natuurlijk niet waar het om gaat. Het gaat om machtsmisbruik (zwartwit-term) of in ieder geval ongelijkwaardigheid. En je moet de grens gewoon trekken.quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:58 schreef Lemmiwinks het volgende:
In theorie zou inderdaad hetzelfde moeten gelden, omdat de jongen het enkel om lustgevoelens doet (zover ik weet beamen homo's op Fok! altijd dat er geen vrouwtjes-homo's en mannetjes-homo's zijn) maar dan voor een man ipv een vrouw. Echter, hoe hypocriet het ook moge zijn, zal de jongen in kwestie moeilijker hier prestige uit kunnen halen dan seks met zijn lerares.
Afgezien van het homoseksuele aspect van jongen-man (terwijl een misbruikte jongen over het algemeen hetero zal zijn, en dit dus een extra verwarrende component toevoegt) maakt het machts-aspect voor de beide gevallen niet zoveel uit. En als het initiatief van het kind uit zou gaan, dan nog dient de volwasen vrouw haar verantwoordelijkheid te nemen en te beseffen dat een kind, zeker een kind dat op seksueel gebied in ontwikkeling is, niet als een volwassene behandeld zou moeten worden.quote:Dit maakt ook onmiddelijk de machtsverhouding jongen - man verschillend tegenover jongen - vrouw[
Hangt er vanaf of de jongen in kwestie het al of niet zou willen, natuurlijk. Maatschappelijke aanvaarding is geen garantie (zeker niet, zou ik willen stellen) dat het niet met tegenzin gebeurt.quote:(in het oude Griekenland waar homoseksualiteit geaccepteerd en orde van de dag was zou dit dus geen probleem zijn).
]En dus dient er een algehele grens te zijn. En die is er.quote:Ik ontken niet dat er machtsverhoudingen kunnen ontstaan die ook onprettig voor een jonge heer kunnen zijn. Een lerares zou bijv. kunnen dreigen met het geven van onvoldoendes en als de jongen thuis in elkaar gemept wordt door z'n pa als ie terugkomt met een slecht rapport dan zal hij misschien toch overstag gaan het credo aangeleerd te worden door in zijn optiek niet seksueel aantrekkelijke lerares.
Kan. Hoeft niet.quote:Mijn betoog had eigenlijk alleen betrekking op wederzijdse aantrekkingskracht en waarom een jongen in dat geval er weinig emotionele schade ondervind (in tegendeel zelfs)
En hoe meet je dat? Moet je dan de boel maar loslaten en kijken wanneer er moet worden ingegrepen?quote:Klopt zeker maar zoals ik al zei lijken mij de gevolgen voor een vrouwelijk "slachtoffer" pijnlijker en ingrijpender dan een mannelijke in het geval van heteroseksuele betrekkingen.
Dus regels.quote:Dat een lerares in kwestie geen les meer kan geven is inderdaad een zogenoemde "no-brainer" omdat zij bewust of onderbewust haar toy-boys gaat voortrekken boven de rest waardoor de essentie van haar baan en geloofwaardigheid verloren gaat.
Tsja... zo kun je altijd wel aan de regels morren en variaties toepassen. Ik ben een voorstander van het wettelijke verbod, en dan per behandelde zaak eventueel bekijken. Maar een verbod, zonder meer.quote:Ik zou alleen pleiten voor een lagere straf voor een vrouwelijke pedoseksuele tegenover een mannelijke puur gekeken naar de gevolgen.
Nee, da's dus weer blatante kolder.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:22 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Da's zeker mooi. En daarom zijn vrouwelijke pedoseksuelen helemaal niet erg.
Tuurlijk wel. Bij mannen draait sex altijd om prestige.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Maar prestige is natuurlijk niet waar het om gaat.
Nee.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:28 schreef Lemmeb het volgende:
Bij mannen draait sex altijd om prestige.
Wie beledig ik nu weerquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:31 schreef Jumparound het volgende:
Lemmeb, kan je ook een keer posten zonder iemand te beledigen?
Daarover zullen velen het niet met je eens zijn. Voor mij speelt prestige in elk geval wel sterk mee. Wie de meeste vrouwen nueckt is en blijft nu eenmaal de gaafste.quote:
Ik zie werkelijk het probleem niet. Tenslotte zijn we mannen en geen mietjes.quote:Ik moet zeggen dat ik het aantal stereotiep-seksistische stellingen in dit topic verbijsterend vind.
Velen is niet allen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:43 schreef Lemmeb het volgende:
Daarover zullen velen het niet met je eens zijn.
Dat verbaast me niets. Maar het zou fijn zijn als je het onderscheid kunt maken tussen jouw realiteit en dé realiteit.quote:Voor mij speelt prestige in elk geval wel sterk mee.
Gefeliciteerd met de armoe die 'jouw leven' heet.quote:Wie de meeste vrouwen nueckt is en blijft nu eenmaal de gaafste.
...waarvan aktequote:Ik zie werkelijk het probleem niet. Tenslotte zijn we mannen en geen mietjes.
Wat vind jij gaaf dan? Wie de grootste piemel heeft? Of de grootste auto?quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Velen is niet allen.
[..]
Dat verbaast me niets. Maar het zou fijn zijn als je het onderscheid kunt maken tussen jouw realiteit en dé realiteit.
[..]
Gefeliciteerd met de armoe die 'jouw leven' heet.
[..]
...waarvan akte
V.
Blijf je nou je beperkte belevingswereld etaleren?quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:51 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat vind jij gaaf dan? Wie de grootste piemel heeft? Of de grootste auto?
quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:12 schreef Lemmiwinks het volgende:
>^_^< In mijn opinie wordt er aan beide kanten maar wat raak gepost en spelen vooral emoties de boventoon.
Ik vind het bijv. dolkomisch dat een tegenargument voor een relatie jongentje - vrouw is dat het jongetje nog niet ingewijd is in de wegen der liefde (waar dus seks even niet ondervalt) en dat het om die reden een zonde is. Met een beetje gezond verstand kun je concluderen als je de eerste beste kroeg of universiteit rondloopt dat er een lucht hangt van goedkoop rondgeneuk en gehoereer waar kennelijk de maatschappij wel mee akkoord gaat. Kort samengevat is de denkwijze van de gemiddelde Nederlander qua liefde niet verder ontwikkeld dan de gemiddelde 13-jarige.
Verder moet ik jullie er op attenderen dat seksualiteit heel anders ligt bij jongens dan bij meisjes. Bijv. de ontmaagding voor meisjes is na grondig onderzoek een gevoelig onderwerp en wilt de gemiddelde vrouw ontmaagd worden door iemand van wie ze houdt (wat er daarna allemaal gebeurt in haar liefdesleven boeit haar meestal niet maarja). Een jongen daarentegen wil zo snel mogelijk een lekkere dame aan de haak slaan. Biologisch valt dit goed te verklaren, omdat de vrouw op zoek is naar het beste zaad en tegelijkertijd iemand die trouw genoeg is om haar kind op te voeden. Een man heeft de drang om zoveel mogelijk zaad te verspreiden.
Een conclusie die je hieruit kunt trekken is dat vrouwen helemaal niet eerder moeten beginnen met seksualiteit dan mannen en eigenlijk is dat ook niet zo. Jongens beginnen al vanaf hun 11e (soms eerder) met masturberen, terwijl sommige vrouwen dit op hun 18e nog niet doen. Het is dan ook eigenlijk te ziek voor woorden dat er zoveel gepropagandeerd wordt dat vrouwen seksueler sneller rijp zijn en dat het normaal is dat gemiddeld gezien jongens later ontmaagd worden dan vrouwen.
Het is nl. niet logisch dat de gemiddelde vrouw het perfecte zaad op haar 14e al vind en dat de jongen pas op z'n 17e op ontdekkingsreis gaat a la Odysseus. Hier komt nog is bij dat al deze indoctrinatie tot gevolg heeft dat jonge kerels met een backpack genegeerd worden omdat zij te fris onder te oren zijn en te weinig seksuele ervaring hebben. Zij zoeken dus vanzelf hun toevlucht bij oudere vrouwen (die nu hun seksualiteit beginnen te ontdekken, en hoe) wat nu opeens maatschappelijk onverantwoord is.
Vanuit al deze beredeneringen kan dan ook verklaart worden dat een vrijwillige jongen - vrouw relatie minder schadelijke gevolgen heeft dan een meisje - man verhouding. Een jongen leert namelijk eerst lust en seksualiteit terwijl een meisje eerst liefde leert. Het laatste opent veel meer mogelijkheden tot misbruik maar ligt kennelijk maatschappelijk minder gevoelig gezien de goedkeuring van 18-40, 14-23 en dat soort getallen, terwijl als ik deze leeftijden als voorbeeld voor een jongen-vrouw relatie gebruik ik negatieve feedback krijg.
Sorry dat dit alles nogal zaaddodend en tyfuslang overgebracht moet worden maar ik wil graag dat mijn punten glashelder zijn en dat er niet populisten zijn die gaan mekkeren dat er een punt niet volledig is uitgelegd.
Ave!
Nee, da's waar. Dan wordt het vooral zieligquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:50 schreef Jumparound het volgende:
oke, op je laatste post niets aan te merken
Maareh, idd.. iedereen zal het anders zien
Maar de wet is de wet, en dat is ie niet zomaar...
Het grootste struikelblok in dit topic vind ik nog steeds het woord "pedofiel". Het voorspelt niets goeds.
Een pedofiel die valt echt niet meer op jongens van 16+ hoor
Die wil al neuken vannaf 8 oid... En dan ben je nog echt niet stoer als je geneukt hebt...
In plaats van moeilijk te blijven doen, kun je me natuurlijk ook gewoon vertellen wat jij dan 'gaaf' vindt, wat jouw hartje sneller doet kloppenquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Blijf je nou je beperkte belevingswereld etaleren?
V.
Waarom zou ik? Daar gaat het topic toch niet over? JIJ bracht 'prestige' in als zijnde een belangrijke, zo niet alomvattend aspect van de seksbeleving van 'alle mannen'.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:59 schreef Lemmeb het volgende:
In plaats van moeilijk te blijven doen, kun je me natuurlijk ook gewoon vertellen wat jij dan 'gaaf' vindt, wat jouw hartje sneller doet kloppen![]()
Lees mijn verhaaltje. Genoeg argumentatie dat er de mogelijkheid bestaat dat dit niet het geval isquote:Op donderdag 3 maart 2005 13:17 schreef Bright het volgende:
[..]
Een meisje is gemiddeld 2 jaar volwassener dan een jongen.
Prestige speelt wel een rol in de belevenis van het "slachtoffer" en kan dus invloed hebben in hoeverre er nou echt misbruik wordt gemaakt. Een eenduidig ja/nee antwoord op zo'n vraag lijkt mij niet van toepassing.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Maar prestige is natuurlijk niet waar het om gaat. Het gaat om machtsmisbruik (zwartwit-term) of in ieder geval ongelijkwaardigheid. En je moet de grens gewoon trekken.
Zoals ik al eerder aangegeven had, gaan al mijn onderstellingen juist uit vanuit vrijwillige basis en determineer ik van daaruit de verdere gevolgen. Een homoseksuele jongen die vrijwillig een seksuele relatie aangaat met zijn leraar zal negatievere feedback krijgen van zijn omgeving dan een heteroseksuele jongen die vrijwillig een seksuele relatie aangaat met zijn lerares dunkt mij zo.quote:Hangt er vanaf of de jongen in kwestie het al of niet zou willen, natuurlijk. Maatschappelijke aanvaarding is geen garantie (zeker niet, zou ik willen stellen) dat het niet met tegenzin gebeurt.
Ik geloof niet dat ik ergens aangegeven heb dat leraressen naar hartelust jongetjes kunnen ronselen en dit met grote spandoeken aan te moedigen. Ik zal er alleen minder meezitten als dit fenomeen zich voordoet.quote:En dus dient er een algehele grens te zijn. En die is er.
Dat baseer je op het gedrag van de jongen zelf. Is deze opeens teruggetrokken en bang voor vrouwen dan is het een teken dat deze negatieve gevolgen van zijn eerste ritje heeft ervaren en dat de vrouw in kwestie kwaadwillender is geweest dan een jonkvrouw die een jongen tot een lokale held heeft geengageerd.quote:En hoe meet je dat? Moet je dan de boel maar loslaten en kijken wanneer er moet worden ingegrepen?
Uhuh.quote:Dus regels.
Is zeker niets op mis en waarschijnlijk de beste manier om zoveel mogelijk misbruik tegen te gaan. Ik pleit echter alleen dat per behandelde zaak er over het algemeen coulanter omgegaan kan worden met vrouwelijke overtreders.quote:Tsja... zo kun je altijd wel aan de regels morren en variaties toepassen. Ik ben een voorstander van het wettelijke verbod, en dan per behandelde zaak eventueel bekijken. Maar een verbod, zonder meer.
Dat is ook niet de hoofdterm die gebruikt wordt. Maar misbruik is het nog steeds.quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:16 schreef Varr het volgende:
Maar wanneer het vrijwillig van beide kanten gebeurd, ongeacht de leeftijd mag je het geen verkrachting noemen.
Verkrachten is per definitie misbruik. Misbruik is niet per definitie verkrachten.quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:13 schreef Varr het volgende:
Misbruik kan ook worden gebruikt als de term verkrachten. Wat niet het geval is.
*zucht*quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:00 schreef Varr het volgende:
Misbruiken is onder andere een synoniem voor verkrachten.
Nee hoor. Je kunt iemand ook manipuleren om iets voor je te doen, je geld te geven of iets anders... dan heet het misbruikquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:00 schreef Varr het volgende:
Misbruiken is onder andere een synoniem voor verkrachten.
Een jongen kan ook een erectie krijgen als hij niet wil, mits er voldoende wrijving is.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 02:05 schreef FatalException het volgende:
Het is niet mogelijk om als vrouw een jongen te verkrachten, omdat de jongen een erectie moet krijgen, en die zal niet tot stand komen als er sprake is van geweld
Mee eensch!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 02:05 schreef FatalException het volgende:
Het is niet mogelijk om als vrouw een jongen te verkrachten, omdat de jongen een erectie moet krijgen, en die zal niet tot stand komen als er sprake is van geweld, tenzij de verkrachter stiekem een overdosis viagra in zijn drinken heeft gedaan.
Bij meisjes is het anders, daar kan geforceerd seks mee bedreven worden.
Fijn dat je er zo van geniet.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:22 schreef pberends het volgende:
Jullie kunnen het nog steeds niet verkroppen dat ik gelijk heb, of tenminste dat een aantal mensen het met mij eens zijn. Prachtig.
Anders doe je ff nog zo`n domme uitspraak als die knakker FatalException.....sjees.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:22 schreef pberends het volgende:
Jullie kunnen het nog steeds niet verkroppen dat ik gelijk heb, of tenminste dat een aantal mensen het met mij eens zijn. Prachtig.
Ik word gewoon doodmoe van die Verbal-figuurquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:10 schreef Copycat het volgende:
Lemmeb, wil je nu svp ophouden met deze discussie op het persoonlijke vlak te trekken.
Staat je niet zo goed, dat gezuig.
Nee. Ik meld dat JOUW (en andermans) mening(en) geen absolute waarheid is/zijn, da's wat anders.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:06 schreef Lemmeb het volgende:
en presteert het continu zijn meningen als waarheden te brengen, zonder enige vorm van onderbouwing.
Bij deze: Moderatietopic: vragen, klagen én behagen staat vrijquote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:18 schreef Copycat het volgende:
Wil je hier verder over doorgaan, kom dan naar het modtopic, blijft dit topic verschoont van verdere off topic reacties.
Bron: http://www.seksueelgeweld(...)linkinformatie_id=33quote:Het effect op seksualiteit
Uit ondezoek weten we dat jongens en meisjes stapsgewijs seksuele ervaringen opdoen. Wanneer seks aan een jongen wordt opgedrongen, verloopt die ontwikkeling anders en kunnen seksuele problemen ontstaan. Jongens worden vaak onzeker over hun seksuele voorkeur. Ze kunnen last hebben van: gevoelens van minderwaardigheid, geen contact voelen met hun eigen lichaam, excessief maturberen, juist een afkeer hebben van seks of bang zijn van intimiteit.
Als de jongen tijdens het misbruik een erectie kreeg, kan dat zeer verwarrend zijn. Afgaand op zijn lichamelijke reactie ervoer hij lust, terwijl hij het misbruik vervelend vond. Een erectie en een zaadlozing zijn vaak een automatische reactie op fysieke stimulatie. plegers gebruiken de fysieke reactie van een jongen vaak ten onrechte als bewijs, om aan te tonen dat de jongen het zelf heeft gewild.
Dit gaat duidelijk om vieze mannelijke pedo's die het met kleine jongetjes doenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:59 schreef Verbal het volgende:
Ontopic (voor de geïnteresseerden).
[..]
Bron: http://www.seksueelgeweld(...)linkinformatie_id=33
V.
Ïk vind de vette tekst aangaande ongewilde erecties en orgasmes anders behoorlijk relevant. Als jongens tegen hun zin een erectie krijgen bij een kerel, dan zal ze dat bij een vrouw toch helemaal wel kunnen gebeuren, nietwaarquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Dit gaat duidelijk om vieze mannelijke pedo's die het met kleine jongetjes doen. Kom eens met objectieve teksten.
Ja, omdat hij wel met haar wilquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ïk vind de vette tekst aangaande ongewilde erecties en orgasmes anders behoorlijk relevant. Als jongens tegen hun zin een erectie krijgen bij een kerel, dan zal ze dat bij een vrouw toch helemaal wel kunnen gebeuren, nietwaar
V.
*hele*quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, omdat hij wel met haar wilDuh, stomkop! Ben je soms a-seksueel?
Is dít je motivatie voor een discussie? Willen winnen? Wat zul jij dan een klein piemeltje hebben zeg...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:22 schreef pberends het volgende:
Je wil beweren dat jíj op een volwassen manier je entree maakte in dit topic?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:06 schreef Lemmeb het volgende:
Blaterdieblaat
<knip>
verpest hij zelf de discussie
<knip>
Dus jij beweert dat bijvoorbeeld een of andere bejaarde vrouw jou een erectie kan bezorgen door louter wrijving? Dat is bij mij in ieder geval niet het geval, het lukt niet bij lelijke vrouwen (tenzij er sprake is van liefde dan wordt de lelijkste vrouw mooi).quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Anders doe je ff nog zo`n domme uitspraak als die knakker FatalException.....sjees.
Ik had je idd wel ff wat hoger ingeschat.
Bij een dertienjarige jongen (of veertienjarige of elf- of twaalfjarige) met de juiste dwang... jazeker.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:15 schreef FatalException het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat bijvoorbeeld een of andere bejaarde vrouw jou een erectie kan bezorgen door louter wrijving? Dat is bij mij in ieder geval niet het geval, het lukt niet bij lelijke vrouwen (tenzij er sprake is van liefde dan wordt de lelijkste vrouw mooi).
Ik dacht dat het ging om geile leraressen, waarbij het stoer zou zijn om die te neuken?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:15 schreef FatalException het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat bijvoorbeeld een of andere bejaarde vrouw jou een erectie kan bezorgen door louter wrijving? Dat is bij mij in ieder geval niet het geval, het lukt niet bij lelijke vrouwen (tenzij er sprake is van liefde dan wordt de lelijkste vrouw mooi).
Zo hee. En je ziet zelf niet in dat dat ook een vorm van machtsmisbruik isquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ben het eigenlijk grotendeels met Lemmeb eens. Ik kende een jongen die zich toen hij een jaar of veertien was, heeft laten betalen om het met een vrouw van veertig te doen. En ja, daar was hij nogal trots op. Geen trauma's kunnen bespeuren.
Die jongen kennende, nee, absoluut niet. Of eigenlijk ja, hij maakte misbruik van zijn macht over haar door haar te laten betalen voor seks.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:34 schreef Verbal het volgende:
Zo hee. En je ziet zelf niet in dat dat ook een vorm van machtsmisbruik is![]()
Dat heb ik ook niet ontkend. Er zijn ongetwijfeld situaties waarin een seksuele verhouding tussen een oudere vrouw en een puberjongen leidt tot trauma's. Ik denk alleen niet dat dat vaak het geval is. Even voor de duidelijkheid, ik heb het dan alleen over puberjongens, niet over jonge kinderen.quote:Er zijn er overigens zat die zich niet prostitueren en die er wel trauma's aan overhouden.
De relevantie en toepasselijkheid van deze vergelijking ontgaan mij enigszins.quote:Vergelijk het met rijden met een flinke slok op... iedereen kent mensen die het doen/hebben gedaan of doen het zelf, en heel vaak gaat het goed. Daarom iedereen maar bezopen achter het stuur laten klimmen
Mij niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De relevantie en toepasselijkheid van deze vergelijking ontgaan mij enigszins.
De bejaarden- en prostitutie-argumenten zijn door jouw medestanders ingebracht.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:17 schreef pberends het volgende:
Het gaat niet om bejaarden, en ook niet over prostitutie.
Het zijn mijn argumenten niet, en bovendien niet relevant voor dit topic. Maar zij reageerden alleen maar op onzinnige uitlatingen van tegenstanders van mijn standpunt, zoals jij.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
De bejaarden- en prostitutie-argumenten zijn door jouw medestanders ingebracht.
V.
Ik ben niet achterlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:11 schreef Moonah het volgende:
Mij niet.
Feit dat sommigen er goed vanaf komen wil niet zeggen dat dat voor allen geldt.
"Roken is helemaal niet slecht. Mijn opa is er 90 mee geworden."
Daarom campagnes tegen roken maar schrappen?
Snappie?
Niemand heeft prostitutie als een argument voor wat dan ook gebruikt. Ondergetekende heeft een voorbeeld uit de praktijk gegeven waarin prostitutie toevalligerwijs een rol speelde, maar dit heeft verder weinig te maken met het onderwerp van discussie. Ook bejaarden zijn niet als argument gebruikt.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:20 schreef Verbal het volgende:
De bejaarden- en prostitutie-argumenten zijn door jouw medestanders ingebracht.
Neuh, ik ook niet.quote:
Ja, je kunt het niet hebben dat jouw geile zaadpuberfantasieën weersproken worden, zover waren we al.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Het zijn mijn argumenten niet, en bovendien niet relevant voor dit topic. Maar zij reageerden alleen maar op onzinnige uitlatingen van tegenstanders van mijn standpunt, zoals jij.
Je geeft dus toe dat pubers dit soort fantasieën hebben?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:00 schreef Verbal het volgende:
Ja, je kunt het niet hebben dat jouw geile zaadpuberfantasieën weersproken worden
Waar wordt er 'om de hete brij heengeluld'quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Met andere woorden: er wordt om de hete brij heengeluld.
Door mij in elk geval wel ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:11 schreef Verbal het volgende:
Volgens mij wordt er hier, afgezien van de neuken-is-gaaf-wie-zijn-geile-lerares-niet-onderspuit-is-een-mietje-uitlatingen gepoogd serieus met het onderwerp om te gaan.
De gouden tip van de dag, thanks.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:33 schreef pberends het volgende:
Je moet Verbal niet serieus nemen, doet hij immers ook niet bij jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |