abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2005 @ 16:03:25 #101
33189 RM-rf
1/998001
pi_25333182
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 15:12 schreef Kamphuys het volgende:

Dat is een, weliswaar relevant, voorbeeld, maar toch. Uit een enkel voorbeeld valt geen enkele conclusie te trekken. Zo zal er vast ook wel een jongetje van 13 zijn geweest die na het gym-uurtje in het materiaalhok van bil mocht met de 24-jarige gymlerares. Dit bezorgde hem zoveel zelfvertrouwen dat hij het, eigenlijk boven zijn niveau liggende VWO', met fantastische cijfers afrondde. Niet in het minst omdat hij door de vroege ervaring en wijsheid altijd veel meisjes kon krijgen, wat hem dan weer hernieuwd zelfvertrouwen gaf en hem in de rat-race der moderne maatschappij tot hogere sferen bracht.

Inmiddels is hij 24, heeft 2 studies afgerond, heeft een lieve vriendin en is hij junior-manager bij Shell. In zijn vrije tijd knutselt hij aan milieuvriendelijke oplossingen voor energie voor auto's, poetst hij op vrijwillige basis met olie doordrenkte vogels schoon en geeft hij anti-bont voorlichting. Zijn ouders zijn waanzinnig trots op hem en zijn omgeving ziet hem als lichtend voorbeeld.

Misschien ietwat vergezocht, maar op 16 miljoen Nederlanders zal het vast wel iemand ongeveer zo zijn vergaan.
zie de eerste reactie op de Openingspost, over het projecteren van je eigen fantasieen ....

Zo zijn er vast ook pedofielen die van zichzelf vinden dat ze hun 'liefdes' bevrijden uit de gevangenschap van hun leeftijd, van die mannen met speelkamers vol nintendo's, waar dan allerlei jonge pubers langs mochten komen om te spelen, vrij te zijn, geen 'volwassen regels' en als ze er zelf mee instemden, kunnen ze ook sexuele activiteiten met die mannen ondernemen ...

Van die jongens die na een paar keer langsgeweest te zijn voor een spelletje nintendo of playstation, en daarna eens lekker robbertje neuken in de TV- en speelkamer met de gastheer, kan er ook eentje uitgroeien tot een succesvol persoon (bv Rudi van Dantzig, deze heeft erover een boek geschreven; over zijn relatie als 12-jarige met een volwassen man) ...

En wat vind je nu, dat die activiteiten dan maar helemaal legaal zijn, dus mannen die sex hebben met 12-jarige jongens, moeten dat gewoon kunnen doen, want dat is erg bevorderlijk voor de latere ontwikkeling van deze jongens, het schept een vorm van zelfvertrouwen?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_25333266
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 15:56 schreef Verbal het volgende:

[..]

Wie citeer je nu? Klinkt namelijk als academisch gelul in de ruimte.

V.
F. Bruinsma (psychiater-seksuloloog, jeugdpsychiater-psychotherapeut)
  woensdag 2 maart 2005 @ 16:26:10 #103
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_25333394
Vrouwelijke pedoseksuelen zijn geen haar beter dan mannelijke pedoseksuelen. Ik keur dan ook beiden af. Als volwassene heb je van kinderen af te blijven. Zoek maar iemand van je eigen leeftijd.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  woensdag 2 maart 2005 @ 16:34:57 #104
104895 fayakill
echt werie
pi_25333462
Pedo organisaties als Martijn misbruiken de domheid van de TS voor eigen pro argumenten

Dat is wmb al voldoende om het oneens te zijn met de stelling
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  woensdag 2 maart 2005 @ 16:55:41 #105
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_25333522
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 16:12 schreef Brittany het volgende:

[..]

F. Bruinsma (psychiater-seksuloloog, jeugdpsychiater-psychotherapeut)
Dat zeg ik... academisch gelul in de ruimte

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 2 maart 2005 @ 16:59:22 #106
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_25333564
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 16:03 schreef RM-rf het volgende:

[..]

zie de eerste reactie op de Openingspost, over het projecteren van je eigen fantasieen ....

Van die jongens die na een paar keer langsgeweest te zijn voor een spelletje nintendo of playstation, en daarna eens lekker robbertje neuken in de TV- en speelkamer met de gastheer, kan er ook eentje uitgroeien tot een succesvol persoon (bv Rudi van Dantzig, deze heeft erover een boek geschreven; over zijn relatie als 12-jarige met een volwassen man) ...

En wat vind je nu, dat die activiteiten dan maar helemaal legaal zijn, dus mannen die sex hebben met 12-jarige jongens, moeten dat gewoon kunnen doen, want dat is erg bevorderlijk voor de latere ontwikkeling van deze jongens, het schept een vorm van zelfvertrouwen?
Waar lees je dat?

Het was als reactie op Verbal zijn voorbeeld over die jongen die verkracht was door een vrouw en die er trauma's aan over heeft gehouden. Tegelijkertijd half concluderend dat alle seksuele relaties tussen oudere vrouwen en jongens maar meteen schadelijk zijn. In zijn voorbeeld ging het om dwang, dat keur ik natuurlijk al helemaal af. Er zijn ongetwijfeld gevallen waarin een vrjwillige seksuele relatie tussen een jongen en een lerares geen enkele negatieve gevolgen heeft gehad, dat probeerde ik aan te tonen, zwaar overdreven natuurlijk.

En over dat projecteren van m'n eigen fantasieen.... reken maar dat dat een fantasie was toen ik 13 was, ik had er geen moment over getwijfeld en ik denk ook niet dat me dat ooit 1 seconde negatief beinvloed zou hebben. (En nu heb ik het over mij, mij hoor je absoluut niet zeggen dat dat voor alle jongetjes goed zou zijn)
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  woensdag 2 maart 2005 @ 17:06:11 #107
136 V.
pi_25333629
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 16:59 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Waar lees je dat?

Het was als reactie op Verbal zijn voorbeeld over die jongen die verkracht was door een vrouw en die er trauma's aan over heeft gehouden. Tegelijkertijd half concluderend dat alle seksuele relaties tussen oudere vrouwen en jongens maar meteen schadelijk zijn.
Waar schrijf ik dat

Ik reageer 1 op 1 op de stelling dat 'niemand er een trauma aan zal overhouden'

En 'alle jongens' hoeven er geen last van te hebben/krijgen, elk kind dat er last van krijgt is er één te veel. En daarnaast is het gewoon v e r b o d e n.

Met recht dus.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 2 maart 2005 @ 17:10:56 #108
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_25333681
En als het zijn lerares niet was, gewoon een vrouw van 30 als zijn vriendin, mag het dan wel? Zoniet vanaf welke leeftijd trek je dan de grens...
  woensdag 2 maart 2005 @ 20:18:23 #109
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25336136
Wanneer was de ouderavond, Pberends?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  woensdag 2 maart 2005 @ 20:24:18 #110
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25336222
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 14:36 schreef Verbal het volgende:

[..]

Zal ik dan ook even afkeurend reageren
[..]

Ik weet dat wel, althans, ik kan het mij herinneren.
[..]

Ik denk dat je riant uit je nek loopt te lullen.

V.
Wist jij op je dertiende nog niet in welk gaatje je plassertje moest dan ? Lijkt me heel, héél sterk.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_25336830
Er wordt toch altijd gezeurd, dat het slachtoffer vergeten wordt. Dat gebeurt hier weer: als ze die jongen nou eens zelf aan het woord lieten, zal waarschijnlijk blijken dat hij zichzelf niet eens als slachtoffer ziet. Je moet dit dus per geval bekijken, er zullen er heus wel wat bij zijn, die er een trauma aan overhouden en die vrouwelijke pedofielen moeten dus berecht worden. Maar in het geval van vrouwelijke pedofiel-jongen moet je denk ik toch echt maar eens aan die jongen vragen of die het uberhaupt wel erg vond.

Oh ja, een jongen dwingen lijkt me toch moeilijk, ik bedoel als die niet wil, dan wil die niet toch?
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
  woensdag 2 maart 2005 @ 22:38:55 #112
136 V.
pi_25337942
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 20:24 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Wist jij op je dertiende nog niet in welk gaatje je plassertje moest dan ?
Waar zeg ik dat dan
quote:
Lijkt me heel, héél sterk.
Ik denk dat veel dertienjarige heterojochies best in theorie weten in welke vrouwelijke lichaamsholte ze hun wormpje horen te proppen. Zo ook ik.

Maar weten dat je lul in een kut moet of klaar zijn voor een volwassene die zich aan je opdringt op een leeftijd dat je 16-jarigen al 'grote mensen' vindt, zijn twee geheel verschillende zaken.

Dat je er zo simpel tegenaan kunt kijken zou me bijna zorgen baren, als het me interesseerde wie je was en wat je deed

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 2 maart 2005 @ 22:40:29 #113
136 V.
pi_25337978
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:08 schreef rthls het volgende:

Oh ja, een jongen dwingen lijkt me toch moeilijk, ik bedoel als die niet wil, dan wil die niet toch?
Vertel dat eens aan een pedoslachtoffer.

My GOD... wie van jullie families heeft de gezinshersencel in gebruik vandaag

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 2 maart 2005 @ 22:52:13 #114
11682 Moonah
Jolie femme
pi_25338217
quote:
En juist die vette knipoog van je houdt het taboe in stand....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_25338303
quote:

Echt, je bent de bevestiging op het taboe dat heerst....hoe kortzichtig kan je zijn
pi_25338532
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 16:55 schreef Verbal het volgende:

[..]

Dat zeg ik... academisch gelul in de ruimte

V.
[sarcast]
Jij weet alles beter..
[/sarcast]

Ik geloof niet dat een jongetje van 13 er gemiddelde gesproken schade van ondervind vrijwillige seks te hebben met een lerares. Dat is het enige dat er toe doet. Dat jij het ziek vindt van de lerares is jouw probleem, dat is geen grond het te verbieden.
Power perceived is power achieved.
pi_25338837
toen ik 12 was wilde ik ook een milf...

"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
  woensdag 2 maart 2005 @ 23:23:02 #118
136 V.
pi_25338881
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 23:06 schreef Modwire het volgende:

[..]

[sarcast]
Jij weet alles beter..
[/sarcast]
Nee hoor. Niet alles. Maar dat de gequote tekst academisch gelul in de ruimte is... ja.
quote:
Ik geloof niet dat een jongetje van 13 er gemiddelde gesproken schade van ondervind vrijwillige seks te hebben met een lerares. Dat is het enige dat er toe doet.
Dus JIJ weet alles beter
quote:
Dat jij het ziek vindt van de lerares is jouw probleem, dat is geen grond het te verbieden.
Het IS al verboden

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 3 maart 2005 @ 00:29:06 #119
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_25340142
quote:
pe·do·fiel1 (de ~ (m.), ~en)
1 iem. met voorkeur voor seksueel verkeer met jonge kinderen => pedo, pedoseksueel
Pedofilie impliceert dus geslachtsgemeenschap met meerdere kinderen (al dan niet tegelijk). Je zal in geen enkele omschrijving tegen komen dat een pedofiel opzoek is naar een vaste relatie... dat kan ook niet, zn slachtoffer wordt ouder, dus is op een gegeven moment buiten de doelgroep.
Dus daar zit je dan als 16+ jarige.. fantastische "relatie" of one night stand (gebaseerd op sex) gehad met je lerares, vriendin van je moeder, bibliothecaresse of gewoon de buurvrouw.. en dan is het over! Je bent te oud!
Je vrienden zullen zeggen, mooi man! je hebt geneukt, en hoe was het? Aan je ouders durf je het niet te vertellen want die zullen het wel niet zo chill vinden... Wat moet je dan?

Tja, je kan natuurlijk op fok posten en de discussie aan gaan met voor- en tegenstanders. Maar dat virtuele gelul in de ruimte schiet ook niet op... Dus waar kan je heen met je verhaal?

Het lijkt mij dat voor een hoop kinderen dit een groot probleem kan geven kwa gevoelens enzo... Zeker als het op een ingrijpende manier is gebeurd zoals daar is een verkrachting.
En al bouw je een relatie op... What the fuck moet een volwassen vrouw met een kind?!? Het is al moeilijk als zij 30 is en hij 20 omdat je zo compleet verschillende belevingswerelden hebt... laat staan als het verschil 14+ jaar is!

Een pedofiel is een pedofiel, als je als volwassene op kinderen valt ben je ziek in je hoofd, letterlijk.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_25344238
>^_^< In mijn opinie wordt er aan beide kanten maar wat raak gepost en spelen vooral emoties de boventoon.

Ik vind het bijv. dolkomisch dat een tegenargument voor een relatie jongentje - vrouw is dat het jongetje nog niet ingewijd is in de wegen der liefde (waar dus seks even niet ondervalt) en dat het om die reden een zonde is. Met een beetje gezond verstand kun je concluderen als je de eerste beste kroeg of universiteit rondloopt dat er een lucht hangt van goedkoop rondgeneuk en gehoereer waar kennelijk de maatschappij wel mee akkoord gaat. Kort samengevat is de denkwijze van de gemiddelde Nederlander qua liefde niet verder ontwikkeld dan de gemiddelde 13-jarige.

Verder moet ik jullie er op attenderen dat seksualiteit heel anders ligt bij jongens dan bij meisjes. Bijv. de ontmaagding voor meisjes is na grondig onderzoek een gevoelig onderwerp en wilt de gemiddelde vrouw ontmaagd worden door iemand van wie ze houdt (wat er daarna allemaal gebeurt in haar liefdesleven boeit haar meestal niet maarja). Een jongen daarentegen wil zo snel mogelijk een lekkere dame aan de haak slaan. Biologisch valt dit goed te verklaren, omdat de vrouw op zoek is naar het beste zaad en tegelijkertijd iemand die trouw genoeg is om haar kind op te voeden. Een man heeft de drang om zoveel mogelijk zaad te verspreiden.

Een conclusie die je hieruit kunt trekken is dat vrouwen helemaal niet eerder moeten beginnen met seksualiteit dan mannen en eigenlijk is dat ook niet zo. Jongens beginnen al vanaf hun 11e (soms eerder) met masturberen, terwijl sommige vrouwen dit op hun 18e nog niet doen. Het is dan ook eigenlijk te ziek voor woorden dat er zoveel gepropagandeerd wordt dat vrouwen seksueler sneller rijp zijn en dat het normaal is dat gemiddeld gezien jongens later ontmaagd worden dan vrouwen.
Het is nl. niet logisch dat de gemiddelde vrouw het perfecte zaad op haar 14e al vind en dat de jongen pas op z'n 17e op ontdekkingsreis gaat a la Odysseus. Hier komt nog is bij dat al deze indoctrinatie tot gevolg heeft dat jonge kerels met een backpack genegeerd worden omdat zij te fris onder te oren zijn en te weinig seksuele ervaring hebben. Zij zoeken dus vanzelf hun toevlucht bij oudere vrouwen (die nu hun seksualiteit beginnen te ontdekken, en hoe ) wat nu opeens maatschappelijk onverantwoord is.

Vanuit al deze beredeneringen kan dan ook verklaart worden dat een vrijwillige jongen - vrouw relatie minder schadelijke gevolgen heeft dan een meisje - man verhouding. Een jongen leert namelijk eerst lust en seksualiteit terwijl een meisje eerst liefde leert. Het laatste opent veel meer mogelijkheden tot misbruik maar ligt kennelijk maatschappelijk minder gevoelig gezien de goedkeuring van 18-40, 14-23 en dat soort getallen, terwijl als ik deze leeftijden als voorbeeld voor een jongen-vrouw relatie gebruik ik negatieve feedback krijg.

Sorry dat dit alles nogal zaaddodend en tyfuslang overgebracht moet worden maar ik wil graag dat mijn punten glashelder zijn en dat er niet populisten zijn die gaan mekkeren dat er een punt niet volledig is uitgelegd.

Ave!
pi_25345650
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 11:12 schreef Lemmiwinks het volgende:

Jongens beginnen al vanaf hun 11e (soms eerder) met masturberen, terwijl sommige vrouwen dit op hun 18e nog niet doen. Het is dan ook eigenlijk te ziek voor woorden dat er zoveel gepropagandeerd wordt dat vrouwen seksueler sneller rijp zijn en dat het normaal is dat gemiddeld gezien jongens later ontmaagd worden dan vrouwen.
Ik heb zelf nooit beweerd dat een relatie tussen een ouder persoon en een jongen niet zou mogen, omdat de jongen misschien weinig ervaring zou hebben ..
waar ik (en met mij anderen) wel twijfels bijplaats is de vraag in hoeverre zoiets een vrijwillige keuze _kan_ zijn ...

In een situatie waarbij een leraar/lerares sex heeft met een scholier(e) is er sprake van een ongezonde gezagsverhouding ..

In je verhaal heb je het nu enkel over oudere vrouw neukt met jongen, maar wat nu als het een oudere leraar betreft die met een jongen uit een klas waarvoor hij les geeft neukt ... is die jongen dan nog steeds goed in staat om op basis van vrijwilligheid werkelijk te bepalen wat hij wel of niet wil?

_Dat_ is de belangrijkste reden om een relatie tussen een ouder persoon en een zeer veel jonger, puberaal persoon erg kritisch te betrachten: simpleweg omdat de machtsverhouding erg schadelijk kan zijn, en er weinig reden is om aan te nemen dat de jongere persoon ook werkelijk sterk genoeg is om op basis van vrijwilligheid te beslissen ...

de vraag of het een jongen of meisje betreft, en of het homosexuele of een heterosexuele relatie betreft; wordt juist binnen wetgeving bewust ver gehouden, omdat dat eerder morele voorkeuren zijn, waarbij de maatschappij sowieso nog wel eens de neiging heeft om een dubbelle moraal aan te houden ...
(er zijn overigens ook nog steeds landen waarbij homosexuele sex tot op een latere leeftijd verboden is dan heterosexuele)..

Je ontkomt er niet aan om die leeftijdsgrens nogal 'met-de-natte-vinger' te stellen, maar het zijn meestal juist de pedosexuelen zelf die met uitvluchten komen als: 'maar zij/hij was al heel ver ontwikkeld' of 'hij/zij masturbeerde ook allang, dus kan je ook neuken met ze...'

In dit geval, vind ik het een erg onprettige gedachte dat die lerares verder les zou kunnen blijven geven aan kinderen uit die leeftijd, ze heeft wel degelijk een grens gebroken, die aangeeft dat ze zelf niet kan omgaan met die leraar/leerling-relatie ...

Ik ben zelf zeer terughoudend met het streng bestraffen van pedosexuele relaties, en zou wat betreft die bestraffing juist graag ook zien dat er wel ruimte komt om in de strafmaat wel in te ruimen in welke mate van vrijwilligeheid zoiets gebeurt , een lukrake verkrachting van een kind tegen zijn wil is heel wat anders dan een lolita-achtig meisje/jongen dat welbewust ook meegaat in avances van een oudere pedofiel.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_25346124
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 10:51 schreef SlaadjeBla het volgende:
Afkeurende reacties van de vrouwen terwijl de mannen denken: "Was het mij maar overkomen "
Tuurlijk joh ...

Nog even en dan wordt hier beweerd dat 15 jaar voor een jongen best kan... Een meisje is gemiddeld 2 jaar volwassener dan een jongen, dus mag die wel op haar 13e een sexuele relatie met haar juffrouw hebben
Mensen, onder de 16 = onder de 16; ongeacht het geslacht van kind of volwassene, gewoon even streng aanpakken!!!
pi_25346711
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 23:23 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nee hoor. Niet alles. Maar dat de gequote tekst academisch gelul in de ruimte is... ja.
[..]

Dus JIJ weet alles beter
Het enige wat ik omtrent dit topic zeker weet is dat het enige wat er toe doet is of het 'slachtoffer' ook daadwerkelijk een slachtoffer is....
quote:
[..]

Het IS al verboden

V.
Ben je echt zo dom?

M.
Power perceived is power achieved.
  donderdag 3 maart 2005 @ 14:13:02 #124
69994 seto
-|||--------|||-
pi_25346737
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 13:17 schreef Bright het volgende:

[..]

Een meisje is gemiddeld 2 jaar volwassener dan een jongen, dus mag die wel op haar 13e een sexuele relatie met haar juffrouw hebben
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 3 maart 2005 @ 14:20:27 #125
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25346848
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 22:38 schreef Verbal het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat dan
[..]

Ik denk dat veel dertienjarige heterojochies best in theorie weten in welke vrouwelijke lichaamsholte ze hun wormpje horen te proppen. Zo ook ik.

Maar weten dat je lul in een kut moet of klaar zijn voor een volwassene die zich aan je opdringt op een leeftijd dat je 16-jarigen al 'grote mensen' vindt, zijn twee geheel verschillende zaken.

Dat je er zo simpel tegenaan kunt kijken zou me bijna zorgen baren, als het me interesseerde wie je was en wat je deed

V.
Stel je niet zo aan, kneus.

Ik ken zat kerels die vóór hun veertiende al ontmaagd werden door oudere meiden/vrouwen, en die hebben er niks aan overgehouden.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')