zie de eerste reactie op de Openingspost, over het projecteren van je eigen fantasieen ....quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:12 schreef Kamphuys het volgende:
Dat is een, weliswaar relevant, voorbeeld, maar toch. Uit een enkel voorbeeld valt geen enkele conclusie te trekken. Zo zal er vast ook wel een jongetje van 13 zijn geweest die na het gym-uurtje in het materiaalhok van bil mocht met de 24-jarige gymlerares. Dit bezorgde hem zoveel zelfvertrouwen dat hij het, eigenlijk boven zijn niveau liggende VWO', met fantastische cijfers afrondde. Niet in het minst omdat hij door de vroege ervaring en wijsheid altijd veel meisjes kon krijgen, wat hem dan weer hernieuwd zelfvertrouwen gaf en hem in de rat-race der moderne maatschappij tot hogere sferen bracht.
Inmiddels is hij 24, heeft 2 studies afgerond, heeft een lieve vriendin en is hij junior-manager bij Shell. In zijn vrije tijd knutselt hij aan milieuvriendelijke oplossingen voor energie voor auto's, poetst hij op vrijwillige basis met olie doordrenkte vogels schoon en geeft hij anti-bont voorlichting. Zijn ouders zijn waanzinnig trots op hem en zijn omgeving ziet hem als lichtend voorbeeld.
Misschien ietwat vergezocht, maar op 16 miljoen Nederlanders zal het vast wel iemand ongeveer zo zijn vergaan.
F. Bruinsma (psychiater-seksuloloog, jeugdpsychiater-psychotherapeut)quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wie citeer je nu? Klinkt namelijk als academisch gelul in de ruimte.
V.
Dat zeg ik... academisch gelul in de ruimtequote:Op woensdag 2 maart 2005 16:12 schreef Brittany het volgende:
[..]
F. Bruinsma (psychiater-seksuloloog, jeugdpsychiater-psychotherapeut)![]()
Waar lees je dat?quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:03 schreef RM-rf het volgende:
[..]
zie de eerste reactie op de Openingspost, over het projecteren van je eigen fantasieen ....
Van die jongens die na een paar keer langsgeweest te zijn voor een spelletje nintendo of playstation, en daarna eens lekker robbertje neuken in de TV- en speelkamer met de gastheer, kan er ook eentje uitgroeien tot een succesvol persoon (bv Rudi van Dantzig, deze heeft erover een boek geschreven; over zijn relatie als 12-jarige met een volwassen man) ...
En wat vind je nu, dat die activiteiten dan maar helemaal legaal zijn, dus mannen die sex hebben met 12-jarige jongens, moeten dat gewoon kunnen doen, want dat is erg bevorderlijk voor de latere ontwikkeling van deze jongens, het schept een vorm van zelfvertrouwen?
Waar schrijf ik datquote:Op woensdag 2 maart 2005 16:59 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Waar lees je dat?![]()
Het was als reactie op Verbal zijn voorbeeld over die jongen die verkracht was door een vrouw en die er trauma's aan over heeft gehouden. Tegelijkertijd half concluderend dat alle seksuele relaties tussen oudere vrouwen en jongens maar meteen schadelijk zijn.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:36 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zal ik dan ook even afkeurend reageren![]()
[..]
Ik weet dat wel, althans, ik kan het mij herinneren.
[..]
Ik denk dat je riant uit je nek loopt te lullen.
V.
Waar zeg ik dat danquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:24 schreef Lemmeb het volgende:
[..]Wist jij op je dertiende nog niet in welk gaatje je plassertje moest dan
?
Ik denk dat veel dertienjarige heterojochies best in theorie weten in welke vrouwelijke lichaamsholte ze hun wormpje horen te proppen. Zo ook ik.quote:Lijkt me heel, héél sterk.
Vertel dat eens aan een pedoslachtoffer.quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:08 schreef rthls het volgende:
Oh ja, een jongen dwingen lijkt me toch moeilijk, ik bedoel als die niet wil, dan wil die niet toch?
En juist die vette knipoog van je houdt het taboe in stand....quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:08 schreef rthls het volgende:
Oh ja, een jongen dwingen lijkt me toch moeilijk, ik bedoel als die niet wil, dan wil die niet toch?
Echt, je bent de bevestiging op het taboe dat heerst....hoe kortzichtig kan je zijnquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:08 schreef rthls het volgende:
[sarcast]quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat zeg ik... academisch gelul in de ruimte
V.
Nee hoor. Niet alles. Maar dat de gequote tekst academisch gelul in de ruimte is... ja.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:06 schreef Modwire het volgende:
[..]
[sarcast]
Jij weet alles beter..
[/sarcast]
Dus JIJ weet alles beterquote:Ik geloof niet dat een jongetje van 13 er gemiddelde gesproken schade van ondervind vrijwillige seks te hebben met een lerares. Dat is het enige dat er toe doet.
Het IS al verbodenquote:Dat jij het ziek vindt van de lerares is jouw probleem, dat is geen grond het te verbieden.
Pedofilie impliceert dus geslachtsgemeenschap met meerdere kinderen (al dan niet tegelijk). Je zal in geen enkele omschrijving tegen komen dat een pedofiel opzoek is naar een vaste relatie... dat kan ook niet, zn slachtoffer wordt ouder, dus is op een gegeven moment buiten de doelgroep.quote:pe·do·fiel1 (de ~ (m.), ~en)
1 iem. met voorkeur voor seksueel verkeer met jonge kinderen => pedo, pedoseksueel
Ik heb zelf nooit beweerd dat een relatie tussen een ouder persoon en een jongen niet zou mogen, omdat de jongen misschien weinig ervaring zou hebben ..quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:12 schreef Lemmiwinks het volgende:
Jongens beginnen al vanaf hun 11e (soms eerder) met masturberen, terwijl sommige vrouwen dit op hun 18e nog niet doen. Het is dan ook eigenlijk te ziek voor woorden dat er zoveel gepropagandeerd wordt dat vrouwen seksueler sneller rijp zijn en dat het normaal is dat gemiddeld gezien jongens later ontmaagd worden dan vrouwen.
Tuurlijk joh ...quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:51 schreef SlaadjeBla het volgende:
Afkeurende reacties van de vrouwen terwijl de mannen denken: "Was het mij maar overkomen"
Het enige wat ik omtrent dit topic zeker weet is dat het enige wat er toe doet is of het 'slachtoffer' ook daadwerkelijk een slachtoffer is....quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet alles. Maar dat de gequote tekst academisch gelul in de ruimte is... ja.
[..]
Dus JIJ weet alles beter![]()
Ben je echt zo dom?quote:[..]
Het IS al verboden
V.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:17 schreef Bright het volgende:
[..]
Een meisje is gemiddeld 2 jaar volwassener dan een jongen, dus mag die wel op haar 13e een sexuele relatie met haar juffrouw hebben![]()
Stel je niet zo aan, kneus.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dan
[..]
Ik denk dat veel dertienjarige heterojochies best in theorie weten in welke vrouwelijke lichaamsholte ze hun wormpje horen te proppen. Zo ook ik.
Maar weten dat je lul in een kut moet of klaar zijn voor een volwassene die zich aan je opdringt op een leeftijd dat je 16-jarigen al 'grote mensen' vindt, zijn twee geheel verschillende zaken.
Dat je er zo simpel tegenaan kunt kijken zou me bijna zorgen baren, als het me interesseerde wie je was en wat je deed
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |