Ja, vragen staat vrij.quote:Op maandag 28 februari 2005 20:05 schreef Ruis het volgende:
[GPD]
Wat een kut-sub
[/GPD]
ik vroeg net wat..
In Cyberspace.quote:Op maandag 28 februari 2005 20:45 schreef Bupatih het volgende:
Waar is het OP-plaatje van gfree?
Die moet even ge-update worden.quote:Op maandag 28 februari 2005 20:45 schreef Bupatih het volgende:
Waar is het OP-plaatje van gfree?
wtf deed ikquote:Op maandag 28 februari 2005 22:01 schreef DeLeider het volgende:
2 slotjes, plz, die met sylvana ................................ nog wat
Ze zijn op slot, maar om slotjes roepen zonder motivatie o.i.d. is niet echt sportief, vind je wel?quote:Op maandag 28 februari 2005 22:01 schreef DeLeider het volgende:
2 slotjes, plz, die met sylvana ................................ nog wat
kom op, mijn topic, over jou met aids was nog beter, (iig meer werk aan de op) maar volgende keer zal ik slotje, want je opent KUT TOPICS! posten ok?quote:Op maandag 28 februari 2005 22:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze zijn op slot, maar om slotjes roepen zonder motivatie o.i.d. is niet echt sportief, vind je wel?
En hij staat er weer bij. En wederom bedankt!quote:Op maandag 28 februari 2005 22:50 schreef gfree het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt.![]()
http://img82.exs.cx/img82/9846/onzfeedbuck7wj.jpg
Ik zal hem inlijstenquote:
quote:
nee dit is pas een slechte TVPquote:
Nee hoor. Ik had immers al gepost in deze topic.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:05 schreef Conflict het volgende:
Hee, mijn tvp is weg!
Gelukkig heb ik het topic toch nog terug gevonden
quote:Op maandag 28 februari 2005 20:45 schreef Bupatih het volgende:
Waar is het nieuwe OP-plaatje van gfree?
Pas jij je Crew-tekst eerst maar eens aan.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:45 schreef Ruis het volgende:
ja, pas dat plaatje eens aan!
ik had die rechten heul nog niet..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pas jij je Crew-tekst eerst maar eens aan.
En waarom sta jij 3e? Jouw icon hoort helemaal rechts te staan.
quote:Op maandag 28 februari 2005 00:13 schreef Ruis het volgende:
[..]
dat zegt meer over t totale ontbreken vanTessje
en Knut dan over zijn aanwezigheid
Tot uw dienst.quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:07 schreef Zebraman het volgende:
Dankje voor je opbouwende kritiek Dirkh, ik zal aan je denken als ik me de volgende keer weer in de rivier stort.
Nah, ik heb die kneuzeposts van je net nagelezen en mijn avond was een stuk beter besteed dan dat.quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:18 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Hey Dago. Je hebt wat gemist joh.
geen commentaarquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
Maar goed, even voor de duidelijkheid. Ruis is dus een kloon van ene PP?
PP? Plengende Plasser?quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
Maar goed, even voor de duidelijkheid. Ruis is dus een kloon van ene PP?
Dat vond ik nou weer niet nodig.quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nah, ik heb die kneuzeposts van je net nagelezen en mijn avond was een stuk beter besteed dan dat.
Vervuilen?quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:32 schreef Knut het volgende:
Ga nou niet het FB topic vervuilen met de onderlinge ruzie's tussen de een en de ander
Idd. PP heeft zijn eigen bashtopic dichtgegooid, en nog wel zonder uitleg in zijn slotpost, dus we weten niet waarom, dus moeten we hier wel terecht.quote:
Neeheee, jij snapt er ook niets van, hè!? Fok! moet liefknuffelkroeskroeskusje worden.quote:
Geeft dat frisse winden?quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:40 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Neeheee, jij snapt er ook niets van, hè!? Fok! moet liefknuffelkroeskroeskusje worden.
Tja, zo kom je iig weer eens uit je lurckmodus.quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:44 schreef Knut het volgende:
Open lekker een topic ofzo. Maar in het FB topic voel ik me zo geroepen te kijken of ik er wat aan kan doen. En een discussie tussen het biologieboek van kasta en de maagedelijkheid van HTT vind ik nou niet echt ONZ FB
Ik heb in alle eerlijkheid geen enkele rake opmerking van hem kunnen lezen, elke post die hij plaatste was al minimaal 3x eerder door hem gebruikt. Zo bijzonder was zijn oevre gisteravond dus niet, al moet de snelheid waarmee hij ze uitdeelde voor jouw vliegjesbrein fenomenaal geleken hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:46 schreef Ruis het volgende:
[..]
Tja, zo kom je iig weer eens uit je lurckmodus.
En HTT die t genadeloos aflegt tegen kasta is altijd leuk om te zien.
\Niet dat ik weet boenkel, niet dat ik weet.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:09 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik heb feedback:
Is de feedbacktopic tegenwoordig een flame-analysetopic geworden?
Is het dan misschien een plaatsvervangend slowchattopic verworden?quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:12 schreef Knut het volgende:
[..]
\Niet dat ik weet boenkel, niet dat ik weet.
Dat zou betekenen dat er nooit meer FB nodig zou zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:15 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Is het dan misschien een plaatsvervangend slowchattopic verworden?
Goedzo. Gedraag je met deze user dan een beetje.quote:
hij is slechts tijdelijk verdwaald, thats allquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:54 schreef Dagonet het volgende:
waarom is dat topic van Silmarwen gewist?
Hofddrrr, er kan toch niemand lurcken/posten in + behalve een stel blauw aangelopen eh..., usersquote:
Schop het dan eens heel hard terug naar het publieke gedeelte?quote:
Unos momentos por favor. Helaas zijn op dit moment al onze medewerkers druk bezig met compleet nutteloze dingen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:58 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Hofddrrr, er kan toch niemand lurcken/posten in + behalve een stel blauw aangelopen eh..., users![]()
Dat wil ik wel, maar mijn rechten zijn (nu nog) beperkt.quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Schop het dan eens heel hard terug naar het publieke gedeelte?
Het lijkt de helpdesk van de gemiddelde bank in Nederland wel hierquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:00 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Unos momentos por favor. Helaas zijn op dit moment al onze medewerkers druk bezig met compleet nutteloze dingen.
Probeer het later nog een keer en alvast een fijne dag toegewenst!
Dan wacht ik nog een weekje, dan is Drekh vast wel FA.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:01 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat wil ik wel, maar mijn rechten zijn (nu nog) beperkt.
Internet bankieren!quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:03 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Het lijkt de helpdesk van de gemiidelde bank in Nederland wel hier![]()
Geen internet hebben na 2 maanden verbouwen ook.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:13 schreef stinkie het volgende:
Toch fijn om te zien dat mods die op de laatste maanden hun stempel voornamelijk hebben gedrukt door te schitteren van afwezigheid het forum ook weer hebben gevonden.
kneuterigheid op de bank gaat tenslotte ook ooit eens vervelen he
Ik ben de laatste maanden aan het verbouwen geweest en ben nu op mijn werk aanwezig. Net zoals ik al een paar weken meelees op mijn werk en ingrijp waar nodig is.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:13 schreef stinkie het volgende:
Toch fijn om te zien dat mods die op de laatste maanden hun stempel voornamelijk hebben gedrukt door te schitteren van afwezigheid het forum ook weer hebben gevonden.
kneuterigheid op de bank gaat tenslotte ook ooit eens vervelen he
Als er nu al 1 ding is dat duidelijk is gemaakt, is het wel wie zich iig aangesproken voelen. Wat me dan alleen af doet vragen waarom Sil ook als door een adder gebeten reageert. Het is hier toch nog steeds ONZ FB?quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:23 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik ben de laatste maanden aan het verbouwen geweest en ben nu op mijn werk aanwezig. Net zoals ik al een paar weken meelees op mijn werk en ingrijp waar nodig is.
Maar goed. Jij ziet natuurlijk ALLES en weet natuurlijk ook gewoon precies wat er overal aan de hand is
Waar je mee omgaat wordt jemee besmet geloof ik
thalan heeft gewoon een huilmailtje gestuurd naar mods .quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:06 schreef kastanova het volgende:
Toch grappig dat de mods die dezelfde dag een compleet slowchattopic het hele forum over gejonast hebben nu gaan zeiken over "offtopic" posts.
Dat slowchattopic van jou, Sil en Ruis is heel het forum overgegaan, van GC naar R&P en op een gegeven moment stond het zelfs in TTK, dus ga nou niet piepen over forumgerelateerd gemod met betrekking tot slowchat...quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:13 schreef Knut het volgende:
Ik zeur niet over de slowchat die in andere topics gebeurt op dit moment maar ik wil gewoon graag het Feedbacktopic voor feedback houden.
quote:Op maandag 28 februari 2005 20:05 schreef Ruis het volgende:
[GPD]
Wat een kut-sub
[/GPD]
ik vroeg net wat..
quote:Op maandag 28 februari 2005 20:54 schreef Silmarwen het volgende:
In Cyberspace.
quote:
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2005 21:51 schreef Ruis het volgende:
ik geloof er niets van
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:43 schreef Ruis het volgende:
ik heb gister bruine bonen gehad, dus 't frisse gedeelte twijfel ik aan...
quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:46 schreef Ruis het volgende:
Tja, zo kom je iig weer eens uit je lurckmodus.
En HTT die t genadeloos aflegt tegen kasta is altijd leuk om te zien.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:14 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind het wel intressant. Ik verveel me toch
quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:19 schreef Silmarwen het volgende:
Skaai
Mein liebste!
* Silmarwen pepert Skaai goed in
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:03 schreef Ruis het volgende:
dank!
quote:
Maar hej, ik noem je niet hypocriet hoor...quote:
quote:
Ja, ik voel me nu echt een stoere jongen. Ik wil natuurlijk niet achterblijven op Kasta, HTT en boe.quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]Zo, en nu moet iedereen tegen jou opkijken omdat je dat durft te zeggen?
bedankt voor de feedback, want zo zie ik het toch eigenlijk
Altijd hetzelfde gezeik van die gefrustreerde ex crew.quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:58 schreef CartWOman het volgende:
Check mijn uber toffe slee filmpjes
Jammer, Ruis.
Bij jou ligt zeker geen sneeuw?
quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:00 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde gezeik van die gefrustreerde ex crew.
ik kon vanmorgen m'n auto niet meer herkennen, wel stond er een grote witte bult op de parkeerplaatsquote:Op woensdag 2 maart 2005 18:58 schreef CartWOman het volgende:
Check mijn uber toffe slee filmpjes
Jammer, Ruis.
Bij jou ligt zeker geen sneeuw?
Tegen de tijd dat je me bijgehaald hebt is dirk waarschijnlijk wel dood jaquote:Op woensdag 2 maart 2005 18:58 schreef ShaoliN het volgende:
Ik wil natuurlijk niet achterblijven op Kasta
Right.quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:00 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde gezeik van die gefrustreerde ex crew.
Oeh wat scherp Kasta. Ik denk dat ik even in een hoekje ga zitten huilen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je me bijgehaald hebt is dirk waarschijnlijk wel dood ja.
Pláats je die smiley bij hoge uitzondering een keer, is 'ie niet terecht.quote:
Doe HTT de groetenquote:Op woensdag 2 maart 2005 19:06 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Oeh wat scherp Kasta. Ik denk dat ik even in een hoekje ga zitten huilen.
Het was dan ook een grapje, die zo leuk was uit zijn mond.quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Pláats je die smiley bij hoge uitzondering een keer, is 'ie niet terecht.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Right.
Maar serieus, er kijkt nooit een hond in dat pics/links-dump topic; het is alleen handig om naar te verwijzen als iemand weer 'es een topic opent met enkel een grappig plaatje.
Iemand kreeg dat topic niet weg omdat de servers te traag waren?quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Één van de actiefste bloggers is anders wel dankzij dat topic in de picture gekomen om als blogger gevraagd te worden.
Hoe heet je vrouw op Fok!?quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:06 schreef Dirkh het volgende:
Altijd al eens willen weten wat die kutmods nou eigenlijk uitvreten? Of zoek je nog meer materiaal om ze af te kunnen branden? Lees dan eens deze review: Een kijkje achter de schermen bij forum.fok
Ja, het is FP, maar probeer je daar over heen te zetten.
Dat staat vast wel in Boe's wie neukt met wie topic.quote:
Zij zit ook niet lang op Fok! dan. Of lurkte ze altijd? (Ze lachte toch achter haar pc, volgens die review)quote:
Klopt, zij lurkte al ver voordat ik uberhaupt op het forum meelas. Ik registreerde me vrij snel en begon te posten. Toen ze zag dat dat gewoon te genant voor woorden was, had ze maar besloten om het bij lurken te laten.quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zij zit ook niet lang op Fok! dan. Of lurkte ze altijd? (Ze lachte toch achter haar pc, volgens die review)
ah, die lul zou z'n rechten nog niet gebruiken, alleen inlezenquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:51 schreef tommy4487 het volgende:
sinds wanneer kan BrauN slotjes zetten
SEX met collegae!!
Omdat je zulke informatie niet meteen aan de grote klok moet hangen als ik je via msn per ongeluk wat vertel.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:07 schreef paultjuhhh het volgende:
HEE ! waarom is mn topic gesloten over BrauN!!!
quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:10 schreef BrauN het volgende:
[..]
Omdat je zulke informatie niet meteen aan de grote klok moet hangen als ik je via msn per ongeluk wat vertel.
had ze niet beter met deze user een relatie kunnen beginnen?? dwergquote:
matige grapquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:18 schreef laffer het volgende:
[..]
had ze niet beter met deze user een relatie kunnen beginnen?? dwerg
kunnen ze samen lekker spelen in de efteling![]()
dat was de opmerking van je verwekker toen ie hoorde dat je moeder zwanger van je wasquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:41 schreef tommy4487 het volgende:
Het verschil tussen
OMG ruis ben je zo slotjes geil dat je topics waar 3 jaar geleden voor het laatst in gepost is op slot doet![]()
ik heb iets gemistquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]grappenmaker ben je
Duh
Als je goed had opgelet had je kunnen zien wat er gebeurde.
je bent een paar jaar geleden ergens uitgefloept en nu post je hier dat je er niks meer van snaptquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:48 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
ik heb iets gemistwat gebeurde er?
Nou eerst he, toen eh toen kwam er iemand, die eh zomaar een eh topic kickte en toen en toen toen kwamen er nog héééél veel meer users die er zomaar in gingen posten. Zomaar, in ene keer. Echt waarquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:48 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
ik heb iets gemistwat gebeurde er?
goed antwoord!quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou eerst he, toen eh toen kwam er iemand, die eh zomaar een eh topic kickte en toen en toen toen kwamen er nog héééél veel meer users die er zomaar in gingen posten. Zomaar, in ene keer. Echt waaren toen, toen kwam Ruis en Dirkh en Ruis gooide hem op slot en en en en en en ikkuh haalde de posts weg. Ja, echt, en dat was reuze spannend en toen toen toen toen kwam er een hele grote boze meneer, die noemde zich tommy4487, en die kwam in het eh feedbacktopic en die zei eh, zomaar dat eh Ruis slotjuhs geil was.
Godverdomme, wat een kutverhaal. Maar ja, het was ook een kutvraag.
och jochie, doe jezelf en ook andere een plezier en laat je in met mijn diensten...quote:
okè, straks wordt je in je urn gestrooid en er is weer een probleem opgelostquote:
het zit je diep he dat ik een grap een paar post terug matig vondquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:57 schreef laffer het volgende:
[..]
och jochie, doe jezelf en ook andere een plezier en laat je in met mijn diensten...
ik verleen in hoge mate van uitzondering diensten aan huis aan huis crematie, jij wordt dan in je voortuin of in je schuur volledig gecremeerd door mij![]()
en dat alles voor een vriendenprijsje![]()
nee hoor, dit soort replys,daar doe ik het voorquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:01 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
het zit je diep he dat ik een grap een paar post terug matig vond
vind je het zelf ook niet triest dat je nu al 3 posts bezig bent om mij te flamen?
alleen maar omdat ik zei dat ik je grappig matig vond?
als je het daar voor doet heb je wel een leuk leven zegquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:06 schreef laffer het volgende:
[..]
nee hoor, dit soort replys,daar doe ik het voor![]()
heb je al huiduitslag of ben ik nu te voorbarig![]()
nee hoor, FOK! is voor mij, in tegenstelling tot jou, slechts een hobbyquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:07 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
als je het daar voor doet heb je wel een leuk leven zeg
wat dat geval zegtquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:11 schreef BrauN het volgende:
Rekels, kap eens met slowchatten, dit is een Feedback topic.
Als je doorgaat zullen jullie de consequenties ervaren.
ja fok is mijn levenquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:10 schreef laffer het volgende:
[..]
nee hoor, FOK! is voor mij, in tegenstelling tot jou, slechts een hobby![]()
mijn echte leven zal jij nooit te zien krijgen, stumperd![]()
Geregistreerd op: woensdag 1 december 2004 @ 16:49 tja, ik ben ook iets eerder geregistreerd als jij hèquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:13 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
ja fok is mijn leven
[quote]tot nu toe heb jij ietsiepietsie meer post dan ik maar dat maakt niet uit
voor mij wel , dus rot op van m`n hobbyquote:Fok is trouwens niet eens een hobby van me.
dan zou een jongen zoals jij met meiden moeten neuken, maar dat lukt je zeker niet hè loserquote:Ik fok bijna alleen 's avonds als ik niks te doen heb.
jij wilt mij in het echte leven niet zien? maar je denkt wel te weten dat ik leren pakjes draag?? is dat jouw fantasie ofzo??quote:Ik wil je echte leven ook niet zien want ik hou niet zo van mannen in leren pakjes
het moet zijn eerder dan en niet eerder alsquote:Geregistreerd op: woensdag 1 december 2004 @ 16:49 tja, ik ben ook iets eerder geregistreerd als jij hè
misschien kun je beter een serieuze hobby gaan zoeken, je weet wel zo een waar je ook andere mensen tegenkomtquote:voor mij wel , dus rot op van m`n hobby
Je moest eens weten vriend.quote:dan zou een jongen zoals jij met meiden moeten neuken, maar dat lukt je zeker niet hè loser
als dat mijn fatasie was kwam ik wel een keer bij je langs.quote:jij wilt mij in het echte leven niet zien? maar je denkt wel te weten dat ik leren pakjes draag?? is dat jouw fantasie ofzo??
praat er eens over in een homo clubje in je dorp waar je woont, misschien zijn daar nog meer perverts zoals jij
Jadiejadieja, lees de laatste post in het topic nog ff, alsof me het een reet kan schelen welke eerst was. Er is een open, klaar.quote:
vertel, waar doe ik moeilijk, ik ben ook maar een beginner, ik moet ook alles leren....quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:36 schreef boebiedoe het volgende:
Ruis, loop niet zo te kloten gozer.
ik zal jouw taalfouten eens belichtenquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:31 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
[quote]het moet zijn eerder dan en niet eerder als
ik heb geen hobby`s nodig om leuke mensen tegen te komen , sla dus die hint van je psychyater maar in de wind loserquote:misschien kun je beter een serieuze hobby gaan zoeken, je weet wel zo een waar je ook andere mensen tegenkomt
ik ben je vriend niet en zal dat ook nooit worden, ik heb het niet zo op jochies die doen of als ze alles weten ( jij hebt een opvoeding nodig kutkind)quote:Je moest eens weten vriend.
om je collectie te tonen??quote:als dat mijn fatasie was kwam ik wel een keer bij je langs.
[edit] Leuk geweest. Je gaat te ver.quote:ik ben je vriend niet en zal dat ook nooit worden, ik heb het niet zo op jochies die doen of als ze alles weten ( jij hebt een opvoeding nodig kutkind)
Ik heb het over het feedback topic. Niet over forumgerelateerd modden. Tenminste indirect wel. Maar ik wil graag het FB topic vrijhouden van bullshit. En de dingen die jij zo leuk quote zijn van voor het moment dat ik begon met "zeuren" erover.quote:Op woensdag 2 maart 2005 17:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat slowchattopic van jou, Sil en Ruis is heel het forum overgegaan, van GC naar R&P en op een gegeven moment stond het zelfs in TTK, dus ga nou niet piepen over forumgerelateerd gemod met betrekking tot slowchat....
En dan heb ik het nog niet eens over de inhoud (en dan met name het gebrek daaraan) en openingspost van dat baggertopic...
Van mij mag jequote:Maar hej, ik noem je niet hypocriet hoor...
Dat lijkt me namelijk overbodig...
Bullshitquote:Op donderdag 3 maart 2005 08:55 schreef Knut het volgende:
En de dingen die jij zo leuk quote zijn van voor het moment dat ik begon met "zeuren" erover.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:32 schreef Knut het volgende:
Ga nou niet het FB topic vervuilen met de onderlinge ruzie's tussen de een en de ander
quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:44 schreef Knut het volgende:
Open lekker een topic ofzo. Maar in het FB topic voel ik me zo geroepen te kijken of ik er wat aan kan doen. En een discussie tussen het biologieboek van kasta en de maagedelijkheid van HTT vind ik nou niet echt ONZ FB
quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:19 schreef Knut het volgende:
Er is even genoeg geslowchat in het FB topic.
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:43 schreef Knut het volgende:
Skaai ? Ik had gezegd dat er genoeg slowchat was geweest. Als je dan toch doorgaat verdwijnt dat. Das niks nieuws hoor
quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:06 schreef Ruis het volgende:
[/Slowchat]
Even ter info, die opmerkingen plaatste je allemaal vóórdat ik me uberhaupt in dit topic vertoonde...quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:30 schreef Knut het volgende:
[/discussie die geen feedback bevat]
Kasta, krijg een aneurysma.quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bullshit.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Even ter info, die opmerkingen plaatste je allemaal vóórdat ik me uberhaupt in dit topic vertoonde...
Maar gek genoeg staan de posts van jevriendinnetje
er nog wel gewoon
.
Dus, nog 1 keer;
- Hypocriet: Ja.
- Consequent: Nee.
Maar hé, doe je ding, het is jouw forum...af en toe....
Methylfenidaathydrochoride?quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:04 schreef Dirkh het volgende:
HTT, neem een paar pilletjes en doe eens normaal.
HTT, de bambixnicht op het witte paard, komt de mods reddenquote:Op donderdag 3 maart 2005 09:51 schreef HTT-Thalan het volgende:
Kasta, krijg een aneurysma.
ja maar in SEX zeggen ze toch dat ik maar in ONZ moet gaan spelen en ondertussen zit ik met witte ballen!quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:53 schreef Knut het volgende:
Als je het een fijne ervaring vind mag je een serieuser topic openen in SEX conflict. Niet in onzin.
Ben ik ook benieuwd naar, en ook naar wie PP gaat vergezellen wanneer hij Tess weggepest heeft zoals voorgenomen. Ik hoop iemand waar PP mogelijk nog een grotere hekel heeft dan aan Tess, ken ie lachenquote:Op donderdag 3 maart 2005 13:14 schreef Insomaniac het volgende:
PP? Ga je Tessje nu ook in + bashen of worden jullie nu vriendjes?
En welgefeliciteerd met je aanstelling, ik ben erg benieuwd hoe je het gaat doen.
Nee HTT, jij komt niet in de crewquote:Op donderdag 3 maart 2005 13:28 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar, en ook naar wie PP gaat vergezellen wanneer hij Tess weggepest heeft zoals voorgenomen. Ik hoop iemand waar PP mogelijk nog een grotere hekel heeft dan aan Tess, ken ie lachen
mmm, dan zou ik zomaar eens aan de beurt kunnen zijnquote:
+2 scherpquote:
-2 Voorspelbaarquote:
Heeft deze functie ooit glans en glorie gehad danquote:Op donderdag 3 maart 2005 14:19 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
-2 Voorspelbaar
Ik hoef al geen crew meer te worden sinds jij blauw bent. De functie heeft voor eeuwig alle glans en glorie verloren, sinds jij het tot mod geschopt hebt.
Jij bent net als dat ventje uit die duyvis reclame, gauw aan die hamburger likken alvorens de nieuwe fles heinz ketchup te pakken, zodat die andere er zeker te weten niet mee vandoor gaat![]()
En kan hij niet heel snel daar naar terug?quote:
Whehequote:Op donderdag 3 maart 2005 14:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En kan hij niet heel snel daar naar terug?
Moet jij niet in FB zijn? Zeiken over een of andere creweigenschap ofzo?quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En kan hij niet heel snel daar naar terug?
Het is nog geen zondag. Moet jij niet gaan zeuren over Tessje en Ruis?quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Moet jij niet in FB zijn? Zeiken over een of andere creweigenschap ofzo?
en was er niet dus ik kan niet antwoorden, vanvond heb ik wel wat meer tijd, ben nu aan t spoed-lurken!quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:00 schreef Insomaniac het volgende:
PP, ik vroeg iets.
Tsk Tsk Ruis. Jokken mag niet!quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:32 schreef Knut het volgende:
Vraag om 13:14
Post van ruis om 13:58.
Je was er wel. Maar las eroverheen denk ik zo
Thnx Knut.quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:32 schreef Knut het volgende:
Wat de motivatie van de slotjeszetter is weet ik niet, maar als ik het zo bekijk is het misschien leuk om in SEX een onzin topic te openen, maar als je een onzin topic in Onzin wil plaatsen, dan zal je toch minimaal met een topic moeten komen waar we om kunnen lachen, meedoen of waar we pissed van worden. Kortom waarmee we vermaakt kunnen worden.quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
sinds wanneer is Braun gerechtigd slotjes te zettenIk zie geen enkele motivering verder waarom dit topic op slot moet. het voldoet mi aan de SEX norm, maar zeker de ONZ norm.
SEX met collegae!!
Ik begrijp dat de reden om geen sluitpost achter te laten onbekend is?quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:49 schreef Dirkh het volgende:
Dat was waarschijnlijk de reden.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:52 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de reden om geen sluitpost achter te laten onbekend is?
quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
sinds wanneer is Braun gerechtigd slotjes te zetten
Ja maar, ja maar, je geeft helemaal geen antwoord.quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]Zit ik daar een heel verhaal voor op te hangen, vat jij het ff samen in een paar woorden.
psssst, het was waarschijnlijk een grapje van de mod die het op slot heeft gegooid, omdat BrauN meldt dat hij het topic op slot zou gooien. Niet verder vertellen, anders is de grap er af.quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:23 schreef Anguisy het volgende:
[..]
[..]
Ja maar, ja maar, je geeft helemaal geen antwoord.![]()
![]()
Doh..!!quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
psssst, het was waarschijnlijk een grapje van de mod die het op slot heeft gegooid, omdat BrauN meldt dat hij het topic op slot zou gooien. Niet verder vertellen, anders is de grap er af.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
psssst, het was waarschijnlijk een grapje van de mod die het op slot heeft gegooid, omdat BrauN meldt dat hij het topic op slot zou gooien. Niet verder vertellen, anders is de grap er af.
Turn around and he'll stab you in the back.quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:32 schreef Knut het volgende:
Wat een schoffeljostie.quote:wel okay bier btw..
Huisregels Onzin voor je Leven!quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:30 schreef junkiexp het volgende:
Ik weet dat reeksen in principe niet mogen waar wel ter beoordeling van de modjes,mag ik dan weten wat dat inhoud?
Dat een mod dus kan beoordelen of het wel of niet mag neem ik aan?
En zo ja,waarom is mijn Rotterdam topic dan dicht?
Graag een onderbouwing,een nutteloze sluitpost word ik niet wijzer van
ik ben mod, en heb beoordeeld dat uw poging tot reeks allerbelabberst wasquote:# Er geldt een reeksenstop. Nieuwe reeksen zullen dus gesloten worden, dit ter beoordeling van de moderators.
Beledig je nou mijn biersmaak?quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:34 schreef Xenomaniac het volgende:
Recent sloot het vermeende modje Ruis een topic.
Ruis sloot het topic terecht maar houdt er een bizarre levensstijl op na.
[..]
Wat een schoffeljostie.![]()
![]()
Reden om hem te ontslaan lijkt me.
En dat kan jij in 3 kwartier beoordelen,knap als je net mod benquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:38 schreef Ruis het volgende:
[..]
Huisregels Onzin voor je Leven!
[..]
ik ben mod, en heb beoordeeld dat uw poging tot reeks allerbelabberst was
Ja.quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:39 schreef Ruis het volgende:
Beledig je nou mijn biersmaak?
als er een ding mn specialisme is, is t wel beroerde reeksenquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:44 schreef junkiexp het volgende:
[..]
En dat kan jij in 3 kwartier beoordelen,knap als je net mod ben.
En als je volgende keer nou een normale sluitpost neergooit scheelt je dat een hoop gezeik!!
Wankerquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:52 schreef Ruis het volgende:
[..]
als er een ding mn specialisme is, is t wel beroerde reeksen
zeg ga jij eens reageren op kasta's post in je eigen rel topic ik verveel mequote:Op donderdag 3 maart 2005 23:26 schreef HTT-Thalan het volgende:
Er is Ruis aan de knikker in onzin.
kom jij ook weer in dat topic, schatjequote:Op donderdag 3 maart 2005 23:32 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
zeg ga jij eens reageren op kasta's post in je eigen rel topic ik verveel me
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 03:43 schreef lesley het volgende:
waarom zegt iedereen nou weer grap?
het is GARP
mensen (zeer gewaareerde medefokkertjes en kwijlende lurkers) leer dat nou eens
Geweldige feedback voor de ONZ mods.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 03:43 schreef lesley het volgende:
waarom zegt iedereen nou weer grap?
het is GARP
mensen (zeer gewaareerde medefokkertjes en kwijlende lurkers) leer dat nou eens
Het was te verwachten natuurlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zeg Dirkh, waarom is deze dicht?
Thaleia op TV!!
Je geeft zelf het antwoord al in de OPquote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zeg Dirkh, waarom is deze dicht?
Thaleia op TV!!
Het was een niks zeggend topic, waar niemand wat mee kan. Maar dat had je zelf al in de gaten.quote:
Nee, want dan nog kan niemand er wat mee. Misschien had het gekund in SHO of in BHU mits er pics van zijn. Of in GC.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
ja maar, ja maar, ja maar........
.............hoe vaak gebeurt het nu dat een Fok!ster meedoet aan 2 voor 12? Dus als ik er in had gezet 'heeft iemand anders dit ook opgemerkt?' was de topic wel open gebleven?
Ok, fair enough!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, want dan nog kan niemand er wat mee. Misschien had het gekund in SHO of in BHU mits er pics van zijn. Of in GC.
Sinds je vraag is hij spoorloos verdwenen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:24 schreef Insomaniac het volgende:
HODFR PP! Ik wacht nog steeds op antwoord en ik haat wachten!
Wachten tot PP een inhoudelijk onderbouwd antwoord geeft is als wachten totdat ik mijn bek voor 5 minuten achtereen dichthoud.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:24 schreef Insomaniac het volgende:
Duurt dat net zolang als wachten op HTT die zich niet als een rancuneuze kneus in het FB topic gedraagt?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:28 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Wachten tot PP een inhoudelijk onderbouwd antwoord geeft is als wachten totdat ik mijn bek voor 5 minuten achtereen dichthoud.
It ain't gonna happen, insnow
nee het duurt net zo lang als wachten op de tijd dat de crew bierloos is en HTT niet meer als rancuneuze kneus in FB topics komt..quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Duurt dat net zolang als wachten op HTT die zich niet als een rancuneuze kneus in het FB topic gedraagt?.
Ja, en ook net zo lang als dat het duurt voordat de pijpzeikerds doorhebben dat het echt mijn reet zal oxideren dat ik niet blauw ben/ooit zal zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Duurt dat net zolang als wachten op HTT die zich niet als een rancuneuze kneus in het FB topic gedraagt?.
ik heb tessje nog niet online gesignaleerd sinds ik blauw ben, en dus kan ik hierover nog niets zeggen!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:24 schreef Insomaniac het volgende:
Je lijkt wel een VVD'er man!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:33 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik heb tessje nog niet online gesignaleerd sinds ik blauw ben, en dus kan ik hierover nog niets zeggen!
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ligt het nu aan mij, of zijn de feedbacktopics van tegenwoordig veel sneller vol dan vroeger
Zie ik eruit als een auto met ingebouwde caravan?quote:
Nee, maar je zal wel stealthy te wachten tot ik een post plaatste waar je weer op kon bashen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een auto met ingebouwde caravan?
mij uitmaken voor VVD-er...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je lijkt wel een VVD'er man!!
De vraag was heul simpel; ga je dr nu ook in + bashen of gaan jullie vriendjes worden?
En nog geen antwoord geven.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:25 schreef Ruis het volgende:
mij uitmaken voor VVD-er...
heb je crack gerookt ofzo?
Godverdomme PP! Je lijkt wel een pekelwagen die zn lading is verloren en hopeloos rondzwabbert over den gladden paden des levens! Beantwoord mijn vraag, anders zal ik jou wat crack laten roken.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:25 schreef Ruis het volgende:
[..]
mij uitmaken voor VVD-er...
heb je crack gerookt ofzo?
Inso ! Gooi je msn aan, ik heb nieuws.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Godverdomme PP! Je lijkt wel een pekelwagen die zn lading is verloren en hopeloos rondzwabbert over den gladden paden des levens! Beantwoord mijn vraag, anders zal ik jou wat crack laten roken..
Er staat nog een halve post. Wat is daarop je antwoord?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:55 schreef Ruis het volgende:
[..]
joh?
je zou haast denken dat ik geen antwoord ga geven
Zoals ik inquote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er staat nog een halve post. Wat is daarop je antwoord?
Heb ik iets gemist? Is het tegenwoordig gewoon dat de Crew zinnige antwoorden verschuldigd is aan de nietige gebruikers? Lang leve de Leiding.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Godverdomme PP! Je lijkt wel een pekelwagen die zn lading is verloren en hopeloos rondzwabbert over den gladden paden des levens! Beantwoord mijn vraag, anders zal ik jou wat crack laten roken..
Dan wacht ik rustig op een mod die de (bewezen) meerwaarde er wel van ziet.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:59 schreef Ruis het volgende:
Zoals ik inODOLS
toendertijd ook al heb gezegd, ik vind t hele TTT gebeuren nonsens, en dus zal ik de laatste zijn die een topic daarvoor zal nomineren/in dat topic plaatsen.
Ik vind het maar een behoorlijk suf topic, eerder slotje- dan TTT-waardigquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:03 schreef Dagonet het volgende:
Dan wacht ik rustig op een mod die de (bewezen) meerwaarde er wel van ziet.
Lafaard, bij mij heb je een half topic lang je gelijk proberen te halen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan wacht ik rustig op een mod die de (bewezen) meerwaarde er wel van ziet.
Maar bij jou was dat nog leuk.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lafaard, bij mij heb je een half topic lang je gelijk proberen te halen.
Nee en daar ben ik vrij uniek in geloof ik, maar het was het eerste de beste meedoe topic dat ik zag nadat me opviel dat Tessje voor het laatst iets in de TTT gezet heeft, dat moest dus wel lang geleden zijn. Ik ben nog steeds van mening dat het meer tip dan top moet zijn, dat topic. Een topic waar je snel een leukig topic uit kan halen zonder dat het alleen maar na te lezen is omdat het al vol is. Meer index dan archief zeg maar.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik vind het maar een behoorlijk suf topic, eerder slotje- dan TTT-waardig.
Heb je de TS op je msn ofzo?
Pas je op voor de spekjes? Die willen nogal eens revolutionair zijn aangelegd.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik heb feedback:
Ik ben de koning van de gebakken aardappel!
Daar hebben wij... korte pauze voor extra sinister effect ... onze methoden voor.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pas je op voor de spekjes? Die willen nogal eens revolutionair zijn aangelegd.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:21 schreef Dirkh het volgende:
Even denken, gister heeft Knut al gevraagd of het feedback topic gebruikt kon worden waar het voor bestemd is, toen heb ik dat nog een keer gedaan. En vlogens mij heeft Ruis het ook een keer gemeld.
En niet zo gek lang geleden heb ik een linkje geplaatst naar het HTT vrienden topic.
En jullie trekken je daar niks van aan.Dat is niet aardig en jullie doen mij verdriet.
Dat mag nietVerdomme, kappen dus. Vanaf nu!
Ik zit al langer in de onzinfeedbacktopics te slowchatten dan drie van de vier moderatoren modereren! Ik beroep mij op het gewoonterecht!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:28 schreef Ruis het volgende:
Heren...
Eensch. Zoals ik al eerder in een reeds op brute, Videliaanse, wijze verdonkeremaande post meldde is dat dit a) het leukste slowchattopic is b) dit mede komt door het vleugje feedback en c) dat Knut al meer dan een jaar af en toe een vergeefse poging doet om het slowchat gehalte van deze topicreeks omlaag te krijgen en daar maar zeer zelden in slaagt.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:33 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik zit al langer in de onzinfeedbacktopics te slowchatten dan drie van de vier moderatoren modereren! Ik beroep mij op het gewoonterecht!
Ik moet zeggen dat sommigen van de huidige lichting ONZ-mods toch ook regelmatig onzin spuien.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:34 schreef Karboenkeltje het volgende:
Daarbij zorgen mijn geweldige spitvondigheden dat deze topics tenminste een beetje onzinwaardig zijn!
Tja, dan moeten de gebruikers maar geen vragen stellen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat sommigen van de huidige lichting ONZ-mods toch ook regelmatig onzin spuien.
gok eens wie gaat verliezen?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:33 schreef Conflict het volgende:
dit is een kei leuk spelletje!
Op de lange duur verlies jij.quote:
t is al meerdere keren in t topic gepost Conflict, te erge onzin en slowchat word gedelete, geen uitzonderingenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:52 schreef Conflict het volgende:
laffe zak, je zit het gewoon uit te lokken.
Dan had je dat ook best ff kunnen zeggen, tegen mij...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:00 schreef Ruis het volgende:
[..]
t is al meerdere keren in t topic gepost Conflict, te erge onzin en slowchat word gedelete, geen uitzonderingen
Conflict is hier de baasquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:05 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dan had je dat ook best ff kunnen zeggen, tegen mij...
En het is Meneer Conflict voor jou!
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Op de lange duur verlies jij.
Tot nu toe heb ik alle onzinmods overwonnen, jij bent de volgende!
![]()
Dag lieverd.quote:
Ik ben er altijd nog!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dag lieverd..
Niet PP wegpesten hoor, anders zijn er straks helemaal geen ONZmodjes meer over!!
we zullen altijd tessje nog hebbenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dag lieverd..
Niet PP wegpesten hoor, anders zijn er straks helemaal geen ONZmodjes meer over!!
* BrauN wil wel even bijspringen als het nodig is.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dag lieverd..
woei, de gedoogde nacht-reeks denkt een meetellende mening te hebbenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In de SC willen ze mij als mod![]()
ja dat hebben ze ookquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:36 schreef Ruis het volgende:
[..]
woei, de gedoogde nacht-reeks denkt een meetellende mening te hebben
inso, swetsenegger en doe er een verbal/ PR bij bijv. en ONZ heeft weer potentiequote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:42 schreef lesley het volgende:
ik wil inso terug
iemand nog een linkje naar wat toen is voorgevallen waardoor ze is gestopt?
Yep, Yvonne! En de rest van de crew.. hier kan je volgens mij wel een beetje wijs uit worden.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:42 schreef lesley het volgende:
ik wil inso terug
Dus ik moet weg?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:45 schreef laffer het volgende:
[..]
inso, swetsenegger en doe er een verbal/ PR bij bijv. en ONZ heeft weer potentie![]()
nope, ik zei erbijquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:50 schreef laffer het volgende:
tessje ook
Dus je wil zeggen dat het eigenlijk nooit goed is.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:55 schreef kastanova het volgende:
[..].
Idd, dat wijf is er nooit en áls ze er dan eens is, hoopt iedereen dat ze direct weer optyft omdat ze mod als een verbaal zwakbegaafde olifant () in een porseleinkast
.
Duhquote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat het eigenlijk nooit goed is.
Als ze er nooit is, wat heeft het dan voor nut om haar te bannen, of af te sluiten van internet?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Duh.
Naja, nooit, nooit... Ban dat mokkel of sluit haar af van het internet en ik ben tevreden...
edit: verkeerde topicquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:42 schreef lesley het volgende:
ik wil inso terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |