thalan heeft gewoon een huilmailtje gestuurd naar mods .quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:06 schreef kastanova het volgende:
Toch grappig dat de mods die dezelfde dag een compleet slowchattopic het hele forum over gejonast hebben nu gaan zeiken over "offtopic" posts.
Dat slowchattopic van jou, Sil en Ruis is heel het forum overgegaan, van GC naar R&P en op een gegeven moment stond het zelfs in TTK, dus ga nou niet piepen over forumgerelateerd gemod met betrekking tot slowchat...quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:13 schreef Knut het volgende:
Ik zeur niet over de slowchat die in andere topics gebeurt op dit moment maar ik wil gewoon graag het Feedbacktopic voor feedback houden.
quote:Op maandag 28 februari 2005 20:05 schreef Ruis het volgende:
[GPD]
Wat een kut-sub
[/GPD]
ik vroeg net wat..
quote:Op maandag 28 februari 2005 20:54 schreef Silmarwen het volgende:
In Cyberspace.
quote:
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2005 21:51 schreef Ruis het volgende:
ik geloof er niets van
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:43 schreef Ruis het volgende:
ik heb gister bruine bonen gehad, dus 't frisse gedeelte twijfel ik aan...
quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:46 schreef Ruis het volgende:
Tja, zo kom je iig weer eens uit je lurckmodus.
En HTT die t genadeloos aflegt tegen kasta is altijd leuk om te zien.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:14 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind het wel intressant. Ik verveel me toch
quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:19 schreef Silmarwen het volgende:
Skaai
Mein liebste!
* Silmarwen pepert Skaai goed in
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:03 schreef Ruis het volgende:
dank!
quote:
Maar hej, ik noem je niet hypocriet hoor...quote:
quote:
Ja, ik voel me nu echt een stoere jongen. Ik wil natuurlijk niet achterblijven op Kasta, HTT en boe.quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]Zo, en nu moet iedereen tegen jou opkijken omdat je dat durft te zeggen?
bedankt voor de feedback, want zo zie ik het toch eigenlijk
Altijd hetzelfde gezeik van die gefrustreerde ex crew.quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:58 schreef CartWOman het volgende:
Check mijn uber toffe slee filmpjes
Jammer, Ruis.
Bij jou ligt zeker geen sneeuw?
quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:00 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde gezeik van die gefrustreerde ex crew.
ik kon vanmorgen m'n auto niet meer herkennen, wel stond er een grote witte bult op de parkeerplaatsquote:Op woensdag 2 maart 2005 18:58 schreef CartWOman het volgende:
Check mijn uber toffe slee filmpjes
Jammer, Ruis.
Bij jou ligt zeker geen sneeuw?
Tegen de tijd dat je me bijgehaald hebt is dirk waarschijnlijk wel dood jaquote:Op woensdag 2 maart 2005 18:58 schreef ShaoliN het volgende:
Ik wil natuurlijk niet achterblijven op Kasta
Right.quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:00 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde gezeik van die gefrustreerde ex crew.
Oeh wat scherp Kasta. Ik denk dat ik even in een hoekje ga zitten huilen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je me bijgehaald hebt is dirk waarschijnlijk wel dood ja.
Pláats je die smiley bij hoge uitzondering een keer, is 'ie niet terecht.quote:
Doe HTT de groetenquote:Op woensdag 2 maart 2005 19:06 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Oeh wat scherp Kasta. Ik denk dat ik even in een hoekje ga zitten huilen.
Het was dan ook een grapje, die zo leuk was uit zijn mond.quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Pláats je die smiley bij hoge uitzondering een keer, is 'ie niet terecht.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Right.
Maar serieus, er kijkt nooit een hond in dat pics/links-dump topic; het is alleen handig om naar te verwijzen als iemand weer 'es een topic opent met enkel een grappig plaatje.
Iemand kreeg dat topic niet weg omdat de servers te traag waren?quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Één van de actiefste bloggers is anders wel dankzij dat topic in de picture gekomen om als blogger gevraagd te worden.
Hoe heet je vrouw op Fok!?quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:06 schreef Dirkh het volgende:
Altijd al eens willen weten wat die kutmods nou eigenlijk uitvreten? Of zoek je nog meer materiaal om ze af te kunnen branden? Lees dan eens deze review: Een kijkje achter de schermen bij forum.fok
Ja, het is FP, maar probeer je daar over heen te zetten.
Dat staat vast wel in Boe's wie neukt met wie topic.quote:
Zij zit ook niet lang op Fok! dan. Of lurkte ze altijd? (Ze lachte toch achter haar pc, volgens die review)quote:
Klopt, zij lurkte al ver voordat ik uberhaupt op het forum meelas. Ik registreerde me vrij snel en begon te posten. Toen ze zag dat dat gewoon te genant voor woorden was, had ze maar besloten om het bij lurken te laten.quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zij zit ook niet lang op Fok! dan. Of lurkte ze altijd? (Ze lachte toch achter haar pc, volgens die review)
ah, die lul zou z'n rechten nog niet gebruiken, alleen inlezenquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:51 schreef tommy4487 het volgende:
sinds wanneer kan BrauN slotjes zetten
SEX met collegae!!
Omdat je zulke informatie niet meteen aan de grote klok moet hangen als ik je via msn per ongeluk wat vertel.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:07 schreef paultjuhhh het volgende:
HEE ! waarom is mn topic gesloten over BrauN!!!
quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:10 schreef BrauN het volgende:
[..]
Omdat je zulke informatie niet meteen aan de grote klok moet hangen als ik je via msn per ongeluk wat vertel.
had ze niet beter met deze user een relatie kunnen beginnen?? dwergquote:
matige grapquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:18 schreef laffer het volgende:
[..]
had ze niet beter met deze user een relatie kunnen beginnen?? dwerg
kunnen ze samen lekker spelen in de efteling![]()
dat was de opmerking van je verwekker toen ie hoorde dat je moeder zwanger van je wasquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:41 schreef tommy4487 het volgende:
Het verschil tussen
OMG ruis ben je zo slotjes geil dat je topics waar 3 jaar geleden voor het laatst in gepost is op slot doet![]()
ik heb iets gemistquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]grappenmaker ben je
Duh
Als je goed had opgelet had je kunnen zien wat er gebeurde.
je bent een paar jaar geleden ergens uitgefloept en nu post je hier dat je er niks meer van snaptquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:48 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
ik heb iets gemistwat gebeurde er?
Nou eerst he, toen eh toen kwam er iemand, die eh zomaar een eh topic kickte en toen en toen toen kwamen er nog héééél veel meer users die er zomaar in gingen posten. Zomaar, in ene keer. Echt waarquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:48 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
ik heb iets gemistwat gebeurde er?
goed antwoord!quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou eerst he, toen eh toen kwam er iemand, die eh zomaar een eh topic kickte en toen en toen toen kwamen er nog héééél veel meer users die er zomaar in gingen posten. Zomaar, in ene keer. Echt waaren toen, toen kwam Ruis en Dirkh en Ruis gooide hem op slot en en en en en en ikkuh haalde de posts weg. Ja, echt, en dat was reuze spannend en toen toen toen toen kwam er een hele grote boze meneer, die noemde zich tommy4487, en die kwam in het eh feedbacktopic en die zei eh, zomaar dat eh Ruis slotjuhs geil was.
Godverdomme, wat een kutverhaal. Maar ja, het was ook een kutvraag.
och jochie, doe jezelf en ook andere een plezier en laat je in met mijn diensten...quote:
okè, straks wordt je in je urn gestrooid en er is weer een probleem opgelostquote:
het zit je diep he dat ik een grap een paar post terug matig vondquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:57 schreef laffer het volgende:
[..]
och jochie, doe jezelf en ook andere een plezier en laat je in met mijn diensten...
ik verleen in hoge mate van uitzondering diensten aan huis aan huis crematie, jij wordt dan in je voortuin of in je schuur volledig gecremeerd door mij![]()
en dat alles voor een vriendenprijsje![]()
nee hoor, dit soort replys,daar doe ik het voorquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:01 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
het zit je diep he dat ik een grap een paar post terug matig vond
vind je het zelf ook niet triest dat je nu al 3 posts bezig bent om mij te flamen?
alleen maar omdat ik zei dat ik je grappig matig vond?
als je het daar voor doet heb je wel een leuk leven zegquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:06 schreef laffer het volgende:
[..]
nee hoor, dit soort replys,daar doe ik het voor![]()
heb je al huiduitslag of ben ik nu te voorbarig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |