Contradictio in terminis?quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de charmante accountant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:45 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ze hebben het bij mij wel geprobeerd, het ging zo:
"Hey Bert, neuken?"
Ik keek toen wie het was en dacht, mwah niet zo'n trek in zo'n kale kerel en riep beleeft terug:
"Nee."
Bijna dus, telt dat ook?Kostelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, strange.quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:38 schreef BrauN het volgende:
Hij zei: "Nee."
quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:38 schreef BrauN het volgende:
Ik zei tegen de magazijnchef: "Hey Bert, neuken?"
Hij zei: "Nee."
quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:45 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ze hebben het bij mij wel geprobeerd, het ging zo:
"Hey Bert, neuken?"
Ik keek toen wie het was en dacht, mwah niet zo'n trek in zo'n kale kerel en riep beleeft terug:
"Nee."
Bijna dus, telt dat ook?
quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:52 schreef Taxi het volgende:
Op mijn werk laatst wel zoiets meegemaakt, ik hoorde dit gesprek:
"Hey Bert, neuken?"
en het antwoord was:
"Nee."
Maar even later snapte ik ze al kontcrossend achterin het magazijn...
Ik ben niet zo van de herenliefde, dus ik heb maar niet meegedaan...![]()
"Nee hoor, BHFH is tenminste een user die nooit iemand afzeikt of oneerlijk behandelt. Zijn topics mogen dan wat afwijkend zijn, maar laat hem alsjeblieft wel in zijn waarde."quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:00 schreef Aventura het volgende:
Wat een Onz
wat moeten wij hier nou weer mee?quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:00 schreef Aventura het volgende:
Wat een Onz
Ik ontken het bestaan van een profiel.quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:08 schreef Manneke_Pils het volgende:
Index / Profiel van BrauN
Username: BrauN
Hobbies/interesses: pils likkenNu heb je het verklapt
had ik al gezegd dat je een toffe site hebt?quote:
Volgens mij nietquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:14 schreef tommy4487 het volgende:
d
[..]
had ik al gezegd dat je een toffe site hebt?
jep en goede kwaliteit ookquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:16 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Volgens mij niet
Tof he al die gratis p0rn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |