quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:41 schreef tommy4487 het volgende:
Het verschil tussen
OMG ruis ben je zo slotjes geil dat je topics waar 3 jaar geleden voor het laatst in gepost is op slot doet![]()
ik heb iets gemistquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]grappenmaker ben je
Duh
Als je goed had opgelet had je kunnen zien wat er gebeurde.
je bent een paar jaar geleden ergens uitgefloept en nu post je hier dat je er niks meer van snaptquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:48 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
ik heb iets gemistwat gebeurde er?
Nou eerst he, toen eh toen kwam er iemand, die eh zomaar een eh topic kickte en toen en toen toen kwamen er nog héééél veel meer users die er zomaar in gingen posten. Zomaar, in ene keer. Echt waarquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:48 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
ik heb iets gemistwat gebeurde er?
goed antwoord!quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou eerst he, toen eh toen kwam er iemand, die eh zomaar een eh topic kickte en toen en toen toen kwamen er nog héééél veel meer users die er zomaar in gingen posten. Zomaar, in ene keer. Echt waaren toen, toen kwam Ruis en Dirkh en Ruis gooide hem op slot en en en en en en ikkuh haalde de posts weg. Ja, echt, en dat was reuze spannend en toen toen toen toen kwam er een hele grote boze meneer, die noemde zich tommy4487, en die kwam in het eh feedbacktopic en die zei eh, zomaar dat eh Ruis slotjuhs geil was.
Godverdomme, wat een kutverhaal. Maar ja, het was ook een kutvraag.
och jochie, doe jezelf en ook andere een plezier en laat je in met mijn diensten...quote:
okè, straks wordt je in je urn gestrooid en er is weer een probleem opgelostquote:
het zit je diep he dat ik een grap een paar post terug matig vondquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:57 schreef laffer het volgende:
[..]
och jochie, doe jezelf en ook andere een plezier en laat je in met mijn diensten...
ik verleen in hoge mate van uitzondering diensten aan huis aan huis crematie, jij wordt dan in je voortuin of in je schuur volledig gecremeerd door mij![]()
en dat alles voor een vriendenprijsje![]()
nee hoor, dit soort replys,daar doe ik het voorquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:01 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
het zit je diep he dat ik een grap een paar post terug matig vond
vind je het zelf ook niet triest dat je nu al 3 posts bezig bent om mij te flamen?
alleen maar omdat ik zei dat ik je grappig matig vond?
als je het daar voor doet heb je wel een leuk leven zegquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:06 schreef laffer het volgende:
[..]
nee hoor, dit soort replys,daar doe ik het voor![]()
heb je al huiduitslag of ben ik nu te voorbarig![]()
nee hoor, FOK! is voor mij, in tegenstelling tot jou, slechts een hobbyquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:07 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
als je het daar voor doet heb je wel een leuk leven zeg
wat dat geval zegtquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:11 schreef BrauN het volgende:
Rekels, kap eens met slowchatten, dit is een Feedback topic.
Als je doorgaat zullen jullie de consequenties ervaren.
ja fok is mijn levenquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:10 schreef laffer het volgende:
[..]
nee hoor, FOK! is voor mij, in tegenstelling tot jou, slechts een hobby![]()
mijn echte leven zal jij nooit te zien krijgen, stumperd![]()
Geregistreerd op: woensdag 1 december 2004 @ 16:49 tja, ik ben ook iets eerder geregistreerd als jij hèquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:13 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
ja fok is mijn leven
[quote]tot nu toe heb jij ietsiepietsie meer post dan ik maar dat maakt niet uit
voor mij wel , dus rot op van m`n hobbyquote:Fok is trouwens niet eens een hobby van me.
dan zou een jongen zoals jij met meiden moeten neuken, maar dat lukt je zeker niet hè loserquote:Ik fok bijna alleen 's avonds als ik niks te doen heb.
jij wilt mij in het echte leven niet zien? maar je denkt wel te weten dat ik leren pakjes draag?? is dat jouw fantasie ofzo??quote:Ik wil je echte leven ook niet zien want ik hou niet zo van mannen in leren pakjes
het moet zijn eerder dan en niet eerder alsquote:Geregistreerd op: woensdag 1 december 2004 @ 16:49 tja, ik ben ook iets eerder geregistreerd als jij hè
misschien kun je beter een serieuze hobby gaan zoeken, je weet wel zo een waar je ook andere mensen tegenkomtquote:voor mij wel , dus rot op van m`n hobby
Je moest eens weten vriend.quote:dan zou een jongen zoals jij met meiden moeten neuken, maar dat lukt je zeker niet hè loser
als dat mijn fatasie was kwam ik wel een keer bij je langs.quote:jij wilt mij in het echte leven niet zien? maar je denkt wel te weten dat ik leren pakjes draag?? is dat jouw fantasie ofzo??
praat er eens over in een homo clubje in je dorp waar je woont, misschien zijn daar nog meer perverts zoals jij
Jadiejadieja, lees de laatste post in het topic nog ff, alsof me het een reet kan schelen welke eerst was. Er is een open, klaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |