quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Right.
Maar serieus, er kijkt nooit een hond in dat pics/links-dump topic; het is alleen handig om naar te verwijzen als iemand weer 'es een topic opent met enkel een grappig plaatje.
Iemand kreeg dat topic niet weg omdat de servers te traag waren?quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Één van de actiefste bloggers is anders wel dankzij dat topic in de picture gekomen om als blogger gevraagd te worden.
Hoe heet je vrouw op Fok!?quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:06 schreef Dirkh het volgende:
Altijd al eens willen weten wat die kutmods nou eigenlijk uitvreten? Of zoek je nog meer materiaal om ze af te kunnen branden? Lees dan eens deze review: Een kijkje achter de schermen bij forum.fok
Ja, het is FP, maar probeer je daar over heen te zetten.
Dat staat vast wel in Boe's wie neukt met wie topic.quote:
Zij zit ook niet lang op Fok! dan. Of lurkte ze altijd? (Ze lachte toch achter haar pc, volgens die review)quote:
Klopt, zij lurkte al ver voordat ik uberhaupt op het forum meelas. Ik registreerde me vrij snel en begon te posten. Toen ze zag dat dat gewoon te genant voor woorden was, had ze maar besloten om het bij lurken te laten.quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zij zit ook niet lang op Fok! dan. Of lurkte ze altijd? (Ze lachte toch achter haar pc, volgens die review)
ah, die lul zou z'n rechten nog niet gebruiken, alleen inlezenquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:51 schreef tommy4487 het volgende:
sinds wanneer kan BrauN slotjes zetten
SEX met collegae!!
Omdat je zulke informatie niet meteen aan de grote klok moet hangen als ik je via msn per ongeluk wat vertel.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:07 schreef paultjuhhh het volgende:
HEE ! waarom is mn topic gesloten over BrauN!!!
quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:10 schreef BrauN het volgende:
[..]
Omdat je zulke informatie niet meteen aan de grote klok moet hangen als ik je via msn per ongeluk wat vertel.
had ze niet beter met deze user een relatie kunnen beginnen?? dwergquote:
matige grapquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:18 schreef laffer het volgende:
[..]
had ze niet beter met deze user een relatie kunnen beginnen?? dwerg
kunnen ze samen lekker spelen in de efteling![]()
dat was de opmerking van je verwekker toen ie hoorde dat je moeder zwanger van je wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |