Ja, vragen staat vrij.quote:Op maandag 28 februari 2005 20:05 schreef Ruis het volgende:
[GPD]
Wat een kut-sub
[/GPD]
ik vroeg net wat..
In Cyberspace.quote:Op maandag 28 februari 2005 20:45 schreef Bupatih het volgende:
Waar is het OP-plaatje van gfree?
Die moet even ge-update worden.quote:Op maandag 28 februari 2005 20:45 schreef Bupatih het volgende:
Waar is het OP-plaatje van gfree?
wtf deed ikquote:Op maandag 28 februari 2005 22:01 schreef DeLeider het volgende:
2 slotjes, plz, die met sylvana ................................ nog wat
Ze zijn op slot, maar om slotjes roepen zonder motivatie o.i.d. is niet echt sportief, vind je wel?quote:Op maandag 28 februari 2005 22:01 schreef DeLeider het volgende:
2 slotjes, plz, die met sylvana ................................ nog wat
kom op, mijn topic, over jou met aids was nog beter, (iig meer werk aan de op) maar volgende keer zal ik slotje, want je opent KUT TOPICS! posten ok?quote:Op maandag 28 februari 2005 22:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze zijn op slot, maar om slotjes roepen zonder motivatie o.i.d. is niet echt sportief, vind je wel?
En hij staat er weer bij. En wederom bedankt!quote:Op maandag 28 februari 2005 22:50 schreef gfree het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt.![]()
http://img82.exs.cx/img82/9846/onzfeedbuck7wj.jpg
Ik zal hem inlijstenquote:
quote:
nee dit is pas een slechte TVPquote:
Nee hoor. Ik had immers al gepost in deze topic.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:05 schreef Conflict het volgende:
Hee, mijn tvp is weg!
Gelukkig heb ik het topic toch nog terug gevonden
quote:Op maandag 28 februari 2005 20:45 schreef Bupatih het volgende:
Waar is het nieuwe OP-plaatje van gfree?
Pas jij je Crew-tekst eerst maar eens aan.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:45 schreef Ruis het volgende:
ja, pas dat plaatje eens aan!
ik had die rechten heul nog niet..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pas jij je Crew-tekst eerst maar eens aan.
En waarom sta jij 3e? Jouw icon hoort helemaal rechts te staan.
quote:Op maandag 28 februari 2005 00:13 schreef Ruis het volgende:
[..]
dat zegt meer over t totale ontbreken vanTessje
en Knut dan over zijn aanwezigheid
Tot uw dienst.quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:07 schreef Zebraman het volgende:
Dankje voor je opbouwende kritiek Dirkh, ik zal aan je denken als ik me de volgende keer weer in de rivier stort.
Nah, ik heb die kneuzeposts van je net nagelezen en mijn avond was een stuk beter besteed dan dat.quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:18 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Hey Dago. Je hebt wat gemist joh.
geen commentaarquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
Maar goed, even voor de duidelijkheid. Ruis is dus een kloon van ene PP?
PP? Plengende Plasser?quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
Maar goed, even voor de duidelijkheid. Ruis is dus een kloon van ene PP?
Dat vond ik nou weer niet nodig.quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nah, ik heb die kneuzeposts van je net nagelezen en mijn avond was een stuk beter besteed dan dat.
Vervuilen?quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:32 schreef Knut het volgende:
Ga nou niet het FB topic vervuilen met de onderlinge ruzie's tussen de een en de ander
Idd. PP heeft zijn eigen bashtopic dichtgegooid, en nog wel zonder uitleg in zijn slotpost, dus we weten niet waarom, dus moeten we hier wel terecht.quote:
Neeheee, jij snapt er ook niets van, hè!? Fok! moet liefknuffelkroeskroeskusje worden.quote:
Geeft dat frisse winden?quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:40 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Neeheee, jij snapt er ook niets van, hè!? Fok! moet liefknuffelkroeskroeskusje worden.
Tja, zo kom je iig weer eens uit je lurckmodus.quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:44 schreef Knut het volgende:
Open lekker een topic ofzo. Maar in het FB topic voel ik me zo geroepen te kijken of ik er wat aan kan doen. En een discussie tussen het biologieboek van kasta en de maagedelijkheid van HTT vind ik nou niet echt ONZ FB
Ik heb in alle eerlijkheid geen enkele rake opmerking van hem kunnen lezen, elke post die hij plaatste was al minimaal 3x eerder door hem gebruikt. Zo bijzonder was zijn oevre gisteravond dus niet, al moet de snelheid waarmee hij ze uitdeelde voor jouw vliegjesbrein fenomenaal geleken hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:46 schreef Ruis het volgende:
[..]
Tja, zo kom je iig weer eens uit je lurckmodus.
En HTT die t genadeloos aflegt tegen kasta is altijd leuk om te zien.
\Niet dat ik weet boenkel, niet dat ik weet.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:09 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik heb feedback:
Is de feedbacktopic tegenwoordig een flame-analysetopic geworden?
Is het dan misschien een plaatsvervangend slowchattopic verworden?quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:12 schreef Knut het volgende:
[..]
\Niet dat ik weet boenkel, niet dat ik weet.
Dat zou betekenen dat er nooit meer FB nodig zou zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:15 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Is het dan misschien een plaatsvervangend slowchattopic verworden?
Goedzo. Gedraag je met deze user dan een beetje.quote:
hij is slechts tijdelijk verdwaald, thats allquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:54 schreef Dagonet het volgende:
waarom is dat topic van Silmarwen gewist?
Hofddrrr, er kan toch niemand lurcken/posten in + behalve een stel blauw aangelopen eh..., usersquote:
Schop het dan eens heel hard terug naar het publieke gedeelte?quote:
Unos momentos por favor. Helaas zijn op dit moment al onze medewerkers druk bezig met compleet nutteloze dingen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:58 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Hofddrrr, er kan toch niemand lurcken/posten in + behalve een stel blauw aangelopen eh..., users![]()
Dat wil ik wel, maar mijn rechten zijn (nu nog) beperkt.quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Schop het dan eens heel hard terug naar het publieke gedeelte?
Het lijkt de helpdesk van de gemiddelde bank in Nederland wel hierquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:00 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Unos momentos por favor. Helaas zijn op dit moment al onze medewerkers druk bezig met compleet nutteloze dingen.
Probeer het later nog een keer en alvast een fijne dag toegewenst!
Dan wacht ik nog een weekje, dan is Drekh vast wel FA.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:01 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat wil ik wel, maar mijn rechten zijn (nu nog) beperkt.
Internet bankieren!quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:03 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Het lijkt de helpdesk van de gemiidelde bank in Nederland wel hier![]()
Geen internet hebben na 2 maanden verbouwen ook.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:13 schreef stinkie het volgende:
Toch fijn om te zien dat mods die op de laatste maanden hun stempel voornamelijk hebben gedrukt door te schitteren van afwezigheid het forum ook weer hebben gevonden.
kneuterigheid op de bank gaat tenslotte ook ooit eens vervelen he
Ik ben de laatste maanden aan het verbouwen geweest en ben nu op mijn werk aanwezig. Net zoals ik al een paar weken meelees op mijn werk en ingrijp waar nodig is.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:13 schreef stinkie het volgende:
Toch fijn om te zien dat mods die op de laatste maanden hun stempel voornamelijk hebben gedrukt door te schitteren van afwezigheid het forum ook weer hebben gevonden.
kneuterigheid op de bank gaat tenslotte ook ooit eens vervelen he
Als er nu al 1 ding is dat duidelijk is gemaakt, is het wel wie zich iig aangesproken voelen. Wat me dan alleen af doet vragen waarom Sil ook als door een adder gebeten reageert. Het is hier toch nog steeds ONZ FB?quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:23 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik ben de laatste maanden aan het verbouwen geweest en ben nu op mijn werk aanwezig. Net zoals ik al een paar weken meelees op mijn werk en ingrijp waar nodig is.
Maar goed. Jij ziet natuurlijk ALLES en weet natuurlijk ook gewoon precies wat er overal aan de hand is
Waar je mee omgaat wordt jemee besmet geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |