Ik dacht dat lelijke wijven die alleen maar SC posts deden in B&H juist de B&H frustraties waren...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:42 schreef Skaai het volgende:
Ik ga voor de slowchat. Kunnen we meteen onze B&H frustraties kwijt.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:45 schreef Dirkh het volgende:damn, jij bent echt een loser eerste klas.
We hebben net een vergadering gehad over die hoerige kutreeksen en daar is uit gekomen dat die op slot gaan en nooit meer open.
Oh, wacht even, daar was jij niet bijDrie maal raden waarom jij mod bent en wie dat goede nieuws mag brengen.
Neeh, JIJ bent die klereloser.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:45 schreef Dirkh het volgende:damn, jij bent echt een loser eerste klas.
We hebben net een vergadering gehad over die hoerige kutreeksen en daar is uit gekomen dat die op slot gaan en nooit meer open.
Oh, wacht even, daar was jij niet bijDrie maal raden waarom jij mod bent en wie dat goede nieuws mag brengen.
Mogen de "gewone" users het ook nog begrijpen?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:45 schreef Dirkh het volgende:damn, jij bent echt een loser eerste klas.
Jij bent echt de grootste zuiger sinds het Wereldrecord Massaal stofzuigen van Miele in '83.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:46 schreef cygnusx het volgende:
kunnen we ONZ niet gewoon uberhaupt wegflikkeren? het word nu toch niks meer.
ik wilde "toch" al aanpassen in "nog"quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:53 schreef Bupatih het volgende:
Kan de titel veranderd worden in [SLECHT IDEE] ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |