Ik dacht dat lelijke wijven die alleen maar SC posts deden in B&H juist de B&H frustraties waren...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:42 schreef Skaai het volgende:
Ik ga voor de slowchat. Kunnen we meteen onze B&H frustraties kwijt.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:45 schreef Dirkh het volgende:damn, jij bent echt een loser eerste klas.
We hebben net een vergadering gehad over die hoerige kutreeksen en daar is uit gekomen dat die op slot gaan en nooit meer open.
Oh, wacht even, daar was jij niet bijDrie maal raden waarom jij mod bent en wie dat goede nieuws mag brengen.
Neeh, JIJ bent die klereloser.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:45 schreef Dirkh het volgende:damn, jij bent echt een loser eerste klas.
We hebben net een vergadering gehad over die hoerige kutreeksen en daar is uit gekomen dat die op slot gaan en nooit meer open.
Oh, wacht even, daar was jij niet bijDrie maal raden waarom jij mod bent en wie dat goede nieuws mag brengen.
Mogen de "gewone" users het ook nog begrijpen?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:45 schreef Dirkh het volgende:damn, jij bent echt een loser eerste klas.
Jij bent echt de grootste zuiger sinds het Wereldrecord Massaal stofzuigen van Miele in '83.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:46 schreef cygnusx het volgende:
kunnen we ONZ niet gewoon uberhaupt wegflikkeren? het word nu toch niks meer.
ik wilde "toch" al aanpassen in "nog"quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:53 schreef Bupatih het volgende:
Kan de titel veranderd worden in [SLECHT IDEE] ?
zeker welquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:15 schreef BrauN het volgende:
Kan ik anders niet gewoon effe doodgaan?![]()
:d
![]()
;d
*eenschquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij bent echt de grootste zuiger sinds het Wereldrecord Massaal stofzuigen van Miele in '83. [afbeelding], [afbeelding].
Spuit 11quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij bent echt de grootste zuiger sinds het Wereldrecord Massaal stofzuigen van Miele in '83. [afbeelding], [afbeelding].
weer slaan je flames kant nog wal... ik leef zelfstandig met mn broertje in mn ouderlijk huis.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:13 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ja. En als je ooit hoop gekoesterd hebt een fatsoenlijke reactie van mij terug te krijgen op dat hersenloze geneuzel van je, bedenk je dan maar dat die kans kleiner is dat de kans dat jouw moeder je volgende week zakgeldverhoging gaat geven.
Die kans is waarschijnlijk nihil, aangezien je je thuis wel als net zo grote kleuter zult gedragen als hier en ik snap dan ook werkelijk niet dat jij nog niet in eenzame opsluiting verkeert, want je bent zo onuitspreekbaar saai dat zelfs een adhd'er met 10 blikken koffie in zijn strot nog spontaal in slaap zou vallen wanneer jij je bek opentrekt, al was het alleen maar van de onuitspreekbare gore walm die eruit moet komen van het hele dagen hiellikken van users waar jij schijnbaar nogal tegenkijkt.
*ademhaalt*
Maar om je vraag te beantwoorden: Ik pleit voor een scheiding "ruis" en "forum.fok.nl" .quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:38 schreef Ruis het volgende:
en ik blijkbaar OvjL verdoemd heb..
Waarom splitsen we het forum dan niet op, ik zat zelf te denken aan bijvoorbeeld aan een deel "slowchat" en een deel "totaal iets anders".
Suggesties zijn welkom!
Kerel, ik zou nog niet met jou in 1 huis willen slapen al was je de reincarnatie van alles wat heilig is, die attitude van jou maakt me nog harder nekken dan de laatste keer dat ik mezelf compleet onder tafel zoop, en zelfs de gedachte aan de 2 daaropvolgende dagen vol kotsen en koppijn komen aangenamer over dan 1 minuut met jou converseren over het al dan niet instellen van een zakgeldverhoging van gozer wiens moeder uit zelfmedelijden allang van een brug is gesprongenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:25 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
weer slaan je flames kant nog wal... ik leef zelfstandig met mn broertje in mn ouderlijk huis.
de kans dat mn moeder me zakgeldverhoging gaat geven is nogal heul klein.. en de reden daarvoor is niet dat ik me infantiel gedraag hier. Fool .
voor hielenlikken moet je bij jezelf zijn.. ik heb je al zovaak gezegd die tong van je uit de adminkonten te halen.. mod word je toch niet. nerd. bupatih kan er ook wat van trouwens .
Vieze Suckups
van mijn part gaat Fok! vannacht nog down om nooit meer up te komen, het boeit me werkelijk niets.
je mag wel een weekje komen logeren thalan... kijken of mn leven "saai" is.. dan laat ik je aan het eind van die week jouw bovengenoemde post lezen .. goed?
mên, is dit een competitie onleesbare zinnen maken?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Kerel, ik zou nog niet met jou in 1 huis willen slapen al was je de reincarnatie van alles wat heilig is, die attitude van jou maakt me nog harder nekken dan de laatste keer dat ik mezelf compleet onder tafel zoop, en zelfs de gedachte aan de 2 daaropvolgende dagen vol kotsen en koppijn komen aangenamer over dan 1 minuut met jou converseren over het al dan niet instellen van een zakgeldverhoging van gozer wiens moeder uit zelfmedelijden allang van een brug is gesprongen
Hey muus. Ouwe babbelkous.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:32 schreef MUUS het volgende:
Iedereen geeft me linkjes door, maar niemand die er even bij zegt dat het vorige topic al dicht zit. Zit ik voor de kat z'n kut te reageren..
Jaja, tvp dus.
Tja, dat is kennelijk het verschil. Daarom ben jij een kansloze nerd en ik een ownende alphamale .quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Kerel, ik zou nog niet met jou in 1 huis willen slapen al was je de reincarnatie van alles wat heilig is, die attitude van jou maakt me nog harder nekken dan de laatste keer dat ik mezelf compleet onder tafel zoop, en zelfs de gedachte aan de 2 daaropvolgende dagen vol kotsen en koppijn komen aangenamer over dan 1 minuut met jou converseren over het al dan niet instellen van een zakgeldverhoging van gozer wiens moeder uit zelfmedelijden allang van een brug is gesprongen
Het enige wat hier kansloos is, is jouw oeverloze pogingen om een bash te winnen waarvan de uitkomst al duidelijk was op het moment dat je opstond vanmorgen. Je pogingen om maar steeds terug te komen hebben ongeveer evenveel effect als tessje's slimfast programmaquote:
Dag schat.quote:
Men is over de pis omdat er een nieuwe mod is en men gaat meteen naar iedereen uithalen die er geen kut mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:39 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik vind dat kasta vrij stil is ineens. Hij zit vast uit te rekenen hoe vaak hij muusje nog moet bezoeken om zijn leeftijdsgemiddelde boven het wettelijk toegestane gemiddelde op te krikken
Met zijn huidige financiële situatie kan dat nog wel een tijdje duren, de NS blijft die prijzen maar opschroeven.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:39 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik vind dat kasta vrij stil is ineens. Hij zit vast uit te rekenen hoe vaak hij muusje nog moet bezoeken om zijn leeftijdsgemiddelde boven het wettelijk toegestane gemiddelde op te krikken
zeur niet, je bent al eens mod geweestquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:36 schreef Meki het volgende:
![]()
alweer niet
dit is me 39 ste gooi voor een mod![]()
mijn doel is niet om een "bash" te winnen.. zoals jij probeert.. maar om je duidelijk te maken dat je gewoon zuigt.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:38 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het enige wat hier kansloos is, is jouw oeverloze pogingen om een bash te winnen waarvan de uitkomst al duidelijk was op het moment dat je opstond vanmorgen. Je pogingen om maar steeds terug te komen hebben ongeveer evenveel effect als tessje's slimfast programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |