Het was te verwachten natuurlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zeg Dirkh, waarom is deze dicht?
Thaleia op TV!!
Je geeft zelf het antwoord al in de OPquote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zeg Dirkh, waarom is deze dicht?
Thaleia op TV!!
Het was een niks zeggend topic, waar niemand wat mee kan. Maar dat had je zelf al in de gaten.quote:
Nee, want dan nog kan niemand er wat mee. Misschien had het gekund in SHO of in BHU mits er pics van zijn. Of in GC.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
ja maar, ja maar, ja maar........
.............hoe vaak gebeurt het nu dat een Fok!ster meedoet aan 2 voor 12? Dus als ik er in had gezet 'heeft iemand anders dit ook opgemerkt?' was de topic wel open gebleven?
Ok, fair enough!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, want dan nog kan niemand er wat mee. Misschien had het gekund in SHO of in BHU mits er pics van zijn. Of in GC.
Sinds je vraag is hij spoorloos verdwenen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:24 schreef Insomaniac het volgende:
HODFR PP! Ik wacht nog steeds op antwoord en ik haat wachten!
Wachten tot PP een inhoudelijk onderbouwd antwoord geeft is als wachten totdat ik mijn bek voor 5 minuten achtereen dichthoud.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:24 schreef Insomaniac het volgende:
Duurt dat net zolang als wachten op HTT die zich niet als een rancuneuze kneus in het FB topic gedraagt?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:28 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Wachten tot PP een inhoudelijk onderbouwd antwoord geeft is als wachten totdat ik mijn bek voor 5 minuten achtereen dichthoud.
It ain't gonna happen, insnow
nee het duurt net zo lang als wachten op de tijd dat de crew bierloos is en HTT niet meer als rancuneuze kneus in FB topics komt..quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Duurt dat net zolang als wachten op HTT die zich niet als een rancuneuze kneus in het FB topic gedraagt?.
Ja, en ook net zo lang als dat het duurt voordat de pijpzeikerds doorhebben dat het echt mijn reet zal oxideren dat ik niet blauw ben/ooit zal zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Duurt dat net zolang als wachten op HTT die zich niet als een rancuneuze kneus in het FB topic gedraagt?.
ik heb tessje nog niet online gesignaleerd sinds ik blauw ben, en dus kan ik hierover nog niets zeggen!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:24 schreef Insomaniac het volgende:
Je lijkt wel een VVD'er man!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:33 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik heb tessje nog niet online gesignaleerd sinds ik blauw ben, en dus kan ik hierover nog niets zeggen!
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ligt het nu aan mij, of zijn de feedbacktopics van tegenwoordig veel sneller vol dan vroeger
Zie ik eruit als een auto met ingebouwde caravan?quote:
Nee, maar je zal wel stealthy te wachten tot ik een post plaatste waar je weer op kon bashen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een auto met ingebouwde caravan?
mij uitmaken voor VVD-er...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je lijkt wel een VVD'er man!!
De vraag was heul simpel; ga je dr nu ook in + bashen of gaan jullie vriendjes worden?
En nog geen antwoord geven.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:25 schreef Ruis het volgende:
mij uitmaken voor VVD-er...
heb je crack gerookt ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |