Het één sluit het ander niet uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ligt het nu aan mij, of zijn de feedbacktopics van tegenwoordig veel sneller vol dan vroeger

Zie ik eruit als een auto met ingebouwde caravan?quote:

Nee, maar je zal wel stealthy te wachten tot ik een post plaatste waar je weer op kon bashen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een auto met ingebouwde caravan?

mij uitmaken voor VVD-er...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je lijkt wel een VVD'er man!!
De vraag was heul simpel; ga je dr nu ook in + bashen of gaan jullie vriendjes worden?

En nog geen antwoord geven.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:25 schreef Ruis het volgende:
mij uitmaken voor VVD-er...
heb je crack gerookt ofzo?

Godverdomme PP! Je lijkt wel een pekelwagen die zn lading is verloren en hopeloos rondzwabbert over den gladden paden des levens! Beantwoord mijn vraag, anders zal ik jou wat crack laten roken.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:25 schreef Ruis het volgende:
[..]
mij uitmaken voor VVD-er...
heb je crack gerookt ofzo?

Inso ! Gooi je msn aan, ik heb nieuws.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Godverdomme PP! Je lijkt wel een pekelwagen die zn lading is verloren en hopeloos rondzwabbert over den gladden paden des levens! Beantwoord mijn vraag, anders zal ik jou wat crack laten roken..

Er staat nog een halve post. Wat is daarop je antwoord?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:55 schreef Ruis het volgende:
[..]
joh?
je zou haast denken dat ik geen antwoord ga geven

Zoals ik inquote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er staat nog een halve post. Wat is daarop je antwoord?

Heb ik iets gemist? Is het tegenwoordig gewoon dat de Crew zinnige antwoorden verschuldigd is aan de nietige gebruikers? Lang leve de Leiding.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Godverdomme PP! Je lijkt wel een pekelwagen die zn lading is verloren en hopeloos rondzwabbert over den gladden paden des levens! Beantwoord mijn vraag, anders zal ik jou wat crack laten roken..

Dan wacht ik rustig op een mod die de (bewezen) meerwaarde er wel van ziet.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:59 schreef Ruis het volgende:
Zoals ik inODOLS
toendertijd ook al heb gezegd, ik vind t hele TTT gebeuren nonsens, en dus zal ik de laatste zijn die een topic daarvoor zal nomineren/in dat topic plaatsen.

Ik vind het maar een behoorlijk suf topic, eerder slotje- dan TTT-waardigquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:03 schreef Dagonet het volgende:
Dan wacht ik rustig op een mod die de (bewezen) meerwaarde er wel van ziet.

Lafaard, bij mij heb je een half topic lang je gelijk proberen te halen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan wacht ik rustig op een mod die de (bewezen) meerwaarde er wel van ziet.

Maar bij jou was dat nog leuk.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lafaard, bij mij heb je een half topic lang je gelijk proberen te halen.

Nee en daar ben ik vrij uniek in geloof ik, maar het was het eerste de beste meedoe topic dat ik zag nadat me opviel dat Tessje voor het laatst iets in de TTT gezet heeft, dat moest dus wel lang geleden zijn. Ik ben nog steeds van mening dat het meer tip dan top moet zijn, dat topic. Een topic waar je snel een leukig topic uit kan halen zonder dat het alleen maar na te lezen is omdat het al vol is. Meer index dan archief zeg maar.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik vind het maar een behoorlijk suf topic, eerder slotje- dan TTT-waardig.
Heb je de TS op je msn ofzo?

Pas je op voor de spekjes? Die willen nogal eens revolutionair zijn aangelegd.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik heb feedback:
Ik ben de koning van de gebakken aardappel!

Daar hebben wij... korte pauze voor extra sinister effect ... onze methoden voor.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pas je op voor de spekjes? Die willen nogal eens revolutionair zijn aangelegd.

quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:21 schreef Dirkh het volgende:
Even denken, gister heeft Knut al gevraagd of het feedback topic gebruikt kon worden waar het voor bestemd is, toen heb ik dat nog een keer gedaan. En vlogens mij heeft Ruis het ook een keer gemeld.
En niet zo gek lang geleden heb ik een linkje geplaatst naar het HTT vrienden topic.
En jullie trekken je daar niks van aan.Dat is niet aardig en jullie doen mij verdriet.
Dat mag nietVerdomme, kappen dus. Vanaf nu!

Ik zit al langer in de onzinfeedbacktopics te slowchatten dan drie van de vier moderatoren modereren! Ik beroep mij op het gewoonterecht!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:28 schreef Ruis het volgende:
Heren...

Eensch. Zoals ik al eerder in een reeds op brute, Videliaanse, wijze verdonkeremaande post meldde is dat dit a) het leukste slowchattopic is b) dit mede komt door het vleugje feedback en c) dat Knut al meer dan een jaar af en toe een vergeefse poging doet om het slowchat gehalte van deze topicreeks omlaag te krijgen en daar maar zeer zelden in slaagt.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:33 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik zit al langer in de onzinfeedbacktopics te slowchatten dan drie van de vier moderatoren modereren! Ik beroep mij op het gewoonterecht!

Ik moet zeggen dat sommigen van de huidige lichting ONZ-mods toch ook regelmatig onzin spuien.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:34 schreef Karboenkeltje het volgende:
Daarbij zorgen mijn geweldige spitvondigheden dat deze topics tenminste een beetje onzinwaardig zijn!

Tja, dan moeten de gebruikers maar geen vragen stellen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat sommigen van de huidige lichting ONZ-mods toch ook regelmatig onzin spuien.

gok eens wie gaat verliezen?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:33 schreef Conflict het volgende:
dit is een kei leuk spelletje!

Op de lange duur verlies jij.quote:

t is al meerdere keren in t topic gepost Conflict, te erge onzin en slowchat word gedelete, geen uitzonderingenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:52 schreef Conflict het volgende:
laffe zak, je zit het gewoon uit te lokken.

Dan had je dat ook best ff kunnen zeggen, tegen mij...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:00 schreef Ruis het volgende:
[..]
t is al meerdere keren in t topic gepost Conflict, te erge onzin en slowchat word gedelete, geen uitzonderingen

Conflict is hier de baasquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:05 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dan had je dat ook best ff kunnen zeggen, tegen mij...
En het is Meneer Conflict voor jou!

quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Op de lange duur verlies jij.
Tot nu toe heb ik alle onzinmods overwonnen, jij bent de volgende!
![]()

Dag lieverd.quote:

Ik ben er altijd nog!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dag lieverd..
Niet PP wegpesten hoor, anders zijn er straks helemaal geen ONZmodjes meer over!!

we zullen altijd tessje nog hebbenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dag lieverd..
Niet PP wegpesten hoor, anders zijn er straks helemaal geen ONZmodjes meer over!!

* BrauN wil wel even bijspringen als het nodig is.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dag lieverd..

woei, de gedoogde nacht-reeks denkt een meetellende mening te hebbenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In de SC willen ze mij als mod![]()

ja dat hebben ze ookquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:36 schreef Ruis het volgende:
[..]
woei, de gedoogde nacht-reeks denkt een meetellende mening te hebben

inso, swetsenegger en doe er een verbal/ PR bij bijv. en ONZ heeft weer potentiequote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:42 schreef lesley het volgende:
ik wil inso terug
iemand nog een linkje naar wat toen is voorgevallen waardoor ze is gestopt?

Yep, Yvonne! En de rest van de crew.. hier kan je volgens mij wel een beetje wijs uit worden.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:42 schreef lesley het volgende:
ik wil inso terug

Dus ik moet weg?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:45 schreef laffer het volgende:
[..]
inso, swetsenegger en doe er een verbal/ PR bij bijv. en ONZ heeft weer potentie![]()

nope, ik zei erbijquote:

quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:50 schreef laffer het volgende:
tessje ook

Dus je wil zeggen dat het eigenlijk nooit goed is.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:55 schreef kastanova het volgende:
[..].
Idd, dat wijf is er nooit en áls ze er dan eens is, hoopt iedereen dat ze direct weer optyft omdat ze mod als een verbaal zwakbegaafde olifant () in een porseleinkast
.

Duhquote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat het eigenlijk nooit goed is.

Als ze er nooit is, wat heeft het dan voor nut om haar te bannen, of af te sluiten van internet?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Duh.
Naja, nooit, nooit... Ban dat mokkel of sluit haar af van het internet en ik ben tevreden...

edit: verkeerde topicquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:42 schreef lesley het volgende:
ik wil inso terug

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |