ja maar in SEX zeggen ze toch dat ik maar in ONZ moet gaan spelen en ondertussen zit ik met witte ballen!quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:53 schreef Knut het volgende:
Als je het een fijne ervaring vind mag je een serieuser topic openen in SEX conflict. Niet in onzin.
Ben ik ook benieuwd naar, en ook naar wie PP gaat vergezellen wanneer hij Tess weggepest heeft zoals voorgenomen. Ik hoop iemand waar PP mogelijk nog een grotere hekel heeft dan aan Tess, ken ie lachenquote:Op donderdag 3 maart 2005 13:14 schreef Insomaniac het volgende:
PP? Ga je Tessje nu ook in + bashen of worden jullie nu vriendjes?
En welgefeliciteerd met je aanstelling, ik ben erg benieuwd hoe je het gaat doen.
Nee HTT, jij komt niet in de crewquote:Op donderdag 3 maart 2005 13:28 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar, en ook naar wie PP gaat vergezellen wanneer hij Tess weggepest heeft zoals voorgenomen. Ik hoop iemand waar PP mogelijk nog een grotere hekel heeft dan aan Tess, ken ie lachen
mmm, dan zou ik zomaar eens aan de beurt kunnen zijnquote:
+2 scherpquote:
-2 Voorspelbaarquote:
Heeft deze functie ooit glans en glorie gehad danquote:Op donderdag 3 maart 2005 14:19 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
-2 Voorspelbaar
Ik hoef al geen crew meer te worden sinds jij blauw bent. De functie heeft voor eeuwig alle glans en glorie verloren, sinds jij het tot mod geschopt hebt.
Jij bent net als dat ventje uit die duyvis reclame, gauw aan die hamburger likken alvorens de nieuwe fles heinz ketchup te pakken, zodat die andere er zeker te weten niet mee vandoor gaat![]()
En kan hij niet heel snel daar naar terug?quote:
Whehequote:Op donderdag 3 maart 2005 14:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En kan hij niet heel snel daar naar terug?
Moet jij niet in FB zijn? Zeiken over een of andere creweigenschap ofzo?quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En kan hij niet heel snel daar naar terug?
Het is nog geen zondag. Moet jij niet gaan zeuren over Tessje en Ruis?quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Moet jij niet in FB zijn? Zeiken over een of andere creweigenschap ofzo?
en was er niet dus ik kan niet antwoorden, vanvond heb ik wel wat meer tijd, ben nu aan t spoed-lurken!quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:00 schreef Insomaniac het volgende:
PP, ik vroeg iets.
Tsk Tsk Ruis. Jokken mag niet!quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:32 schreef Knut het volgende:
Vraag om 13:14
Post van ruis om 13:58.
Je was er wel. Maar las eroverheen denk ik zo
Thnx Knut.quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:32 schreef Knut het volgende:
Vraag om 13:14
Post van ruis om 13:58.
Je was er wel. Maar las eroverheen denk ik zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |