abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 25 februari 2005 @ 21:20:13 #1
43556 miss_dynastie
pi_25256337
as. ouders:

17 maart 2005: TearSong
18 maart 2005: Luisa
21 maart 2005: weirdmiss
1 april 2005: renzell
2 april 2005: Superted (papa)
15 april 2005: Wiseguy79 (papa)
26 april 2005: melonovy
2 mei 2005: Snakelady
4 mei 2005: Lewis.de.boxer
5 mei 2005: Roxie
10 mei 2005: Yfke en SPIRO
15 mei 2005: Romek (papa)
01 juni 2005: Mobious (papa)
18 juni 2005: Jonnetje
05 juli 2005: Basset (papa)
14 juli 2005: 1-of-6Billion (papa)
18 juli 2005: Utrecht
19 juli 2005: Snowwww
2 augustus 2005: Igraine
11 oktober 2005: Vicky
29 oktober 2005: BabyLover
29 oktober 2005: Jelief

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Vervolg van: Zwangerschap&geboorte topic deeltje 128

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 10-03-2005 19:15:53 ]
pi_25256823
En weer laat ik amper iets van me horen!

Allereerst..DaanBanaantje, nog van harte gefeliciteerd!! Ik weet t...een beetje laat, maar beter laat dan nooit! Heb de foto's gezien en wat heb je een prachtig kereltje zeg!

Roxie...ontzettend veel sterkte...Het lijkt me een ontzettend moeilijke situatie waarin je zit. Maar let idd wel goed op jezelf en je kleintje..Sterkte!

Al iets van Ma-Maatje gehoord? Ben benieuwd hoor!!

De andere dames gaat ook al hard he!! En ik zag dat ik alweer op de derde plek sta van t lijstje! Damn dat gaat hard!!! Ben vandaag precies 37 weken en mag dus nu ook officieel thuisbevallen
Echt een heel fijn idee...Alles gaat eigenlijk nog steeds goed. Kleintje ligt nu helemaal ingedaald en dat is goed te voelen zeg
Gisteren laatste les van de zwangerschaps-gym gehad...Was meer een klets-les en we hebben al een afspraak gemaakt om na onze bevallingen nog s af te spreken...Dat zal als t goed is eind mei gaan gebeuren! Leuk hoor!!

Voor de rest behoorlijk wat harde buiken en de kleine krijgt zo te voelen steeds minder ruimte...heb af en toe echt t gevoel dat ik uit elkaar scheur Heb trouwens niet echt een voorgevoel wanneer t zou kunnen gaan gebeuren...en ik vind t ook wel best...Maar ben wel super benieuwd naar ons kleine wondertje!

[ Bericht 1% gewijzigd door Luisa op 25-02-2005 21:51:03 (typfoutje!) ]
  vrijdag 25 februari 2005 @ 23:23:44 #3
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25258401
Euh toch nog even Roxie, even over dat aangesproken voelen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een heel raar gevoel bij je post gekregen heb. Ik weet zelf hoe het is om bijna niks te hebben tijdens een zwangerschap, maar goed eten is toch wel heel erg belangrijk. Dat kan je zelf toch ook begrijpen? Het kan toch niet zo zijn dat je niks meer hebt? Heb je contact opgenomen met mensen die je helpen. Desnoods maatschappelijk werk, Leger des Heils weet ik veel wat.

Daarnaast vind ik het wat vreemd dat je het volgende post: 'Nu een dag of tien later is het weer beter' Een dag of tien later? Net alsof je niet meer weet hoeveel dagen je in het ziekenhuis hebt gelegen of hoeveel dagen het nu verder is? Heb je zo'n last van zwangerschapsdementie of zijn hier andere dingen aan de hand........?
  zaterdag 26 februari 2005 @ 00:22:42 #4
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25259326
Ben toch eigenlijk wel heeel erg benieuwt ofdat Ma-Maatje al lekker aan het genieten is ...
pi_25260342
idd babyfeet, ben ook erg nieuwschierig naar Ma-Maatje.

Roxy, ik bedoelde het ook echt niet asl aanval maar meer als hulp.
Maar je zou idd desnoods het leger des heils kunnen vragen of andere instanties.

Mijn motto is altijd, je kan op alles bezuiningen behalve op voedsel, aangezien dat een eerste levensbehoefte is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_25262557
Volgens mij is t nu wel vaak genoeg gezegd tegen Roxy en is er geen meerwaarde meer om nog eens te benoemen dat je toch niet kan bezuinigen op voedsel.

Ma-maatje, ja ik hoop dat je je baby al lekker in armen hebt en denkt Fok bekijk t maar ff ofzo
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2005 @ 09:56:01 #7
43556 miss_dynastie
pi_25262635
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 09:45 schreef jessie het volgende:
is er geen meerwaarde meer om nog eens te benoemen dat je toch niet kan bezuinigen op voedsel.
Eens. Plus dat je allemaal mooi kan praten, maar als het geld er écht niet is, nog geen euro waar je wat brood van kan kopen, dan zal je wel moeten, denk ik
Laat even horen hoe het met je gaat, roxie
  zaterdag 26 februari 2005 @ 11:05:16 #8
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_25263162
Ma-Maatje... waar ben je nou?
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2005 @ 11:06:21 #9
81992 Githa
pi_25263175
idd renzell......Ma-maatje houdt ons wel erg lang in spanning
pi_25263294
* Vicky is ook benieuwd waar Ma-Maatje is... misschien wel veel te druk met Mamma zijn??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_25264571
Dat zou inmiddels best kunnen natuurlijk Ben benieuwd!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zaterdag 26 februari 2005 @ 13:16:15 #12
110881 Roxie
mother to be
pi_25264792
Ik heb op het moment nog wel een beetje geld, met vijf euro per dag aan eten kom ik de maand door. Dat mensen oordelen over of ik wel of niet iets goed zou doen vind ik een beetje onredelijk, aangezien niemand mijn manier van leven kan veroordelen, je zou hooguit kunnen zeggen, ja zo zou ik het niet doen. Tenslotte maakt iedereen andere keuzen in het leven.
Ik kies ervoor om alleen verder te gaan op dit moment, de vader is even uit beeld. En ik hoop dat door bij mijzelf wat rust af te dwingen en te kijken naar mijzelf, ook de roddels om mij heen wat afnemen, tenslotte kan ik niet meer verbergen dat ik zwanger ben. Aan de andere kant word ik nog dagelijks door een vervelend persoon bedreigd die bereid is mij overal in dit land op te zoeken, geen prettige gedachte en ik voel me dermate opgejaagd dat ik op sommige momenten niet eens de straat opdurf.
Ik heb op het moment vrij weinig, en probeer van het geld dat ik heb wel de nodige dingen te kopen, een paar weken terug had ik nog niet eens een bord of een mes nu heb ik dat inmiddels wel.
Dood van de honger zal ik niet gaan, daar zorg ik wel voor, maar ik heb een totale omzwerving in me leven gehad en zoek nu naar houvast, zo gemakkelijk gaat dat niet hoor. Het even alllemaal anders willen doen, wil niet zeggen dat dat meteen ook anders gaat.....
Ik heb in tien dagen tijd heel erg naar mijzelf hoeven kijken, wat kan je anders doen...
Ik ging onder mijn eigen psyche door, en waarom? Ik wil te graag maar misschien forceer ik teveel. Daarnaast is angst een raadgever die heel slecht is.
Ergens liggen op een plek waar je gevonden kan worden door iemand die je bang maakt, is een beangstigend gevoel.
Querida met liefde ontvangen
  zaterdag 26 februari 2005 @ 13:45:53 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25265176
We hebben er een babietje bij!
pi_25265401
Tearsong ....joehoe..... je staat bovenaan!! Spannend... sterkte met de laatste loodjes
Ook Luisa en Dr. Fonk sterkte deze spannende periode!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_25266993
whoepieeeee, weer een nieuwe baby op fok
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_25267749
*voorzichtig meldt....

Het is nog wel heel raar allemaal hoor, ik klets al zo lang mee en dan is het nu voor het eggie zeg maar...
Zondag verhuisd en de hele dag na elke plaspauze tegen Mike geroepen dat er nog niks was. ook mijn schoonzusje/vriendin en min moeder verteld dat ik drie dagen over tijd was. Maandag samen een test gehaald en bij het zien van twee streepjes eerst een half uurtje zitten huilen met zijn twee.
Voor degenen die mijn verhaal kennen: Mike is er ook helemaal blij mee, vond het wel plots en ook wel eng maar roept nu al steeds dat hij papa gaat worden van ons kindje...
Ik voel mij goed, niet echt misselijk, borsten is ook uit te houden, alllen bij het omdraaien in bed zitten ze wel eens klem .
Nu op naar de 12 weken...

Ow volgens mijn berekening is mijn uitgerekende datum 29 oktober , ik zag net dat babylover dan ook uitgerekend is... gefeli !

mèn wat is dat raar om hier over mijzelf te posten!!!!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_25267882
Haha, eindelijk bovenaan Zal m'n best doen om snel te bevallen want anders kunnen Luisa en Dr. Fonk zo kort bovenaan staan he?

En welkom Jelief! Nogmaals gefeliciteerd natuurlijk!
It's all up to you
  zaterdag 26 februari 2005 @ 17:53:15 #19
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25267938
Jeliehief!!! Wat heb ik gemist???! GEFELICITEERD
Wat leuk!! Wat leuheuk!!!
  zaterdag 26 februari 2005 @ 18:18:39 #20
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_25268297
We hebben weer een vers-FOK!-Beebje.. en we hebben zat Fok!-Beebjes in aantocht! Ik wens alle zwangere dames een goede, voorspoedige zwangerschap toe!!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_25269047
Jelief, wat lees ik nu Gefeliciteerd
Onwerkelijk he Ik herken dat gevoel nog wel, vond het met mijn zwangerschap zo vreemd dat ik ineens kadootjes kreeg, die gaf ik normaal altijd

Geniet ervan!!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  Jubileum moderator zaterdag 26 februari 2005 @ 19:29:35 #22
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25269361
Jelief!!! Wat gaaf, wat snel, wat heerlijk!
Gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_25270074
Jelief, wat een verrassing !! Gefeliciteerd met je twee streepjes !!
pi_25270208
Van harte gefeliciteerd Jelief!!!
Wat een heerlijk en onwerkelijk gevoel nog he...weet dat nog heel goed van toen ik twee streepjes had!

Leuk Tearsong!! Je staat alweer bovenaan....en ik alweer als tweede Gaat hard!

Hier is t trouwens al de hele dag wat aan t rommelen. Last van me rug, behoorlijk wat harde buiken en menstruatie achtig gevoel steeds. Ga nergens van uit hoor, want de vorige keer zakte t ook weer weg...maar t kriebelt wel. Ben al helemaal aan de opruim geslagen
  zaterdag 26 februari 2005 @ 20:23:24 #25
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_25270266
Wenst de LLM-s veel toe.. voor de laatste weken!
  zaterdag 26 februari 2005 @ 20:30:19 #26
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_25270372
Jelief van harte gefeli met je tweede streepje
  zaterdag 26 februari 2005 @ 22:53:39 #27
105888 renzell
pi_25272700
Oeh... Jelief, gefeliciteerd!!!
Enne Tearsong; toch nog onverwacht plotsklaps bovenaan die lijst! Begint het al spannend te worden voor je?
Louisa; rommelen is altijd een goed voorteken hè... komt het niet nu, dan is er in ieder geval vast wat voorwerk gedaan!
pi_25272703
jelief, wat een groot nieuws! gefeliciteerd zeg! en wat fijn dat Mike er ook zo blij mee is. geniet ervan!
pi_25275437
Jelief Toevallig zeg!
Bij ons wist niemand dat we bezig waren en we hebben het nog aan niemand verteld. Iedereen denkt dat we eerst willen trouwen (juni 2006) voor we aan kinderen gaan beginnen Dus niemand vermoedt het ook. Kreeg vandaag zelfs een complimentje van mijn schoonmoeder of ik afgevallen was Ja, daar zal de komende maanden wel iets aan gaan veranderen

Ik voel me verder prima, op m'n behoorlijk pijnlijke borsten (mèn die dingen liggen echt wel in de weg in bed) en m'n gigantisch buien na. Ik kan momenteel echt heel erg weinig hebben van m'n vriend en ik ben erg moe.

En inderdaad op naar die 12 weken (nog 7 weken te gaan en nog 3 tot de eerste afspraak bij de VK (geen echo)).
Uitgerekend op 29 oktober 2005!
*O* Voor alle tweede streepjes dames *O*
  zondag 27 februari 2005 @ 02:17:30 #30
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25276405
Jelief van harte gefeliciteerd

Tearsong, nu wordt het voor jou aftellen, leuk hoor.

Babylover, nu nog het geduld opbrengen om het nog niet te vertellen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_25278249
Jelief gefeliciteerd...
Helemaal geweldig...
  † In Memoriam † zondag 27 februari 2005 @ 09:06:26 #32
43556 miss_dynastie
pi_25278387
Luisa, hoe is het nu????????????????
Ben je al aan het
pi_25278645
Welkom en gefeliciteerd Jelief en Babylover!
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
pi_25280018
Babylover..Jij ook gefeliciteerd!! Onwijs leuk!!

Hier alles rustig hoor, miss_dynastie !! Heb nu af en toe nog wel een beetje steekjes, maar daar houd t mee op. En ik wou zo wie zo al alles nu echt aan kant hebben voor de bevalling en zo, en dat gevoel is nu alleen maar sterker geworden haha...Ga ook lekker aan mn gevoel toegeven, kan nooit kwaad om extra op te ruimen en te poetsen

Hoe is t met Renzell, Snakelady en Tearsong? Met jullie ook alles goed, dames?
pi_25280584
Jelief!! Wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd meid
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_25280726
Jelief en Babylover gefeliciteerd!!

Babylover, met zo'n nick krijg je wel een probleem als je baby baby-af is..
pi_25280800
Babylover en Jelief gefeliciteerd meiden!

Blij om te horen dat het allemaal zo goed met iedereen gaat! Het schiet al aardig op voor jullie he Tearsong & Luisa!

Zijn julli enog lekker aan het genieten van julie buikje en de bewegingen? Want geloof me.. dat ga je nog heel erg missen! Ik in ieder geval wel.
  zondag 27 februari 2005 @ 14:34:49 #38
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_25281691
Jelief, wat een geweldig nieuws dat je zwanger bent. Gefeliciteerd!!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_25285907
Joepie, ik ben niet meer de laatste van de lijst

Gefeliciteerd Jelief en Babylover!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_25285942
quote:
Op zondag 27 februari 2005 13:29 schreef DaanBanaantje het volgende:
Zijn julli enog lekker aan het genieten van julie buikje en de bewegingen? Want geloof me.. dat ga je nog heel erg missen! Ik in ieder geval wel.
Staat weer tegenover dat jij nu weer wat makkelijker je schoenen aankrijgt En ik kijk er erg naar uit om onze kleine 'in het echt' te zien, vast te houden etc...
Maar dit is ook wel erg speciaal inderdaad, die bewegingen in je buik voelen, kan me voorstellen dat het wennen is als dat eenmaal weg is.

Ik heb nog een erg 'bescheiden' buikje voor hoe ver ik ben. Was vandaag op een kattenshow en krijg dan regelmatig te horen: 'hoe lang nog, een maand of 2?' Nou nee, 2/3 weken! Ach, het zit ook niet zo in de weg en ik kan nog vrij veel doen. Ben alleen wat sneller moe en het echt wel zat aan het eind van de dag
It's all up to you
  zondag 27 februari 2005 @ 20:16:52 #41
105888 renzell
pi_25286283
Heerlijk toch Tearsong?! Er zijn ook zwangeren die de laatste weekjes min of meer gekluisterd aan huis door moeten brengen, zou ik niet voor tekenen hoor, lijkt me niks niet fijn!
Ik kan me voorstellen dat het wennen is, weer je eigen (nou ja...) buikje terug, maar om eerlijk te zijn lijkt het me in het geheel niet onplezierig. Dikke buik is bijzonder en mooi, maar straks weer lekker de vetertjes strikken en kunnen sporten is ook niet gek, lijkt me.
Overigens hebben vriendje en ik woensdag een fotosessie bij de V&D. Ik werd daarvoor gevraagd, zomaar, één of andere actie waarbij een professionele fotograaf een fotosessie van je maakt en je vervolgens een ingelijstte foto van jezelf krijgt op groot formaat. Dit kost dan 7 euro ipv 40 ofzo, en natuurlijk kun je de rest van de foto's bijbestellen! En wij gaan dus lekker samen nu!!! Fijne kwijlfoto's van ons drietjes maken voor later. Zin in!!!
pi_25287811
renzell wat onwijs leuk dat je zomaar bent uitgenodigt om dit te doen! Is leuk voor later.. een mooie foto met zn drietjes!

Het is ook echt wel lekker hoor om je "eigen" buik weer terug te hebben.. ook al hangt ie aardig en voel ik me soms net zo'n hangbuikzwijntje, maargoed! ik begin morgen met voorzichtig sporten en hoop zo mn oude figuurtje weer terug te krijgen, maar het is echt onwijs wennen dat je die bewegingen niet meer voelt. Ik voelde me in het begin dan ook echt wel leeg. heel raar.

Renzell.. hoe is het verder met jou? Ben je dr ook al klaar voor?
pi_25288420
Jeeetje Jelief wat leuk! Wow! Gefeliciteerd!!! Mike natuurlijk ook.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zondag 27 februari 2005 @ 22:29:38 #44
105888 renzell
pi_25288496
Jeetje Daan, ga jij al weer sporten morgen? Da's wel vroeg of niet? Wel voorzichtig doen hè!
Ik kan me trouwens toch wel voorstellen dat het gek is om ineens geen kindje meer in je buik te hebben. Ik bedoel, die dikke buik, daar werk je negen maanden gestaag naartoe, maar binnen een dag ben je van tonnetje rond ineens dat hangbuikzwijntje... bizar!
Hier verder alles goed! Ik heb er superveel zin in, maar vind het ook prima dat het nog een paar weekjes duurt. Babykamertje moet nog een beetje ingericht worden, geboortekaartjes ontworpen, en ik ben thuis met een opdracht (voor m'n werk) bezig die ik eigenlijk nog af wil krijgen... dat soort dingen. Kortom; ik zit gelukkig nog niet ongeduldig op de bank te wachten. Maarre... als ons kleine Struikje zou beslissen om nu te komen, dan is zijn bedje gespreid hoor!
  zondag 27 februari 2005 @ 22:35:59 #45
105888 renzell
pi_25288643
Ps- Struikje heeft iedere avond wel een half uur de hik!!! Meneer of mevrouw is duidelijk erg gulzig met het naar binnen slokken van liters vruchtwater...
  maandag 28 februari 2005 @ 06:49:23 #46
24188 Belana
kloon van belana
pi_25294278
Jelief en babylover, van harte gefeliciteerd!!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2005 @ 09:42:08 #47
43556 miss_dynastie
pi_25295049
Luisa ???
Nesteldrang is goe-oed
pi_25297757
Renzell: leuk, die fotosessie!
En als het goed is heb je nog even om al die dingen te regelen/doen. Zo niet, dan is het ook geen ramp natuurlijk.

Ik begin ook nog niet echt ongeduldig te worden. Heb wel de laatste tijd meer baby-krijg-dromen. Vanacht ook weer gedroomd dat ik ging bevallen, kreeg een kindje van 7 pond. Was een erg leuke droom aangezien ik dus geen pijn voelde gedurende de bevalling (waarschijnlijk omdat je je er nog niks bij kunt voorstellen?). Maar het valt zo tegen als je dan weer wakker wordt en er is nog 'niks'
Zometeen maar weer wat schoonmaken, met die zon op de ramen zie je pas echt goed hoe lang ik ze al niet gedaan heb!

Daan: wat voor sport doe je dan? Knap hoor dat je morgen al weer gaat! Ik hoop in ieder geval binnen een maand na de bevalling weer te beginnen. Al kun je vanaf direct na de bevalling ook al oefeningen thuis doen natuurlijk!
It's all up to you
  maandag 28 februari 2005 @ 14:07:26 #49
105888 renzell
pi_25298654
Fijn dat jij ook nog niet te veel op hete kolen zit Tearsong!
Lijkt me heel frustrerend als het bijvoorbeeld ineens twee weken langer duurt, maar ja, de natuur kan dat nu eenmaal zo beslissen en dus moeten we ook met die optie proberen rekening te houden.
Ik heb trouwens ook veel levendige dromen de laatste tijd. Over de baby, de bevalling, alles wat daarmee samenhangt, maar ook over de meest bizarre andere onderwerpen. Alsof ik gewoon heel licht slaap en daardoor voordurend in de droomodus blijf hangen.
Enne... is het zo ja? Mag je in principe direct na de bevalling al weer met sporten beginnen? Ik kijk daar wel erg naar uit! Was net zo goed bezig en had m'n conditie weer helemaal op peil (wat jaren anders is geweest), toen het niet meer ging ivm groeiend kind in buikje.
Louisa; hoe ist met jou? Word jij al ongeduldig?
Dag meiden, fijne dag nog!
pi_25299896
Hellow!

Dat dromen komt mij ook heel bekend voor hoor. Ik heb onwijs veel verschillende dromen in 1 nacht en de meeste slaan nergens op. Ook droom ik veel over de aanstaande bevalling. In 1 droom kwam ook heel duidelijk een datum naar voren...2 maart...dat was de dag dat ik in mn droom beviel. We zullen zien...ik ga dr niet van uit in ieder geval

Zit er nu wel ff een beetje doorheen trouwens. Heb erge last van mn heupen, stuitje, bekken en t lijkt elke dag iets erger te worden...Best vervelend, maar ja...je doet er niks aan! Lekker veel rusten in ieder geval. Ongeduldig ben ik een beetje...ene kant zou ik t helemaal niet erg vinden als ie nu kwam, maar ben toch ook nog wel huiverig met wat me te wachten staat, dus mag t van mij nog wel ff duren. Lekker tegenstrijdig he

Ik had op zwangerschaps-gym gehoord dat je al 1 dag na de bevalling ( niet na keizersnede natuurlijk) al weer kan beginnen met lichte buikspieroefeningen....je hoofd wat optillen en je hand op t midden van je buik drukken en dat een paar keer per dag. Stelt weinig voor, maar zo train je toch weer een beetje die spiertjes die t zo zwaar te voorduren hebben gehad...
pi_25309362
Luisa: dat heb ik ook gehoord ja. Heb ook een briefje met oefeningen die je al direct mag doen. Niet te veel natuurlijk...of je er ook zin in hebt is een tweede natuurlijk
2 maart, dat is morgen al, nou, we wachten vol spanning af of er iets gaat gebeuren

Renzell: tja, in het meest erge geval kan ik nog 5 weken zo doorlopen. Tot 43 weken al gebeurt dat natuurlijk niet zo vaak. Maar ik hou er toch maar rekening mee, voor zover dat kan. We zien wel hoe het allemaal gaat. Zie ook nog niet echt op tegen de bevalling. Kan me werkelijk geen voorstelling maken van hoe dat gaat voelen en hoe het gaat lopen (is bij iedereen toch weer anders) dus we zien wel hoe alles gaat lopen.

Mijn 'eigen' VK is deze week op vakantie. Hoop dat hij niks breekt tijdens het skieen want anders wordt het zo moeilijk om die bevalling te doen Gisteren wel voor een checkup geweest bij vervanger. Alles gaat gelukkig nog goed, bloeddruk stijgt iets maar dat mocht ook wel want hij was vrij laag
It's all up to you
pi_25310454
quote:
Op zondag 27 februari 2005 02:17 schreef snakelady het volgende:
Jelief van harte gefeliciteerd

Tearsong, nu wordt het voor jou aftellen, leuk hoor.

Babylover, nu nog het geduld opbrengen om het nog niet te vertellen.
Afgelopen weekend werd ik meteen in het diepe gegooid. Zowel m'n hele schoonfamilie als m'n eigen familie gezien. En het ging allemaal prima! Wat kan ik toch goed dingen verbergen
Het engste vond ik om m'n moeder voor het eerst te zien sinds we het weten. Bij mijn zusje wist ze namelijk 3x meteen dat ze zwanger was, zonder dat m'n zusje nog een woord had gezegd. Maar bij mij zag ze het gelukkig niet.
quote:
Op zondag 27 februari 2005 13:22 schreef poemojn het volgende:
Jelief en Babylover gefeliciteerd!!

Babylover, met zo'n nick krijg je wel een probleem als je baby baby-af is..
Van babytjes blijf ik toch wel houden hoor, dus dat is geen probleem
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:42:33 #53
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25311253
quote:
Op zondag 27 februari 2005 21:55 schreef DaanBanaantje het volgende:
Het is ook echt wel lekker hoor om je "eigen" buik weer terug te hebben.. ook al hangt ie aardig en voel ik me soms net zo'n hangbuikzwijntje, maargoed! ik begin morgen met voorzichtig sporten en hoop zo mn oude figuurtje weer terug te krijgen, maar het is echt onwijs wennen dat je die bewegingen niet meer voelt. Ik voelde me in het begin dan ook echt wel leeg. heel raar.
Hoho, ik weet even niet meer precies wanneer jij bevallen bent, maar volgens mij nog geen 2 weken geleden. Ik weet ook niet wat je bedoelt met sporten, maar bij alle sporten geldt simpelweg dat je pas na en zeker niet eerder dan 6 weken na de bevalling weer mag beginnen. En hou je daar nu maar gewoon aan, want je lijf heeft echt een fikse opdonder gehad.

Neem dat nu maar aan van iemand die in een sportschool werkt.
Maar als je gewoon bedoelt dat je weer wat lichte buik/bekkenoefeningen bedoelt, (de oefeningen die je ook meegekregen hebt van de kraam) dan kun je hier rustig mee beginnen. Maar andere echte sporten moet je echt nog even uit je hoofd zetten.
Komt echt snel genoeg hoor.

Jelief en Babylover van harte met jullie zwangerschap!!!!

En ik wil Ma-maatje ook nog feliciteren met Lars. Klinkt als een pittige bevalling, maar dat lezen we nog wel een keer.

[ Bericht 21% gewijzigd door dutchie op 01-03-2005 16:12:24 (post zat wat vreemd in elkaar :D) ]
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_25311648
oeh... ik bedoel ook echt niet dat ik flink heb lopen zweten in de sportschool hoor! sorry als dit zo is opgevat!

Ik heb gewoon heel voorzichtig wat oefeningen gedaan die wel mogen na de bevalling..
  dinsdag 1 maart 2005 @ 15:58:20 #55
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25314269
BabyLover, mijn moeder zag het ook meteen aan me.

Vanavond gaan we wer naar de verloskundige, weer lekker het hartje horen, blijft leuk.

De kleine is erg actief de laatste dagen, nog erger als anders, mijn ribben hebben heel wat de stellen zo.
Maar toch genoet ik er nog van.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 1 maart 2005 @ 16:07:14 #56
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25314418
Jelief, wat lees ik nu Van harte gefeliciteerd, meid! Heerlijk voor jullie!

BabyLover, jij ook gefeliciteerd
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 1 maart 2005 @ 16:14:10 #57
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25314515
O Daan, dan is het goed. Het kwam echt op mij over alsof je de boel eens flink ging aanpakken.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 16:50:56 #58
106326 Snowwww
Hevig verliefd...
pi_25314923
Jelief en Babylover Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Babylover, knap dat je het voor je kon houden. Toen ik met 5 weken zwangerschap net 1 dagje wist dat ik zwanger was, hadden we besloten het nog niet te vertellen. In de auto naar mijn ouders begon ik te twijfelen, en ik was nog geen 10 minuten binnen en ik heb het verklapt

Dat is inmiddels 15 weken geleden, dus lekker ook een paar jompeltjes voor mij.. Ik ben op de helft!!! (er vanuitgaande dat de baby met 40 weken geboren wordt dan he )

En lekker gewoon ook wat voor alle andere dames hier!

Het gaat hier allemaal prima, de baby wordt al flink wat sterker. Zie nu mijn buik een klein beetje bewegen als ie weer eens flink aan het trappelen is. Mijn vriend ging even op mijn buik liggen luisteren: Knal! Een schop tegen zijn oor.. Vind ik zo leuk, kan mijn vriend ook een beetje mee ervaren hoe dat nu allemaal voelt. 't Is soms wel oneerlijk, ik voel van alles, en mijn vriend moet alles maar van mij horen.. Nou ja, nog een paar (nou ja, paar...) weken en dan kan hij ook alles live meebeleven, dan is de baby er

Voor vanavond een lekker gebakje en een kadootje voor mijn vriend meegenomen.. lekker even vieren dat we op de helft zijn!!
pi_25315234
Morgen naar de vlos, ben heel benieuwd..

zijn er meiden hier ook naar de vlos in Rijswijk in de Schoolstraat geweest??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_25315268
Snowwww, ik kon m'n mond wel houden, maar ik vond het moeilijk te luisteren naar iedereen, want ondertussen dacht ik steeds: "ik ben zwanger, ik ben zwanger, ik ben zwanger". En toen we weer thuiskwamen heb ik 't ook weer even uitgeschreeuwd

Maar of ik het nog 6,5 week ga volhouden...
pi_25315314
Vicky, laat me weten hoe het er was.. ik moet er 18 maart heen
pi_25315367
tuurlijk laat ik het weten...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_25315375
Jelief en Babylover:

van harte hoor

Ook ik laat weinig of niks van me horen maar neem het me maar niet kwalijk. Ik heb mijn handen vol aan mijn huidige leventje maar ik denk wel aan jullie allemaal

4 april eindigt mijn zwangerschapsverlof en dan zit ik vaker aan de pc dus dan kan ik weer hier genieten...

[ Bericht 34% gewijzigd door lily op 01-03-2005 17:38:26 ]
pi_25316333
Vicky, ik zei het vooral omdat ik over 2,5 week naar de zelfde vlos ga.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 18:54:59 #65
105888 renzell
pi_25316594
Eerste keer naar de vlos Vicky? Leuk hoor! Vond ik wel tenminste. Het maakt alles zo lekker officieel en als je er nog niet met anderen over hebt gesproken (wat bij ons het geval was...) is het heerlijk om eens uitgebreid met iemand die verstand van zaken heeft, over je zwangerschap te praten.
Ikke morgen ook weer naar de vlos. Ben benieuwd of het indalingsproces nog steeds lekker bezig is. Mag inmiddels best van mij, want de ribben worden bont en blauw getrappeld hier! .
Gisteren zwangerschapsgym gespijbeld... Maar ach, ik denk de laatste tijd heel overmoedig dat ik dat kind er zonder problemen uitpers (zal dat effe tegenvallen als ik straks 40 uur lig te verrekken van de pijn... )
pi_25319318
Hoi lieve meiden!

Plechtig moment: mijn eerste keer op fok sinds ik mama ben geworden van Lars! En... ook de laatste keer dat ik in het Z&G topic over mijzelf post . Ik zal alle meiden in dit topic gewoon blijven volgen en mijn eigen verhalen voortaan posten in het baby en/of mama-topic. Het zal wel leuk zijn om ook jullie één voor één te zien binnendruppelen in de vervolg-topics!

Ik moet het kort houden (zitten voelt nog niet zo lekker na de keizersnede), maar ik wil alle meiden hier even bedanken voor de aanmoedigings-, en felicitatieposts. Wat is dat leuk om te lezen zeg! En het eigen topic van Lars ga ik mooi uitprinten voor zijn plakboek.

Ik ben nog bezig met mijn bevallingsverslag en ik moet zeggen dat dat niet meevalt. De tranen zitten nog hoog. Zodra ik alles op een rijtje heb zal ik het verhaal posten in bevallingsverhalen. Gelukkig is de afloop goed met onze gezonde mannetje lekker bij ons thuis!

Lieve LLMs en alle andere zwangere meiden, heel veel succes, sterkte en liefs voor jullie.

Groetjes van Ma-Maatje!

P.S. Jelief en Babylover, een beetje laat misschien, maar alsnog van harte gefeliciteerd met jullie tweede streepje! jullie zijn allebei op mijn verjaardag uitgerekend!
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:49:54 #67
105888 renzell
pi_25319445
Hé Ma-Maatje, fijn om weer van je te horen!
Dikke voor jou
pi_25328324
Ma-Maatje: ik ga er ook wel vanuit dat je je gewoon blijven 'stalken' in de vervolgtopics hoor

Renzell: ik hoop het niet van je, die 40 uur...nou ja, beter overmoeding dan dat je al tijden gigantisch opziet tegen de bevalling lijkt mij dan. Ik zie het ook allemaal vanzelf wel hoor

lily: nog maar een maandje verlof? gaat hard...blij dat je weer mag beginnen of heb je nog niet zo veel zin?

BabyLover: moeilijk om je bezig te houden met andere dingen? Ineens lijkt alles te draaien om het feit dat je zwanger bent, en dat is ook het enige waar je dan mee bezig bent. En vooral als je niks mag zeggen en er dus alleen met 'ingewijden' over mag praten

Vicky: hoe laat moet je er zijn vandaag? spannend!
It's all up to you
pi_25329312
zoooo 1e bezoekje gehad. Mag de 15e voor een echo en de 20e april mag ik weer op visite komen. Valt eigenlijk niet veel te vertellen over bezoekje. Was een intakegesprek van een klein half uurtje. Bloeddruk en gewicht meten. Verwijzing voor bloedprikken en wat info, meer was het niet.

Ik ga zo lekker mijn bedje in. Voel me sinds gisteravond helemaal niet lekker. Heb gisteravond voor het eerst in 8 weken boven de wc gehangen. Ben nu doodop en voel me zo slap als een vaatdoek.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_25332558
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 10:25 schreef TearSong het volgende:
lily: nog maar een maandje verlof? gaat hard...blij dat je weer mag beginnen of heb je nog niet zo veel zin?
ja en nee

Op zich vind ik het wel weer prettig, mijn vertrouwde ritme weer oppakken en weer wat anders dan alleen luiers en voedingen. Ik ga ook altijd graag naar mijn werk en verheug me om mijn collega's weer te zien maar een maandje extra zou ik toch leuk vinden...
  Jubileum moderator woensdag 2 maart 2005 @ 19:56:57 #71
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25335816
Wie weet waar Melonovy uithangt?
Ze is toch niet stiekum (veel te vroeg) aan het bevallen he?
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:09:48 #72
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_25336852
Nu je het zegt Lois...
Het is wel erug stil daar.. en normaal konden we gister al haar 32 weken buik(je) bekijken!
Ach, misschien is ze er stiekumpjes gewoon een paar dagen tussenuitgeknepen (vakantie, of een dikke griep te pakken!)

Melonovyyyyyyyyy ! Laat je eens wat je van horen!!!
pi_25337886
dat zou wel érg vroeg zijn inderdaad, dus ik hoop het niet!
pi_25338513
Laatste bezoek: 2 uur, 39 minuten geleden

Dat zal denk ik wel meevallen
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2005 @ 23:24:35 #75
43556 miss_dynastie
pi_25338911
Dat wil niet zoveel zeggen hoor, rena, dat werkt niet altijd even goed... maar ik denk dat mel het gewoon druk heeft met andere dingen
  donderdag 3 maart 2005 @ 10:07:06 #76
105888 renzell
pi_25343331
Ja Mel, waar zit je? Ben je zoek geraakt?
Tearsong: jouw uitgerekende datum komt nu toch wel met rasse schreden dichterbij! Spannend!
Vicky: balen meid, dat je je zo slap en misselijk voelt, sterkte!

Hier alles goed, APK-keuring gisteren weer met glans doorstaan. Enne, ook hier is de laatste maand officieel ingegaan, waarmee het toch ineens wel heel reëel wordt allemaal.
Zeg dames met ervaring: wanneer hebben jullie de dingen gedaan zoals dat ziekenhuiskoffertje klaarzetten, klossen onder je bed, geboortekaartjes afmaken, adressen verzamelen etc?
Ik moet namelijk al die dingen nog doen...
pi_25343411
Hoi!
Ik wilde geen paniek zaaien met mijn afwezigheid, ik had een fokdip wil het een en ander wel toelichten, maar dan liever over de mail
Ik zal me wel weer wat vaker komen melden...
Alles gaat goed met deze zwangere muts, de laatste 8 weken gaan we nu tegemoet, die laatste loodjes ... Mijn hormonen gieren nu nog heftiger door mijn lichaam, heb de laatste tijd toch wel wat traantjes om niets en alles tegelijk. Als ik op zo'n moment met Chiara ben kan ik me zo intens gelukkig voelen, en als Remco bij is moet ik altijd zo lachen en huilen tegelijk, en als ik alleen ben huil ik er even lekker op los en ben ik na enkele minuten weer helemaal ontladen... Heerlijk hoor zwanger zijn, ook van die maffe emotionle buien moet ik genieten, grote kans dat ik ze niet nog een keer ga meemaken...
Nu de baby wat minder bewegingsruimte heeft, voel ik het des te meer. Gisteravond legde ik mijn hand op mijn buik en na een poosje voelde ik er echt een voetje langs glijden, zo heerlijk om te voelen. Maar de baby mag soms ook wel wat wat rustiger met me doen, af en toe wordt er tegen me aan getrapt en ligt de baby zo ontzettend hard te spartelen, dat het even niet meer zo heel erg lekker voelt...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25343470
ik was er vrij laat mee, renzell. klossen wel bij 37 weken, kaartjes pas bij 38 weken geregeld. adressen verzamelen weet ik niet meer precies, maar zodra ik de enveloppen had ben ik die wel vast gaan schrijven. ziekenhuistas ook bij ± 38 weken. verder had ik een to-do-lijstje dat steeds weer werd aangepast. leuk om dingen af te kunnen strepen.
pi_25343481
ah, wb melonovy! (& bellonovy)
pi_25343618
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 10:13 schreef melonovy het volgende:
Nu de baby wat minder bewegingsruimte heeft, voel ik het des te meer. Gisteravond legde ik mijn hand op mijn buik en na een poosje voelde ik er echt een voetje langs glijden, zo heerlijk om te voelen.
Je baby voelen bewegen in je buik vind ik het mooiste in de zwangerschap

David trapte altijd flink rechts in mijn buik. Dat is nu ook de enige plek waar ik straie heb. Heeft hij er volgens mij gewoon in "getrapt"
  donderdag 3 maart 2005 @ 10:31:19 #81
105888 renzell
pi_25343655
Hé Mel, welkom terug uit je FOK-dip! Traantjes zo nu en dan zijn heel herkenbaar hoor.
En dat getrappel trouwens ook... wat kunnen die kleintjes al sterk zijn hè?!

Thanks Bix! Ik ben inderdaad ook tot in den treure bezig met to do lists, op ieder vlak; to do financieel, to do in huis, to do voor Struikje.... ha ha, ik ben een beetje doorgeslagen geloof ik. Maar het is inderdaad heerlijk om te kunnen afstrepen en er dan ook werkelijk niet meer aan te hoeven denken.
pi_25343817
Ik moet eerst eens beginnen met het maken van een tot do lijst

Was dus wel bezig geweest met kaartjes, maar dat werd het niet, ik weet dus ook niet of mijn nieuwe kaartjes wel in die leuke zilverkleurige en reeds geadresseerde enveloppen passen, anders mag ik opnieuw gaan schrijven, maar dat zien we wel even...

Bedje is geregeld, ik krijg het ledikantje van mijn neefje die nu in een groot bed slaapt, en mijn zus gaat 'm voor mij schuren en verven, dus dat is dan ook geregeld.

Opvang voor Chiara is gedeeltelijk geregeld, moet ook nog even noodoplossingen zoeken, maar daar zie ik geen problemen in.

Verder heb ik al het nodige in huis, maar moet nog wel even wat kleine dingentjes aanschaffen, maar daarvoor heb ik al zo'n lijstje van de prenatal.

Klossen moet je met 37 weken regelen, ziekenhuistas had ik de vorige keer met 36 weken klaar staan.
Ik had toen ook voor Remco een heel document gemaakt met info over voor, tijdens en na de bevalling, telefoonnummers, tips, ideeen en een lief briefje, was bij hem erg in de smaak gevallen, alle info bij elkaar...
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2005 @ 10:50:12 #83
43556 miss_dynastie
pi_25343896
Ga je thuis bevallen mel?
pi_25344064
Ja, mijn wens is wel om thuis te beginnen...

Oh mensen, ik heb 1 grote angst op het moment, mijn buik begint weer te jeuken en heb een paar beginnende bultjes, bij iedere kriebel schiet me de helse jeuk van de PUPPP weer door mijn hoofd!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25345469
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh Babylover en Jelief van harte!!!! (ik moet nog even bijlezen, maar ik keek effe naar het lijstje en daaaaar staan jullie!!!!!)

*bijlezen gaat*
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_25345493
oe gets melonovy, dat weet ik nog is er een grote kans dat je het weer krijgt??
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  donderdag 3 maart 2005 @ 13:08:24 #87
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25346041
dat is minder mel.

Het bewegen van de kleine vind ik ook geweldig, idd af en toe een voetje die uitsteekt en gisteren heb ik zelf de billen gevoeld, die staken mooi helemaal naar buiten.
pi_25347461
O Mel ik ga voor je duimen joh dat dat niet weer gaat beginnen. Het is dezelfde tijd een beetje he?
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 3 maart 2005 @ 15:19:36 #89
105888 renzell
pi_25347568
Hé Mel, ik mis iets volgens mij. Wat is dat waar je het over hebt? Klinkt alles behalve fijn!
Ik krijg trouwens af en toe last van 'indalingswaggelweeën' volgens mij. Het zogenaamde 'barbapapagevoel' (waggelen tijdens het lopen en het kunnen constateren, maar er niets tegen kunnen doen... ) Komt vast sommigen van jullie bekend voor...
  donderdag 3 maart 2005 @ 15:25:02 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25347647
Ow shit Mel. Dat zou wel erg klote zijn!
pi_25347906
Mel: ik mis het net als Renzell ook even, wat was er met die jeuk?

Renzell: barbamamma mag ik hopen Zie het wel vaker inderdaad, een paar bij ons op de yoga 'waggelen' ook. Ik dus nog niet echt, terwijl beeb wel netjes ingedaald is. Regelmatig ga ik even een paar stappen voor m'n man lopen en dan roep ik: 'waggel ik al???' Hij ziet echter nog niks waggelen en ik zelf ook niet
Oh over wat we wanneer klaar hadden: klossen zaten met 37 weken onder het bed. Kaartjes zijn nu klaar (het ontwerp dan), vanavond gaan we naar proefdruk kijken. Daarna ga ik ook maar vast wat doen aan enveloppen schrijven enzo. Deze week hebben we een onderlegger in bed gelegd voor het geval dat de vliezen in bed breken (echt rampzalig, ik slaap echt niet meer lekker op zo'n zweterig matje..) Koffertje moet ik deze week ook maar eens gaan klaarzetten. Hoop niet dat ik naar het ZH moet maar het is misschien wel handig wat klaar te hebben staan. Vanaf nu zorg ik ook dat m'n accu van de camera altijd vol is, voor het geval dat
It's all up to you
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 3 maart 2005 @ 16:22:14 #92
13151 crew  Rewimo
pi_25348345
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 11:01 schreef melonovy het volgende:
Ja, mijn wens is wel om thuis te beginnen...

Oh mensen, ik heb 1 grote angst op het moment, mijn buik begint weer te jeuken en heb een paar beginnende bultjes, bij iedere kriebel schiet me de helse jeuk van de PUPPP weer door mijn hoofd!
O Mel, ik hoop dat je daar deze keer van verschoond blijft
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator donderdag 3 maart 2005 @ 19:42:29 #93
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25350620
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 15:19 schreef renzell het volgende:
Het zogenaamde 'barbapapagevoel' (waggelen tijdens het lopen en het kunnen constateren, maar er niets tegen kunnen doen... ) Komt vast sommigen van jullie bekend voor...
Heel herkenbaar ja

Mel wat fijn dat je er weer bent. Ik ga met iedereen hier meeduimen dat het bij een paar jeukende bultjes blijft en niet weer PUPP wordt.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_25350664
Ow Mel ik ga ook heel hard duimen! Dat moet maar niet weer zeg!
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:33:25 #95
61800 Rottdog
pi_25352330
Tearsong op dat zweterige matrasje een groot badlaken doen dan is het allemaal niet meer zo plakkerig

Mel we gaan hard voor je duimen dat het niet komt die puppp

Kreeg zelf het gevoel dat ik dagenlang aan het paardrijden was dom liep ik
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2005 @ 23:01:36 #96
43556 miss_dynastie
pi_25354336
Mel, wat kut, kan me je angst voorstellen
Er is helemaal geen remedie tegen, toch? Behalve bevallen??
  donderdag 3 maart 2005 @ 23:16:58 #97
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25354715
ik ga ook mee duimen heb het eens opgezocht op internet maar je kunt er echt weinig aan doen en ik zag ook als je borstvoeding gaat geven dat het langer blijft...
en echt tips hebben ze niet ervoor
wat lijkt me dat erg om te krijgen zeg pffft
  vrijdag 4 maart 2005 @ 08:13:29 #98
105888 renzell
pi_25359165
Wat een klotenacht zeg!!!
Het is nu acht uur 's ochtends en ik heb vannacht niet geslapen, geen minuut!
Echt héél, héél k*t. In het midden van mijn zwangerschap had ik daar ook vaak last van, maar ik heb het al een tijdje niet gehad en was in de veronderstelling dat ik er vanaf was.
Ben vannacht na uren draaien (en dat wel zo stil mogelijk om een geïrriteerd vriendje niet te veel uit z'n slaap te houden) verhuist naar de logeerkamer, waar ik de héle nacht wakker heb gelegen. Hè bah, wat duurt een nacht dan lang en voel je je eenzaam en zielig, zo alleen. Ben net huilend weer bij hem gekropen, maar het slapen ging nog steeds niet, en dat terwijl ik echt zo verschrikkelijk moe ben! Dus nou ja, nu maar eruit gegaan, weet het ook niet meer... misschien vanavond maar gewoon vroeg erin. Balen!
  vrijdag 4 maart 2005 @ 09:40:10 #99
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25359909
Thanx voor het duimen, erg lief, een beetje goede hoop kan ik wel gebruiken, ben er erg verdrietig en chagrijnig van op het moment... Zeker is het nog niet, maar ik vrees toch wel het ergste... Ik moet het even verwerken, ik kom er wel door heen, maar het is alles behalve prettig... Als ik straks maar weer zo'n mooi kindje er voor terug krijg, dan heb ik het er wel voor over.

Ik vermoed dus dat het PUPPP is, dat is extreme zwangerschapsjeuk, meer info kun je hier erover lezen: http://www.huidinfo.nl/puppp.html

Vanochtend heb ik de Vk gebeld, en zij heeft een afspraak voor me gemaakt bij de gyn, 9 maart moet ik er heen. Tot die tijd heb ik dus de tijd om het aan te kijken of het door zet of dat het bij een beetje jeukende blaasjes blijft...
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 4 maart 2005 @ 09:41:47 #100
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25359928
Oeh Renzell, wat vervelend is dat he! Rustig aan doen vandaag, misschien kun je straks nog even een duje doen ofzo! Hoop dat je de komende nachten wel weer beter slaapt!
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 4 maart 2005 @ 13:24:59 #101
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_25362911
Melonovy, meid toch! Hopelijk valt het mee en blijft het hierbij. Als het op dit moment nog dragelijk is, denk dan niet teveel aan wat evt. zou kunnen komen, want daar heb je nu niets aan .
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  vrijdag 4 maart 2005 @ 14:11:45 #102
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25363467
Renzelltje, sterkte vandaag! Heel vervelend voor je dat je zo'n nacht hebt gehad! Bah!

Mel, ik hoop dat het bij dit stadium blijft en niet zo gaat als in je vorige zwangerschap!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_25363585
Mel ik duim voor je dat het niet zo word als toen!!!
Weet je dat buik in de koude sneeuw heel lekker is tegen de jeuk?

Renzell klote is dat niet slapen. Hopenlijk kan je vannacht wel iets slapen
  vrijdag 4 maart 2005 @ 22:36:28 #104
61800 Rottdog
pi_25370987
Ziet nu Mel spartelend op haar balkonnetje in de sneeuw

Renzell hoop dat je nog wat uurtjes hebt kunnen pakken
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 maart 2005 @ 08:01:05 #105
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_25376451
Sinds gisteren 13.02 uur ben ik de trotste papa van Jana Luna. Ze woog bij geboorte 3820 gram, was toen 53 cm lang en ligt nu lekker te slapen.

Foto's post ik misschien later.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2005 @ 08:08:48 #106
81992 Githa
pi_25376460
Papa UIx van harte gefeliciteerd met je dochter Jana Luna en mama UIx natuurlijk ook.....
Ik ben reuze benieuwd hoe ze er uit ziet
  Jubileum moderator zaterdag 5 maart 2005 @ 08:18:14 #107
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25376484
Ulx gefeliciteerd Wauw wat een leuk nieuws
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2005 @ 08:22:48 #108
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_25376494
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 08:01 schreef Ulx het volgende:
Sinds gisteren 13.02 uur ben ik de trotste papa van Jana Luna. Ze woog bij geboorte 3820 gram, was toen 53 cm lang en ligt nu lekker te slapen.

Ulx gefeliciteerd met jullie dochter Jana Luna
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_25376542
Ulx & vrouw , van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zaterdag 5 maart 2005 @ 09:05:36 #110
75426 Romek
spreek je uit als ROMMEK
pi_25376604
Ulx en Ulx-vrouwtje gefelie!
Eet nooit gele sneeuw!!
Didier klinkt als Dj
  zaterdag 5 maart 2005 @ 09:15:25 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25376653
Ulx! Gefeliciteerd!
Wat een leuk nieuws!
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2005 @ 10:01:34 #112
43556 miss_dynastie
pi_25376917
Ulx
Gefeliciteerd met Jana
pi_25377087
Ulx gefeliciteerd met jullie dochter!!
pi_25377401
Papa Ulx van Harte Gefeliciteerd met jullie Jana Luna, mooi gewicht is. Ben beniewd naar de foto's

Babylover en Jelief, jullie van Harte met je zwangerschap

Mel wat vreselijk vervelend van die Pupp, nu maar hopen dat het meevalt natuurlijk. Getsie dat maakt de zwangerschap wel heel erg vervelend op het laatst zeg.

Zow ik heb al even niet meer gepost hier, maar ik voel me dan ook alles behalve lekker. Ik ben wel een beetje over die overdreven moeheid heen. Maar heb ontzettend last van mijn rug, natuurlijk omdat ik Joshua nog heel veel optil. En verders veel last van mijn benen en heupen. Dus ik zit vaak met de beentjes gestrekt. Niet altijd makkelijk achter de pc boven. Dus vandaar mijn afwezigheid.

Die laatste periode is toch wel heel erg zwaar vindt ik hoor vooral met 1 jarig kindje erbij.
pi_25377499
sjonge Ulx wat een groot nieuws! heel veel geluk gewenst met jullie dochter. alles ok?
pi_25377540
lewis, balen dat 't zo zwaar voor je aan 't worden is. sterkte ermee en probeer het tillen van Joshua tot een minimum te beperken en waar mogelijk in ieder geval 'verantwoord' te tillen, dus uit de knieën etc. ik kreeg op een gegeven moment ook last van m'n rug en vooral 1 heup, maar dat is gelukkig weer over gegaan na een tijdje. fiets je ook met Joshua? ik vond fietsen met Piet nl nog wel goed te doen tot 't laatst, terwijl lopen op een gegeven moment al snel erg vermoeiend werd. en je komt dan toch aan je beweging.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 5 maart 2005 @ 12:07:04 #117
13151 crew  Rewimo
pi_25378334
Ulx, wat leuk, gefeliciteerd! Is het allemaal goed gegaan?
pi_25379033
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 11:01 schreef bixister het volgende:
sjonge Ulx wat een groot nieuws!
53 cm. Inderdaad.

Van harte!
  zaterdag 5 maart 2005 @ 13:07:59 #119
61800 Rottdog
pi_25379096
Ulx-man en Ulx-vrouw van Harte gefeliciteerd met jullie dochter
pi_25379878
Bix, ik zou wel willen maar in Engeland zijn de wegen er niet echt op gemaakt om te fietsen. Dus dat gaat niet op. Ik wilde dat het wat makkelijker was met fietsen dan kwam ik nog ergens. Zit nu echt een beetje teveel aan huis gekluisterd vandaar dat mijn lijf vaak ook zo stijf aanvoelt.

En dat tillen probeer ik inderdaad ook echt tot een minimum te beperken, want dat ging op een gegeven moment helemaal verkeerd. Ik deed het te veel en eindigde s'avonds echt met een kreupel onderlichaam. Klinkt zielig maar het voelde echt heel beurs.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 maart 2005 @ 15:58:47 #121
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25381309
Ulx - ik had je 25 uur geleden natuurlijk al gefeliciteerd, maar hier ook maar

Het pakje is onderweg!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 5 maart 2005 @ 16:18:36 #122
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_25381597
Ulx, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jana
Ook voor the mrs. natuurlijk!
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  zaterdag 5 maart 2005 @ 17:27:52 #123
62233 Jelief
ikke lief!
pi_25382727
hallo! ik leef nog, nog steeds thuis niet aangesloten, dus ik misbruik nu het oude brik van mijn mams maar even. Ik begin steeds meer en sneller missleijk te worden en ben ook erg moe, borsten zitten nog steeds in de weg in bed...
21 maart gaan we voor een kennismakingsgesprek naar de verloskundige
In tegenstelling tot babylover kan ik heel moeilijk mijn mond houden. Al mijn collega's weten het al. en twee ouders van mijn groep. Mijn kleine zusje (20) ging uit haar dak!!!
  zaterdag 5 maart 2005 @ 17:50:33 #124
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25383043
Ah Jelief, wat heerlijk is dat he, dat gelukkige gevoel, hou het vast meid!!

Lewis, wat jammer joh, dat het je zo opbreekt, en dan moet je nog een hele poos, waarin he tniet minder zwaar zal zijn, sterkte daarmee! Ik herken het een en ander wel een beetje, maar gelukkig heb ik nauwelijks pijn en is Chiara redelijk 'zelfstandig'. Verschonen en aankleden doe ik op ons bed of de bank, dat scheelt een hele til op de commode, grote boodschappen doe ik met Remco en ik let erg op mijn houding... Wat ik zelf nu moeilijk begin te vinden is het bukken, de vloer ligt bezaaid met speelgoed, het valt me nu pas op hoe vaak ik wat moet oprapen, etc, etc.

Verder alles z'n gangetje, de jeuk is er wel, maar heb vanochtend lekker in een Balneum jeukstillend bad gezeten, dit is erg lekker, een vet laagje op mijn o zo droge huid. De baby vindt badderen ook heerlijk, die ligt niet stil als ik in bad zit Ik vind dat zo mooi om te zien en te voelen...
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 5 maart 2005 @ 17:51:40 #125
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25383063
Oh, en Ulx, van harte met je vaderschap!
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2005 @ 18:43:00 #126
81992 Githa
pi_25383800
Jelief , leuk is dat he Ik had het ook iedereen al verteld voor de 12 weken hoor mijn redenatie was dat wanneer het verkeerd zou gaan ik dit ook wilde delen met al mijn bekende....en het was oooohw zo leuk om het lekker te kunnen vertellen aan iedereen

Melonovy, Ik las het van de PuPPP. Ik heb eigenlijk geen idee wat het is en waar het vandaan komt maar ik las in een eerder berichtje van je dat het grof gezegd om jeukende blaasjes gaat over heel je lichaam en dat je dit al eerder hebt gehad met de zwangerschap van Chiara... Ik hoop dat het toch iets anders blijkt te zijn dit maal maar je dacht zelf al van niet he ..... misschien dat het een voordeel is dat je al een beetje op de hoogte bent wat voor je werkt zoals dat baneum bad en dat je dat niet opnieuw hoeft te ondekken.
Ik zal voor je duimen hoor .... een zwangerschap kan zo al zwaar genoeg zijn daar hebben we die PUPPP helemaal niet voor nodig
Sterkte
I
pi_25385947
Ulx: gefeliciteerd!!!

Even snel melden dat hier nog alles ok is. Druk aan het verven geweest vandaag. Ben het nu een beetje zat. Sinds 2 dagen trapt beeb echt fanatiek tegen ribben en andere ingewanden aan. Voorheen waren de trappen wat lager gericht en voornamelijk naar de buitenkant en dus ook wat minder irritant
It's all up to you
  zaterdag 5 maart 2005 @ 21:20:59 #128
105888 renzell
pi_25386349
Lewis: woon jij in Engeland?! Wat grappig... ik bedoel, niks grappigs aan, maar... leuk, wist ik niet...
Wel balen zeg dat je zoveel last van je rug hebt. Sterkte!!!
Mel; ik las het, je linkje naar PUPP. Brrrr, naar hoor! Hoop voor je dat het binnen de perken blijft dit keer.
Tearsong; De uitgerekende datum komt wel echt dichtbij nu hè?! Kleintje in je buik trappelt: mammie, ik wil eruit!!!
Louisa; hoe ist met jou? Al voortekenen te bespeuren?

Hier alles weer beter. Na slapeloze nacht gister en 5 uurtjes vannacht ben ik wel een beetje moe, maar het voordeel van zwangerschapsverlof is dat je niks hoeft... dus uitrusten kan ook morgen. Straks lekker een friends-dvdtje erin knallen (koop of huur ik altijd voor mezelf als ik troost nodig heb en dat was gisteren dus echt het geval... ), heerlijk!
Vandaag enorm lang in de auto gezeten. Heb bij een tante van me de box, babyfoon, wipstoel en flessenwarmer opgehaald.... Het schiet op! Alleen nog ergens een goedkope commode op de kop zien te tikken en dan hoeven we alleen nog maar leuke, kleine, onbelangrijke babyfrutseldingetjes te kopen. Vindt Struikje trouwens maar niks fijn, zo'n lange autorit! Hij protesteerde als een dolle spartelhaas!
Trouwens... vandaag hadden vriendje en ik opnieuw een discussie over de namen en aangezien ik het niet helemaal met de jongensnaam eens was en hij niet helemaal met de meisjesnaam, hebben we nu ineens twee geheel nieuwe opties liggen!!! Geen idee of dat nu weer slim is... Eerst maar weer ff een paar dagen laten bezinken denk ik.
Zo, nu ist tijd voor Friends!
Daaaaaaaag, slaap zacht voor later!
  zaterdag 5 maart 2005 @ 21:48:56 #129
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25386859
Renzell, fijn om te lezen dt het wat beter gaat nu!
Heerlijk al die spullen die je voor niets of gratis kan krijgen, zo hebben wij ook een verzameling spullen gehad, heel erg fijn! En straks mag ik iemand anders er weer blij mee maken, doet mij ook weer goed!

Ja die namen, das best lastig voor jullie. Maar je hebt nog even voor het definitief is... Succes!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 6 maart 2005 @ 00:28:28 #130
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25389599
Ulx, van harte gefeliciteerd.

Renzell, lastig zeg met die namen, gelukkig waren Remco en ik daar snel uit.
  zondag 6 maart 2005 @ 08:54:27 #131
593 sjak
Juffie Bloem
pi_25392414
Ulx, gefeliciteerd met jullie dochter!
Lekker douchen!
  zondag 6 maart 2005 @ 10:28:06 #132
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_25392878
Ulx gefelicteerd met Jana Luna

Mel ik hoop dat het iets anders is dan pupp (eigenlijk hoop ik dat het niks is) dus hoop ik maar dat het meevalt

verder ben ik niet echt bijgelezen, ben 1 week weg geweest, later dus meer
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2005 @ 11:12:15 #133
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_25393232
Ulx gefelicijompels met jullie Jana Luna. Wat een prachtige naam zeg

Melonovy, nee he, toch niet weer Pupp? Sterkte ermee
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 6 maart 2005 @ 12:18:42 #134
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_25394130
quote:

Ulco, maar ff onder de login van m'n vrouw: Gefeliciteerd met Jana, jullie "SchweizerDutch" baby
Nog een speciale gedachte achter de naam?
  Overall beste user 2022 zondag 6 maart 2005 @ 13:06:24 #135
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_25394841
quote:
Op zondag 6 maart 2005 12:18 schreef Elegantly Wasted het volgende:

[..]

Ulco, maar ff onder de login van m'n vrouw: Gefeliciteerd met Jana, jullie "SchweizerDutch" baby
Nog een speciale gedachte achter de naam?
Eh nee, Jana vonden we beiden mooi, en vooral mijn vrouw wilde ook Luna erbij. Dus Jana Luna. Maar zeg maar gewoon Jana hoor. We zijn niet van de formeelste.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  FOK!fossiel zondag 6 maart 2005 @ 13:30:24 #136
2628 Karin
pi_25395205
Ulx van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter
pi_25396177
Melonovy ik had dus ook zo'n band voor om mijn onderrug/heupen besteld maar die is nog niet binnen. En het duurt nu al 6 weken, echt belachelijk gewoon. Misschien dat ik daar nog een beetje steun aan had gehad. Maar helaas, ik denk dat ik nu die bestelling maar stop zet, want de tijd dat ik daar nog wat aan heb is het geld gewoon niet waard.

En ja jij hebt de geluk dat Chiara even wat ouder is dan Joshua. Ik heb vanmorgen veel te veel gedaan, natuurlijk ongelovelijk dom van mezelf. Maar het is hier moederdag en mijn schoonouders komen, dan wil je toch een beetje netjes erbij zitten. Dat moet ik nu helaas even bekopen.

Trouwens de baby ligt al een paar maanden erg laag, en was zelfs al met koppie naar beneden klaar voor de start. Dat is ook best wel zwaar, en dat voel ik ook regelmatig. Dus dat zal het ook wel zijn. Ach ja ik klaag maar even lekker raak Ik geniet in de tussentijd ook nog wel hoor. Al dat getrappel in mijn buik is toch wel weer heel erg leuk om mee te maken. En dan het idee dat er straks weer een babietje uitkomt is toch ook wel heel speciaal

Ik ben anderhalve week geleden naar de dokter geweest om een bloedtest te doen voor zwangerschaps suiker en om te kijken of ik wel genoeg ijzer binnen krijg. Helaas is de uitslag nog niet binnen
  zondag 6 maart 2005 @ 14:47:01 #138
24188 Belana
kloon van belana
pi_25396217
Lewis, vervelend hoor dat het zo zwaar is. Ik herken dat lage liggen van de baby wel, Liam lag ook al die tijd heel laag en dat was ook erg zwaar. Doe alsjeblieft voorzichtig!
stormy waters...
sailin'
  zondag 6 maart 2005 @ 17:57:20 #139
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_25398948
Gefeliciteerd met jullie dochter Ulx. Ik sluit me wat betreft de naam aan bij de rest, hij is prachtig!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_25407717
Van harte gefeliciteerd Ulx

Mel en Lewis: sterkte met de kwaaltjes, hopenlijk valt alles mee...
  † In Memoriam † maandag 7 maart 2005 @ 09:04:08 #141
43556 miss_dynastie
pi_25407819
Ligt het nou aan mij of is Luisa wat stil ??
  maandag 7 maart 2005 @ 09:27:39 #142
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25408083
Lewis, heb je zo'n bellybelt besteld? Ze zijn wel erg lekker hoor, maar idd de kosten en baten moet jezelf even overwegen...

Nou mensen, al het duimendraaierij lijkt goed te werken, het heeft een paar dagen een beetje gejeukt, maar het wordt niet zo snel erger als de vorige keer. Hopelijk blijft het hierbij of gaat dit ook weer weg. Ik ga wel preventief in de balneum baden, dat voelt erg lekker voor mijn huid, maar ook voor het droge huidje van Chiara super!

Gisteren ben ik gevallen, uitgegleden op de stoep. Chiara en ik liepen voorzichtig naar de auto waar Remco al stond te krabben en ik waarschuw Chiara nog voor de gladheid, en whoesj daar ging ikzelf, ik klapte heel hard languit op de grond, en kwam erg hard op mijn kont/ onderrug terecht... Ik was me rot geschrokken, Chiara stond geschrokken naast me en kraamde verbaasd "mama" uit. Remco zag het gebeuren, gooide de krabber naast zich neer en probeerde zo snel mogelijk bij me te zijn, maar dat leek voor mij wel een eeuwigheid te duren.
Ik kwam uit me zelf niet overeind, dus Remco hielp me even. Ik was echt enorm geschrokken, had een zeer pijnlijke rug, maar met mijn buik was niets aan de hand, die werd keihard en de baby liet alweer weten ook in orde te zijn. Eigenlijk ging het wel... nog voorzichtiger liepen we naar de auto, daar zijn we allemaal even bijgekomen van de schrik... Het stomme van dit alles is, dat ik huilen om alles en niets tegelijk, maar om de val, de schrik en de pijn heb ik geen traan gelaten, wat idioot zeg...

Vanochtend ben ik onwijs stijf wakker geworden, maar op mijn rug nies te zien, geen blauwe plek ofzo. Pak van mijn hart dat dit allemaal goed is afgelopen...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25408402
Jee Mel, das schrikken. Gelukkig is alles goed afgelopen..
  † In Memoriam † maandag 7 maart 2005 @ 09:57:48 #144
81992 Githa
pi_25408446
oef, gelukkig maar melonovy....
pi_25408783
Zo kan me voorstellen dat je nogal geschrokken bent Mel..jakkes. Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen!
pi_25408799
U;x en mw Ulx hartelijk gefeliciteerd met jullie kleine aanwinst!!!!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_25409012
Jee Mel .... mazzel dat het goed afliep! Uitkijken hoor!

Ulx en mevr. Ulx; feliciteerd met jullie kleine Jana

Eenuh Miss D... het is inderdaad verdacht stilletjes rondom Luisa

* Spekkiemonster wenst nog eens alle LLM alle sterkte, jompelaarsters en puffsmilies die er op fok zijn. Nog ff volhouden dames!
pi_25409042
pfft Mel, dat is even schrikken! Ik vind de sneeuw ook best leuk, om van uit huis te bekijken, maar dat lopen vind ik ook niet echt fijn, met zo'n buik. Is toch altijd weer een extra risico.
It's all up to you
  maandag 7 maart 2005 @ 11:12:43 #149
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25409522
jeutje mel dat is schrikken zeg gelukkig is er verder niks aan de hand maar een stijve rug is ook niet leuk hoor... moet gelijk aan mezelf denken je voet verzwikken languit in de gang vallen op de zijkant van je buik baby niet meer voelen schouder uit de kom en gelijk terug geschoten gelijk naar VK die vertrouwt het niet ziekenhuis uur blijven en mocht naar huis babay was goed geschrokken en ja mama ook ben er echt een paar dagen van slag van geweest..

en hopelijk blijft de PUPP weg mel dat je kan genieten nog en niet loopt te krabben..
  maandag 7 maart 2005 @ 15:32:18 #150
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25413108
dat is schrikken mel, sterkte ermee.

Ik ben toen ik 20 weken zwanger was van de trap gevallen, was ook al zo'n flinke schrik.
pi_25413393
hihihih..Geen zorgen dames! Nog geen gepuf of geplons hier

Heb alleen niet zoveel te vertellen, en om nou steeds met mn geklaag te komen vind ik ook niet leuk En is voor jullie ook niet leuk om te lezen...vandaar dat ik me een beetje afzijdig hou...(of is t nou met ei )
Heb namelijk behoorlijk last van mn bekken en alles...gisteren kon ik amper lopen. Voor de rest gaat alles wel zn gangetje en ben er helemaal klaar voor...wachten duurt lang!!! haha

A.s. vrijdag ben ik trouwens alweer 39 weken en had stiekem toch wel verwacht dat de kleine zich ondertussen zou aandienen...maar ik geloof dat t veel te lekker warm is bij mama in t buikie...

Mel: ooh dat is schrikken!!! ik hoop dat je niet al te veel last van je rug zult hebben, hoewel zo'n val altijd nog ff lekker nadreunt...heb t een paar weken terug ook gehad..glee met mn voet van de stoep, pof op de billetjes en niet meer kunnen opstaan Heel veel succes!!

Ik hoop dat t met de andere laatste loodjes dames ook goed gaat...spannend allemaal hoor!!!
En natuurlijk de andere zwangere dames ook veel succes en sterkte!
  maandag 7 maart 2005 @ 20:16:19 #152
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25415945
Hey Luisa, wat balen dat je zo'n last hebt en dat het wachten zo lang duurt... Moeten we dan maar even voor je duimen dat je baby zich snel zal melden??!!

Hier alles oke, ik heb nauwelijks last van de gevolgen van het vallen, heb vandaag alles kunnen doen en laten waar ik behoefte aan had, alleen op een iets houterige wijze
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25416951
Hier alles ook nog goed hoor Heb zo af en toe wel van die 'ik heb het helemaal gehad' dipjes, maar die worden gelukkig afgewisseld met 'ik kan nog makkelijk 3 weken zo doorlopen'-dagen
It's all up to you
  maandag 7 maart 2005 @ 22:10:29 #154
105888 renzell
pi_25417272
Hé Mel; niet meer vallen hoor! Isse nie goed voor jou nie! Gelukkig maar dat je er met de schrik vanaf bent gekomen.
Louisa; een beetje klagen nu je al bijna 39 weken met dat kleine ding aan het rondzeulen bent, zal niemand je kwalijk nemen hoor! Het begint wel echt op te schieten hè?!
Voor jou trouwens ook Tearsong! Gek idee toch hè, dat het feitelijk ieder moment kan gebeuren nu. Ik herken je wisselvallige gevoel over de naderende bevalling en hoe deze laatste periode door te worstelen trouwens heel erg. Het ene moment kan ik de hele wereld aan en het volgende moment voel ik me een slagschip, een wandelende barba(bijna)mama of een tuimelaartje (zo'n poppetje dat je om moet duwen en wat dan vanzelf weer terugkomt...) en klop ik huilend als een kleuter bij vriendje aan. Ik realiseer me de laatste dagen ineens ook steeds meer dat het toch echt gaat gebeuren op vrij korte termijn. Over 5 dagen mag ik al thuis bevallen!!!
Net 'pufles' gehad met de mannen erbij... tja, het blijft suffig, maar vriendje en ik hebben er in ieder geval om kunnen lachen samen!
pi_25422119
Tearsong .... 3 weken duurt wel lang hoor
* Spekkiemonster wil NU verse beebjes
  † In Memoriam † dinsdag 8 maart 2005 @ 09:19:52 #156
43556 miss_dynastie
pi_25422870
Mel, jeej, jij hebt dat spartelen in de sneeuw tegen de jeuk wel heeeeel letterlijk genomen Doe voorzichtig he, en fijn dat de jeuk zich niet doorzet

Luisa, een beetje klagen mag hoor, zo leuk zal het vast niet zijn, het wachten
pi_25423926
quote:
Op maandag 7 maart 2005 22:10 schreef renzell het volgende:
Gek idee toch hè, dat het feitelijk ieder moment kan gebeuren nu.
Nou, dat is nog wel het vreemdste van allemaal, vind ik dan. Dat je er rekening mee moet houden dat je misschien morgen je kindje al in je armen kan houden, maar dat het ook nog wel 3 weken kan duren. Je kunt met iemand een afspraak maken voor over een paar dagen, maar 100% zeker dat de afspraak door kan gaan ben je niet

Wij hebben ook wat gelachen om die ademhalingsoefeningen hoor! En ook inwendig wat afgelachen om sommige stellen tijdens die partneravonden. Het is echt zo leuk om te zien hoe iedereen weer anders omgaat met zo'n naderende bevalling. Fanatieke mannen die met een kladblokje op die avonden erbij zaten om alles op te schrijven wat er gezegd werd, die hadden ook altijd wel een vragenlijstje klaar Of hele onzekere types die zich echt geweldig beschermend opstelden en hun vrouw/vriendin het liefst voor alles wilden behoeden
It's all up to you
  dinsdag 8 maart 2005 @ 13:41:29 #158
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25426219
Hihihi, partneravonden, het hoort erbij idd, Remco vindt het ook leuk om volgende week mee te gaan, voor de info die de mannen krijgen is het oke, maar ik zit echt niet op een man te wachten die met mee puft, daar ga ik me alleen maar aan irriteren

Wat gaan jullie hard he, nog even die allerlaatste loodjes doorkomen en dan genieten geblazen! Die laatste periode is best heavy hoor, daar kan ik nu ook over meepraten, dus zeuren is toegestaan! Sterkte!!
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 8 maart 2005 @ 13:51:43 #159
62233 Jelief
ikke lief!
pi_25426318
Hallo, vanmorgen voor het eerst echt misselijk geweest, nog net niet boven de pot gehangen. Ik ben maar weer even gaan slapen en toen ik zo'n 2 uur later wakker werd was het al heel wat minder. Ik men mij te herinneren dat iemand hier een goede tip had, vanillevla ofzo???

ik heb mij gister werkelijk door een dag werken heen gesleept en heb eigenlijk geen zin om dat morgen ook te doen maar ik voel me zo aanstellerig als ik mij ziek meld. Naja ik zie wel kan altijd nog halverwege de dag naar huis ofzo.
ow ennuh Ik wil ook verse beebjes zien!
  dinsdag 8 maart 2005 @ 14:00:23 #160
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25426402
Ja vanillevla wil wel helpen, zelf had ik enorm veel baat bij cola. Maar ik werd niet misselijk wakker, ik werd het in de loop van de dag.
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 8 maart 2005 @ 14:12:33 #161
62233 Jelief
ikke lief!
pi_25426550
ik werd ook pas echt misselijk toen ik wat gegeten had en al ff achter de pc zat
* Jelief schrijft vanillevla op boodschappenlijstje
cola lust ik niet
  dinsdag 8 maart 2005 @ 14:46:39 #162
106326 Snowwww
Hevig verliefd...
pi_25426887
Ik werd meestal pas bij de lunch misselijk, als ik net een boterham en een beker melk op had.... Tips om het tegen te gaan heb ik niet... Ik ademde een paar keer diep in en dat was het eigenlijk wel

Vandaag voor de derde keer bij de verlos geweest. Alles was weer prima in orde. Babietje vond het niet leuk dat de verloskundige koude handen had, hij/zij schoot telkens weg van dat apparaatje waarmee ze naar het hartje luisteren

Vandaag 2 mooie buikbanden via de post gekregen... Nu nog even een mooie buik kweken, dat ik echt ook met die buikbanden kan gaan pronken. En mijn moeder heeft een zomerjurk voor me gemaakt, die kan ik zondag passen, ben benieuwd!

Wanneer beginnen de pufcursussen eigenlijk zo zo'n beetje? Ik heb mezelf en mijn vriend opgegeven voor de cursus samen bevallen (dus vriendjelief moet elke keer mee!), ben benieuwd wanneer de cursus gaat beginnen...
pi_25427044
He bah Jelief die misselijkheid vond ik toch niet zo'n geweldige periode hoor. Sterkte ermee.

Mel. ik had gelezen toen dat jij zo'n belly belt had en aangezien jij ook zo'n last van je heupen had en dat aardig onder controle was met zo'n belt, dacht ik ook van hey dat is een goed idee. Ik had hem voor de helft van de prijs, maar heb hem dus nog steeds niet binnen. Dus ik ga er zo snel mogelijk achteraan en maar wat anders uitkiezen, want waarschijnlijk stop ik al vroeg met werken en dan zit ik toch meer thuis, heeft dan ook niet zoveel zin voor nog maar zo'n 7 a 8 weken.

LLM sterkte, die laatste paar weken zijn echt niet misselijk.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 20:19:50 #164
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25429823
Ik had niet zo'n last van mijn heupen, maar echt van mijn bekken, de bellybelt ondersteunt wel beiden hoor
Jammer dat je er zo lang op moet wachten Lewis, had je 'm besteld bij anita.com?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25431607
Mel, nee ik had hem besteld bij een engels bedrijf die zich specialiseren in kussens en matrassen speciaal voor mensen met rug klachten. Ik heb bijvoorbeeld een speciaal kussen die goed is voor mijn nek. Heb vaak last van de rug en nek enzovoorts. Maar ik ga ze morgen bellen, en eens klagen, want ze zeiden 2 weken geleden dat het nog maximaal 10 dagen zou duren. En het is inmiddels alweer 2 weken verder.
pi_25435982
/ heb mijn bericht weggehaald!

[ Bericht 90% gewijzigd door Girly op 09-03-2005 22:34:37 ]
  woensdag 9 maart 2005 @ 09:54:49 #167
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_25437935
quote:

tip-tip-tip

pi_25438495
Ulx, een beetje laat maar nog gefeliciteerd!

Even een update hier:
Van misselijkheid heb ik gelukkig niet erg veel last. Ik heb wel wat last van m'n rug, af en toe steken in m'n buik, zeer pijnlijke borsten (vooral die tepels ) maar ik ben vooral heel erg moe. Ik moet me 's ochtends echt naar m'n werk slepen en als ik dan weer thuis ben wil ik het liefst alleen maar op de bank hangen en vroeg naar bed Maarja, het huishouden gaat natuurlijk ook gewoon door als je zwanger bent

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel steeds meer moeite mee heb het voor me te houden dat ik zwanger ben. Maar toen we mijn ouders vertelden dat we gaan trouwen wist diezelfde dag half Delft het meteen en ik wil niet dat dat gebeurt als we vertellen dat ik zwanger ben
Misschien moet ik maar een dagboek gaan bijhouden o.i.d., misschien dat het helpt.

Verder gaat alles heel erg goed hoor (ik wil niet alleen maar zeuren ). Speur alle folders af naar babydingetjes en in winkels zoek ik ook de babyspulletjes op, onder het mom van "voor mijn kleine neefje" (mijn zusje is 6 juni uitgerekend). Gelukkig kan ik me inhouden met het kopen en heb ik alleen nog een speen gekocht met "I dad" erop

Luisa, TearSong en weirdmiss, kom maar op met die beebjes
pi_25444574
Heej Babylover, kom jij uit Delft?? Ik ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 9 maart 2005 @ 20:47:47 #170
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25445350
Babylover, lekker pril zwanger, heerlijk die perikelen uit die tijd Die moeheid is niet zo relax, dat kan nog wel even een paar weken duren, maar gelukkig kun je dat nog even op een winterdip gooien, het wordt tijd dat de zon wat meer gaat schijnen he
Ik kon het ook zo slecht voor me houden dat ik zwanger was. Het is me dan ook geen 1 keer gelukt om het heugelijke nieuws te delen met mijn zus en ouders...

En dames in laatste periode, komen jullie je dagen nog door? Is het nog een beetje dragelijk? Zal ik nog even voor jullie jompelen, dat houdt de moed er misschien een beetje in!!

Jonnetje, voel je de baby inmiddels al wat meer bewegen enzo?? Hoe is ie verder met jullie tweetjes?

Vandaag had ik de afspraak staan bij de gynacoloog. De jeuk was de afgelopen dagen niet erger geworden, ook niet afgenomen, maar het is dragelijk. Ik word er niet gek van, het houd me niet wakker, ik krap mezelf niet stuk en heb goede hoop dat het dit keer geen PUPPP is. Toch ben ik voor de zekerheid wel naar de gynaecoloog geweest. Ik heb de situatie even laten checken en mijn vermoeden is bevestigd, het is niet erg genoeg om in te grijpen. En zeker niet met de middelen die de vorige keer zijn gebruikt. Deze gynaecoloog vond het nogal een heftige creme, of hij onderschat de situatie waarin ik toen zat... Maar goed, voorlopig gaan we er van uit, dat deze kriebels erbij horen en niet extreem gaan worden!
Meteen alles gecheckt, bloeddruk was aardig, maar iets lager dan bij de verloskundige, urine was goed, en mijn gewicht is nu met iets minder dan 10 kilo toegenomen (met schoenen aan!) De baby ligt netjes met het hoofdje naar beneden, maar is nog niet ingedaald.
Morgen mag ik me weer laten controleren, dan weer bij de verloskundige waar ik gewoon onder behandeling blijf...
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 10 maart 2005 @ 08:20:41 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25452536
Werd net gebeld. Mijn vriendje en vriendinnetje hebben een zoon .
De 2e
Zijn naam is Roan (maar dat kan dus ook Rowan of Rohan zijn, dat ben ik vergeten te vragen. )

Iig vanavond op kraamvisite!
  donderdag 10 maart 2005 @ 08:21:42 #172
105888 renzell
pi_25452541
Hé Mel; wat goed dat het waarschijnlijk geen PUPP is, even een jompeltje daarvoor...

Babylover; die moeheid in de eerste periode herken ik heel goed. Het liefst wilde ik hele dagen in m'n bed liggen. Voor mijn gevoel was het onbegrijpelijk dat er nog zoiets van mij verwacht werd als hard werken. Er is zo veel aan de hand; fysiek en emotioneel ga je door een soort achtbaan en niemand weet er nog van, dus je deelt het allemaal alleen maar met z'n tweeën, bizarre situatie ja!

Tearsong; hoe ist met jou?

Hier alles oké. Wel doe ik nog steeds meer dan ik kan, met als gevolg dat ik 's middags of 's avonds vaak volledig uitgeput thuiskom, om vervolgens niet te kunnen slapen omdat ik de hele nacht aan het pendelen ben tussen bed en toilet... Maar ach, ik geniet gelukkig nog van de dingen die ik doe en ben het wachten in principe nog niet zat (al zou het wel fijn zijn om die buik soms een uurtje aan vriendje te kunnen geven... )

[ Bericht 10% gewijzigd door renzell op 10-03-2005 08:22:29 (oidipoes) ]
  donderdag 10 maart 2005 @ 09:29:16 #173
112879 MarkDeMagiër
Magic is only a Mark away
pi_25453257
Hallo! geboren is op 7 maart jongstleden via een keizersnee: Milan Noah. zoon van DrFonk en mevrouw Fonk. alles gaat goed met moeder en kind, morgen mogen ze naar huis. Tis echt een mooi ventje, zwarte krulletjes en mooie oogjes. Milan woog 3475 gram en was 54cm lang bij geboorte

Echt super!
Moppies rule the world...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 maart 2005 @ 09:59:23 #174
13151 crew  Rewimo
pi_25453696
Hoera voor Milan

Gefeliciteerd, Dr. en mevrouw Fonk!

Verse baby's
pi_25453786
Gefeliciteerd Dr fonk!!!
Leuke naam!!!!
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2005 @ 10:09:13 #176
43556 miss_dynastie
pi_25453844
Dr. Fonk, wow
Wat een briljant leuke naam zeg !!!
Gefeliciteerd
  donderdag 10 maart 2005 @ 10:13:38 #177
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25453902
Gefeliciteerd Drfonk en mevrouw Fonk
pi_25454021
Gefeliciteerd!
  donderdag 10 maart 2005 @ 10:29:16 #179
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_25454122
Tearsong en Luisa, jullie hebben wel een eer hoog te houden tijdens de downtime a.s. zondag hoor!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_25454144
Meneer en Mevrouw Fonk,van harte gefeliciteerd met jullie zoon Milan
groetjes,Minoes
pi_25454161
Brighteyes: leuk, een zoontje! En lekker op kraamvisite vanavond...mooie naam ook, hoe je het ook schrijft!

DrFonk en mevr Fonk: Gefeliciteerd met Milan! Enne: foto's van die zwarte krulletjes en mooie oogjes zijn zeeeer welkom!

Renzell: een uurtje buik uitlenen zou fijn zijn he? Of een dagje...Al geniet ik ook erg van die bewegingen in m'n buik en het feit dat beeb er nu nog lekker 'veilig' inzit (haha, heb dus weer een goeie dag vandaag en geen dip-moment!). Ook ik ben overdag nog wel druk bezig, schoonmaken en dingen doen. Wil nu alleen niet al te ver weg meer gaan voor het geval dat.

Mel: fijn dat het waarschijnlijk geen PUPP is. Nou hopen dat het in ieder geval niet erger gaat worden. En afnemen zou natuurlijk al helemaal geweldig zijn

Babylover: die pijnlijke borsten zijn inderdaad niet zo fijn. Op een gegeven moment hoefde ik er alleen maar naar te kijken en ik voelde ze al erger steken Gelukkig verdween dat na een tijdje (om toen last te krijgen van een ander leuk iets: jeukende tepels...subtiel even krabben was dus out of the question). Moeheid is ook niet fijn. Mijn VK vertelde me dat je in de eerste periode per dag ongeveer 400 calorieen extra verbrandt en dat is toch een flink uurtje sporten per dag zeg maar...dus zorg er wel voor dat je lekker wat rust als je het nodig hebt hoor!
(haha, en voor de 'gevorderde' zwangeren, de laatste paar weken schijn je 800 calorieen extra te verbranden, das toch een halve marathon ofzo )

Snowwww: volgens mij begin je rond week 28 met de cursus samen bevallen. Hangt er een beetje vanaf waar je het volgt. Ik dacht dat het zo'n 9 of 10 lessen gemiddeld waren.

Jelief: jammer dat de cola afvalt. Ik heb in de eerste periode zoveel cola gedronken, hielp bij mij ook goed. Maar crackers en beschuit werkten ook wel. Vanillevla heb ik nooit geprobeerd..wel lekker overigens En na een tijdje werd ik van echt hele specifieke dingen misselijk. Het was toen augustus (warm!) en ik at veel granny smith appels (2 per dag), heerlijk. Tot ik er op een gegeven moment dus echt niet meer tegen kon! At een appel, nou, binnen een half uur hing ik weer boven de plee Maar goed, als je dat eenmaal weet dan doe je dat dus niet meer

Hier gaat alles nog steeds lekker. Beeb is goed aan het bewegen, ligt voornamelijk aan de linkerkant (heb ik zo'n hele bult links en dus echt helemaal niks aan de rechterkand van m'n buik, geen gezicht!) maar heeft blijkbaar nog genoeg ruimte om lekker te bewegen want af en toe draait hij voor de afwisseling juist helemaal naar rechts en dan zit er links dus weer niks. Er is blijkbaar geen gulden middenweg Verder zijn we er helemaal klaar voor. Nog druk bezig met een website waar we snel foto's kunnen posten en een 'dagboekje' kunnen bijhouden (tja, wat wil je, met een multimedia vormgever als moeder en een php-programmeur als vader...).
It's all up to you
  donderdag 10 maart 2005 @ 10:45:48 #182
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25454344
quote:

O wow!!! Ulx ookal papa.
Beetje late reactie maar van harte ge fe li ci teerd meneer en mevrouw Ulx met jullie Jana Luna!
Waar blijven die foto's?
pi_25454544
Dr Fonk en mevr. Dr. Fonk proficiat met jullie zoon .... (leuke naam/namen trouwens)
Kom maar gauw met die foto's
Geniet lekker met zijn drietjes!!
  donderdag 10 maart 2005 @ 11:13:22 #184
105888 renzell
pi_25454739
Meneer en mevrouw Fonk, gefeliciteerd met jullie kleine Milan!!!
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2005 @ 11:20:42 #185
81992 Githa
pi_25454850
oooohw donkere ogen en zwarte krulletjes ...ik wil die foto's zien

DrFonk en mevr Fonk gefeliciteerd met jullie zoon Milan
  donderdag 10 maart 2005 @ 12:29:35 #186
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25455782
Familie Fonk, gefeli met elkaar! Jullie hebben jullie zoon een mooie naam meegegeven, n nu wil ik ook even zien hoe mooi Milan zelf is!!

Goede berichten verder hier, das mooi!
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 10 maart 2005 @ 12:57:43 #187
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25456206
Vandaag ben ik weer op controle geweest, nu weer netjes bij de VK. Alles is dik in orde, alleen mijn bloeddruk zakt een beetje, maar dat is nog altijd beter dan een stijgende bloeddruk. De baby ligt hetzelfde als Chiara destijds, met de billen rechtsbovenin, ruggetje linksom en met het hoofdje naar beneden. En een hartje wat heerlijk vlot klopt
Klein kletspraatje gemaakt en we konden weer gaan.

Ik ben doorgefietst naar het centrum, en heb er nieuwe blanco kaartjes en enveloppen gekocht. Het ontwerp geboortekaartje wat ik gemaakt had was het niet helemaal en de reeds beschreven enveloppen hebben een afwijkende maat, geen standaard dubbele blanco kaart past daarin (12 bij 12 cm is niet standaard) en ik ga het niet zelf snijden en aankloten, ik heb maar nieuwe kaarten en enveloppen gekocht... En het nieuwe ontwerp pas ik wel aan aan deze maten, ipv andersom.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25457399
Schandalig!
Dat ik me hier niet even eerder heb gemeld...
Mijn Excuses...

Nee even serieus, het kwam er steeds maar niet van of ik vergat het weer. Wilyan vraagt nu ook steeds meer aandacht (ik mag van meneer al niet eens meer achter de pc ) en daar geniet ik met volle teugen van.

Met mij en Gupje gaat alles prima. Guppie spartelt er lustig op los.
En hoe! Volgens mij doet hij/zij soms complete gymnastiek/turn oefeningen en rekt hij/zij zich dan volledig uit. Mamma schiet dan in een rare kronkel want soms voelt het net of de buik elk moment kan ontploffen of dat Gupje er aan de bovenkant uit wil ofzo...

De laatste keer controle bij de gyn was trouwens zo'n twee weken terug. Ik had een bloeddruk van 130/70 en alles was dus oké. (M'n bloeddruk was zelfs gezakt en dat terwijl ik de week ervoor lekker dropjes had zitten snoepen ) Ik moet wel elke keer een plasje menemen maar gewogen word ik nooit? Wat ik wel erg vreemd vind omdat ze straks de groei in de gaten willen houden. Maar misschien heeft dit verder niks met elkaar te maken.
Daar heb ik nog wel even naar gevraagd hoe (en waneer) ze dat gaan doen, die groeicontrole. De gyn die ik had in Assen zei namelijk dat ze dat zo vanaf week 20 zouden gaan doen.. Niet dus.. Ongeveer vanaf week 30 zei de gyn die ik nu heb. Ik moet 25 maart weer heen en de afspraak daarop krijg ik een echo om te kijken hoe groot Gupje dan is.

Afgelopen vrijdag heb ik ook de GDC (Glucose Dag Curve) gehad. Ik moest me drie keer op dezelfde dag (8, 11 en 14 uur) in het ziekenhuis melden om bloed te prikken.
Michiel had vrij genomen want we wisten immers niet hoeveel (buisjes) bloed ze zouden afnemen. Het leek me gewoon handiger dat ik zelf niet hoefde te rijden en dit was ook makkelijker i.v.m. Wilyan. Ik had me dus al in kleding gehesen waarbij ze me makkelijk bloed af konden nemen bij mijn armen (mouwloos shirtje met een lekker warm vest)
IS HET ALLEEN MAAR EEN VINGERPRIKJE ! ! ! ! !
Hadden ze ook wel wat eerder mogen vertellen, DAN had Michiel er ook niet speciaal vrij voor hoeven vragen.
W ~ H ~ T
pi_25457750
Dat klinkt goed Jonnetje.

Dr Fonk en Mevr. Fonk van Harte met jullie zoontje Milan
pi_25458250
dr Fonk en mevrouw van harte met de geboorte van jullie zoon!!!!

Ik kom ook weer ff een update geven..Van de week kreeg ik al meer last van harde buiken en gisteravond opeens krampen erbij. Heb de hele nacht en ochtend flinke voorweeen gehad. Ik ben ze op een gegeven moment maar gaan klokken, maar geen regelmaat te bespeuren. En nu is t weer rustig, op t langzaam aan verliezen van de slijmprop na ....Dus we gaan de goeie kant op, alleen t mag wel gaan doorzetten van mij. We zullen zien hoe t verloopt...ik zal jullie op de hoogte houden...

Dan ga ik nu weer verder met mn gemiste slaap inhalen
  donderdag 10 maart 2005 @ 15:34:33 #191
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25458305
LUISA!!! Wat spannend meid, het kan gewoon ieder moment echt beginnen!! Woei! Zet 'm op hoor,

Jonnetje, goede berichten, das mooi meid! Het is toch handig dat Michiel ook lekker vrij is op zo'n dag..
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25458829
Luisa: spannend!!! Ben benieuwd wanneer het daadwerkelijk door gaat zetten!

Jonnetje:Lekker dat alles zo goed gaat. Moest wel lachen om je vingerprikjes, tja, als ze dat niet even duidelijk maken...
It's all up to you
pi_25458840
Wel wat laat...

Ulx en Ulx-vrouw gefeliciteerd met de geboorte van Jana Luna.
BE gefeli met de geboorte van het zoontje van vriendje en vriendinnetje
Dr. Fonk en Mevrouw Fonk gefeliciteerd met de geboorte van Milan Noah

Oe oe oe Luisa!!!!
Vers beebje?
W ~ H ~ T
pi_25459197
Vanmiddag werd t weer rustig hier en sinds ruim een uur zijn ze dr weer...vind t wel spannend hoor
Zal je net zien dat we hier een week over gaan doen of zo ( Moet er niet aan denken trouwens haha)

to be continued!!
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2005 @ 18:10:19 #195
81992 Githa
pi_25459811
Luisa wat spannend
Die slijmprop ben ik ook nooit verloren hoor
ik zal maar niet zeggen dat ik wel ruim een week weeën heb gehad

Ik ga duimen dat het allemaal opschiet
pi_25459890
spannend Luisa ....
* Spekkiemonster zet de F5-knop weer standby

Luisa
  Jubileum moderator donderdag 10 maart 2005 @ 19:31:00 #197
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25461016
Dr en Mevr Fonk van harte gefeliciteerd met Milan

Luisa! Spannend!! *nagelbijt*
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 10 maart 2005 @ 19:37:33 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25461109
DrFonk en vrouw, gefeliciteerd me de geboorte van Milan!

En Luisa, het wordt voor jou nu echt spannend!
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2005 @ 19:57:55 #199
43556 miss_dynastie
pi_25461396
L U I S A
pi_25461658
DrFonk, heel hartelijk gefeliciteerd!

Luisa, woei! zet 'm op he!
pi_25462030
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 17:15 schreef Luisa het volgende:
Vanmiddag werd t weer rustig hier en sinds ruim een uur zijn ze dr weer...vind t wel spannend hoor
Zal je net zien dat we hier een week over gaan doen of zo ( Moet er niet aan denken trouwens haha)

to be continued!!
En en en?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 10 maart 2005 @ 20:53:25 #202
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25462134
het word wel heel spannend luisa
  donderdag 10 maart 2005 @ 21:04:48 #203
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_25462321
Feliciteerd nog even Mannetje en Vrouwtje Ulx !
En natuurlijk Meneer en Mevrouw Fonk !

En kom op Luisa!!!
pi_25463390
hihihihihih..leuk jullie reactie's!!

Gaat de goeie kant op...begint beetje regelmaat in te komen, maar kan me nog steeds niet voorstellen dat t nu echt gaat gebeuren...hoewel de kans super groot is. Ik voel t voornamelijk aan mn buik en mn rug, best irritant...maaar..we gaan dr voor!!
  donderdag 10 maart 2005 @ 22:15:39 #205
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25463518
Succes
Je kan het, het gaat je lukken, nog even en je hebt iets moois in je armen, go for it
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25463561
Een paar dan maar. Succes!
  donderdag 10 maart 2005 @ 22:24:27 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25463715
Spannend Luisa!

Enneh... de baby heet Rowan met een 'w'
pi_25463857
Luisa spannend meid, kom op hoor je kan t gogogogogogogogogo
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 10 maart 2005 @ 22:37:58 #209
105888 renzell
pi_25464052
Jeetje Louisa, wat spannend, wat heftig, het gaat gebeuren nu, voor het echie!!!
Vandaag is jouw dag!
Zet hem op hè! je kan het!
Enne... zolang het nog gaat, is updaten altijd gewenst natuurlijk...
Louisa; je krijgt een kindje!!!!! Whoehaaaaaaa
  vrijdag 11 maart 2005 @ 00:56:37 #210
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25467261
Louisa heel veel succes, echt spannend zeg.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 06:44:23 #211
24188 Belana
kloon van belana
pi_25468697
Luisa!! zet me op hoor!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † vrijdag 11 maart 2005 @ 07:43:05 #212
81992 Githa
pi_25468868
Luisa, ik ben zooooooooooooo benieuwd of jij je kleintje al in je armen hebt

verse bb'tjes
  vrijdag 11 maart 2005 @ 08:10:18 #213
105888 renzell
pi_25468980
Ja, Luisa!!! Hoe is het? Waar ben je? En met wie...?
Spannend!!!!
pi_25469122
en Luisa? ....
  vrijdag 11 maart 2005 @ 09:07:00 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25469414
*kijk om een hoekje...

Geen babietje nog? Ik ga er maar vanuit dat je dat wurmpje al lekker in je armen hebt!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 maart 2005 @ 09:26:58 #216
13151 crew  Rewimo
pi_25469598
Hee BE, jij ook nog gefeliciteerd met Rowan (leuke naam!). Verder maar weer flink F5-en dus vandaag.

Luisa
pi_25474238
Vicky, ik ben geboren en getogen in Delft, maar ik woon sinds vorig jaar in Rijswijk.

Melonovy, ik heb je smoes maar even overgenomen als mensen zeggen dat ik er moe uitzie! Werkt perfect Thanx! Ik hoop voor jou dat de jeuk minimaal blijft en dat je lekker kan genieten van de laatste weken

Renzell, jij slaat echt precies de spijker op z'n kop
Het feit dat ik constant moe ben, ik gewoon 4 dagen per week moet werken, tactisch moet zijn als mensen over beebjes praten (wat op het moment nogal veel gebeurt in mijn omgeving), mensen eigenlijk een beetje voorlieg en dat ik het alleen aan het eind van de dag met m'n vriend kan delen, breekt me inderdaad een beetje op. Ik krop het de hele dag op. Kost ook enorm veel energie Het enige wat me op de been houdt, is dat het wel voor een erg goed doel is; mijn eigen beebje en een enorme verrassing voor iedereen! Het scheelt toch ook wel dat ik hier m'n hart kan luchten en reacties krijg, tnx Jij veel succes de laatste weekjes

BE, gefeliciteerd met Rowan!

DrFonk en mevrouw Fonk, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

TearSong, ik voel me borsten elke keer steken als ik me bedenk dat ik zwanger ben Het is vooral een hel als ik m'n BH uittrek En dan ben ik amper 7 weken zwanger.. Is bij jou het beebje al onderweg denk je? Nog een klein weekje... spannend!

Luisa Hebben we een vers beebje?

Nog een vraagje: wat is er (naast veel water drinken) tegen vocht vasthouden te doen? Ik heb elke avond opgezette handen en voeten.
  Jubileum moderator vrijdag 11 maart 2005 @ 19:15:22 #218
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25477278
*komt ff gluren*

Hmmmmm ik had toch wel al op een heuglijke aankondiging gehoopt.

Luisa
Eva ♥ en Iris ♥
pi_25477923
Luisa: veel succes! wat enorm spannend...

BabyLover: hier nog niks te voelen of te merken hoor Moet ook niet want morgen ben ik jarig en 2 verjaardagen op dezelfde datum binnen 1 familie....dus we wachten op de downtime (zondag) of nog langer
Probeer weinig zout te eten en ik weet niet of je het binnen kan houden, maar brandnetelthee helpt wel tegen vocht vasthouden...maar echt lekker is het niet!
It's all up to you
  vrijdag 11 maart 2005 @ 22:22:43 #220
105888 renzell
pi_25480574
Dag meiden,
Hier een erg apathische, lusteloze en nutteloze dag! Ik kruip maar lekker in mijn nestje denk ik. Een filmpje is het enige dat mij nog van de ondergang kan redden. Vandaag trouwens de klossen onder het bed gezet, volgens mij is dat best fijn met in- en uitstappen. Vanaf nu mag ik dus officiëel thuisbevallen. Gek hoor, ik heb er zo lang naartoe geleefd al die tijd en toch komt het voor mijn gevoel onverwacht snel dichtbij allemaal (al kan het natuurlijk gerust nog 5 weken duren bij mij.... ). Maar ik heb geen haast, Struikje mag nog best lekker een paar weekjes blijven zitten. Eerst maar eens zorgen dat paps en mams eindelijk eens een leuke naam weten te bedenken. Na de enorme brainstorm in het namentopic is het eigenlijk alleen maar moeilijker geworden. We hebben nu min of meer alles laten vallen en zitten met namen in ons hoofd die de afgelopen acht maanden nog niet één keer de revu zijn gepasseerd. Bovendien moet vriendje nog steeds de geboortekaartjes ontwerpen (hij is grafisch ontwerper...), maar op één of andere manier lukt dat hem steeds maar niet. Ik snap het wel. Voor anderen kun je makkelijk een ontwerp maken, maar als het over jezelf gaat: , moeilijk!!! Hij wil dat het perfect is, maar voldoet nooit aan zijn eigen eisen. Ik zie het er nog van komen dat ie snel na de geboorte een kaartje in elkaar moet flansen... Nou ja, als dat zo moet zijn, dan moet het maar. Dan wacht iedereen maar lekker een paar dagen langer op z'n post. Lekker rustig aan het kraambed!
Tearsong; morgen ben je jarig, wat leuk! Geniet maar van je dag. Gaan jullie nog iets leuks doen?
Enne....
Zijn jullie ook zo benieuwd naar Luisa? Ik kan niet wachten!!!
Slaap lekker.
pi_25482549
Louisa ik hoop echt dat het doorgezet heeft !!!
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zaterdag 12 maart 2005 @ 00:20:43 #222
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25483011
Tearsong, van harte gefeliciteerd alvast.

Renzel, moet wel een fijn gevoel zijn dat je nu waarschijnlijk thuis mag bevallen.

Hiet gaat het allemaal goed, buik jeukt alleen enorm en ook best last van harde buiken, ze doen niet pijn ofzo maar het voelt zo "vol" aan.
Gisteren had de kleine frutsel de hik, was een heel grappig gevoel.

Louisa, kom op he meid
pi_25485577
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 15:07 schreef BabyLover het volgende:
Vicky, ik ben geboren en getogen in Delft, maar ik woon sinds vorig jaar in Rijswijk.
Hehe alsof ik mezelf zie schrijven..

Ik ben ook geboren en getogen in Delft en woon sinds december in Rijswijk.

Met mij gaat alles goed, ben even niet zo vaak hier. Mijn omatje is gister overleden. Ze was 85 jaar en heeft een mooi leven gehad. Heb gistermiddag afscheid kunnen nemen en 1,5 uur later blies ze haar laatste adem uit.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 12 maart 2005 @ 08:42:59 #224
105888 renzell
pi_25485769
Luisa; hoe is het??? Hoop dat je je kleintje lekker in je armen hebt!
Tearsong: gefeliciteerd
Snakelady; grappig hè, als die kleine de hik heeft! Dat 'volle' gevoel wat je omschrijft herken ik trouwens heel goed. Het is logisch dat je het zo voelt, want je zit dan ook vol; tjokvol met baby zit je!!!
Vicky; gecondoleerd met je oma... naar zeg!
  zaterdag 12 maart 2005 @ 09:33:39 #225
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_25485981
@ renzell

Misschien kan dit je wel helpen bij de naam uitzoeken/kiezen.
Schrijf afzonderlijk van elkaar de 5 leukste namen die je hebt op een blaadje en leg ze dan naast elkaar. Als er een naam op beide lijstjes voorkomt kun je daar op verder borduren. Zo hebben wij min of meer de namen voor onze kinderen gekozen

Dit werkt trouwens ook voor geboortekaartjes. Gewoon de boeken doorbladeren allebei met pen papier bij de hand en noteren welke, waar en in welk boek staat en ook vergelijkenmet elkaar na afloop.
ik ben niet blond, ik ben gewoon mezelf!!
pi_25486501
Proficiat tearsong!! Laat je die kleine nog ff een dagje zitten!
* Spekkiemonster is ook geen voorstander van 2 verjaardagen op dezelfde dag binnen 1 gezin

Luisa.... En?? Heb je je kleintje al ??

Vicky, gecondoleerd meis..
  zaterdag 12 maart 2005 @ 11:15:05 #227
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_25486857
Tearsong gefeliciteerd mt je verjaardag

Luisa ik ben benieuwd of jij al lekker met je beebje in je armen ligt

Vicky gecondoleerd, dat zijn de minder leuke dingen. doe maar lekker rustig aan
pi_25492651
Renzell: tja, dat is extra lastig, vormgevers zijn natuurlijk al extra kritisch over hun eigen werk, maar als het ook nog eens een geboortekaartje voor je eigen kindje is...
Hoe bevallen de klossen? Ik vind het zelf heerlijk hoor, zo'n hoge instap. Ben nu ook erg blij met ons 'invalidentoilet' (er zat standaard een verhoogd toilet in onze woning, hoef ik niet zo ver te zakken!)

Vicky: gecondoleerd met je oma...fijn dat je nog even afscheid hebt kunnen nemen...

Snakelady: Fijn dat alles verder goed gaat. Dat volle gevoel is inderdaad niet altijd even prettig, maar ja, zoveel ruimte is er ook niet meer in je buik natuurlijk!

Bedankt voor de felicitaties allemaal Vandaag niets bijzonders gepland, vanavond komt wat familie koffie drinken met gebak. Verder wilde ik er niet veel aan doen (omdat je toch maar nooit weet, en als je je dan niet goed voelt moet je iedereen weer afbellen!)

Ben zo benieuwd hoe het met Luisa is!
It's all up to you
  zaterdag 12 maart 2005 @ 20:13:03 #229
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25493879
Vicky, gecondoleerd hoor, met het verlies van je oma. Sterkte ermee!

Renzell, herkenbaar hoor, het perfectionisme in je eigen werk. Dat heb ik ook heel sterk.

En Luisa, ben zo benieuwd hoe het met jullie gaat! Hoop het beste, geen bericht is een goed bericht he!

Hier alles oke, ik heb nog steeds wat last van mijn onderrug (van die glijpartij) maar het is dragelijk.
Gisteren heb ik foto's vergeleken van nu en 2 jaar geleden, even ver in de zwangerschap, maar toen een stuk dikker... Niet alleen mijn buik, maar ook mijn benen en in mijn gezicht. Maar ja, toen at ik ook een kilo chocola in de week en was ik niet zo actief als nu.
Ik vind het zo lekker die weekenden, dan kan ik echt even toegeven aan die moeheid en lekker naar bed wanneer mij dat uitkomt, want Remco is er dan wel vor Chiara, heerlijk!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 12 maart 2005 @ 20:53:11 #230
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25494457
tearsong gefeliciteerd

Is het echt zo'n verschil mel?
ben eigenlijk wel neiuwschierig
  zaterdag 12 maart 2005 @ 21:19:01 #231
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25494945
Ik zal de volgende keer, met 35 weken, even wat vergelijkend materiaal posten in het grote buiken foto topic, ik zal dan even goed belichtte foto's maken
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2005 @ 21:20:34 #232
81992 Githa
pi_25494973
Tearsong gefeliciteerd volgend jaar ben je jarig als mama
  zaterdag 12 maart 2005 @ 21:20:36 #233
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25494975
ja dat lijkt me leuk ben echt heel benieuwt
  zondag 13 maart 2005 @ 02:13:32 #234
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25500418
Vicky gecondoleerd met je oma.
pi_25509633
TearSong, mijn schoonvader moest de visite op zijn verjaardag naar huis sturen, die nacht is mijn vriend geboren Nog van harte gefeliciteerd!

Vicky, gecondoleerd. Veel sterkte!

Ik heb een goed gesprek gehad met vriendlief over m'n vermoeiheid en de energie die het me daarnaast nog eens kost om geheim te houden dat ik zwanger ben, plus de effecten als ik eventueel een miskraam zou krijgen (dat je het met niemand echt kan delen). Resultaat: we gaan het volgend weekend, na het eerste bezoek aan de VK (vrijdag) vertellen We hebben gister voor mijn ouders en m'n schoonouders van die opa en oma fopspeentjes gekocht. Oww, ik heb er nu al helemaal zin in, al die bekkies

Luisa, hebben we al een vers beebje? Ik hoop dat alles goed gaat
  maandag 14 maart 2005 @ 10:47:51 #236
105888 renzell
pi_25512048
Nou mensen, ik vind dat Luisa wel erg lang op zich laat wachten! Hoop dat alles goed is met jullie.
Tearsong, hoe is het met jou? Ben je de dagen ongeduldig aan het aftellen of valt het mee? En was je verjaardag leuk gisteren?
Babylover; leuk dat je het volgende week gaat vertellen, daar ga je waarschijnlijk heel wat mensen vrolijk mee maken, met dat nieuws !
Lewis, hoe staat het ervoor met de pijn? Hou je het nog een beetje vol?
Enne.... wat is het toch een enorm saaie boel hier in Z&G, vinden jullie ook niet? Ik besef me terdege dat ik zelf deel uitmaak van deze algehele saaiheid, maar jammer is het wel.
Hier alles oké! Ik heb eindelijk een commode, joepie! Het werd tijd. Heb hem gisteren meteen paars geverfd en er nieuwe knoppen opgezet. Het babykamertje begint nu echt behoorlijk 'af' te raken en wordt heel, heel gezellig. Nog een paar kleine dingetjes en we zijn er helemaal klaar voor. Binnenkort is het dan toch echt tijd voor wat kinderkamerfoto's (heb alleen steeds gezeik met die digitale camera; de batterijen gaan steeds al na 5 minuten op, dus ik moet maar even een keer een oplader met oplaadbare batterijen kopen, maar dit terzijde).
Straks weer een bezoekje aan de vlos. Ben benieuwd hoe ver het kleintje al ingedaald is.
Nou, dag maar weer gij bezwangerden!
pi_25512168
Ach ja, het is weer maandag, VK-dag Ik ook weer, pas om 17:50 overigens. Daarna snel even wat eten en dan door naar de yoga.

Renzell: ben benieuwd naar de paarse commode en de foto's! Hoe is het verder nu?

BabyLover: kan me voorstellen dat je er blij mee bent als je het eindelijk kunt vertellen. Het is inderdaad heel moeilijk om het geheim te houden. Zelf wist ik met 7 weken dat ik zwanger was (beetje laat getest ) en met 10 weken hebben we het ouders verteld. En dan valt er echt een gewicht van je schouders hoor! Telkens dat geheimzinnige is ook niks. Al is het in het begin ook wel fijn dat het nog even iets tussen jullie 2-en (of eigenlijk, 3-tjes) is.

Mel: nu moet je natuurlijk ook actiever blijven, met Chiara. Dat je nog steeds last hebt van je onderrug zeg...niet fijn!

De afgelopen 2 nachten heb ik bijzonder slecht geslapen. Maar ja, aangezien ik hier voorheen nog geen last van heb gehad mag ik eigenlijk niet klagen. Volgens mij ligt de beeb gewoon ongelukkig t.o.v. mijn blaas want gisteravond moest ik zo ongeveer elke 10 minuten naar het toilet. Kon ook niet op mijn zij slapen dus heb maar op m'n rug gelegen, dat haalde de druk ook wat van m'n blaas af. En vandaag heb ik nergens meer last van dus dat is dan wel weer lekker!
It's all up to you
  maandag 14 maart 2005 @ 22:03:21 #238
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_25513275
Renzell, als ik je een tip mag geven; regel dat snel met die batterijen Bevallen komt op als onweer, en bij ons ging het zo dat we tijdens de keizersnee nog batterijen moesten gaan wisselen...
Nou had ik in een helder moment reservebatterijen in het tasje gestopt, maar anders hadden we dus helemaal geen foto's gehad, eeuwig zonde...
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 14 maart 2005 @ 22:09:43 #239
105888 renzell
pi_25513432
Nou, alles was weer in orde bij de apk! Struikje is nu met het kruintje ingedaald en heeft dus nog een klein beetje ruimte om te zakken. Verder zij ze dat er lekker veel vruchtwater is, hij (of zij) kan dus nog naar hartelust z'n baantjes trekken in het binnenbad (en doet dat dan ook met volledige overgave ).
Verder alles oké hier, op wat kleine zeikerigheden na; slapeloosheid, rugpijn, blablabla, niks bijzonders eigenlijk. Ik denk dat iedere hoogzwangere zo z'n piek -en dipdagen heeft, soms piek- en dipuren en zelfs piek- en dipminuten... (ook hier zijn de stemmingswisselingen niet van de lucht )
Balen Tearsong, van dat slapen. Ik herken het erg goed, ook dat plasverhaal... Hopelijk pak je de komende dagen wat meer slaap, je zult het nog nodig hebben de komende tijd.
Hoe ist met de rest?
Mel, Snakelady, Lewis? Jullie schieten ook al aardig op hè?!

ps- ik heb veel te dure gekleurde vlinders van blik gekocht om aan de muur van de babykamer te hangen... Slecht ben ik! Foei! Maarrrrr.... ze zijn wel heeeeeel schattig! Dus; snel foto's. Als we morgen (hopelijk) eindelijk weer wat geld op de rekening hebben ga ik oplaadbare batterijen voor de fotocamera kopen. (da's een legitieme uitgave... toch? Thanx to Leah!)
  maandag 14 maart 2005 @ 22:19:08 #240
105888 renzell
pi_25513672
ps- ik heb de zwangerschapsgym ook weer gespijbeld...
Volgens mij ga ik volgende week nu ook maar niet meer, ik geloof niet dat ik er nog heel veel aan ga hebben.
  maandag 14 maart 2005 @ 22:20:43 #241
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_25513704
Foei toch , vind je het niet leuk?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 14 maart 2005 @ 23:07:05 #242
105888 renzell
pi_25514775
Pfff, nee, het is echt een beetje suffig (misschien heb ik gewoon al veel te veel boekjes gelezen, waardoor ik nu een beetje verzadigd ben). Bovendien zit de pufles met de mannen er inmiddels op en praat onze juf het liefst alleen maar over zichzelf en haar vier keizersnedes. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat ik ook zonder die les wel het gevoel heb er 'klaar' voor te zijn, voor zover je voor zoiets bizars als een bevalling ooit klaar kunt zijn natuurlijk.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 06:25:06 #243
24188 Belana
kloon van belana
pi_25516856
Renzell, das het belangrijkste ook denk ik hoor, dat je het gevoel hebt er klaar voor te zijn. Ik heb zelf yoga gedaan, vond het wel erg prettig, zeker het ademhalen heb ik daar wel geleerd, das geloof ik het belangrijkste. rustig blijven en op je ademhaling letten. Komt helemaal goed, ook zonder zwangerschapsgym
stormy waters...
sailin'
pi_25518050
ik ben gisterochtend zelfs nog naar nayoga geweest, ook heel prettig. al vond ik 't nog wat lastig ontspannen omdat Anna & Piet ook mee waren. weliswaar werd er goed op ze gepast, maar 't was de 1e keer dus ik had geen idee of het een beetje goed zou verlopen allemaal.

maar goed, ook zonder allerlei cursussen kun je inderdaad prima een bevalling doorstaan hoor. en ik ben de laatste weken ook niet meer naar de yoga gegaan trouwens, had daar toen helemaal geen zin meer in (verdacht de yoga er zelfs van schuld te zijn aan het late draaien van Gerrie ).

slaap je wel weer wat beter, renzell? -edit onee ik lees bij nader inzien 'slapeloosheid'... ai. maak maar gauw foto's van die vlinders, ik ben benieuwd!

en ook naar nieuws van Luisa...!
  dinsdag 15 maart 2005 @ 10:13:01 #245
105888 renzell
pi_25518211
Bixis- ik slaap inderdaad nog steeds slecht, maar heb me er bij neergelegd en dat dat maakt het een stuk minder vervelend. Sowieso; nu de dagen langer worden en het 's ochtends niet meer zo lang donker blijft, is het eigenlijk best lekker om zo vroeg wakker te zijn. Al is de koek meestal aan het einde van de middag wel een beetje op...
Yoga lijkt me inderdaad trouwens een stuk fijner dan zwangerschapsgym, misschien wil ik dat na mijn zwangerschap ook wel gaan doen. Actief met je lijf bezig zijn ipv alleen maar luisteren naar informatie die je al uit de boeken kent, lijkt me een stuk prettiger.
Enne... ik vraag het maar weer even; Luisa, hoe is het met jullie???? Wij willen nieuws!!!!
Tearsong; jeetje mineetje, je bent bijna uitgerekend!!!
Voor jou wordt het ook onderhand wel eens tijd voor wat weetjes hier en daar...
pi_25518270
zitten er bij die gym dan geen oefeningen?
  dinsdag 15 maart 2005 @ 10:41:16 #247
105888 renzell
pi_25518369
Nauwelijks! We hebben alleen 1 les puffen met de mannen gehad en in les 1 heeft ze ons 'geleerd ' hoe je je bekkenbodemspieren kunt aanspannen. Dat was het wel zo'n beetje.
pi_25518967
quote:
Op maandag 14 maart 2005 23:07 schreef renzell het volgende:
Bovendien zit de pufles met de mannen er inmiddels op en praat onze juf het liefst alleen maar over zichzelf en haar vier keizersnedes.
Da's ook raar zeg Mijn juf sprak juist bewust niet over haar bevallingen en dat vond ik wel een goeie eigenlijk.
Als je er voor je gevoel klaar voor bent, zal het wel goed komen denk ik
pi_25519040
Renzell: dan ga je toch aan het eind van de middag even 'bankhangen' of liggen als dat lukt? Of slaap je dan 's avonds ook weer slechter? Wil ook de te dure vlinders wel zien hoor, het klinkt allemaal erg leuk, paarse commode, blikken vlinders...

Wat waardeloos overigens dat je geen oefeningen hebt met de gym. Ik zou er denk ik zo mee stoppen dan Wij hebben elke les zo'n 4-5 verschillende oefeningen. En dan kan varieren van ademhalingsoefeningen tot bekkenbodemoefeningen of oefeningen om contact te maken met je kindje. Is er leuk vind ik zelf. En op de partneravonden hebben we ook massageoefeningen gehad, zodat de partner je lekker kan masseren tijdens de zwangerschap en bevalling. Maar helaas heeft Stefan er nog weinig van opgepikt volgens mij want ik krijg nou nooit eens zo'n massage. Ja, dan moet ik er om vragen denk ik
En wat betreft al die technieken, om het maar even als m'n yoga-lerares te zeggen: bevallen doe je met je hart en niet met je hoofd. En als je tijdens de bevalling gewoon luistert naar je lichaam en naar je hart, en contact houdt met je kindje, kun je niks verkeerd doen. (haha...zweverig he?)

Bix: is die nayoga ook wat? Wij hebben ook de mogelijkheid om na de bevalling nog een paar lessen te volgen om sneller te herstellen enzo...
It's all up to you
  dinsdag 15 maart 2005 @ 12:36:34 #250
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25519583
Hey Renzell, de laatste loodjes he, ze kunnen erg heavy zijn. Ik herken dat ook wel hoor, de pieken en dalen over de hele dag door Hou op, schei uit...

Ik heb de vorige keer op yoga gezeten, dat was wel veel lekkerder, maar ik miste daar het gezellige zwangeren gemutsen met elkaar.
Ik had bij gym wel het idee dat je meer actief zou zijn, die handdoek is nog maar bij 1 les uit mijn tas gekomen, het is veel info en een paar lichte oefeningen mbt de ademhaling, houdingen, bekkenbodemspieren, etc. Toch ga ik er graag heen en heb ik er geen spijt van dat ik dit keer voor gym heb gekozen.
ik ben samen met nog een vrouwtje en de juf de enigen die al moeder zijn, ik heb daarom ook voorgenomen om alleen te vertellen over mijn ervaringen als er naar gevraagd wordt, dat lijkt me wel prettig voor mezelf, maar vooral voor de anderen.
Volgende week is het partneravond, ik heb Remco nog niet horen mopperen over deze verplichting, hij vindt het ook leuk om zo'n manier bezig te zijn met de komst van de baby.

Verder gaat het hier zijn gangetje, zit lekker in mijn vel, kan et nog wel een paar weken aan op dit tempo Tuurlijk hier en daar wat hormonaal gezeik en geklaag, maar ik ben de laatste tijd ook steeds vaker melig en heb ik de grootste lol. Heerlijk!

Ik heb de laatste tijd het gevoel dat de baby eerder komt dan de uitgerekende datum, en of dat nu is omdat ik het stiekum een beetje hoop of dat het echt zo is, dat is de vraag...
Over 3 weken mag ik al thuis bevallen, dat is echt al vlot!
Ik ben ook zo benieuwd naar dit kleine kindje, wat het is, hoe het is, of het heel anders zal zijn met een tweede, soms gaan die gedachten echt eindeloos verder...
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:56:52 #251
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_25522694
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 12:36 schreef melonovy het volgende:

Ik heb de laatste tijd het gevoel dat de baby eerder komt dan de uitgerekende datum, en of dat nu is omdat ik het stiekum een beetje hoop of dat het echt zo is, dat is de vraag...
Dat heb ik dus ook een hele tijd gedacht.
Ik ben nu 40 weken en 3 dagen zwanger en het einde lijkt nog niet in zicht

Blegh, wat is wachten toch vervelend.
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
  dinsdag 15 maart 2005 @ 18:15:46 #252
105888 renzell
pi_25523874
Mel, wat heerlijk dat het goed gaat! En jeetje... over 3 weken ben je al 37 weken!!!
Ik blijf de tijd vinden vliegen hoor, zelfs zo op het eind.
Weet je, ik heb ook het gevoel dat Struikje iets eerder komt dan gepland, een weekje ofzo, of een paar dagen misschien. Ik denk eigenlijk dat ie precies op het moment gaat komen dat ik al mijn dwangmatige lijstjes heb afgewerkt, eindelijk rust in m'n donder heb en denk; "Zo, en nu mag je komen." Maar da's natuurlijk het scenario waar iedere zwangere van droomt.
Dus ik wacht netjes mijn beurt af...
Tearsong; die gym van jou klinkt veel beter inderdaad! Misschien ga ik ook wel lekker na-yoga doen, net als Bix, lijkt me wel fijn.
En over die bevalling ben ik gelukkig heel relaxed. Het standaard puflesje heb ik gehad (en ook met San erbij, dus die kan heel hard "KORTJAKJE" in mijn oren schreeuwen als ik in paniek dreig te raken.) en verder vertrouw ik erop dat ik dat kind er met een enorme oerkracht uit ga werken!
Of dat ook daadwerkelijk zal lukken is een tweede, maar laat ik daar in al mijn naïviteit maar voor gaan, toch?
Zo, en nu pauze! Ik heb vandaag weer eens veeeeeeeel te veel gedaan! Dus eerst maar eens gedwongen in bad (als ik de badkuip nog haal... ) en dan de leuke, blikken vlinders fotograferen... doei!
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2005 @ 20:37:45 #253
43556 miss_dynastie
pi_25524385
Hey Icaa, toevallig, wilde net vragen of er al nieuws bij jou was, maar nog niet dus
  dinsdag 15 maart 2005 @ 22:25:54 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25525180
Pfff, dit is ook geen doen zeg, met het gestuiter van het forum zo.
Is er al babynieuws? Anyone?
  woensdag 16 maart 2005 @ 09:21:36 #255
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_25528719
Ben toch benieuwd of Luisa inmiddels een babietje heeft. En Icaa, sterkte met wachten. Wachten met een lekker lentezonnetje is hopelijk wel beter vol te houden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 16 maart 2005 @ 09:54:13 #256
109497 Icaä
pi_25529051
Hier geen nieuws hoor
Ja, geweldige verveling, maar dat is geen nieuws eigenlijk.
Ik had geen idee dat het zo vervelend kon zijn om pas na je uitgerekende datum te gaan bevallen.
Blegh!
pi_25529074
Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat Luisa inmiddels haar baby heeft, maar dat ze er te druk mee is/geen tijd heeft om te posten

Hier nog niks. Af en toe wat steken in m'n buik en een enorme druk op m'n blaas nog steeds, maar eigenlijk stelt het niks voor. Wel een krolse poes in huis dus ik slaap nu dubbel zo slecht

En voor de rest is het gewoon afwachten. Moet zeggen dat op sommige dagen de flessen bitter lemon bij de AH erg aantrekkelijk worden, en vorige week hadden ze verse ananas in de aanbieding bij ons, maar ik doe het niet
It's all up to you
  woensdag 16 maart 2005 @ 10:20:32 #258
109497 Icaä
pi_25529169
Tearsong, ik las op het etiket van de bitter lemon van Royal Club dat er kininearoma in zit. En dat gaat natuurlijk niet helpen!
pi_25529618
Icaä: ook al stiekem lopen kijken dus? Maar dat gaat dus niet werken. Wat stom dan dat ze dat aanraden...en om nou het hart van een ananas te gaan eten Nee hoor, zo zat ben ik het nog niet.

Als het goed is krijg ik anders rond de 41 weken tips op de yoga om de bevalling natuurlijk op te wekken. Maar die dingen werken toch alleen maar als je lichaam en de beeb er klaar voor is, zeggen ze

[ Bericht 42% gewijzigd door TearSong op 16-03-2005 11:26:58 ]
It's all up to you
  woensdag 16 maart 2005 @ 11:33:11 #260
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25529774
He wat jammer, nog geen nieuws van het babyfront...

Sterkte meiden met die laatste loodjes!

Ik heb een nieuw geboortekaartje ontworpen, proefdrukjes gemaakt etc. en we zijn er beide helemaal tevreden mee!
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † woensdag 16 maart 2005 @ 11:42:39 #261
43556 miss_dynastie
pi_25529879
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 10:20 schreef Icaä het volgende:
Tearsong, ik las op het etiket van de bitter lemon van Royal Club dat er kininearoma in zit. En dat gaat natuurlijk niet helpen!
  † In Memoriam † woensdag 16 maart 2005 @ 12:03:30 #262
81992 Githa
pi_25530058
springen
pi_25530136
Gewoon dat ene Icaä waarom neem je nu van die puntjes op de a en Tearsong, jullie weten wel, dat ene ..... waar jullie nu geen zin in hebben
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 16 maart 2005 @ 21:46:02 #264
109497 Icaä
pi_25531799
NEEEEJ!
daar is het allemaal mee begonnen!

of wel misschien

weet het nog niet

Sorry van het trema trouwens... Ik luister ook naar Icaa.
pi_25532200
pffft..wreed grapje van moeder natuur dan nog liever dat hart van die ananas
It's all up to you
  donderdag 17 maart 2005 @ 09:50:59 #266
45621 Suzanna
Mama van...
pi_25538017
Hallo zwangeren.... Hier ben ik weer!! Kom er gisteren achter dat ik weer zwanger ben, dan is mijn tweede kindje precies een jaartje jonger dan Noa!
Wel even schrikken, beetje 'onverwacht', maar wel leuk! Ik wil zowiezo meer kinderen, maar moet er nog even aan wennen dat ik nu alweer zwanger ben terwijl ik nog niet 'ontzwangerd' ben ...

Ik kom nog vertellen wanneer ik uitgerekend ben, weet ik namelijk nog niet, maar over vier weken ga ik naar de vk en krijg ik een echo.

Goed nieuws: ik ben (nog) niet misselijk. Slecht nieuws: waarschijnlijk word ik dat wel...
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2005 @ 09:55:18 #267
81992 Githa
pi_25538084
Suzanna .....

Gefeliciteerd zeg Noa gaat een broertje of zusje krijgen
Kan me voorstellen dat het even schrikken is zo kort op Noa maar je gaat weer een klein wondertje krijgen hoor
  donderdag 17 maart 2005 @ 10:05:36 #268
45621 Suzanna
Mama van...
pi_25538234
Dank je!! Ik ben ook overtuigd dat ik een lief wondertje ga krijgen. Moet echt nog helemaal aan de gedachte wennen, was vanochtend half in slaap nog aan het huilen omdat ik niet zwanger wilde zijn, maar ach, als ik er weer zo over nadenk is het zowiezo een wonder wat er gebeurt tijdens de zwangerschap, en ben ik blij dat ik zwanger KAN worden!!

Raar idee om nog een baby'tje te krijgen nu Noa nog zo klein is...maar tegen die tijd is ze alweer 'groot' en waarschijnlijk een jaar oud! Kan ze later grote zus spelen !
  donderdag 17 maart 2005 @ 10:05:39 #269
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25538235
Jeeminee, Suzanna!!!!
Gefeliciteerd!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2005 @ 10:07:52 #270
43556 miss_dynastie
pi_25538268
Gefeliciteerd
pi_25538387
Suzanna.....van harte met je zwangerschap .
Groetjes,Minoes
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 17 maart 2005 @ 10:15:07 #272
13151 crew  Rewimo
pi_25538389
Jee Suzanna, wat een verrassing Van harte gefeliciteerd!
pi_25538604
Suzanna: gefeliciteerd!!! Wat een verrassing dan!
It's all up to you
pi_25538627
Gefeliciteerd Suzanna
pi_25538863
Hier ook nog eventjes: Gefeliciteerd Suzanna
pi_25538920
Suzanna gefeliciteerd
  donderdag 17 maart 2005 @ 10:51:57 #277
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_25538949
sjee ik moet nog niet aan ... denken en suzanna is alweer zwanger gefeliciteerd hoor, wel erg leuk zo kort op elkaar. maar wel vermoeiend denk ik, maar dat is het weer waard he
pi_25539748
Nogmaals gefeliciteerd
Wat vervelend om nog 4 weken te wachten op die echo, lijkt me.. Kan dat echt niet eerder? Bij Myrthe wist ik ook niet hoe lang ik zwanger was, toen heb ik direct een echo gekregen en bleek dat 6 weken & 5 dagen te zijn. Het enige nadeel is dat je nog geen kloppend hartje kunt zien als je te vroeg bent (dat is pas bij 6-7 weken te zien), en het kan zijn dat je zo vroeg in de zwangerschap een inwendige echo krijgt.
Tjonge, is Noa straks al grote zus als ze 11/12 maanden is.
pi_25539809
Wow Suzanna!! Ik snap dat je wel schrikt als je zo snel weer zwanger bent! Gelukkig is het kindje welkom, van harte gefeliciteerd
  donderdag 17 maart 2005 @ 12:11:31 #280
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25540403
SUUUUUUUS! Heftig joh! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, wens je een goede tijd toe!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25540472
Oja, je vroeg ervaringsverhalen.. die staan iig wel bij OOL:
draadje 1
draadje 2
  donderdag 17 maart 2005 @ 13:28:39 #282
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25541917
suzanna van harte gefeliciteerd hoor hele fijne zwangerschap toegewenst
pi_25542205
*Kloink* Jeutje Suzanna! Gefeliciteerd!!
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2005 @ 14:13:54 #284
43556 miss_dynastie
pi_25542672
Icaa???
pi_25543117
Oh ja, nog geen bericht van Icaä vandaag..spannend!
It's all up to you
  donderdag 17 maart 2005 @ 15:53:44 #286
45621 Suzanna
Mama van...
pi_25544943
Bedankt voor de felicitaties!! Ik moet zeggen dat ik het steeds leuker ga vinden...wie weet blijft dat zo (tot de laatste loodjes, maar ja, dan is elke zwangerschap zwaar...) en eigenlijk is zwanger zijn veel leuker met een baby'tje om van te genieten!!

(persoonlijk denk ik trouwens dat kinderen op elke leeftijd vermoeiend zijn...maar ook erg leuk toch?)

Bedankt voor de draadjes, poemojn !!
  donderdag 17 maart 2005 @ 16:08:12 #287
105888 renzell
pi_25545196
Suzanna!!!
Ik sta paffer dan paf!!!
Wat heftig, maar wat leuk!
Gefeliciteerd!
pi_25545218
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 21:46 schreef Icaä het volgende:
NEEEEJ!
daar is het allemaal mee begonnen!

of wel misschien

weet het nog niet
Misschien toch de tip opgevolgd en heeft het geholpen
  donderdag 17 maart 2005 @ 16:52:51 #289
109497 Icaä
pi_25546058
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 14:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Icaa???
Neuh, geen nieuws hoor.
Afgelopen nacht af en toe een verdwaalde wee, tenminste, dat dacht ik, maar het kunnen ook net zo goed darmkrampen geweest zijn...

Dit gaat nog heeeel lang duren denk ik
pi_25546239
Hè balen Icaä
pi_25546240
Susanna, van harte
Wat leuk zeg!! Wel snel maar dat heeft ook zijjn voordelen hoor.
Geniet er maar lekker van!
  donderdag 17 maart 2005 @ 17:03:45 #292
105888 renzell
pi_25546328
Tearsong; het is jouw dag vandaag!
Wat denk je... heb je het gevoel dat het gaat gebeuren of blijft ie lekker nog even binnen?
Ik zal voor duimen dat ie zich vanavond of vannacht ineens aandient.
pi_25549879
Suzanna gefeliciteerd!!

Hier gaat alles zijn gangetje. De crematie van mijn lieve omaatje is achter de rug, zijn zware dagen geweest maar we moeten toch door.
Ik zou eerst gister een echo hebben maar vanwege de crematie moest ik die verplaatsen. Mag nu donderdag, ben dan als het goed is 11wk, 2 dg. Vind het wel heel erg spannend allemaal.

Ben nog steeds niet misselijk. Wel mega moe en ik heb een paar gevoelige tepels.. tering... echt niet normaal.. hihi. Vriendje wil steeds babywinkels in, heel leuk natuurlijk maar dan wil ie ook persee iets kopen....

Spannend hoor Icaa en Tearsong!! Ik zal voor jullie duimen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 17 maart 2005 @ 19:50:41 #294
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_25550117
hebben we nog iets van Gomorrah gehoord? Of heb ik er gewoon overheen gelezen?

En het is weer tijd boor een vers beebietje!!1

Luisa?
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  donderdag 17 maart 2005 @ 20:20:19 #295
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_25550926
Suzanna feli Heftig idd, maar ik hou wel van heftig eigenlijk jij hopelijk ook
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_25553851
Suzanna , zo snel al. Je geeft Noa toch nog bv. Het is dan te hopen dat dat niet af gaat nemen, want daar heb je wel kans van. Tenminste als je graag bv geeft kan dat een probleem voor je zijn. Bij mij hield de produktie op een gegeven moment echt op. Maar eh meid van Harte Gefeliciteerd.

Renzell wat lief dat je naar me vroeg. Joshua mijn zoontje is het afgelopen weekend ziek geweest, dus weinig tijd gehad om even lekker te posten. Lezen doe ik wel, maar dan heb ik weer net niet zoveel tijd om te posten. En Fok is ook niet bepaald snel geweest de afgelopen dagen. Als ik al zie dat het lang duurt om de pagina te laden ga ik al over naar iets anders. Geduld is geen gewone zaak op het moment, rot hormonen he

Maar ja de pijn is een stuk beter te dragen als ik niet werk. Ik ben dus ook lekker gestopt, ik werd zo stijf als een hark en mijn heupen deden echt veel te veel pijn. Ik voel me een stuk beter nu ik niet meer die druk van werken heb en al beweeg ik veel voor Joshua dat voelt altijd nog een stuk beter in dit geval. Alleen slaap ik de laatste dagen tekort. s'Nachts is geen probleem maar s'ochtends nadat Joshua zijn fles heeft gehad dan kan ik niet meer slapen. En die wordt dus vaak al om 6 uur wakker. Middag tukkie slaap ik dus ook niet, rust wel. Maar ik merk wel dat ik vandaag echt een mormonen dag had. Gatver echt dipdag dus.

Icaa, Tearsong gaan jullie het nog spannend maken hier voor het weekend. Klein baby boempje. Luisa ik hoop voor jouw dat je je baby al hebt. Je hebt al zolang niets meer van je laten horen. Alles gaat toch wel goed he

Ik had zwangerschaps zwemmen gedaan bij mijn eerste zwangerschap. Erg lekker vooral voor rug en heup pijntjes. Maar het zal allemaal wel zo'n beetje op hetzelfde neer komen toch. Yoga lijkt me ook wel lekker. Leren ontspannen, al vondt ik dat toch wel erg moeilijk hoor bij mijn eerste bevalling.
  donderdag 17 maart 2005 @ 22:11:16 #297
61800 Rottdog
pi_25553900
Suzanna moest wel even twee keer lezen van Harte

Vicky leuk je eerste echo dan wordt je nog meer op je kindje

Luisa kom is melden oehoiiiii
pi_25554614
Vicky ik was jou nog vergeten te condoleren. Jeetje meid dat valt ook niet mee. Was je erg close met je Oma ?
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2005 @ 23:08:30 #299
43556 miss_dynastie
pi_25555498
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 16:52 schreef Icaä het volgende:

[..]

Neuh, geen nieuws hoor.
Afgelopen nacht af en toe een verdwaalde wee, tenminste, dat dacht ik, maar het kunnen ook net zo goed darmkrampen geweest zijn...

Dit gaat nog heeeel lang duren denk ik
  vrijdag 18 maart 2005 @ 08:36:44 #300
105888 renzell
pi_25559104
Lewis; wat fijn dat je niet meer aan het werk bent! Dat slapen is inderdaad kl*te, daar word je niet vrolijker van... succes!
Tearsong; hoe ist? Ik hoop dat mijn wens en voorspelling zijn uitgekomen en de bevalling zich vannacht netjes heeft aangediend.
Mel; fijn dat je de geboortekaartjes af hebt! Hier nog steeds zelfs niet het kleinste idee voor een kaartje... Maar goed... komt wel.
Alles verder nog steeds oké hier. Bijna 38 weken zit Struikje er nu al, jeetje, de tijd blijft vliegen!
Ik ben gelukkig nog niet ongeduldig geworden. daarvoor moet ik nog net te veel dingen afronden voor de bevalling (hoewel dat meer in mijn hoofd is dan in de werkelijkheid, vermoed ik... ). Gisteren lekker uit eten geweest met vriendje; was echt héél leuk! Er blijkt een zeer acceptabel tapasrestaurant in onze straat te zitten en dat vinden wij helemaal niet erg. We hebben ook eindelijk een knoop doorgehakt omtrent de namen (hoewel we dat al een paar keer eerder hebben gedacht). Het wordt uiteindelijk toch een jongensnaam die op een S eindigt, terwijl we in eerste instantie allebei vonden dat dat echt niet kon vanwege de beginnende achternaam met een S. Het blijft dubieus (voor hem meer dan voor mij overigens), maar we komen gewoon echt op niks anders. Pffff.... wat een ondoenlijke taak is dat toch; een mens van een naam voorzien.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 09:18:08 #301
109497 Icaä
pi_25559561
In het kader van het zinloos posten: geen nieuws hier.

Ach ja, we wachten wel weer af
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')