Eens. Plus dat je allemaal mooi kan praten, maar als het geld er écht niet is, nog geen euro waar je wat brood van kan kopen, dan zal je wel moeten, denk ikquote:Op zaterdag 26 februari 2005 09:45 schreef jessie het volgende:
is er geen meerwaarde meer om nog eens te benoemen dat je toch niet kan bezuinigen op voedsel.
Staat weer tegenover dat jij nu weer wat makkelijker je schoenen aankrijgtquote:Op zondag 27 februari 2005 13:29 schreef DaanBanaantje het volgende:
Zijn julli enog lekker aan het genieten van julie buikje en de bewegingen? Want geloof me.. dat ga je nog heel erg missen! Ik in ieder geval wel.
Afgelopen weekend werd ik meteen in het diepe gegooid. Zowel m'n hele schoonfamilie als m'n eigen familie gezien. En het ging allemaal prima! Wat kan ik toch goed dingen verbergenquote:Op zondag 27 februari 2005 02:17 schreef snakelady het volgende:
Jelief van harte gefeliciteerd![]()
Tearsong, nu wordt het voor jou aftellen, leuk hoor.
Babylover, nu nog het geduld opbrengen om het nog niet te vertellen.
Van babytjes blijf ik toch wel houden hoor, dus dat is geen probleemquote:Op zondag 27 februari 2005 13:22 schreef poemojn het volgende:
Jelief en Babylover gefeliciteerd!!
Babylover, met zo'n nick krijg je wel een probleem als je baby baby-af is..
Hoho, ik weet even niet meer precies wanneer jij bevallen bent, maar volgens mij nog geen 2 weken geleden. Ik weet ook niet wat je bedoelt met sporten, maar bij alle sporten geldt simpelweg dat je pas na en zeker niet eerder dan 6 weken na de bevalling weer mag beginnen. En hou je daar nu maar gewoon aan, want je lijf heeft echt een fikse opdonder gehad.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:55 schreef DaanBanaantje het volgende:
Het is ook echt wel lekker hoor om je "eigen" buik weer terug te hebben.. ook al hangt ie aardig en voel ik me soms net zo'n hangbuikzwijntje, maargoed! ik begin morgen met voorzichtig sporten en hoop zo mn oude figuurtje weer terug te krijgen, maar het is echt onwijs wennen dat je die bewegingen niet meer voelt. Ik voelde me in het begin dan ook echt wel leeg. heel raar.
ja en neequote:Op woensdag 2 maart 2005 10:25 schreef TearSong het volgende:
lily: nog maar een maandje verlof? gaat hard...blij dat je weer mag beginnen of heb je nog niet zo veel zin?
Je baby voelen bewegen in je buik vind ik het mooiste in de zwangerschapquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:13 schreef melonovy het volgende:
Nu de baby wat minder bewegingsruimte heeft, voel ik het des te meer. Gisteravond legde ik mijn hand op mijn buik en na een poosje voelde ik er echt een voetje langs glijden, zo heerlijk om te voelen.
O Mel, ik hoop dat je daar deze keer van verschoond blijftquote:Op donderdag 3 maart 2005 11:01 schreef melonovy het volgende:
Ja, mijn wens is wel om thuis te beginnen...
Oh mensen, ik heb 1 grote angst op het moment, mijn buik begint weer te jeuken en heb een paar beginnende bultjes, bij iedere kriebel schiet me de helse jeuk van de PUPPP weer door mijn hoofd!
quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:19 schreef renzell het volgende:
Het zogenaamde 'barbapapagevoel' (waggelen tijdens het lopen en het kunnen constateren, maar er niets tegen kunnen doen...) Komt vast sommigen van jullie bekend voor...
![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:01 schreef Ulx het volgende:
Sinds gisteren 13.02 uur ben ik de trotste papa van Jana Luna. Ze woog bij geboorte 3820 gram, was toen 53 cm lang en ligt nu lekker te slapen.
Foto's post ik misschien later.
53 cm. Inderdaad.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:01 schreef bixister het volgende:
sjonge Ulx wat een groot nieuws!
Ulco, maar ff onder de login van m'n vrouw: Gefeliciteerd met Jana, jullie "SchweizerDutch" babyquote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:01 schreef Ulx het volgende:
Sinds gisteren 13.02 uur ben ik de trotste papa van Jana Luna. Ze woog bij geboorte 3820 gram, was toen 53 cm lang en ligt nu lekker te slapen.
Eh nee, Jana vonden we beiden mooi, en vooral mijn vrouw wilde ook Luna erbij. Dus Jana Luna. Maar zeg maar gewoon Jana hoor. We zijn niet van de formeelste.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:18 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Ulco, maar ff onder de login van m'n vrouw: Gefeliciteerd met Jana, jullie "SchweizerDutch" baby
Nog een speciale gedachte achter de naam?
Nou, dat is nog wel het vreemdste van allemaal, vind ik dan. Dat je er rekening mee moet houden dat je misschien morgen je kindje al in je armen kan houden, maar dat het ook nog wel 3 weken kan duren. Je kunt met iemand een afspraak maken voor over een paar dagen, maar 100% zeker dat de afspraak door kan gaan ben je nietquote:Op maandag 7 maart 2005 22:10 schreef renzell het volgende:
Gek idee toch hè, dat het feitelijk ieder moment kan gebeuren nu.
O wow!!! Ulx ookal papa.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:01 schreef Ulx het volgende:
En en en?quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:15 schreef Luisa het volgende:
Vanmiddag werd t weer rustig hier en sinds ruim een uur zijn ze dr weer...vind t wel spannend hoor![]()
Zal je net zien dat we hier een week over gaan doen of zo( Moet er niet aan denken trouwens haha)
to be continued!!
Hehe alsof ik mezelf zie schrijven..quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:07 schreef BabyLover het volgende:
Vicky, ik ben geboren en getogen in Delft, maar ik woon sinds vorig jaar in Rijswijk.
Da's ook raar zegquote:Op maandag 14 maart 2005 23:07 schreef renzell het volgende:
Bovendien zit de pufles met de mannen er inmiddels op en praat onze juf het liefst alleen maar over zichzelf en haar vier keizersnedes.
Dat heb ik dus ook een hele tijd gedacht.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:36 schreef melonovy het volgende:
Ik heb de laatste tijd het gevoel dat de baby eerder komt dan de uitgerekende datum, en of dat nu is omdat ik het stiekum een beetje hoop of dat het echt zo is, dat is de vraag...
quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:20 schreef Icaä het volgende:
Tearsong, ik las op het etiket van de bitter lemon van Royal Club dat er kininearoma in zit. En dat gaat natuurlijk niet helpen!
Misschien toch de tip opgevolgd en heeft het geholpenquote:Op woensdag 16 maart 2005 21:46 schreef Icaä het volgende:
NEEEEJ!
daar is het allemaal mee begonnen!
of wel misschien![]()
weet het nog niet
Neuh, geen nieuws hoor.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:52 schreef Icaä het volgende:
[..]
Neuh, geen nieuws hoor.
Afgelopen nacht af en toe een verdwaalde wee, tenminste, dat dacht ik, maar het kunnen ook net zo goed darmkrampen geweest zijn...
Dit gaat nog heeeel lang duren denk ik![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |