abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25462030
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 17:15 schreef Luisa het volgende:
Vanmiddag werd t weer rustig hier en sinds ruim een uur zijn ze dr weer...vind t wel spannend hoor
Zal je net zien dat we hier een week over gaan doen of zo ( Moet er niet aan denken trouwens haha)

to be continued!!
En en en?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 10 maart 2005 @ 20:53:25 #202
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25462134
het word wel heel spannend luisa
  donderdag 10 maart 2005 @ 21:04:48 #203
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_25462321
Feliciteerd nog even Mannetje en Vrouwtje Ulx !
En natuurlijk Meneer en Mevrouw Fonk !

En kom op Luisa!!!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_25463390
hihihihihih..leuk jullie reactie's!!

Gaat de goeie kant op...begint beetje regelmaat in te komen, maar kan me nog steeds niet voorstellen dat t nu echt gaat gebeuren...hoewel de kans super groot is. Ik voel t voornamelijk aan mn buik en mn rug, best irritant...maaar..we gaan dr voor!!
  donderdag 10 maart 2005 @ 22:15:39 #205
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25463518
Succes
Je kan het, het gaat je lukken, nog even en je hebt iets moois in je armen, go for it
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25463561
Een paar dan maar. Succes!
  donderdag 10 maart 2005 @ 22:24:27 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25463715
Spannend Luisa!

Enneh... de baby heet Rowan met een 'w'
pi_25463857
Luisa spannend meid, kom op hoor je kan t gogogogogogogogogo
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 10 maart 2005 @ 22:37:58 #209
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_25464052
Jeetje Louisa, wat spannend, wat heftig, het gaat gebeuren nu, voor het echie!!!
Vandaag is jouw dag!
Zet hem op hè! je kan het!
Enne... zolang het nog gaat, is updaten altijd gewenst natuurlijk...
Louisa; je krijgt een kindje!!!!! Whoehaaaaaaa
  vrijdag 11 maart 2005 @ 00:56:37 #210
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25467261
Louisa heel veel succes, echt spannend zeg.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 11 maart 2005 @ 06:44:23 #211
24188 Belana
kloon van belana
pi_25468697
Luisa!! zet me op hoor!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † vrijdag 11 maart 2005 @ 07:43:05 #212
81992 Githa
pi_25468868
Luisa, ik ben zooooooooooooo benieuwd of jij je kleintje al in je armen hebt

verse bb'tjes
  vrijdag 11 maart 2005 @ 08:10:18 #213
105888 renzell
pi_25468980
Ja, Luisa!!! Hoe is het? Waar ben je? En met wie...?
Spannend!!!!
pi_25469122
en Luisa? ....
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  vrijdag 11 maart 2005 @ 09:07:00 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25469414
*kijk om een hoekje...

Geen babietje nog? Ik ga er maar vanuit dat je dat wurmpje al lekker in je armen hebt!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 maart 2005 @ 09:26:58 #216
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25469598
Hee BE, jij ook nog gefeliciteerd met Rowan (leuke naam!). Verder maar weer flink F5-en dus vandaag.

Luisa
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_25474238
Vicky, ik ben geboren en getogen in Delft, maar ik woon sinds vorig jaar in Rijswijk.

Melonovy, ik heb je smoes maar even overgenomen als mensen zeggen dat ik er moe uitzie! Werkt perfect Thanx! Ik hoop voor jou dat de jeuk minimaal blijft en dat je lekker kan genieten van de laatste weken

Renzell, jij slaat echt precies de spijker op z'n kop
Het feit dat ik constant moe ben, ik gewoon 4 dagen per week moet werken, tactisch moet zijn als mensen over beebjes praten (wat op het moment nogal veel gebeurt in mijn omgeving), mensen eigenlijk een beetje voorlieg en dat ik het alleen aan het eind van de dag met m'n vriend kan delen, breekt me inderdaad een beetje op. Ik krop het de hele dag op. Kost ook enorm veel energie Het enige wat me op de been houdt, is dat het wel voor een erg goed doel is; mijn eigen beebje en een enorme verrassing voor iedereen! Het scheelt toch ook wel dat ik hier m'n hart kan luchten en reacties krijg, tnx Jij veel succes de laatste weekjes

BE, gefeliciteerd met Rowan!

DrFonk en mevrouw Fonk, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

TearSong, ik voel me borsten elke keer steken als ik me bedenk dat ik zwanger ben Het is vooral een hel als ik m'n BH uittrek En dan ben ik amper 7 weken zwanger.. Is bij jou het beebje al onderweg denk je? Nog een klein weekje... spannend!

Luisa Hebben we een vers beebje?

Nog een vraagje: wat is er (naast veel water drinken) tegen vocht vasthouden te doen? Ik heb elke avond opgezette handen en voeten.
Uitgerekend op 29 oktober 2005!
*O* Voor alle tweede streepjes dames *O*
  Jubileum moderator vrijdag 11 maart 2005 @ 19:15:22 #218
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25477278
*komt ff gluren*

Hmmmmm ik had toch wel al op een heuglijke aankondiging gehoopt.

Luisa
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_25477923
Luisa: veel succes! wat enorm spannend...

BabyLover: hier nog niks te voelen of te merken hoor Moet ook niet want morgen ben ik jarig en 2 verjaardagen op dezelfde datum binnen 1 familie....dus we wachten op de downtime (zondag) of nog langer
Probeer weinig zout te eten en ik weet niet of je het binnen kan houden, maar brandnetelthee helpt wel tegen vocht vasthouden...maar echt lekker is het niet!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 11 maart 2005 @ 22:22:43 #220
105888 renzell
pi_25480574
Dag meiden,
Hier een erg apathische, lusteloze en nutteloze dag! Ik kruip maar lekker in mijn nestje denk ik. Een filmpje is het enige dat mij nog van de ondergang kan redden. Vandaag trouwens de klossen onder het bed gezet, volgens mij is dat best fijn met in- en uitstappen. Vanaf nu mag ik dus officiëel thuisbevallen. Gek hoor, ik heb er zo lang naartoe geleefd al die tijd en toch komt het voor mijn gevoel onverwacht snel dichtbij allemaal (al kan het natuurlijk gerust nog 5 weken duren bij mij.... ). Maar ik heb geen haast, Struikje mag nog best lekker een paar weekjes blijven zitten. Eerst maar eens zorgen dat paps en mams eindelijk eens een leuke naam weten te bedenken. Na de enorme brainstorm in het namentopic is het eigenlijk alleen maar moeilijker geworden. We hebben nu min of meer alles laten vallen en zitten met namen in ons hoofd die de afgelopen acht maanden nog niet één keer de revu zijn gepasseerd. Bovendien moet vriendje nog steeds de geboortekaartjes ontwerpen (hij is grafisch ontwerper...), maar op één of andere manier lukt dat hem steeds maar niet. Ik snap het wel. Voor anderen kun je makkelijk een ontwerp maken, maar als het over jezelf gaat: , moeilijk!!! Hij wil dat het perfect is, maar voldoet nooit aan zijn eigen eisen. Ik zie het er nog van komen dat ie snel na de geboorte een kaartje in elkaar moet flansen... Nou ja, als dat zo moet zijn, dan moet het maar. Dan wacht iedereen maar lekker een paar dagen langer op z'n post. Lekker rustig aan het kraambed!
Tearsong; morgen ben je jarig, wat leuk! Geniet maar van je dag. Gaan jullie nog iets leuks doen?
Enne....
Zijn jullie ook zo benieuwd naar Luisa? Ik kan niet wachten!!!
Slaap lekker.
pi_25482549
Louisa ik hoop echt dat het doorgezet heeft !!!
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zaterdag 12 maart 2005 @ 00:20:43 #222
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25483011
Tearsong, van harte gefeliciteerd alvast.

Renzel, moet wel een fijn gevoel zijn dat je nu waarschijnlijk thuis mag bevallen.

Hiet gaat het allemaal goed, buik jeukt alleen enorm en ook best last van harde buiken, ze doen niet pijn ofzo maar het voelt zo "vol" aan.
Gisteren had de kleine frutsel de hik, was een heel grappig gevoel.

Louisa, kom op he meid
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_25485577
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 15:07 schreef BabyLover het volgende:
Vicky, ik ben geboren en getogen in Delft, maar ik woon sinds vorig jaar in Rijswijk.
Hehe alsof ik mezelf zie schrijven..

Ik ben ook geboren en getogen in Delft en woon sinds december in Rijswijk.

Met mij gaat alles goed, ben even niet zo vaak hier. Mijn omatje is gister overleden. Ze was 85 jaar en heeft een mooi leven gehad. Heb gistermiddag afscheid kunnen nemen en 1,5 uur later blies ze haar laatste adem uit.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 08:42:59 #224
105888 renzell
pi_25485769
Luisa; hoe is het??? Hoop dat je je kleintje lekker in je armen hebt!
Tearsong: gefeliciteerd
Snakelady; grappig hè, als die kleine de hik heeft! Dat 'volle' gevoel wat je omschrijft herken ik trouwens heel goed. Het is logisch dat je het zo voelt, want je zit dan ook vol; tjokvol met baby zit je!!!
Vicky; gecondoleerd met je oma... naar zeg!
  zaterdag 12 maart 2005 @ 09:33:39 #225
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_25485981
@ renzell

Misschien kan dit je wel helpen bij de naam uitzoeken/kiezen.
Schrijf afzonderlijk van elkaar de 5 leukste namen die je hebt op een blaadje en leg ze dan naast elkaar. Als er een naam op beide lijstjes voorkomt kun je daar op verder borduren. Zo hebben wij min of meer de namen voor onze kinderen gekozen

Dit werkt trouwens ook voor geboortekaartjes. Gewoon de boeken doorbladeren allebei met pen papier bij de hand en noteren welke, waar en in welk boek staat en ook vergelijkenmet elkaar na afloop.
ik ben niet blond, ik ben gewoon mezelf!!
pi_25486501
Proficiat tearsong!! Laat je die kleine nog ff een dagje zitten!
* Spekkiemonster is ook geen voorstander van 2 verjaardagen op dezelfde dag binnen 1 gezin

Luisa.... En?? Heb je je kleintje al ??

Vicky, gecondoleerd meis..
  zaterdag 12 maart 2005 @ 11:15:05 #227
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_25486857
Tearsong gefeliciteerd mt je verjaardag

Luisa ik ben benieuwd of jij al lekker met je beebje in je armen ligt

Vicky gecondoleerd, dat zijn de minder leuke dingen. doe maar lekker rustig aan
pi_25492651
Renzell: tja, dat is extra lastig, vormgevers zijn natuurlijk al extra kritisch over hun eigen werk, maar als het ook nog eens een geboortekaartje voor je eigen kindje is...
Hoe bevallen de klossen? Ik vind het zelf heerlijk hoor, zo'n hoge instap. Ben nu ook erg blij met ons 'invalidentoilet' (er zat standaard een verhoogd toilet in onze woning, hoef ik niet zo ver te zakken!)

Vicky: gecondoleerd met je oma...fijn dat je nog even afscheid hebt kunnen nemen...

Snakelady: Fijn dat alles verder goed gaat. Dat volle gevoel is inderdaad niet altijd even prettig, maar ja, zoveel ruimte is er ook niet meer in je buik natuurlijk!

Bedankt voor de felicitaties allemaal Vandaag niets bijzonders gepland, vanavond komt wat familie koffie drinken met gebak. Verder wilde ik er niet veel aan doen (omdat je toch maar nooit weet, en als je je dan niet goed voelt moet je iedereen weer afbellen!)

Ben zo benieuwd hoe het met Luisa is!
It's all up to you
  zaterdag 12 maart 2005 @ 20:13:03 #229
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25493879
Vicky, gecondoleerd hoor, met het verlies van je oma. Sterkte ermee!

Renzell, herkenbaar hoor, het perfectionisme in je eigen werk. Dat heb ik ook heel sterk.

En Luisa, ben zo benieuwd hoe het met jullie gaat! Hoop het beste, geen bericht is een goed bericht he!

Hier alles oke, ik heb nog steeds wat last van mijn onderrug (van die glijpartij) maar het is dragelijk.
Gisteren heb ik foto's vergeleken van nu en 2 jaar geleden, even ver in de zwangerschap, maar toen een stuk dikker... Niet alleen mijn buik, maar ook mijn benen en in mijn gezicht. Maar ja, toen at ik ook een kilo chocola in de week en was ik niet zo actief als nu.
Ik vind het zo lekker die weekenden, dan kan ik echt even toegeven aan die moeheid en lekker naar bed wanneer mij dat uitkomt, want Remco is er dan wel vor Chiara, heerlijk!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 12 maart 2005 @ 20:53:11 #230
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25494457
tearsong gefeliciteerd

Is het echt zo'n verschil mel?
ben eigenlijk wel neiuwschierig
  zaterdag 12 maart 2005 @ 21:19:01 #231
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25494945
Ik zal de volgende keer, met 35 weken, even wat vergelijkend materiaal posten in het grote buiken foto topic, ik zal dan even goed belichtte foto's maken
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2005 @ 21:20:34 #232
81992 Githa
pi_25494973
Tearsong gefeliciteerd volgend jaar ben je jarig als mama
  zaterdag 12 maart 2005 @ 21:20:36 #233
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25494975
ja dat lijkt me leuk ben echt heel benieuwt
  zondag 13 maart 2005 @ 02:13:32 #234
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25500418
Vicky gecondoleerd met je oma.
pi_25509633
TearSong, mijn schoonvader moest de visite op zijn verjaardag naar huis sturen, die nacht is mijn vriend geboren Nog van harte gefeliciteerd!

Vicky, gecondoleerd. Veel sterkte!

Ik heb een goed gesprek gehad met vriendlief over m'n vermoeiheid en de energie die het me daarnaast nog eens kost om geheim te houden dat ik zwanger ben, plus de effecten als ik eventueel een miskraam zou krijgen (dat je het met niemand echt kan delen). Resultaat: we gaan het volgend weekend, na het eerste bezoek aan de VK (vrijdag) vertellen We hebben gister voor mijn ouders en m'n schoonouders van die opa en oma fopspeentjes gekocht. Oww, ik heb er nu al helemaal zin in, al die bekkies

Luisa, hebben we al een vers beebje? Ik hoop dat alles goed gaat
Uitgerekend op 29 oktober 2005!
*O* Voor alle tweede streepjes dames *O*
  maandag 14 maart 2005 @ 10:47:51 #236
105888 renzell
pi_25512048
Nou mensen, ik vind dat Luisa wel erg lang op zich laat wachten! Hoop dat alles goed is met jullie.
Tearsong, hoe is het met jou? Ben je de dagen ongeduldig aan het aftellen of valt het mee? En was je verjaardag leuk gisteren?
Babylover; leuk dat je het volgende week gaat vertellen, daar ga je waarschijnlijk heel wat mensen vrolijk mee maken, met dat nieuws !
Lewis, hoe staat het ervoor met de pijn? Hou je het nog een beetje vol?
Enne.... wat is het toch een enorm saaie boel hier in Z&G, vinden jullie ook niet? Ik besef me terdege dat ik zelf deel uitmaak van deze algehele saaiheid, maar jammer is het wel.
Hier alles oké! Ik heb eindelijk een commode, joepie! Het werd tijd. Heb hem gisteren meteen paars geverfd en er nieuwe knoppen opgezet. Het babykamertje begint nu echt behoorlijk 'af' te raken en wordt heel, heel gezellig. Nog een paar kleine dingetjes en we zijn er helemaal klaar voor. Binnenkort is het dan toch echt tijd voor wat kinderkamerfoto's (heb alleen steeds gezeik met die digitale camera; de batterijen gaan steeds al na 5 minuten op, dus ik moet maar even een keer een oplader met oplaadbare batterijen kopen, maar dit terzijde).
Straks weer een bezoekje aan de vlos. Ben benieuwd hoe ver het kleintje al ingedaald is.
Nou, dag maar weer gij bezwangerden!
pi_25512168
Ach ja, het is weer maandag, VK-dag Ik ook weer, pas om 17:50 overigens. Daarna snel even wat eten en dan door naar de yoga.

Renzell: ben benieuwd naar de paarse commode en de foto's! Hoe is het verder nu?

BabyLover: kan me voorstellen dat je er blij mee bent als je het eindelijk kunt vertellen. Het is inderdaad heel moeilijk om het geheim te houden. Zelf wist ik met 7 weken dat ik zwanger was (beetje laat getest ) en met 10 weken hebben we het ouders verteld. En dan valt er echt een gewicht van je schouders hoor! Telkens dat geheimzinnige is ook niks. Al is het in het begin ook wel fijn dat het nog even iets tussen jullie 2-en (of eigenlijk, 3-tjes) is.

Mel: nu moet je natuurlijk ook actiever blijven, met Chiara. Dat je nog steeds last hebt van je onderrug zeg...niet fijn!

De afgelopen 2 nachten heb ik bijzonder slecht geslapen. Maar ja, aangezien ik hier voorheen nog geen last van heb gehad mag ik eigenlijk niet klagen. Volgens mij ligt de beeb gewoon ongelukkig t.o.v. mijn blaas want gisteravond moest ik zo ongeveer elke 10 minuten naar het toilet. Kon ook niet op mijn zij slapen dus heb maar op m'n rug gelegen, dat haalde de druk ook wat van m'n blaas af. En vandaag heb ik nergens meer last van dus dat is dan wel weer lekker!
It's all up to you
  maandag 14 maart 2005 @ 22:03:21 #238
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_25513275
Renzell, als ik je een tip mag geven; regel dat snel met die batterijen Bevallen komt op als onweer, en bij ons ging het zo dat we tijdens de keizersnee nog batterijen moesten gaan wisselen...
Nou had ik in een helder moment reservebatterijen in het tasje gestopt, maar anders hadden we dus helemaal geen foto's gehad, eeuwig zonde...
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 14 maart 2005 @ 22:09:43 #239
105888 renzell
pi_25513432
Nou, alles was weer in orde bij de apk! Struikje is nu met het kruintje ingedaald en heeft dus nog een klein beetje ruimte om te zakken. Verder zij ze dat er lekker veel vruchtwater is, hij (of zij) kan dus nog naar hartelust z'n baantjes trekken in het binnenbad (en doet dat dan ook met volledige overgave ).
Verder alles oké hier, op wat kleine zeikerigheden na; slapeloosheid, rugpijn, blablabla, niks bijzonders eigenlijk. Ik denk dat iedere hoogzwangere zo z'n piek -en dipdagen heeft, soms piek- en dipuren en zelfs piek- en dipminuten... (ook hier zijn de stemmingswisselingen niet van de lucht )
Balen Tearsong, van dat slapen. Ik herken het erg goed, ook dat plasverhaal... Hopelijk pak je de komende dagen wat meer slaap, je zult het nog nodig hebben de komende tijd.
Hoe ist met de rest?
Mel, Snakelady, Lewis? Jullie schieten ook al aardig op hè?!

ps- ik heb veel te dure gekleurde vlinders van blik gekocht om aan de muur van de babykamer te hangen... Slecht ben ik! Foei! Maarrrrr.... ze zijn wel heeeeeel schattig! Dus; snel foto's. Als we morgen (hopelijk) eindelijk weer wat geld op de rekening hebben ga ik oplaadbare batterijen voor de fotocamera kopen. (da's een legitieme uitgave... toch? Thanx to Leah!)
  maandag 14 maart 2005 @ 22:19:08 #240
105888 renzell
pi_25513672
ps- ik heb de zwangerschapsgym ook weer gespijbeld...
Volgens mij ga ik volgende week nu ook maar niet meer, ik geloof niet dat ik er nog heel veel aan ga hebben.
  maandag 14 maart 2005 @ 22:20:43 #241
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_25513704
Foei toch , vind je het niet leuk?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 14 maart 2005 @ 23:07:05 #242
105888 renzell
pi_25514775
Pfff, nee, het is echt een beetje suffig (misschien heb ik gewoon al veel te veel boekjes gelezen, waardoor ik nu een beetje verzadigd ben). Bovendien zit de pufles met de mannen er inmiddels op en praat onze juf het liefst alleen maar over zichzelf en haar vier keizersnedes. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat ik ook zonder die les wel het gevoel heb er 'klaar' voor te zijn, voor zover je voor zoiets bizars als een bevalling ooit klaar kunt zijn natuurlijk.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 06:25:06 #243
24188 Belana
kloon van belana
pi_25516856
Renzell, das het belangrijkste ook denk ik hoor, dat je het gevoel hebt er klaar voor te zijn. Ik heb zelf yoga gedaan, vond het wel erg prettig, zeker het ademhalen heb ik daar wel geleerd, das geloof ik het belangrijkste. rustig blijven en op je ademhaling letten. Komt helemaal goed, ook zonder zwangerschapsgym
stormy waters...
sailin'
pi_25518050
ik ben gisterochtend zelfs nog naar nayoga geweest, ook heel prettig. al vond ik 't nog wat lastig ontspannen omdat Anna & Piet ook mee waren. weliswaar werd er goed op ze gepast, maar 't was de 1e keer dus ik had geen idee of het een beetje goed zou verlopen allemaal.

maar goed, ook zonder allerlei cursussen kun je inderdaad prima een bevalling doorstaan hoor. en ik ben de laatste weken ook niet meer naar de yoga gegaan trouwens, had daar toen helemaal geen zin meer in (verdacht de yoga er zelfs van schuld te zijn aan het late draaien van Gerrie ).

slaap je wel weer wat beter, renzell? -edit onee ik lees bij nader inzien 'slapeloosheid'... ai. maak maar gauw foto's van die vlinders, ik ben benieuwd!

en ook naar nieuws van Luisa...!
  dinsdag 15 maart 2005 @ 10:13:01 #245
105888 renzell
pi_25518211
Bixis- ik slaap inderdaad nog steeds slecht, maar heb me er bij neergelegd en dat dat maakt het een stuk minder vervelend. Sowieso; nu de dagen langer worden en het 's ochtends niet meer zo lang donker blijft, is het eigenlijk best lekker om zo vroeg wakker te zijn. Al is de koek meestal aan het einde van de middag wel een beetje op...
Yoga lijkt me inderdaad trouwens een stuk fijner dan zwangerschapsgym, misschien wil ik dat na mijn zwangerschap ook wel gaan doen. Actief met je lijf bezig zijn ipv alleen maar luisteren naar informatie die je al uit de boeken kent, lijkt me een stuk prettiger.
Enne... ik vraag het maar weer even; Luisa, hoe is het met jullie???? Wij willen nieuws!!!!
Tearsong; jeetje mineetje, je bent bijna uitgerekend!!!
Voor jou wordt het ook onderhand wel eens tijd voor wat weetjes hier en daar...
pi_25518270
zitten er bij die gym dan geen oefeningen?
  dinsdag 15 maart 2005 @ 10:41:16 #247
105888 renzell
pi_25518369
Nauwelijks! We hebben alleen 1 les puffen met de mannen gehad en in les 1 heeft ze ons 'geleerd ' hoe je je bekkenbodemspieren kunt aanspannen. Dat was het wel zo'n beetje.
pi_25518967
quote:
Op maandag 14 maart 2005 23:07 schreef renzell het volgende:
Bovendien zit de pufles met de mannen er inmiddels op en praat onze juf het liefst alleen maar over zichzelf en haar vier keizersnedes.
Da's ook raar zeg Mijn juf sprak juist bewust niet over haar bevallingen en dat vond ik wel een goeie eigenlijk.
Als je er voor je gevoel klaar voor bent, zal het wel goed komen denk ik
pi_25519040
Renzell: dan ga je toch aan het eind van de middag even 'bankhangen' of liggen als dat lukt? Of slaap je dan 's avonds ook weer slechter? Wil ook de te dure vlinders wel zien hoor, het klinkt allemaal erg leuk, paarse commode, blikken vlinders...

Wat waardeloos overigens dat je geen oefeningen hebt met de gym. Ik zou er denk ik zo mee stoppen dan Wij hebben elke les zo'n 4-5 verschillende oefeningen. En dan kan varieren van ademhalingsoefeningen tot bekkenbodemoefeningen of oefeningen om contact te maken met je kindje. Is er leuk vind ik zelf. En op de partneravonden hebben we ook massageoefeningen gehad, zodat de partner je lekker kan masseren tijdens de zwangerschap en bevalling. Maar helaas heeft Stefan er nog weinig van opgepikt volgens mij want ik krijg nou nooit eens zo'n massage. Ja, dan moet ik er om vragen denk ik
En wat betreft al die technieken, om het maar even als m'n yoga-lerares te zeggen: bevallen doe je met je hart en niet met je hoofd. En als je tijdens de bevalling gewoon luistert naar je lichaam en naar je hart, en contact houdt met je kindje, kun je niks verkeerd doen. (haha...zweverig he?)

Bix: is die nayoga ook wat? Wij hebben ook de mogelijkheid om na de bevalling nog een paar lessen te volgen om sneller te herstellen enzo...
It's all up to you
  dinsdag 15 maart 2005 @ 12:36:34 #250
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25519583
Hey Renzell, de laatste loodjes he, ze kunnen erg heavy zijn. Ik herken dat ook wel hoor, de pieken en dalen over de hele dag door Hou op, schei uit...

Ik heb de vorige keer op yoga gezeten, dat was wel veel lekkerder, maar ik miste daar het gezellige zwangeren gemutsen met elkaar.
Ik had bij gym wel het idee dat je meer actief zou zijn, die handdoek is nog maar bij 1 les uit mijn tas gekomen, het is veel info en een paar lichte oefeningen mbt de ademhaling, houdingen, bekkenbodemspieren, etc. Toch ga ik er graag heen en heb ik er geen spijt van dat ik dit keer voor gym heb gekozen.
ik ben samen met nog een vrouwtje en de juf de enigen die al moeder zijn, ik heb daarom ook voorgenomen om alleen te vertellen over mijn ervaringen als er naar gevraagd wordt, dat lijkt me wel prettig voor mezelf, maar vooral voor de anderen.
Volgende week is het partneravond, ik heb Remco nog niet horen mopperen over deze verplichting, hij vindt het ook leuk om zo'n manier bezig te zijn met de komst van de baby.

Verder gaat het hier zijn gangetje, zit lekker in mijn vel, kan et nog wel een paar weken aan op dit tempo Tuurlijk hier en daar wat hormonaal gezeik en geklaag, maar ik ben de laatste tijd ook steeds vaker melig en heb ik de grootste lol. Heerlijk!

Ik heb de laatste tijd het gevoel dat de baby eerder komt dan de uitgerekende datum, en of dat nu is omdat ik het stiekum een beetje hoop of dat het echt zo is, dat is de vraag...
Over 3 weken mag ik al thuis bevallen, dat is echt al vlot!
Ik ben ook zo benieuwd naar dit kleine kindje, wat het is, hoe het is, of het heel anders zal zijn met een tweede, soms gaan die gedachten echt eindeloos verder...
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:56:52 #251
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_25522694
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 12:36 schreef melonovy het volgende:

Ik heb de laatste tijd het gevoel dat de baby eerder komt dan de uitgerekende datum, en of dat nu is omdat ik het stiekum een beetje hoop of dat het echt zo is, dat is de vraag...
Dat heb ik dus ook een hele tijd gedacht.
Ik ben nu 40 weken en 3 dagen zwanger en het einde lijkt nog niet in zicht

Blegh, wat is wachten toch vervelend.
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
  dinsdag 15 maart 2005 @ 18:15:46 #252
105888 renzell
pi_25523874
Mel, wat heerlijk dat het goed gaat! En jeetje... over 3 weken ben je al 37 weken!!!
Ik blijf de tijd vinden vliegen hoor, zelfs zo op het eind.
Weet je, ik heb ook het gevoel dat Struikje iets eerder komt dan gepland, een weekje ofzo, of een paar dagen misschien. Ik denk eigenlijk dat ie precies op het moment gaat komen dat ik al mijn dwangmatige lijstjes heb afgewerkt, eindelijk rust in m'n donder heb en denk; "Zo, en nu mag je komen." Maar da's natuurlijk het scenario waar iedere zwangere van droomt.
Dus ik wacht netjes mijn beurt af...
Tearsong; die gym van jou klinkt veel beter inderdaad! Misschien ga ik ook wel lekker na-yoga doen, net als Bix, lijkt me wel fijn.
En over die bevalling ben ik gelukkig heel relaxed. Het standaard puflesje heb ik gehad (en ook met San erbij, dus die kan heel hard "KORTJAKJE" in mijn oren schreeuwen als ik in paniek dreig te raken.) en verder vertrouw ik erop dat ik dat kind er met een enorme oerkracht uit ga werken!
Of dat ook daadwerkelijk zal lukken is een tweede, maar laat ik daar in al mijn naïviteit maar voor gaan, toch?
Zo, en nu pauze! Ik heb vandaag weer eens veeeeeeeel te veel gedaan! Dus eerst maar eens gedwongen in bad (als ik de badkuip nog haal... ) en dan de leuke, blikken vlinders fotograferen... doei!
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2005 @ 20:37:45 #253
43556 miss_dynastie
pi_25524385
Hey Icaa, toevallig, wilde net vragen of er al nieuws bij jou was, maar nog niet dus
  dinsdag 15 maart 2005 @ 22:25:54 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25525180
Pfff, dit is ook geen doen zeg, met het gestuiter van het forum zo.
Is er al babynieuws? Anyone?
  woensdag 16 maart 2005 @ 09:21:36 #255
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_25528719
Ben toch benieuwd of Luisa inmiddels een babietje heeft. En Icaa, sterkte met wachten. Wachten met een lekker lentezonnetje is hopelijk wel beter vol te houden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 16 maart 2005 @ 09:54:13 #256
109497 Icaä
pi_25529051
Hier geen nieuws hoor
Ja, geweldige verveling, maar dat is geen nieuws eigenlijk.
Ik had geen idee dat het zo vervelend kon zijn om pas na je uitgerekende datum te gaan bevallen.
Blegh!
pi_25529074
Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat Luisa inmiddels haar baby heeft, maar dat ze er te druk mee is/geen tijd heeft om te posten

Hier nog niks. Af en toe wat steken in m'n buik en een enorme druk op m'n blaas nog steeds, maar eigenlijk stelt het niks voor. Wel een krolse poes in huis dus ik slaap nu dubbel zo slecht

En voor de rest is het gewoon afwachten. Moet zeggen dat op sommige dagen de flessen bitter lemon bij de AH erg aantrekkelijk worden, en vorige week hadden ze verse ananas in de aanbieding bij ons, maar ik doe het niet
It's all up to you
  woensdag 16 maart 2005 @ 10:20:32 #258
109497 Icaä
pi_25529169
Tearsong, ik las op het etiket van de bitter lemon van Royal Club dat er kininearoma in zit. En dat gaat natuurlijk niet helpen!
pi_25529618
Icaä: ook al stiekem lopen kijken dus? Maar dat gaat dus niet werken. Wat stom dan dat ze dat aanraden...en om nou het hart van een ananas te gaan eten Nee hoor, zo zat ben ik het nog niet.

Als het goed is krijg ik anders rond de 41 weken tips op de yoga om de bevalling natuurlijk op te wekken. Maar die dingen werken toch alleen maar als je lichaam en de beeb er klaar voor is, zeggen ze

[ Bericht 42% gewijzigd door TearSong op 16-03-2005 11:26:58 ]
It's all up to you
  woensdag 16 maart 2005 @ 11:33:11 #260
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25529774
He wat jammer, nog geen nieuws van het babyfront...

Sterkte meiden met die laatste loodjes!

Ik heb een nieuw geboortekaartje ontworpen, proefdrukjes gemaakt etc. en we zijn er beide helemaal tevreden mee!
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † woensdag 16 maart 2005 @ 11:42:39 #261
43556 miss_dynastie
pi_25529879
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 10:20 schreef Icaä het volgende:
Tearsong, ik las op het etiket van de bitter lemon van Royal Club dat er kininearoma in zit. En dat gaat natuurlijk niet helpen!
  † In Memoriam † woensdag 16 maart 2005 @ 12:03:30 #262
81992 Githa
pi_25530058
springen
pi_25530136
Gewoon dat ene Icaä waarom neem je nu van die puntjes op de a en Tearsong, jullie weten wel, dat ene ..... waar jullie nu geen zin in hebben
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 16 maart 2005 @ 21:46:02 #264
109497 Icaä
pi_25531799
NEEEEJ!
daar is het allemaal mee begonnen!

of wel misschien

weet het nog niet

Sorry van het trema trouwens... Ik luister ook naar Icaa.
pi_25532200
pffft..wreed grapje van moeder natuur dan nog liever dat hart van die ananas
It's all up to you
  donderdag 17 maart 2005 @ 09:50:59 #266
45621 Suzanna
Mama van...
pi_25538017
Hallo zwangeren.... Hier ben ik weer!! Kom er gisteren achter dat ik weer zwanger ben, dan is mijn tweede kindje precies een jaartje jonger dan Noa!
Wel even schrikken, beetje 'onverwacht', maar wel leuk! Ik wil zowiezo meer kinderen, maar moet er nog even aan wennen dat ik nu alweer zwanger ben terwijl ik nog niet 'ontzwangerd' ben ...

Ik kom nog vertellen wanneer ik uitgerekend ben, weet ik namelijk nog niet, maar over vier weken ga ik naar de vk en krijg ik een echo.

Goed nieuws: ik ben (nog) niet misselijk. Slecht nieuws: waarschijnlijk word ik dat wel...
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2005 @ 09:55:18 #267
81992 Githa
pi_25538084
Suzanna .....

Gefeliciteerd zeg Noa gaat een broertje of zusje krijgen
Kan me voorstellen dat het even schrikken is zo kort op Noa maar je gaat weer een klein wondertje krijgen hoor
  donderdag 17 maart 2005 @ 10:05:36 #268
45621 Suzanna
Mama van...
pi_25538234
Dank je!! Ik ben ook overtuigd dat ik een lief wondertje ga krijgen. Moet echt nog helemaal aan de gedachte wennen, was vanochtend half in slaap nog aan het huilen omdat ik niet zwanger wilde zijn, maar ach, als ik er weer zo over nadenk is het zowiezo een wonder wat er gebeurt tijdens de zwangerschap, en ben ik blij dat ik zwanger KAN worden!!

Raar idee om nog een baby'tje te krijgen nu Noa nog zo klein is...maar tegen die tijd is ze alweer 'groot' en waarschijnlijk een jaar oud! Kan ze later grote zus spelen !
  donderdag 17 maart 2005 @ 10:05:39 #269
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25538235
Jeeminee, Suzanna!!!!
Gefeliciteerd!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2005 @ 10:07:52 #270
43556 miss_dynastie
pi_25538268
Gefeliciteerd
pi_25538387
Suzanna.....van harte met je zwangerschap .
Groetjes,Minoes
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 17 maart 2005 @ 10:15:07 #272
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25538389
Jee Suzanna, wat een verrassing Van harte gefeliciteerd!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_25538604
Suzanna: gefeliciteerd!!! Wat een verrassing dan!
It's all up to you
pi_25538627
Gefeliciteerd Suzanna
pi_25538863
Hier ook nog eventjes: Gefeliciteerd Suzanna
pi_25538920
Suzanna gefeliciteerd
  donderdag 17 maart 2005 @ 10:51:57 #277
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_25538949
sjee ik moet nog niet aan ... denken en suzanna is alweer zwanger gefeliciteerd hoor, wel erg leuk zo kort op elkaar. maar wel vermoeiend denk ik, maar dat is het weer waard he
pi_25539748
Nogmaals gefeliciteerd
Wat vervelend om nog 4 weken te wachten op die echo, lijkt me.. Kan dat echt niet eerder? Bij Myrthe wist ik ook niet hoe lang ik zwanger was, toen heb ik direct een echo gekregen en bleek dat 6 weken & 5 dagen te zijn. Het enige nadeel is dat je nog geen kloppend hartje kunt zien als je te vroeg bent (dat is pas bij 6-7 weken te zien), en het kan zijn dat je zo vroeg in de zwangerschap een inwendige echo krijgt.
Tjonge, is Noa straks al grote zus als ze 11/12 maanden is.
pi_25539809
Wow Suzanna!! Ik snap dat je wel schrikt als je zo snel weer zwanger bent! Gelukkig is het kindje welkom, van harte gefeliciteerd
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  donderdag 17 maart 2005 @ 12:11:31 #280
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25540403
SUUUUUUUS! Heftig joh! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, wens je een goede tijd toe!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25540472
Oja, je vroeg ervaringsverhalen.. die staan iig wel bij OOL:
draadje 1
draadje 2
  donderdag 17 maart 2005 @ 13:28:39 #282
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25541917
suzanna van harte gefeliciteerd hoor hele fijne zwangerschap toegewenst
pi_25542205
*Kloink* Jeutje Suzanna! Gefeliciteerd!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2005 @ 14:13:54 #284
43556 miss_dynastie
pi_25542672
Icaa???
pi_25543117
Oh ja, nog geen bericht van Icaä vandaag..spannend!
It's all up to you
  donderdag 17 maart 2005 @ 15:53:44 #286
45621 Suzanna
Mama van...
pi_25544943
Bedankt voor de felicitaties!! Ik moet zeggen dat ik het steeds leuker ga vinden...wie weet blijft dat zo (tot de laatste loodjes, maar ja, dan is elke zwangerschap zwaar...) en eigenlijk is zwanger zijn veel leuker met een baby'tje om van te genieten!!

(persoonlijk denk ik trouwens dat kinderen op elke leeftijd vermoeiend zijn...maar ook erg leuk toch?)

Bedankt voor de draadjes, poemojn !!
  donderdag 17 maart 2005 @ 16:08:12 #287
105888 renzell
pi_25545196
Suzanna!!!
Ik sta paffer dan paf!!!
Wat heftig, maar wat leuk!
Gefeliciteerd!
pi_25545218
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 21:46 schreef Icaä het volgende:
NEEEEJ!
daar is het allemaal mee begonnen!

of wel misschien

weet het nog niet
Misschien toch de tip opgevolgd en heeft het geholpen
  donderdag 17 maart 2005 @ 16:52:51 #289
109497 Icaä
pi_25546058
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 14:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Icaa???
Neuh, geen nieuws hoor.
Afgelopen nacht af en toe een verdwaalde wee, tenminste, dat dacht ik, maar het kunnen ook net zo goed darmkrampen geweest zijn...

Dit gaat nog heeeel lang duren denk ik
pi_25546239
Hè balen Icaä
pi_25546240
Susanna, van harte
Wat leuk zeg!! Wel snel maar dat heeft ook zijjn voordelen hoor.
Geniet er maar lekker van!
  donderdag 17 maart 2005 @ 17:03:45 #292
105888 renzell
pi_25546328
Tearsong; het is jouw dag vandaag!
Wat denk je... heb je het gevoel dat het gaat gebeuren of blijft ie lekker nog even binnen?
Ik zal voor duimen dat ie zich vanavond of vannacht ineens aandient.
pi_25549879
Suzanna gefeliciteerd!!

Hier gaat alles zijn gangetje. De crematie van mijn lieve omaatje is achter de rug, zijn zware dagen geweest maar we moeten toch door.
Ik zou eerst gister een echo hebben maar vanwege de crematie moest ik die verplaatsen. Mag nu donderdag, ben dan als het goed is 11wk, 2 dg. Vind het wel heel erg spannend allemaal.

Ben nog steeds niet misselijk. Wel mega moe en ik heb een paar gevoelige tepels.. tering... echt niet normaal.. hihi. Vriendje wil steeds babywinkels in, heel leuk natuurlijk maar dan wil ie ook persee iets kopen....

Spannend hoor Icaa en Tearsong!! Ik zal voor jullie duimen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_25550117
hebben we nog iets van Gomorrah gehoord? Of heb ik er gewoon overheen gelezen?

En het is weer tijd boor een vers beebietje!!1

Luisa?
  donderdag 17 maart 2005 @ 20:20:19 #295
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_25550926
Suzanna feli Heftig idd, maar ik hou wel van heftig eigenlijk jij hopelijk ook
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_25553851
Suzanna , zo snel al. Je geeft Noa toch nog bv. Het is dan te hopen dat dat niet af gaat nemen, want daar heb je wel kans van. Tenminste als je graag bv geeft kan dat een probleem voor je zijn. Bij mij hield de produktie op een gegeven moment echt op. Maar eh meid van Harte Gefeliciteerd.

Renzell wat lief dat je naar me vroeg. Joshua mijn zoontje is het afgelopen weekend ziek geweest, dus weinig tijd gehad om even lekker te posten. Lezen doe ik wel, maar dan heb ik weer net niet zoveel tijd om te posten. En Fok is ook niet bepaald snel geweest de afgelopen dagen. Als ik al zie dat het lang duurt om de pagina te laden ga ik al over naar iets anders. Geduld is geen gewone zaak op het moment, rot hormonen he

Maar ja de pijn is een stuk beter te dragen als ik niet werk. Ik ben dus ook lekker gestopt, ik werd zo stijf als een hark en mijn heupen deden echt veel te veel pijn. Ik voel me een stuk beter nu ik niet meer die druk van werken heb en al beweeg ik veel voor Joshua dat voelt altijd nog een stuk beter in dit geval. Alleen slaap ik de laatste dagen tekort. s'Nachts is geen probleem maar s'ochtends nadat Joshua zijn fles heeft gehad dan kan ik niet meer slapen. En die wordt dus vaak al om 6 uur wakker. Middag tukkie slaap ik dus ook niet, rust wel. Maar ik merk wel dat ik vandaag echt een mormonen dag had. Gatver echt dipdag dus.

Icaa, Tearsong gaan jullie het nog spannend maken hier voor het weekend. Klein baby boempje. Luisa ik hoop voor jouw dat je je baby al hebt. Je hebt al zolang niets meer van je laten horen. Alles gaat toch wel goed he

Ik had zwangerschaps zwemmen gedaan bij mijn eerste zwangerschap. Erg lekker vooral voor rug en heup pijntjes. Maar het zal allemaal wel zo'n beetje op hetzelfde neer komen toch. Yoga lijkt me ook wel lekker. Leren ontspannen, al vondt ik dat toch wel erg moeilijk hoor bij mijn eerste bevalling.
  donderdag 17 maart 2005 @ 22:11:16 #297
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_25553900
Suzanna moest wel even twee keer lezen van Harte

Vicky leuk je eerste echo dan wordt je nog meer op je kindje

Luisa kom is melden oehoiiiii
pi_25554614
Vicky ik was jou nog vergeten te condoleren. Jeetje meid dat valt ook niet mee. Was je erg close met je Oma ?
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2005 @ 23:08:30 #299
43556 miss_dynastie
pi_25555498
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 16:52 schreef Icaä het volgende:

[..]

Neuh, geen nieuws hoor.
Afgelopen nacht af en toe een verdwaalde wee, tenminste, dat dacht ik, maar het kunnen ook net zo goed darmkrampen geweest zijn...

Dit gaat nog heeeel lang duren denk ik
  vrijdag 18 maart 2005 @ 08:36:44 #300
105888 renzell
pi_25559104
Lewis; wat fijn dat je niet meer aan het werk bent! Dat slapen is inderdaad kl*te, daar word je niet vrolijker van... succes!
Tearsong; hoe ist? Ik hoop dat mijn wens en voorspelling zijn uitgekomen en de bevalling zich vannacht netjes heeft aangediend.
Mel; fijn dat je de geboortekaartjes af hebt! Hier nog steeds zelfs niet het kleinste idee voor een kaartje... Maar goed... komt wel.
Alles verder nog steeds oké hier. Bijna 38 weken zit Struikje er nu al, jeetje, de tijd blijft vliegen!
Ik ben gelukkig nog niet ongeduldig geworden. daarvoor moet ik nog net te veel dingen afronden voor de bevalling (hoewel dat meer in mijn hoofd is dan in de werkelijkheid, vermoed ik... ). Gisteren lekker uit eten geweest met vriendje; was echt héél leuk! Er blijkt een zeer acceptabel tapasrestaurant in onze straat te zitten en dat vinden wij helemaal niet erg. We hebben ook eindelijk een knoop doorgehakt omtrent de namen (hoewel we dat al een paar keer eerder hebben gedacht). Het wordt uiteindelijk toch een jongensnaam die op een S eindigt, terwijl we in eerste instantie allebei vonden dat dat echt niet kon vanwege de beginnende achternaam met een S. Het blijft dubieus (voor hem meer dan voor mij overigens), maar we komen gewoon echt op niks anders. Pffff.... wat een ondoenlijke taak is dat toch; een mens van een naam voorzien.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 09:18:08 #301
109497 Icaä
pi_25559561
In het kader van het zinloos posten: geen nieuws hier.

Ach ja, we wachten wel weer af
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')