Mel, wat heerlijk dat het goed gaat! En jeetje... over 3 weken ben je al 37 weken!!!
Ik blijf de tijd vinden vliegen hoor, zelfs zo op het eind.
Weet je, ik heb ook het gevoel dat Struikje iets eerder komt dan gepland, een weekje ofzo, of een paar dagen misschien. Ik denk eigenlijk dat ie precies op het moment gaat komen dat ik al mijn dwangmatige lijstjes heb afgewerkt, eindelijk rust in m'n donder heb en denk; "Zo, en nu mag je komen." Maar da's natuurlijk het scenario waar iedere zwangere van droomt.
![]()
Dus ik wacht netjes mijn beurt af...
Tearsong; die gym van jou klinkt veel beter inderdaad! Misschien ga ik ook wel lekker na-yoga doen, net als Bix, lijkt me wel fijn.
En over die bevalling ben ik gelukkig heel relaxed. Het standaard puflesje heb ik gehad (en ook met San erbij, dus die kan heel hard "KORTJAKJE" in mijn oren schreeuwen als ik in paniek dreig te raken.) en verder vertrouw ik erop dat ik dat kind er met een enorme oerkracht uit ga werken!
Of dat ook daadwerkelijk zal lukken is een tweede, maar laat ik daar in al mijn naïviteit maar voor gaan, toch?
Zo, en nu pauze! Ik heb vandaag weer eens veeeeeeeel te veel gedaan! Dus eerst maar eens gedwongen in bad (als ik de badkuip nog haal...
![]()
) en dan de leuke, blikken vlinders fotograferen... doei!