Hey Renzell, de laatste loodjes he, ze kunnen erg heavy zijn. Ik herken dat ook wel hoor, de pieken en dalen over de hele dag door
![]()
Hou op, schei uit...
Ik heb de vorige keer op yoga gezeten, dat was wel veel lekkerder, maar ik miste daar het gezellige zwangeren gemutsen met elkaar.
Ik had bij gym wel het idee dat je meer actief zou zijn, die handdoek is nog maar bij 1 les uit mijn tas gekomen, het is veel info en een paar lichte oefeningen mbt de ademhaling, houdingen, bekkenbodemspieren, etc. Toch ga ik er graag heen en heb ik er geen spijt van dat ik dit keer voor gym heb gekozen.
ik ben samen met nog een vrouwtje en de juf de enigen die al moeder zijn, ik heb daarom ook voorgenomen om alleen te vertellen over mijn ervaringen als er naar gevraagd wordt, dat lijkt me wel prettig voor mezelf, maar vooral voor de anderen.
Volgende week is het partneravond, ik heb Remco nog niet horen mopperen over deze verplichting, hij vindt het ook leuk om zo'n manier bezig te zijn met de komst van de baby.
Verder gaat het hier zijn gangetje, zit lekker in mijn vel, kan et nog wel een paar weken aan op dit tempo
![]()
Tuurlijk hier en daar wat hormonaal gezeik en geklaag, maar ik ben de laatste tijd ook steeds vaker melig en heb ik de grootste lol. Heerlijk!
![]()
Ik heb de laatste tijd het gevoel dat de baby eerder komt dan de uitgerekende datum, en of dat nu is omdat ik het stiekum een beetje hoop of dat het echt zo is, dat is de vraag...
Over 3 weken mag ik al thuis bevallen, dat is echt al vlot!
Ik ben ook zo benieuwd naar dit kleine kindje, wat het is, hoe het is, of het heel anders zal zijn met een tweede, soms gaan die gedachten echt eindeloos verder...