Brighteyes: leuk, een zoontje! En lekker op kraamvisite vanavond...mooie naam ook, hoe je het ook schrijft!
DrFonk en mevr Fonk: Gefeliciteerd met Milan! Enne: foto's van die zwarte krulletjes en mooie oogjes zijn zeeeer welkom!
Renzell: een uurtje buik uitlenen zou fijn zijn he? Of een dagje...Al geniet ik ook erg van die bewegingen in m'n buik en het feit dat beeb er nu nog lekker 'veilig' inzit (haha, heb dus weer een goeie dag vandaag en geen dip-moment!). Ook ik ben overdag nog wel druk bezig, schoonmaken en dingen doen. Wil nu alleen niet al te ver weg meer gaan voor het geval dat.
Mel: fijn dat het waarschijnlijk geen PUPP is. Nou hopen dat het in ieder geval niet erger gaat worden. En afnemen zou natuurlijk al helemaal geweldig zijn
![]()
Babylover: die pijnlijke borsten zijn inderdaad niet zo fijn. Op een gegeven moment hoefde ik er alleen maar naar te kijken en ik voelde ze al erger steken
![]()
Gelukkig verdween dat na een tijdje (om toen last te krijgen van een ander leuk iets: jeukende tepels...subtiel even krabben was dus out of the question). Moeheid is ook niet fijn. Mijn VK vertelde me dat je in de eerste periode per dag ongeveer 400 calorieen extra verbrandt en dat is toch een flink uurtje sporten per dag zeg maar...dus zorg er wel voor dat je lekker wat rust als je het nodig hebt hoor!
(haha, en voor de 'gevorderde' zwangeren, de laatste paar weken schijn je 800 calorieen extra te verbranden, das toch een halve marathon ofzo
![]()
)
Snowwww: volgens mij begin je rond week 28 met de cursus samen bevallen. Hangt er een beetje vanaf waar je het volgt. Ik dacht dat het zo'n 9 of 10 lessen gemiddeld waren.
Jelief: jammer dat de cola afvalt. Ik heb in de eerste periode zoveel cola gedronken, hielp bij mij ook goed. Maar crackers en beschuit werkten ook wel. Vanillevla heb ik nooit geprobeerd..wel lekker overigens
![]()
En na een tijdje werd ik van echt hele specifieke dingen misselijk. Het was toen augustus (warm!) en ik at veel granny smith appels (2 per dag), heerlijk. Tot ik er op een gegeven moment dus echt niet meer tegen kon! At een appel, nou, binnen een half uur hing ik weer boven de plee
![]()
Maar goed, als je dat eenmaal weet dan doe je dat dus niet meer
![]()
Hier gaat alles nog steeds lekker. Beeb is goed aan het bewegen, ligt voornamelijk aan de linkerkant (heb ik zo'n hele bult links en dus echt helemaal niks aan de rechterkand van m'n buik, geen gezicht!) maar heeft blijkbaar nog genoeg ruimte om lekker te bewegen want af en toe draait hij voor de afwisseling juist helemaal naar rechts en dan zit er links dus weer niks. Er is blijkbaar geen gulden middenweg
![]()
Verder zijn we er helemaal klaar voor. Nog druk bezig met een website waar we snel foto's kunnen posten en een 'dagboekje' kunnen bijhouden (tja, wat wil je, met een multimedia vormgever als moeder en een php-programmeur als vader...).