Lewis: woon jij in Engeland?! Wat grappig... ik bedoel, niks grappigs aan, maar... leuk, wist ik niet...
Wel balen zeg dat je zoveel last van je rug hebt. Sterkte!!!
Mel; ik las het, je linkje naar PUPP. Brrrr, naar hoor!
![]()
Hoop voor je dat het binnen de perken blijft dit keer.
Tearsong; De uitgerekende datum komt wel echt dichtbij nu hè?! Kleintje in je buik trappelt: mammie, ik wil eruit!!!
![]()
Louisa; hoe ist met jou? Al voortekenen te bespeuren?
Hier alles weer beter. Na slapeloze nacht gister en 5 uurtjes vannacht ben ik wel een beetje moe, maar het voordeel van zwangerschapsverlof is dat je niks hoeft... dus uitrusten kan ook morgen. Straks lekker een friends-dvdtje erin knallen (koop of huur ik altijd voor mezelf als ik troost nodig heb en dat was gisteren dus echt het geval...
![]()
), heerlijk!
Vandaag enorm lang in de auto gezeten. Heb bij een tante van me de box, babyfoon, wipstoel en flessenwarmer opgehaald.... Het schiet op! Alleen nog ergens een goedkope commode op de kop zien te tikken en dan hoeven we alleen nog maar leuke, kleine, onbelangrijke babyfrutseldingetjes te kopen. Vindt Struikje trouwens maar niks fijn, zo'n lange autorit! Hij protesteerde als een dolle spartelhaas!
![]()
Trouwens... vandaag hadden vriendje en ik opnieuw een discussie over de namen en aangezien ik het niet helemaal met de jongensnaam eens was en hij niet helemaal met de meisjesnaam, hebben we nu ineens twee geheel nieuwe opties liggen!!!
![]()
Geen idee of dat nu weer slim is...
![]()
Eerst maar weer ff een paar dagen laten bezinken denk ik.
Zo, nu ist tijd voor Friends!
Daaaaaaaag, slaap zacht voor later!