Babylover, lekker pril zwanger, heerlijk die perikelen uit die tijd
![]()
Die moeheid is niet zo relax, dat kan nog wel even een paar weken duren, maar gelukkig kun je dat nog even op een winterdip gooien, het wordt tijd dat de zon wat meer gaat schijnen he
Ik kon het ook zo slecht voor me houden dat ik zwanger was. Het is me dan ook geen 1 keer gelukt om het heugelijke nieuws te delen met mijn zus en ouders...
En dames in laatste periode, komen jullie je dagen nog door? Is het nog een beetje dragelijk? Zal ik nog even voor jullie jompelen, dat houdt de moed er misschien een beetje in!!
![]()
Jonnetje, voel je de baby inmiddels al wat meer bewegen enzo?? Hoe is ie verder met jullie tweetjes?
Vandaag had ik de afspraak staan bij de gynacoloog. De jeuk was de afgelopen dagen niet erger geworden, ook niet afgenomen, maar het is dragelijk. Ik word er niet gek van, het houd me niet wakker, ik krap mezelf niet stuk en heb goede hoop dat het dit keer geen PUPPP is. Toch ben ik voor de zekerheid wel naar de gynaecoloog geweest. Ik heb de situatie even laten checken en mijn vermoeden is bevestigd, het is niet erg genoeg om in te grijpen. En zeker niet met de middelen die de vorige keer zijn gebruikt. Deze gynaecoloog vond het nogal een heftige creme, of hij onderschat de situatie waarin ik toen zat... Maar goed, voorlopig gaan we er van uit, dat deze kriebels erbij horen en niet extreem gaan worden!
Meteen alles gecheckt, bloeddruk was aardig, maar iets lager dan bij de verloskundige, urine was goed, en mijn gewicht is nu met iets minder dan 10 kilo toegenomen (met schoenen aan!) De baby ligt netjes met het hoofdje naar beneden, maar is nog niet ingedaald.
Morgen mag ik me weer laten controleren, dan weer bij de verloskundige waar ik gewoon onder behandeling blijf...