abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25309362
Luisa: dat heb ik ook gehoord ja. Heb ook een briefje met oefeningen die je al direct mag doen. Niet te veel natuurlijk...of je er ook zin in hebt is een tweede natuurlijk
2 maart, dat is morgen al, nou, we wachten vol spanning af of er iets gaat gebeuren

Renzell: tja, in het meest erge geval kan ik nog 5 weken zo doorlopen. Tot 43 weken al gebeurt dat natuurlijk niet zo vaak. Maar ik hou er toch maar rekening mee, voor zover dat kan. We zien wel hoe het allemaal gaat. Zie ook nog niet echt op tegen de bevalling. Kan me werkelijk geen voorstelling maken van hoe dat gaat voelen en hoe het gaat lopen (is bij iedereen toch weer anders) dus we zien wel hoe alles gaat lopen.

Mijn 'eigen' VK is deze week op vakantie. Hoop dat hij niks breekt tijdens het skieen want anders wordt het zo moeilijk om die bevalling te doen Gisteren wel voor een checkup geweest bij vervanger. Alles gaat gelukkig nog goed, bloeddruk stijgt iets maar dat mocht ook wel want hij was vrij laag
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_25310454
quote:
Op zondag 27 februari 2005 02:17 schreef snakelady het volgende:
Jelief van harte gefeliciteerd

Tearsong, nu wordt het voor jou aftellen, leuk hoor.

Babylover, nu nog het geduld opbrengen om het nog niet te vertellen.
Afgelopen weekend werd ik meteen in het diepe gegooid. Zowel m'n hele schoonfamilie als m'n eigen familie gezien. En het ging allemaal prima! Wat kan ik toch goed dingen verbergen
Het engste vond ik om m'n moeder voor het eerst te zien sinds we het weten. Bij mijn zusje wist ze namelijk 3x meteen dat ze zwanger was, zonder dat m'n zusje nog een woord had gezegd. Maar bij mij zag ze het gelukkig niet.
quote:
Op zondag 27 februari 2005 13:22 schreef poemojn het volgende:
Jelief en Babylover gefeliciteerd!!

Babylover, met zo'n nick krijg je wel een probleem als je baby baby-af is..
Van babytjes blijf ik toch wel houden hoor, dus dat is geen probleem
Uitgerekend op 29 oktober 2005!
*O* Voor alle tweede streepjes dames *O*
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:42:33 #53
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25311253
quote:
Op zondag 27 februari 2005 21:55 schreef DaanBanaantje het volgende:
Het is ook echt wel lekker hoor om je "eigen" buik weer terug te hebben.. ook al hangt ie aardig en voel ik me soms net zo'n hangbuikzwijntje, maargoed! ik begin morgen met voorzichtig sporten en hoop zo mn oude figuurtje weer terug te krijgen, maar het is echt onwijs wennen dat je die bewegingen niet meer voelt. Ik voelde me in het begin dan ook echt wel leeg. heel raar.
Hoho, ik weet even niet meer precies wanneer jij bevallen bent, maar volgens mij nog geen 2 weken geleden. Ik weet ook niet wat je bedoelt met sporten, maar bij alle sporten geldt simpelweg dat je pas na en zeker niet eerder dan 6 weken na de bevalling weer mag beginnen. En hou je daar nu maar gewoon aan, want je lijf heeft echt een fikse opdonder gehad.

Neem dat nu maar aan van iemand die in een sportschool werkt.
Maar als je gewoon bedoelt dat je weer wat lichte buik/bekkenoefeningen bedoelt, (de oefeningen die je ook meegekregen hebt van de kraam) dan kun je hier rustig mee beginnen. Maar andere echte sporten moet je echt nog even uit je hoofd zetten.
Komt echt snel genoeg hoor.

Jelief en Babylover van harte met jullie zwangerschap!!!!

En ik wil Ma-maatje ook nog feliciteren met Lars. Klinkt als een pittige bevalling, maar dat lezen we nog wel een keer.

[ Bericht 21% gewijzigd door dutchie op 01-03-2005 16:12:24 (post zat wat vreemd in elkaar :D) ]
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_25311648
oeh... ik bedoel ook echt niet dat ik flink heb lopen zweten in de sportschool hoor! sorry als dit zo is opgevat!

Ik heb gewoon heel voorzichtig wat oefeningen gedaan die wel mogen na de bevalling..
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  dinsdag 1 maart 2005 @ 15:58:20 #55
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25314269
BabyLover, mijn moeder zag het ook meteen aan me.

Vanavond gaan we wer naar de verloskundige, weer lekker het hartje horen, blijft leuk.

De kleine is erg actief de laatste dagen, nog erger als anders, mijn ribben hebben heel wat de stellen zo.
Maar toch genoet ik er nog van.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 1 maart 2005 @ 16:07:14 #56
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25314418
Jelief, wat lees ik nu Van harte gefeliciteerd, meid! Heerlijk voor jullie!

BabyLover, jij ook gefeliciteerd
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 1 maart 2005 @ 16:14:10 #57
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25314515
O Daan, dan is het goed. Het kwam echt op mij over alsof je de boel eens flink ging aanpakken.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 16:50:56 #58
106326 Snowwww
Hevig verliefd...
pi_25314923
Jelief en Babylover Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Babylover, knap dat je het voor je kon houden. Toen ik met 5 weken zwangerschap net 1 dagje wist dat ik zwanger was, hadden we besloten het nog niet te vertellen. In de auto naar mijn ouders begon ik te twijfelen, en ik was nog geen 10 minuten binnen en ik heb het verklapt

Dat is inmiddels 15 weken geleden, dus lekker ook een paar jompeltjes voor mij.. Ik ben op de helft!!! (er vanuitgaande dat de baby met 40 weken geboren wordt dan he )

En lekker gewoon ook wat voor alle andere dames hier!

Het gaat hier allemaal prima, de baby wordt al flink wat sterker. Zie nu mijn buik een klein beetje bewegen als ie weer eens flink aan het trappelen is. Mijn vriend ging even op mijn buik liggen luisteren: Knal! Een schop tegen zijn oor.. Vind ik zo leuk, kan mijn vriend ook een beetje mee ervaren hoe dat nu allemaal voelt. 't Is soms wel oneerlijk, ik voel van alles, en mijn vriend moet alles maar van mij horen.. Nou ja, nog een paar (nou ja, paar...) weken en dan kan hij ook alles live meebeleven, dan is de baby er

Voor vanavond een lekker gebakje en een kadootje voor mijn vriend meegenomen.. lekker even vieren dat we op de helft zijn!!
pi_25315234
Morgen naar de vlos, ben heel benieuwd..

zijn er meiden hier ook naar de vlos in Rijswijk in de Schoolstraat geweest??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_25315268
Snowwww, ik kon m'n mond wel houden, maar ik vond het moeilijk te luisteren naar iedereen, want ondertussen dacht ik steeds: "ik ben zwanger, ik ben zwanger, ik ben zwanger". En toen we weer thuiskwamen heb ik 't ook weer even uitgeschreeuwd

Maar of ik het nog 6,5 week ga volhouden...
pi_25315314
Vicky, laat me weten hoe het er was.. ik moet er 18 maart heen
pi_25315367
tuurlijk laat ik het weten...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_25315375
Jelief en Babylover:

van harte hoor

Ook ik laat weinig of niks van me horen maar neem het me maar niet kwalijk. Ik heb mijn handen vol aan mijn huidige leventje maar ik denk wel aan jullie allemaal

4 april eindigt mijn zwangerschapsverlof en dan zit ik vaker aan de pc dus dan kan ik weer hier genieten...

[ Bericht 34% gewijzigd door lily op 01-03-2005 17:38:26 ]
pi_25316333
Vicky, ik zei het vooral omdat ik over 2,5 week naar de zelfde vlos ga.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 18:54:59 #65
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_25316594
Eerste keer naar de vlos Vicky? Leuk hoor! Vond ik wel tenminste. Het maakt alles zo lekker officieel en als je er nog niet met anderen over hebt gesproken (wat bij ons het geval was...) is het heerlijk om eens uitgebreid met iemand die verstand van zaken heeft, over je zwangerschap te praten.
Ikke morgen ook weer naar de vlos. Ben benieuwd of het indalingsproces nog steeds lekker bezig is. Mag inmiddels best van mij, want de ribben worden bont en blauw getrappeld hier! .
Gisteren zwangerschapsgym gespijbeld... Maar ach, ik denk de laatste tijd heel overmoedig dat ik dat kind er zonder problemen uitpers (zal dat effe tegenvallen als ik straks 40 uur lig te verrekken van de pijn... )
pi_25319318
Hoi lieve meiden!

Plechtig moment: mijn eerste keer op fok sinds ik mama ben geworden van Lars! En... ook de laatste keer dat ik in het Z&G topic over mijzelf post . Ik zal alle meiden in dit topic gewoon blijven volgen en mijn eigen verhalen voortaan posten in het baby en/of mama-topic. Het zal wel leuk zijn om ook jullie één voor één te zien binnendruppelen in de vervolg-topics!

Ik moet het kort houden (zitten voelt nog niet zo lekker na de keizersnede), maar ik wil alle meiden hier even bedanken voor de aanmoedigings-, en felicitatieposts. Wat is dat leuk om te lezen zeg! En het eigen topic van Lars ga ik mooi uitprinten voor zijn plakboek.

Ik ben nog bezig met mijn bevallingsverslag en ik moet zeggen dat dat niet meevalt. De tranen zitten nog hoog. Zodra ik alles op een rijtje heb zal ik het verhaal posten in bevallingsverhalen. Gelukkig is de afloop goed met onze gezonde mannetje lekker bij ons thuis!

Lieve LLMs en alle andere zwangere meiden, heel veel succes, sterkte en liefs voor jullie.

Groetjes van Ma-Maatje!

P.S. Jelief en Babylover, een beetje laat misschien, maar alsnog van harte gefeliciteerd met jullie tweede streepje! jullie zijn allebei op mijn verjaardag uitgerekend!
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:49:54 #67
105888 renzell
pi_25319445
Hé Ma-Maatje, fijn om weer van je te horen!
Dikke voor jou
pi_25328324
Ma-Maatje: ik ga er ook wel vanuit dat je je gewoon blijven 'stalken' in de vervolgtopics hoor

Renzell: ik hoop het niet van je, die 40 uur...nou ja, beter overmoeding dan dat je al tijden gigantisch opziet tegen de bevalling lijkt mij dan. Ik zie het ook allemaal vanzelf wel hoor

lily: nog maar een maandje verlof? gaat hard...blij dat je weer mag beginnen of heb je nog niet zo veel zin?

BabyLover: moeilijk om je bezig te houden met andere dingen? Ineens lijkt alles te draaien om het feit dat je zwanger bent, en dat is ook het enige waar je dan mee bezig bent. En vooral als je niks mag zeggen en er dus alleen met 'ingewijden' over mag praten

Vicky: hoe laat moet je er zijn vandaag? spannend!
It's all up to you
pi_25329312
zoooo 1e bezoekje gehad. Mag de 15e voor een echo en de 20e april mag ik weer op visite komen. Valt eigenlijk niet veel te vertellen over bezoekje. Was een intakegesprek van een klein half uurtje. Bloeddruk en gewicht meten. Verwijzing voor bloedprikken en wat info, meer was het niet.

Ik ga zo lekker mijn bedje in. Voel me sinds gisteravond helemaal niet lekker. Heb gisteravond voor het eerst in 8 weken boven de wc gehangen. Ben nu doodop en voel me zo slap als een vaatdoek.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_25332558
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 10:25 schreef TearSong het volgende:
lily: nog maar een maandje verlof? gaat hard...blij dat je weer mag beginnen of heb je nog niet zo veel zin?
ja en nee

Op zich vind ik het wel weer prettig, mijn vertrouwde ritme weer oppakken en weer wat anders dan alleen luiers en voedingen. Ik ga ook altijd graag naar mijn werk en verheug me om mijn collega's weer te zien maar een maandje extra zou ik toch leuk vinden...
  Jubileum moderator woensdag 2 maart 2005 @ 19:56:57 #71
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25335816
Wie weet waar Melonovy uithangt?
Ze is toch niet stiekum (veel te vroeg) aan het bevallen he?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:09:48 #72
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_25336852
Nu je het zegt Lois...
Het is wel erug stil daar.. en normaal konden we gister al haar 32 weken buik(je) bekijken!
Ach, misschien is ze er stiekumpjes gewoon een paar dagen tussenuitgeknepen (vakantie, of een dikke griep te pakken!)

Melonovyyyyyyyyy ! Laat je eens wat je van horen!!!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_25337886
dat zou wel érg vroeg zijn inderdaad, dus ik hoop het niet!
pi_25338513
Laatste bezoek: 2 uur, 39 minuten geleden

Dat zal denk ik wel meevallen
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2005 @ 23:24:35 #75
43556 miss_dynastie
pi_25338911
Dat wil niet zoveel zeggen hoor, rena, dat werkt niet altijd even goed... maar ik denk dat mel het gewoon druk heeft met andere dingen
  donderdag 3 maart 2005 @ 10:07:06 #76
105888 renzell
pi_25343331
Ja Mel, waar zit je? Ben je zoek geraakt?
Tearsong: jouw uitgerekende datum komt nu toch wel met rasse schreden dichterbij! Spannend!
Vicky: balen meid, dat je je zo slap en misselijk voelt, sterkte!

Hier alles goed, APK-keuring gisteren weer met glans doorstaan. Enne, ook hier is de laatste maand officieel ingegaan, waarmee het toch ineens wel heel reëel wordt allemaal.
Zeg dames met ervaring: wanneer hebben jullie de dingen gedaan zoals dat ziekenhuiskoffertje klaarzetten, klossen onder je bed, geboortekaartjes afmaken, adressen verzamelen etc?
Ik moet namelijk al die dingen nog doen...
pi_25343411
Hoi!
Ik wilde geen paniek zaaien met mijn afwezigheid, ik had een fokdip wil het een en ander wel toelichten, maar dan liever over de mail
Ik zal me wel weer wat vaker komen melden...
Alles gaat goed met deze zwangere muts, de laatste 8 weken gaan we nu tegemoet, die laatste loodjes ... Mijn hormonen gieren nu nog heftiger door mijn lichaam, heb de laatste tijd toch wel wat traantjes om niets en alles tegelijk. Als ik op zo'n moment met Chiara ben kan ik me zo intens gelukkig voelen, en als Remco bij is moet ik altijd zo lachen en huilen tegelijk, en als ik alleen ben huil ik er even lekker op los en ben ik na enkele minuten weer helemaal ontladen... Heerlijk hoor zwanger zijn, ook van die maffe emotionle buien moet ik genieten, grote kans dat ik ze niet nog een keer ga meemaken...
Nu de baby wat minder bewegingsruimte heeft, voel ik het des te meer. Gisteravond legde ik mijn hand op mijn buik en na een poosje voelde ik er echt een voetje langs glijden, zo heerlijk om te voelen. Maar de baby mag soms ook wel wat wat rustiger met me doen, af en toe wordt er tegen me aan getrapt en ligt de baby zo ontzettend hard te spartelen, dat het even niet meer zo heel erg lekker voelt...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25343470
ik was er vrij laat mee, renzell. klossen wel bij 37 weken, kaartjes pas bij 38 weken geregeld. adressen verzamelen weet ik niet meer precies, maar zodra ik de enveloppen had ben ik die wel vast gaan schrijven. ziekenhuistas ook bij ± 38 weken. verder had ik een to-do-lijstje dat steeds weer werd aangepast. leuk om dingen af te kunnen strepen.
pi_25343481
ah, wb melonovy! (& bellonovy)
pi_25343618
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 10:13 schreef melonovy het volgende:
Nu de baby wat minder bewegingsruimte heeft, voel ik het des te meer. Gisteravond legde ik mijn hand op mijn buik en na een poosje voelde ik er echt een voetje langs glijden, zo heerlijk om te voelen.
Je baby voelen bewegen in je buik vind ik het mooiste in de zwangerschap

David trapte altijd flink rechts in mijn buik. Dat is nu ook de enige plek waar ik straie heb. Heeft hij er volgens mij gewoon in "getrapt"
  donderdag 3 maart 2005 @ 10:31:19 #81
105888 renzell
pi_25343655
Hé Mel, welkom terug uit je FOK-dip! Traantjes zo nu en dan zijn heel herkenbaar hoor.
En dat getrappel trouwens ook... wat kunnen die kleintjes al sterk zijn hè?!

Thanks Bix! Ik ben inderdaad ook tot in den treure bezig met to do lists, op ieder vlak; to do financieel, to do in huis, to do voor Struikje.... ha ha, ik ben een beetje doorgeslagen geloof ik. Maar het is inderdaad heerlijk om te kunnen afstrepen en er dan ook werkelijk niet meer aan te hoeven denken.
pi_25343817
Ik moet eerst eens beginnen met het maken van een tot do lijst

Was dus wel bezig geweest met kaartjes, maar dat werd het niet, ik weet dus ook niet of mijn nieuwe kaartjes wel in die leuke zilverkleurige en reeds geadresseerde enveloppen passen, anders mag ik opnieuw gaan schrijven, maar dat zien we wel even...

Bedje is geregeld, ik krijg het ledikantje van mijn neefje die nu in een groot bed slaapt, en mijn zus gaat 'm voor mij schuren en verven, dus dat is dan ook geregeld.

Opvang voor Chiara is gedeeltelijk geregeld, moet ook nog even noodoplossingen zoeken, maar daar zie ik geen problemen in.

Verder heb ik al het nodige in huis, maar moet nog wel even wat kleine dingentjes aanschaffen, maar daarvoor heb ik al zo'n lijstje van de prenatal.

Klossen moet je met 37 weken regelen, ziekenhuistas had ik de vorige keer met 36 weken klaar staan.
Ik had toen ook voor Remco een heel document gemaakt met info over voor, tijdens en na de bevalling, telefoonnummers, tips, ideeen en een lief briefje, was bij hem erg in de smaak gevallen, alle info bij elkaar...
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2005 @ 10:50:12 #83
43556 miss_dynastie
pi_25343896
Ga je thuis bevallen mel?
pi_25344064
Ja, mijn wens is wel om thuis te beginnen...

Oh mensen, ik heb 1 grote angst op het moment, mijn buik begint weer te jeuken en heb een paar beginnende bultjes, bij iedere kriebel schiet me de helse jeuk van de PUPPP weer door mijn hoofd!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25345469
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh Babylover en Jelief van harte!!!! (ik moet nog even bijlezen, maar ik keek effe naar het lijstje en daaaaar staan jullie!!!!!)

*bijlezen gaat*
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_25345493
oe gets melonovy, dat weet ik nog is er een grote kans dat je het weer krijgt??
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  donderdag 3 maart 2005 @ 13:08:24 #87
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25346041
dat is minder mel.

Het bewegen van de kleine vind ik ook geweldig, idd af en toe een voetje die uitsteekt en gisteren heb ik zelf de billen gevoeld, die staken mooi helemaal naar buiten.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_25347461
O Mel ik ga voor je duimen joh dat dat niet weer gaat beginnen. Het is dezelfde tijd een beetje he?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 3 maart 2005 @ 15:19:36 #89
105888 renzell
pi_25347568
Hé Mel, ik mis iets volgens mij. Wat is dat waar je het over hebt? Klinkt alles behalve fijn!
Ik krijg trouwens af en toe last van 'indalingswaggelweeën' volgens mij. Het zogenaamde 'barbapapagevoel' (waggelen tijdens het lopen en het kunnen constateren, maar er niets tegen kunnen doen... ) Komt vast sommigen van jullie bekend voor...
  donderdag 3 maart 2005 @ 15:25:02 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25347647
Ow shit Mel. Dat zou wel erg klote zijn!
pi_25347906
Mel: ik mis het net als Renzell ook even, wat was er met die jeuk?

Renzell: barbamamma mag ik hopen Zie het wel vaker inderdaad, een paar bij ons op de yoga 'waggelen' ook. Ik dus nog niet echt, terwijl beeb wel netjes ingedaald is. Regelmatig ga ik even een paar stappen voor m'n man lopen en dan roep ik: 'waggel ik al???' Hij ziet echter nog niks waggelen en ik zelf ook niet
Oh over wat we wanneer klaar hadden: klossen zaten met 37 weken onder het bed. Kaartjes zijn nu klaar (het ontwerp dan), vanavond gaan we naar proefdruk kijken. Daarna ga ik ook maar vast wat doen aan enveloppen schrijven enzo. Deze week hebben we een onderlegger in bed gelegd voor het geval dat de vliezen in bed breken (echt rampzalig, ik slaap echt niet meer lekker op zo'n zweterig matje..) Koffertje moet ik deze week ook maar eens gaan klaarzetten. Hoop niet dat ik naar het ZH moet maar het is misschien wel handig wat klaar te hebben staan. Vanaf nu zorg ik ook dat m'n accu van de camera altijd vol is, voor het geval dat
It's all up to you
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 3 maart 2005 @ 16:22:14 #92
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25348345
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 11:01 schreef melonovy het volgende:
Ja, mijn wens is wel om thuis te beginnen...

Oh mensen, ik heb 1 grote angst op het moment, mijn buik begint weer te jeuken en heb een paar beginnende bultjes, bij iedere kriebel schiet me de helse jeuk van de PUPPP weer door mijn hoofd!
O Mel, ik hoop dat je daar deze keer van verschoond blijft
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator donderdag 3 maart 2005 @ 19:42:29 #93
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25350620
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 15:19 schreef renzell het volgende:
Het zogenaamde 'barbapapagevoel' (waggelen tijdens het lopen en het kunnen constateren, maar er niets tegen kunnen doen... ) Komt vast sommigen van jullie bekend voor...
Heel herkenbaar ja

Mel wat fijn dat je er weer bent. Ik ga met iedereen hier meeduimen dat het bij een paar jeukende bultjes blijft en niet weer PUPP wordt.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_25350664
Ow Mel ik ga ook heel hard duimen! Dat moet maar niet weer zeg!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:33:25 #95
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_25352330
Tearsong op dat zweterige matrasje een groot badlaken doen dan is het allemaal niet meer zo plakkerig

Mel we gaan hard voor je duimen dat het niet komt die puppp

Kreeg zelf het gevoel dat ik dagenlang aan het paardrijden was dom liep ik
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2005 @ 23:01:36 #96
43556 miss_dynastie
pi_25354336
Mel, wat kut, kan me je angst voorstellen
Er is helemaal geen remedie tegen, toch? Behalve bevallen??
  donderdag 3 maart 2005 @ 23:16:58 #97
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25354715
ik ga ook mee duimen heb het eens opgezocht op internet maar je kunt er echt weinig aan doen en ik zag ook als je borstvoeding gaat geven dat het langer blijft...
en echt tips hebben ze niet ervoor
wat lijkt me dat erg om te krijgen zeg pffft
  vrijdag 4 maart 2005 @ 08:13:29 #98
105888 renzell
pi_25359165
Wat een klotenacht zeg!!!
Het is nu acht uur 's ochtends en ik heb vannacht niet geslapen, geen minuut!
Echt héél, héél k*t. In het midden van mijn zwangerschap had ik daar ook vaak last van, maar ik heb het al een tijdje niet gehad en was in de veronderstelling dat ik er vanaf was.
Ben vannacht na uren draaien (en dat wel zo stil mogelijk om een geïrriteerd vriendje niet te veel uit z'n slaap te houden) verhuist naar de logeerkamer, waar ik de héle nacht wakker heb gelegen. Hè bah, wat duurt een nacht dan lang en voel je je eenzaam en zielig, zo alleen. Ben net huilend weer bij hem gekropen, maar het slapen ging nog steeds niet, en dat terwijl ik echt zo verschrikkelijk moe ben! Dus nou ja, nu maar eruit gegaan, weet het ook niet meer... misschien vanavond maar gewoon vroeg erin. Balen!
  vrijdag 4 maart 2005 @ 09:40:10 #99
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25359909
Thanx voor het duimen, erg lief, een beetje goede hoop kan ik wel gebruiken, ben er erg verdrietig en chagrijnig van op het moment... Zeker is het nog niet, maar ik vrees toch wel het ergste... Ik moet het even verwerken, ik kom er wel door heen, maar het is alles behalve prettig... Als ik straks maar weer zo'n mooi kindje er voor terug krijg, dan heb ik het er wel voor over.

Ik vermoed dus dat het PUPPP is, dat is extreme zwangerschapsjeuk, meer info kun je hier erover lezen: http://www.huidinfo.nl/puppp.html

Vanochtend heb ik de Vk gebeld, en zij heeft een afspraak voor me gemaakt bij de gyn, 9 maart moet ik er heen. Tot die tijd heb ik dus de tijd om het aan te kijken of het door zet of dat het bij een beetje jeukende blaasjes blijft...
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 4 maart 2005 @ 09:41:47 #100
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25359928
Oeh Renzell, wat vervelend is dat he! Rustig aan doen vandaag, misschien kun je straks nog even een duje doen ofzo! Hoop dat je de komende nachten wel weer beter slaapt!
Het voelt goed hè?
A je to!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')