abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 februari 2005 @ 20:30:19 #26
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_25270372
Jelief van harte gefeli met je tweede streepje
  zaterdag 26 februari 2005 @ 22:53:39 #27
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_25272700
Oeh... Jelief, gefeliciteerd!!!
Enne Tearsong; toch nog onverwacht plotsklaps bovenaan die lijst! Begint het al spannend te worden voor je?
Louisa; rommelen is altijd een goed voorteken hè... komt het niet nu, dan is er in ieder geval vast wat voorwerk gedaan!
pi_25272703
jelief, wat een groot nieuws! gefeliciteerd zeg! en wat fijn dat Mike er ook zo blij mee is. geniet ervan!
pi_25275437
Jelief Toevallig zeg!
Bij ons wist niemand dat we bezig waren en we hebben het nog aan niemand verteld. Iedereen denkt dat we eerst willen trouwen (juni 2006) voor we aan kinderen gaan beginnen Dus niemand vermoedt het ook. Kreeg vandaag zelfs een complimentje van mijn schoonmoeder of ik afgevallen was Ja, daar zal de komende maanden wel iets aan gaan veranderen

Ik voel me verder prima, op m'n behoorlijk pijnlijke borsten (mèn die dingen liggen echt wel in de weg in bed) en m'n gigantisch buien na. Ik kan momenteel echt heel erg weinig hebben van m'n vriend en ik ben erg moe.

En inderdaad op naar die 12 weken (nog 7 weken te gaan en nog 3 tot de eerste afspraak bij de VK (geen echo)).
Uitgerekend op 29 oktober 2005!
*O* Voor alle tweede streepjes dames *O*
  zondag 27 februari 2005 @ 02:17:30 #30
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25276405
Jelief van harte gefeliciteerd

Tearsong, nu wordt het voor jou aftellen, leuk hoor.

Babylover, nu nog het geduld opbrengen om het nog niet te vertellen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_25278249
Jelief gefeliciteerd...
Helemaal geweldig...
  † In Memoriam † zondag 27 februari 2005 @ 09:06:26 #32
43556 miss_dynastie
pi_25278387
Luisa, hoe is het nu????????????????
Ben je al aan het
pi_25278645
Welkom en gefeliciteerd Jelief en Babylover!
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
pi_25280018
Babylover..Jij ook gefeliciteerd!! Onwijs leuk!!

Hier alles rustig hoor, miss_dynastie !! Heb nu af en toe nog wel een beetje steekjes, maar daar houd t mee op. En ik wou zo wie zo al alles nu echt aan kant hebben voor de bevalling en zo, en dat gevoel is nu alleen maar sterker geworden haha...Ga ook lekker aan mn gevoel toegeven, kan nooit kwaad om extra op te ruimen en te poetsen

Hoe is t met Renzell, Snakelady en Tearsong? Met jullie ook alles goed, dames?
pi_25280584
Jelief!! Wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd meid
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_25280726
Jelief en Babylover gefeliciteerd!!

Babylover, met zo'n nick krijg je wel een probleem als je baby baby-af is..
pi_25280800
Babylover en Jelief gefeliciteerd meiden!

Blij om te horen dat het allemaal zo goed met iedereen gaat! Het schiet al aardig op voor jullie he Tearsong & Luisa!

Zijn julli enog lekker aan het genieten van julie buikje en de bewegingen? Want geloof me.. dat ga je nog heel erg missen! Ik in ieder geval wel.
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  zondag 27 februari 2005 @ 14:34:49 #38
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_25281691
Jelief, wat een geweldig nieuws dat je zwanger bent. Gefeliciteerd!!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_25285907
Joepie, ik ben niet meer de laatste van de lijst

Gefeliciteerd Jelief en Babylover!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_25285942
quote:
Op zondag 27 februari 2005 13:29 schreef DaanBanaantje het volgende:
Zijn julli enog lekker aan het genieten van julie buikje en de bewegingen? Want geloof me.. dat ga je nog heel erg missen! Ik in ieder geval wel.
Staat weer tegenover dat jij nu weer wat makkelijker je schoenen aankrijgt En ik kijk er erg naar uit om onze kleine 'in het echt' te zien, vast te houden etc...
Maar dit is ook wel erg speciaal inderdaad, die bewegingen in je buik voelen, kan me voorstellen dat het wennen is als dat eenmaal weg is.

Ik heb nog een erg 'bescheiden' buikje voor hoe ver ik ben. Was vandaag op een kattenshow en krijg dan regelmatig te horen: 'hoe lang nog, een maand of 2?' Nou nee, 2/3 weken! Ach, het zit ook niet zo in de weg en ik kan nog vrij veel doen. Ben alleen wat sneller moe en het echt wel zat aan het eind van de dag
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zondag 27 februari 2005 @ 20:16:52 #41
105888 renzell
pi_25286283
Heerlijk toch Tearsong?! Er zijn ook zwangeren die de laatste weekjes min of meer gekluisterd aan huis door moeten brengen, zou ik niet voor tekenen hoor, lijkt me niks niet fijn!
Ik kan me voorstellen dat het wennen is, weer je eigen (nou ja...) buikje terug, maar om eerlijk te zijn lijkt het me in het geheel niet onplezierig. Dikke buik is bijzonder en mooi, maar straks weer lekker de vetertjes strikken en kunnen sporten is ook niet gek, lijkt me.
Overigens hebben vriendje en ik woensdag een fotosessie bij de V&D. Ik werd daarvoor gevraagd, zomaar, één of andere actie waarbij een professionele fotograaf een fotosessie van je maakt en je vervolgens een ingelijstte foto van jezelf krijgt op groot formaat. Dit kost dan 7 euro ipv 40 ofzo, en natuurlijk kun je de rest van de foto's bijbestellen! En wij gaan dus lekker samen nu!!! Fijne kwijlfoto's van ons drietjes maken voor later. Zin in!!!
pi_25287811
renzell wat onwijs leuk dat je zomaar bent uitgenodigt om dit te doen! Is leuk voor later.. een mooie foto met zn drietjes!

Het is ook echt wel lekker hoor om je "eigen" buik weer terug te hebben.. ook al hangt ie aardig en voel ik me soms net zo'n hangbuikzwijntje, maargoed! ik begin morgen met voorzichtig sporten en hoop zo mn oude figuurtje weer terug te krijgen, maar het is echt onwijs wennen dat je die bewegingen niet meer voelt. Ik voelde me in het begin dan ook echt wel leeg. heel raar.

Renzell.. hoe is het verder met jou? Ben je dr ook al klaar voor?
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_25288420
Jeeetje Jelief wat leuk! Wow! Gefeliciteerd!!! Mike natuurlijk ook.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zondag 27 februari 2005 @ 22:29:38 #44
105888 renzell
pi_25288496
Jeetje Daan, ga jij al weer sporten morgen? Da's wel vroeg of niet? Wel voorzichtig doen hè!
Ik kan me trouwens toch wel voorstellen dat het gek is om ineens geen kindje meer in je buik te hebben. Ik bedoel, die dikke buik, daar werk je negen maanden gestaag naartoe, maar binnen een dag ben je van tonnetje rond ineens dat hangbuikzwijntje... bizar!
Hier verder alles goed! Ik heb er superveel zin in, maar vind het ook prima dat het nog een paar weekjes duurt. Babykamertje moet nog een beetje ingericht worden, geboortekaartjes ontworpen, en ik ben thuis met een opdracht (voor m'n werk) bezig die ik eigenlijk nog af wil krijgen... dat soort dingen. Kortom; ik zit gelukkig nog niet ongeduldig op de bank te wachten. Maarre... als ons kleine Struikje zou beslissen om nu te komen, dan is zijn bedje gespreid hoor!
  zondag 27 februari 2005 @ 22:35:59 #45
105888 renzell
pi_25288643
Ps- Struikje heeft iedere avond wel een half uur de hik!!! Meneer of mevrouw is duidelijk erg gulzig met het naar binnen slokken van liters vruchtwater...
  maandag 28 februari 2005 @ 06:49:23 #46
24188 Belana
kloon van belana
pi_25294278
Jelief en babylover, van harte gefeliciteerd!!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2005 @ 09:42:08 #47
43556 miss_dynastie
pi_25295049
Luisa ???
Nesteldrang is goe-oed
pi_25297757
Renzell: leuk, die fotosessie!
En als het goed is heb je nog even om al die dingen te regelen/doen. Zo niet, dan is het ook geen ramp natuurlijk.

Ik begin ook nog niet echt ongeduldig te worden. Heb wel de laatste tijd meer baby-krijg-dromen. Vanacht ook weer gedroomd dat ik ging bevallen, kreeg een kindje van 7 pond. Was een erg leuke droom aangezien ik dus geen pijn voelde gedurende de bevalling (waarschijnlijk omdat je je er nog niks bij kunt voorstellen?). Maar het valt zo tegen als je dan weer wakker wordt en er is nog 'niks'
Zometeen maar weer wat schoonmaken, met die zon op de ramen zie je pas echt goed hoe lang ik ze al niet gedaan heb!

Daan: wat voor sport doe je dan? Knap hoor dat je morgen al weer gaat! Ik hoop in ieder geval binnen een maand na de bevalling weer te beginnen. Al kun je vanaf direct na de bevalling ook al oefeningen thuis doen natuurlijk!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  maandag 28 februari 2005 @ 14:07:26 #49
105888 renzell
pi_25298654
Fijn dat jij ook nog niet te veel op hete kolen zit Tearsong!
Lijkt me heel frustrerend als het bijvoorbeeld ineens twee weken langer duurt, maar ja, de natuur kan dat nu eenmaal zo beslissen en dus moeten we ook met die optie proberen rekening te houden.
Ik heb trouwens ook veel levendige dromen de laatste tijd. Over de baby, de bevalling, alles wat daarmee samenhangt, maar ook over de meest bizarre andere onderwerpen. Alsof ik gewoon heel licht slaap en daardoor voordurend in de droomodus blijf hangen.
Enne... is het zo ja? Mag je in principe direct na de bevalling al weer met sporten beginnen? Ik kijk daar wel erg naar uit! Was net zo goed bezig en had m'n conditie weer helemaal op peil (wat jaren anders is geweest), toen het niet meer ging ivm groeiend kind in buikje.
Louisa; hoe ist met jou? Word jij al ongeduldig?
Dag meiden, fijne dag nog!
pi_25299896
Hellow!

Dat dromen komt mij ook heel bekend voor hoor. Ik heb onwijs veel verschillende dromen in 1 nacht en de meeste slaan nergens op. Ook droom ik veel over de aanstaande bevalling. In 1 droom kwam ook heel duidelijk een datum naar voren...2 maart...dat was de dag dat ik in mn droom beviel. We zullen zien...ik ga dr niet van uit in ieder geval

Zit er nu wel ff een beetje doorheen trouwens. Heb erge last van mn heupen, stuitje, bekken en t lijkt elke dag iets erger te worden...Best vervelend, maar ja...je doet er niks aan! Lekker veel rusten in ieder geval. Ongeduldig ben ik een beetje...ene kant zou ik t helemaal niet erg vinden als ie nu kwam, maar ben toch ook nog wel huiverig met wat me te wachten staat, dus mag t van mij nog wel ff duren. Lekker tegenstrijdig he

Ik had op zwangerschaps-gym gehoord dat je al 1 dag na de bevalling ( niet na keizersnede natuurlijk) al weer kan beginnen met lichte buikspieroefeningen....je hoofd wat optillen en je hand op t midden van je buik drukken en dat een paar keer per dag. Stelt weinig voor, maar zo train je toch weer een beetje die spiertjes die t zo zwaar te voorduren hebben gehad...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')