Doe mij maar zo'n bol en een bakkiequote:In het vorige topic schreef DD:
Koffie met Bossche bollen op de Dog's kosten!
Pssst, hij is 3 jaar gelukkig getrouwd met zijn meisje vandaagquote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:18 schreef PyTh het volgende:
Feli DD.
Hoe jong ben je geworden?
Glenn's banner staat niet in de op....
Volgens mij wil 'ie niet laden op het moment, de URL klopt wel dacht ik.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Pssst, hij is 3 jaar gelukkig getrouwd met zijn meisje vandaag
Ow Feli!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Zoals gezegd dus 3 jaar getrouwd vandaag!
Hm, die deed het dus niet meerquote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:41 schreef Noca het volgende:
jarig.nl?
is t nou afgelopen met die onzin, k wordt om de 5 minuten door wildvreemde mensen gebeldquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:10 schreef Bjoro het volgende:
Hebben jullie al gebeld met Anna Kournikova of iemand anders uit de lijst van Paris Hilton ?
Hij deed het nog wel AZquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, die deed het dus niet meer
Anna? Ben jij het?!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is t nou afgelopen met die onzin, k wordt om de 5 minuten door wildvreemde mensen gebeld
daar staat de Hools verjaardagskalender, nog nooit gezien?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Hij deed het nog wel AZ![]()
Ik vroeg mij alleen af waarom die link daar stond
Nee, nooit gezienquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar staat de Hools verjaardagskalender, nog nooit gezien?
inloggen kan met golfer@fok.nl en wachtwoord is hoolsquote:
dus Rubbereend heeft wel eens met Paris mogen badderenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:16 schreef rubbereend het volgende:
is t nou afgelopen met die onzin, k wordt om de 5 minuten door wildvreemde mensen gebeld
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus Rubbereend heeft wel eens met Paris mogen badderen
Tof idd, staat veel inquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:25 schreef Suijk het volgende:
Is geinig hoor. Vandaag is bijvoorbeeld Brian Laudrup jarig.
En de broertjes Arveladze.
vergeet niet jezelf er even bij te zettenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Tof idd, staat veel in
Samuel Eto'o Fils (1981) is op dezelfde dag als ik jarig en in hetzelfde jaar geboren en ik kan net zo goed voetballen als hij...wat een toeval!
Succes!!! Vergeet je zwembandjes niet mee te nemen!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:36 schreef Bjoro het volgende:
Het duimen kan beginne hoor .....bjoro is richting sollicitatie !!!!!
*met duimen startquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:36 schreef Bjoro het volgende:
*duimt.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:36 schreef Bjoro het volgende:
ojee bel een helpdeskquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
HEEEEEEEEEEELP! telefoon gaat als een idioot hiero. Server ging uit, printers uit niks meer werken server nu weer doen KOFFIE
Hmmz server werkt, maar nog geen printer die print, netwerk traag.. om de minuut telefoon, gelukkig heb ik hem niet uitgezetquote:
Hier SCHijnt de zon \o/quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:52 schreef SCH het volgende:
Het SCHneeuwt (O(
duimpie voor kleinduimpie
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Hij deed het nog wel AZ![]()
Ik vroeg mij alleen af waarom die link daar stond
heeft die site weleens vaker last van, dat hij het bij de één wel doet en bij de ander niet beetje raar maarja.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik klikte hem dus door die opmerking van jou, en toen kreeg ik een melding dat er geen server aan het adres hing ofzo
Na ja, zal wel
doe maar 11 nog wat, ze moest t altijd meer van de volle ronde hebbenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:29 schreef methodmich het volgende:
Succes Bjoro!
In haar beste dagen had Christine een opening van 10 of 11 nog wat.
Ik ben eten en weg, laters!
Al aangemeld, heerlijk weer F1 op TVquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doe maar 11 nog wat, ze moest t altijd meer van de volle ronde hebben
we duimen nog even door dus bjoro.
hebben alle F1 fans zich al aangemeld voor de F1 manager en onze eigen Hools afdeling?
de opening van Christine is niet ter sprake gekomenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:29 schreef methodmich het volgende:
Succes Bjoro!
In haar beste dagen had Christine een opening van 10 of 11 nog wat.
dit was een management functie voor een sportcomplex !quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:33 schreef superjoden het volgende:
managementfunctie in wat voor soort branche zoek je eigenlijk ?
ze werkt bij het bedrijf dat overkoepelend het management beheert van meerdere sportcomplexen !quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:50 schreef Againzender het volgende:
Een sportcomplex, Christine Aaftink, klinkt leuk!
tis half 2 smiddags en niet snachts DG............ verdwaald?quote:
Inderdaad laten we hopen dat je die baan krijgt Bjoro.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:27 schreef superjoden het volgende:
interessant Bjoro... hopelijk valt de keuze op jou
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis half 2 smiddags en niet snachts DG............ verdwaald?
Dat is mooi nieuws DD,quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Dubbel goed nieuws: de mascotte is voor controle in het ziekenhuis geweest en de kinderarts was tevreden!
Iemand nog een Bossche bol?
ojee er zijn Bossche Bollen en we krijgen meteen wippende Boschenaren binnen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik hoorde Bossche bollen en ik dacht,ik wip even langs
leuk....iedereen bedankt voor de steun en leuke reacties...quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:34 schreef Bos81 het volgende:
Inderdaad laten we hopen dat je die baan krijgt Bjoro.
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Dubbel goed nieuws: de mascotte is voor controle in het ziekenhuis geweest en de kinderarts was tevreden!
Iemand nog een Bossche bol?
voetbalquote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is het wachtwoord van de F1-subleague?
Veel plezier daarquote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:53 schreef rubbereend het volgende:dag hools er ligt inmiddels al een aardig pak sneeuw hier en er komt nog meer an zag k op de radar.
nou ik ga opweg rochting eindhoven
Die denkt iedereen houdt nu weer van me en ik profiteer ervan.quote:
Gefeliciteerd.quote:
Ik ook, dus ik blijf nog ffquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:26 schreef superjoden het volgende:
Welterusten allemaal... morgen er weer vroeg uit
Wat wil je, met zo'n achtergrondquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:26 schreef Doc het volgende:
Kut-Dudek.
Desondanks prima uitslag toch, Doc?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:26 schreef Doc het volgende:
Hi. Redelijk OK gevoel maar toch een lichte kater. Kut-Dudek.
viel spass Bluezz..... kijken welke post er morgenochtend als eerste komtquote:
Hij maakte toch ook wel redelijk wat reddingen of nietquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:26 schreef Doc het volgende:
Hi. Redelijk OK gevoel maar toch een lichte kater. Kut-Dudek.
Alleen dat forum he....quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:09 schreef tong80 het volgende:
Zit hier met visite die zit te gapen.Ik wil niet slapen kan nog uren doorgaan.
Gaat inderdaad best lekker nu, maar het is echt met pieken en dalen!quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
De snelheid zit er nu toch wel redelijk in ?
Een van de weinige VVD'ers die ik af en toe wel begrijp. Beetje leven in de brouwerij.quote:
Niks mis mee ?quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Een van de weinige VVD'ers die ik af en toe wel begrijp.
Niks mis mee.
23464 postsquote:
Dat is een behoorlijk aantalquote:
mwah, wel aardig jaquote:
ach een leven is ook niet alles.quote:
Die heb jij dus niet?quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach een leven is ook niet alles.
wat houdt dat eigenlijk in?quote:
dat dacht k ook, dan heb k t wel dusquote:
ach nu k een hoop voor school thuis kan doen Fok! k lekker tussen door, t komt gewoon makkelijk uit.quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:57 schreef DutchGooner het volgende:
ik gelukkig een stuk minder de laatste maanden
rubbereend - woensdag 23 februari 2005 @ 02:00quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach nu k een hoop voor school thuis kan doen Fok! k lekker tussen door, t komt gewoon makkelijk uit.
nu kom k gewoon PSV vierenquote:Op woensdag 23 februari 2005 02:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
rubbereend - woensdag 23 februari 2005 @ 02:00
Op dit tijdstip![]()
'voetbal'quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:06 schreef appelsientje het volgende:
Wat is trouwens het ww van de F1manager leage van Hools ??![]()
quote:
Hehe. Mijn eerste poging, zonder het te vragen wat het was, was 'Harry' .quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik had het bijna kunnen raden
Hehe gezien wie die leage gestart heeft, was dat idd een vrij logische keus geweestquote:Op woensdag 23 februari 2005 09:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hehe. Mijn eerste poging, zonder het te vragen wat het was, was 'Harry' .
En wat had jij voor de wederhelft gekocht?quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Gisteren CD van Maroon5 gekregen van de wederhelft. Goede CD!
Vleermuizen!quote:Bats
quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
En wat had jij voor de wederhelft gekocht?
Lekker hoor!quote:
Vleermuizen zijn leukquote:Op woensdag 23 februari 2005 11:43 schreef zjroentje het volgende:
Je doet een technische studie, en waar gaan we het morgen over hebben in het college
[..]
Vleermuizen!
quote:
* BliksemSchigt gaat vanmiddag toch maar eens kijken of hij zich er een beetje meer in kan verdiepenquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:18 schreef rubbereend het volgende:al 8 deelnemers in Hools subleague
Niet met geld gespeeld. Maar gewoon met fiches enz. ging best goedquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]tis ook nie zo moeilijk. Veel geld verloren?
met geld is t nog leukerquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet met geld gespeeld. Maar gewoon met fiches enz. ging best goed.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:18 schreef rubbereend het volgende:al 8 deelnemers in Hools subleague
Geen back-ups van gemaakt op andere schijven?quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:32 schreef Bjoro het volgende:
net een belletje gehad van een kennisje die mijn pc ff na zou kijken ........
zegt hij dat ik er heel erg rekening moet houden dat ik afscheid van mijn pc moet nemen.![]()
zaten allerlei documenten op, ong 4 Gig aan muziek![]()
Jammer Sand, je had me natuurlijk ook even een mailtje kunnen sturen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Middag
Die EC toto Pyth, is wel een verklaring voor...
Ik kon niet meer op het forum toen ik het wou doen...
Beetje jammer dus.. En pokeren is gaaf
Ligt het aan je HD dan? Zo niet, dan kun je die gewoon weer gebruiken in een andere pc en heb je al je bestanden nog.quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:32 schreef Bjoro het volgende:
net een belletje gehad van een kennisje die mijn pc ff na zou kijken ........
zegt hij dat ik er heel erg rekening moet houden dat ik afscheid van mijn pc moet nemen.![]()
zaten allerlei documenten op, ong 4 Gig aan muziek![]()
Mja zit er dik in dat je dan een nieuwe processor, moederbord en geheugen moet hebben. Maar als het je processor is is er niks met je HD denk ik en heb je je bestanden nog...quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:52 schreef Bjoro het volgende:
schijnt dat de proccessor () het niet meer na kan vertellen, dat was een (niet schrikken
)
athlon AMD 1000 en dat schijnt niet meer/slecht te vervangen te zijn, dus......
5-card drawquote:Op woensdag 23 februari 2005 13:42 schreef PyTh het volgende:
Pokeren is inderdaad leuk, welke variant heb je gespeeld?
Dus er is nog hoop.......quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:56 schreef Noca het volgende:
Mja zit er dik in dat je dan een nieuwe processor, moederbord en geheugen moet hebben. Maar als het je processor is is er niks met je HD denk ik en heb je je bestanden nog...
Vaak wel.quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:10 schreef Bjoro het volgende:
maar lijkt me dat een nieuwe processor, moederbord en geheugen net zo duur is als een nieuwe (en dus snellere) pc![]()
Rondje op haar kosten dan!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de opening van Christine is niet ter sprake gekomen
[..]
ah, dat wordt vast een fancolumn voor Alexquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:47 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 4 al weer!
quote:En m'n vriendin kocht Jamie Cullum, brr...
Hij was geschorst denk ik, na 4 x geel.quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:46 schreef Spideyman het volgende:
Weet iemand waarom Bodnar niet speelde tegen AZ, en of hij de komende tijd ws wel of niet zal spelen voor Roda?
hmm, vi.nl zegt dat hij in totaal 4 kaarten heeft geincasseerd. de wedstrijd voor AZ heeft Bodnar echter gewoon gespeeld en (ook weer volgens vi.nl) geen gele kaart gepakt. beetje raar allemaal.quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij was geschorst denk ik, na 4 x geel.
gewoon goed rondkijken naar 2e handse processors of loop een keer een computerbeurs afquote:Op woensdag 23 februari 2005 13:52 schreef Bjoro het volgende:
schijnt dat de proccessor () het niet meer na kan vertellen, dat was een (niet schrikken
)
athlon AMD 1000 en dat schijnt niet meer/slecht te vervangen te zijn, dus......
moeten we daar maar ff naar opzoek !quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Vaak wel.
Als je een aanbieding van bijvoorbeeld Dell neemt, ben je ongeveer hetzelfde kwijt.
Je kunt dan gewoon je oude HD erbij inbouwen, zodat je al je bestanden nog hebt en meteen een extra back-up HD hebt.
Cewl, wat voor 1 ??quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:59 schreef pascalheister het volgende:
goede middag![]()
Morgen wordt m'n nieuwe tv gebracht
Golfer heeft opzich gelijk, en Dell is ook zeker een goed merk. Maar dat ligt er aan wat je met je pc wil gaan doen, als je wil gaan '"gamen" op de pc zal ik toch als ik jouw was even contact opnemen met een winkel zoals Alternate of MyCOM, vaak zit er bij Dell een vage video kaart in..quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moeten we daar maar ff naar opzoek !![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:18 schreef rubbereend het volgende:al 8 10 deelnemers in Hools subleague
F1 managerquote:Op woensdag 23 februari 2005 15:30 schreef methodmich het volgende:
Wat voor Hools subleague?
Ben nu boodschappen doen en even naar m'n zus en koken en dan ga ik vanavond weer ff online.
F1 managerquote:Op woensdag 23 februari 2005 15:30 schreef methodmich het volgende:
Wat voor Hools subleague?
Ben nu boodschappen doen en even naar m'n zus en koken en dan ga ik vanavond weer ff online.
oke...bedankt voor de tip !quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
Golfer heeft opzich gelijk, en Dell is ook zeker een goed merk. Maar dat ligt er aan wat je met je pc wil gaan doen, als je wil gaan '"gamen" op de pc zal ik toch als ik jouw was even contact opnemen met een winkel zoals Alternate of MyCOM, vaak zit er bij Dell een vage video kaart in..
50 miljoen damnquote:Op woensdag 23 februari 2005 15:38 schreef rubbereend het volgende:
maar geen rondje op kosten van Maradonna, die moet nog 50 miljoen euro aan de Italiaanse fiscus betalen
Hehequote:Op woensdag 23 februari 2005 15:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oke...bedankt voor de tip !
Ik laat de baby de eerste paar maanden wel zonder luier in zijn/haar bedje liggen....scheelt weer in de kosten !
Gehehe ik zie trouwens dat Dell weer leuke aanbiedingen heeft staan en voor normaal gebruik is het zeker het beste merk vind ik.quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oke...bedankt voor de tip !
Ik laat de baby de eerste paar maanden wel zonder luier in zijn/haar bedje liggen....scheelt weer in de kosten !
ghehequote:
Dank u!quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Trouwens PSV mensen gefeliciteerd
quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
50 miljoen damn
Ik ga dit jaar trouwens misschien naar DV, ben wel benieuwd ernaar. Zeker als ze een leuke line-up met de wat harde stijlen hebben
de line up van vorig jaar:quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ziet er zeer goed uit, en ik hoop dan geen Luna ofzo (is een goed DJ, maar draait elke keer dezelfde set). Maar bijvoorbeeld iemand zoals The Prophet ofzo of een Dano (meer ID&T namen, maar wel mensen die zich al bewezen hebben en Dano draait ook Techno).
En iemand van de Thirdmovment stal op DV lijkt me ook wel leuk. Maar ik zie wel, op zo'n festival is het toch vaker leuk om te proberen van zoveel mogelijk dj's zoveel mogelijk mee te krijgen.
Op TE (niet echt een festival) stond ik echt te hopen dat Marco V tijdens Rank-1 geen Godd ging draaien en ik kwam net terug van Rank-1 en hij zet hem op
dr zit ligt wat bij wat je leuk vindquote:Time Table
Mainstage
Carl Cox
Ferry Corsten
Hybrid
Johan Gielen
John Digweed
Marcella
Marco V
Matthew Dekay
Pako & Frederik
Sasha
Secret Cinema
Tom de Neef
HQ
BK
Danny D
Ed Real
Fausto
JP
Lisa Lashes
Paul Glazby
Proteus
Rossi
Scot Project
Steve Hill
Tom Harding
Yoji Biomehanika
Eurogrooves
Don Diablo
Ernesto vs. Bastian
Flutlicht
Guy Ornadel
Jean
Les Hemstock
Misja Helsloot
Paul Oakenfold
Rank 1
S.H.O.K.K.
Spider
Armada
Armin van Buuren - 6h set
Harry Lemon
M.I.K.E. (Push)
Markus Schulz
Perry O'Neil
Yoshi Toshi
Alex Neri
Behrouz
Deep Dish
Fred Numf
James Holden
Max Graham
Nic Fanciulli
Sander Kleinenberg
Stef Vrolijk
Tom Stephan
Concept
Adam Beyer
Billy Nasty
Darren Kay
Dave Clarke
Jay Samuel
Jeff Mills
Michel de Hey
Monika Kruse
Montana
The Advent
Tech House
Anderson Noise
Ben Sims
Christian Smith
Cristian Varela
Jack de Marseille
Nami Sucker
Oxia
Phil Kieran
Slam
Technasia
Umek
Loveland
Benny Rodrigues
Brian S
Dimitri
Erick E
Futureshock
Kevin Saunderson
Marnix
Remy
Roog
Sneak
Steve Carter
Todd Terry
Victor Coral
Electronation
Chicks on Speed
Dave Clarke
David Carretta
Dion
Herr Arter
Nobody Beats The Drum
Plump DJ's
Psychonauts
Sandrien
Terry Toner
A Decade of Dance
100% Isis
Eric de Man
Graeme Park
Joost van Bellen
Justin Robertson
Luciën Foort
Miss Monica
Paul Taylor
Per
Phuture 303
Quazar
Sterling Moss
Ultimate Breaks
Aquasky
Dab
Double J
L-Ende
Mad Ed
Masterblaster
MCH
Rennie Pelgrim
Chill on the Hill
Ambient Daan
Jerome
Ocean
Stephanie X
The Cheese Detective Agency
The Well
Timeless
All Star Fresh
Frank
Goodfellaz
Irwan
Original
Violatorz
Waxfiend
Wix
Entrance
Alan Luna
Barth Hendrix
Jeff Bounce
Miss Nine
Sydney
Caste 1: Psytrance
Betty
Bluestorm
Ekanta
Hydrophonic
La Nebuleuse
Prometheus
Satyr
Tintal
Caste 2: Breakbeats
Arrow
Atomic Hooligan
Bart
Chamelian
Hepcat
Loes Lee
Rombout
Soul of Man
Caste 3: Drum & Bass
4Hero
AKA
Bass80
Digital
Koldun
Naska
Caste 4: Ambient / Worldmusic
E-Fans
Fred & Barney
Fulltime Avi
Ott
Pearce
Pier
Steven HC
quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:13 schreef pascalheister het volgende:
hodver kan geen chassis meer kopen met F1 manager
hehe daar had ik ook last vanquote:Op woensdag 23 februari 2005 16:13 schreef pascalheister het volgende:
hodver kan geen chassis meer kopen met F1 manager
Nu kost het gelukkig nog geen geld om je team te veranderenquote:Op woensdag 23 februari 2005 16:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Eerst uitrekenen dan ook he pascal
Paar weken geleden voor het eerst bij Dell gekocht, prima bak! En de videokaart die er in zit is voor mij ruim voldoendequote:Op woensdag 23 februari 2005 15:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Gehehe ik zie trouwens dat Dell weer leuke aanbiedingen heeft staan en voor normaal gebruik is het zeker het beste merk vind ik.
Is dit wat ???quote:Intel® Pentium® 4 processor met HT-technologie (max. 3,40GHz, 1MB L2 cachegeheugen en 800 FSB) of Intel® Celeron® D processor (max. 2,93GHz, 256kB L2 cachegeheugen en 533 FSB)
Microsoft® Windows® XP Home Edition
Microsoft® Windows® XP Professional
Max. 2048 MB aan dual-channel DDR-systeemgeheugen voor verbeterde productiviteit bij zeer veeleisende toepassingen
Harde schijf van max. 160 GB en 7200 rpm
Geïntegreerde Intel® Extreme Graphics 2
Geïntegreerde Intel® 10/100 Pro-netwerkadapter.
Hangt er vanaf wat je er mee wilt doen.quote:
wat wil je ermee doen? 349 heb je geen 2048 mb geheugen voor dus dat bedrag zal wel een startprijs zijn. voor een redelijke pc nu betaal je rond de 700/800 euro excl monitorquote:
Heb je al doorgeklikt naar bestellen en configureren? Dan is het niet veel. Tuurlijk is het geen slechte computer, maar het is ook niet bijster fantastisch. Bij computers moet je echt niet kijken naar een aanbieding, want aanbiedingen zijn er altijd en altijd genoeg.quote:
Have fun SCH!quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:03 schreef SCH het volgende:
Laatste berichtje van mij - ga naar de boot, tot vrijdag
dus alleen een kast met hardware erinquote:Op woensdag 23 februari 2005 17:26 schreef Bjoro het volgende:
Ik wil een pc om een beetje mee te internetten, beetje mailen, af en toe een spelletje ala fifa 2005, muziek downloaden en that's it denk ik
en ben inderdaad wel (ivm de kleine die opkomst is) genoodzaakt lowbudget (max ¤ 450) te zoeken.
Heb natuurlijk al een monitor, toetsenbord, muis etc. heb zelf de officiele Windows XP en office liggen (legaal gekregen via iemand van MS !!) dus heb niet veel nodig, geloof ik
row row row your boatquote:Op woensdag 23 februari 2005 17:03 schreef SCH het volgende:
om een lang verhaal kort te maken ...JAquote:Op woensdag 23 februari 2005 17:30 schreef pascalheister het volgende:
dus alleen een kast met hardware erin
nee hoor, pc van me broer heb ik dan zelf gebouwd maar ook geen software gekochtquote:Op woensdag 23 februari 2005 17:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
om een lang verhaal kort te maken ...JA
althans als dat lijkt mij....of is dat niet mogelijk, klink ik nu heel dom
wat was je voor hem kwijt dan ong. ?quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:41 schreef pascalheister het volgende:
nee hoor, pc van me broer heb ik dan zelf gebouwd maar ook geen software gekocht![]()
Veel plezier en ik hoop dat jullie nederlaag niet al te groot gaat uitvallen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:03 schreef SCH het volgende:
excl. monitor ongeveer 1050 (zit verzendkosten ook bij)quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat was je voor hem kwijt dan ong. ?
dan weet ik nl. waar ik rekening mee moet houden
Dat is wel heel erg budget overschrijdend hoor Pascal !!!!quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:04 schreef pascalheister het volgende:
excl. monitor ongeveer 1050 (zit verzendkosten ook bij)
ja je wou toch weten wat ik er voor kwijt wasquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg budget overschrijdend hoor Pascal !!!!
Dan zou ik alleen een losse processor, moederbord en eventueel geheugen kopen met een kast en dan zorgen dat je iemand hebt die het in elkaar kan zetten. HD, monitor en videokaart (?) heb je al, dus dan zal dit goedkoper zijn. Met een beetje decent hardware kun je dan wel rond je budget terecht komen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
om een lang verhaal kort te maken ...JA
althans als dat lijkt mij....of is dat niet mogelijk, klink ik nu heel dom
waar dan?quote:
Ik weet niet wat er allemaal kapot is aan z'n pc, maar onderdelen die nog werken kun je nog prima gebruiken. En oudere onderdelen zijn altijd wel te vindenquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan zou ik alleen een losse processor, moederbord en eventueel geheugen kopen met een kast en dan zorgen dat je iemand hebt die het in elkaar kan zetten. HD, monitor en videokaart (?) heb je al, dus dan zal dit goedkoper zijn. Met een beetje decent hardware kun je dan wel rond je budget terecht komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |