de opening van Christine is niet ter sprake gekomenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:29 schreef methodmich het volgende:
Succes Bjoro!
In haar beste dagen had Christine een opening van 10 of 11 nog wat.
dit was een management functie voor een sportcomplex !quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:33 schreef superjoden het volgende:
managementfunctie in wat voor soort branche zoek je eigenlijk ?
ze werkt bij het bedrijf dat overkoepelend het management beheert van meerdere sportcomplexen !quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:50 schreef Againzender het volgende:
Een sportcomplex, Christine Aaftink, klinkt leuk!
tis half 2 smiddags en niet snachts DG............ verdwaald?quote:
Inderdaad laten we hopen dat je die baan krijgt Bjoro.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:27 schreef superjoden het volgende:
interessant Bjoro... hopelijk valt de keuze op jou
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis half 2 smiddags en niet snachts DG............ verdwaald?
Dat is mooi nieuws DD,quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Dubbel goed nieuws: de mascotte is voor controle in het ziekenhuis geweest en de kinderarts was tevreden!
Iemand nog een Bossche bol?
ojee er zijn Bossche Bollen en we krijgen meteen wippende Boschenaren binnen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik hoorde Bossche bollen en ik dacht,ik wip even langs
leuk....iedereen bedankt voor de steun en leuke reacties...quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:34 schreef Bos81 het volgende:
Inderdaad laten we hopen dat je die baan krijgt Bjoro.
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Dubbel goed nieuws: de mascotte is voor controle in het ziekenhuis geweest en de kinderarts was tevreden!
Iemand nog een Bossche bol?
voetbalquote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is het wachtwoord van de F1-subleague?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |