heeft die site weleens vaker last van, dat hij het bij de één wel doet en bij de ander niet beetje raar maarja.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik klikte hem dus door die opmerking van jou, en toen kreeg ik een melding dat er geen server aan het adres hing ofzo
Na ja, zal wel
doe maar 11 nog wat, ze moest t altijd meer van de volle ronde hebbenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:29 schreef methodmich het volgende:
Succes Bjoro!
In haar beste dagen had Christine een opening van 10 of 11 nog wat.
Ik ben eten en weg, laters!
Al aangemeld, heerlijk weer F1 op TVquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doe maar 11 nog wat, ze moest t altijd meer van de volle ronde hebben
we duimen nog even door dus bjoro.
hebben alle F1 fans zich al aangemeld voor de F1 manager en onze eigen Hools afdeling?
de opening van Christine is niet ter sprake gekomenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:29 schreef methodmich het volgende:
Succes Bjoro!
In haar beste dagen had Christine een opening van 10 of 11 nog wat.
dit was een management functie voor een sportcomplex !quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:33 schreef superjoden het volgende:
managementfunctie in wat voor soort branche zoek je eigenlijk ?
ze werkt bij het bedrijf dat overkoepelend het management beheert van meerdere sportcomplexen !quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:50 schreef Againzender het volgende:
Een sportcomplex, Christine Aaftink, klinkt leuk!
tis half 2 smiddags en niet snachts DG............ verdwaald?quote:
Inderdaad laten we hopen dat je die baan krijgt Bjoro.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:27 schreef superjoden het volgende:
interessant Bjoro... hopelijk valt de keuze op jou
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis half 2 smiddags en niet snachts DG............ verdwaald?
Dat is mooi nieuws DD,quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Dubbel goed nieuws: de mascotte is voor controle in het ziekenhuis geweest en de kinderarts was tevreden!
Iemand nog een Bossche bol?
ojee er zijn Bossche Bollen en we krijgen meteen wippende Boschenaren binnen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik hoorde Bossche bollen en ik dacht,ik wip even langs
leuk....iedereen bedankt voor de steun en leuke reacties...quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:34 schreef Bos81 het volgende:
Inderdaad laten we hopen dat je die baan krijgt Bjoro.
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Dubbel goed nieuws: de mascotte is voor controle in het ziekenhuis geweest en de kinderarts was tevreden!
Iemand nog een Bossche bol?
voetbalquote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is het wachtwoord van de F1-subleague?
Veel plezier daarquote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:53 schreef rubbereend het volgende:dag hools er ligt inmiddels al een aardig pak sneeuw hier en er komt nog meer an zag k op de radar.
nou ik ga opweg rochting eindhoven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |