Succes!!! Vergeet je zwembandjes niet mee te nemen!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:36 schreef Bjoro het volgende:
Het duimen kan beginne hoor .....bjoro is richting sollicitatie !!!!!
*met duimen startquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:36 schreef Bjoro het volgende:
*duimt.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:36 schreef Bjoro het volgende:
,
,
,
,
,
,
!
ojee bel een helpdeskquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
HEEEEEEEEEEELP! telefoon gaat als een idioot hiero. Server ging uit, printers uit niks meer werken server nu weer doen KOFFIE
Hmmz server werkt, maar nog geen printer die print, netwerk traag.. om de minuut telefoon, gelukkig heb ik hem niet uitgezetquote:
Hier SCHijnt de zon \o/quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:52 schreef SCH het volgende:
Het SCHneeuwt (O(
duimpie voor kleinduimpie
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Hij deed het nog wel AZ![]()
Ik vroeg mij alleen af waarom die link daar stond
heeft die site weleens vaker last van, dat hij het bij de één wel doet en bij de ander niet beetje raar maarja.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik klikte hem dus door die opmerking van jou, en toen kreeg ik een melding dat er geen server aan het adres hing ofzo
Na ja, zal wel
doe maar 11 nog wat, ze moest t altijd meer van de volle ronde hebbenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:29 schreef methodmich het volgende:
Succes Bjoro!
In haar beste dagen had Christine een opening van 10 of 11 nog wat.
Ik ben eten en weg, laters!
Al aangemeld, heerlijk weer F1 op TVquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doe maar 11 nog wat, ze moest t altijd meer van de volle ronde hebben
we duimen nog even door dus bjoro.
hebben alle F1 fans zich al aangemeld voor de F1 manager en onze eigen Hools afdeling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |