Doe mij maar zo'n bol en een bakkiequote:In het vorige topic schreef DD:
Koffie met Bossche bollen op de Dog's kosten!
Pssst, hij is 3 jaar gelukkig getrouwd met zijn meisje vandaagquote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:18 schreef PyTh het volgende:
Feli DD.
Hoe jong ben je geworden?
Glenn's banner staat niet in de op....
Volgens mij wil 'ie niet laden op het moment, de URL klopt wel dacht ik.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Pssst, hij is 3 jaar gelukkig getrouwd met zijn meisje vandaag
Ow Feli!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Zoals gezegd dus 3 jaar getrouwd vandaag!
Hm, die deed het dus niet meerquote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:41 schreef Noca het volgende:
jarig.nl?
is t nou afgelopen met die onzin, k wordt om de 5 minuten door wildvreemde mensen gebeldquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:10 schreef Bjoro het volgende:
Hebben jullie al gebeld met Anna Kournikova of iemand anders uit de lijst van Paris Hilton ?
Hij deed het nog wel AZquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, die deed het dus niet meer
Anna? Ben jij het?!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is t nou afgelopen met die onzin, k wordt om de 5 minuten door wildvreemde mensen gebeld
daar staat de Hools verjaardagskalender, nog nooit gezien?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Hij deed het nog wel AZ![]()
Ik vroeg mij alleen af waarom die link daar stond
Nee, nooit gezienquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar staat de Hools verjaardagskalender, nog nooit gezien?
inloggen kan met golfer@fok.nl en wachtwoord is hoolsquote:
dus Rubbereend heeft wel eens met Paris mogen badderenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:16 schreef rubbereend het volgende:
is t nou afgelopen met die onzin, k wordt om de 5 minuten door wildvreemde mensen gebeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |