Doe mij maar zo'n bol en een bakkiequote:In het vorige topic schreef DD:
Koffie met Bossche bollen op de Dog's kosten!
Pssst, hij is 3 jaar gelukkig getrouwd met zijn meisje vandaagquote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:18 schreef PyTh het volgende:
Feli DD.
Hoe jong ben je geworden?
Glenn's banner staat niet in de op....
Volgens mij wil 'ie niet laden op het moment, de URL klopt wel dacht ik.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Pssst, hij is 3 jaar gelukkig getrouwd met zijn meisje vandaag
Ow Feli!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Zoals gezegd dus 3 jaar getrouwd vandaag!
Hm, die deed het dus niet meerquote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:41 schreef Noca het volgende:
jarig.nl?
is t nou afgelopen met die onzin, k wordt om de 5 minuten door wildvreemde mensen gebeldquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:10 schreef Bjoro het volgende:
Hebben jullie al gebeld met Anna Kournikova of iemand anders uit de lijst van Paris Hilton ?
Hij deed het nog wel AZquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, die deed het dus niet meer
Anna? Ben jij het?!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is t nou afgelopen met die onzin, k wordt om de 5 minuten door wildvreemde mensen gebeld
daar staat de Hools verjaardagskalender, nog nooit gezien?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Hij deed het nog wel AZ![]()
Ik vroeg mij alleen af waarom die link daar stond
Nee, nooit gezienquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar staat de Hools verjaardagskalender, nog nooit gezien?
inloggen kan met golfer@fok.nl en wachtwoord is hoolsquote:
dus Rubbereend heeft wel eens met Paris mogen badderenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:16 schreef rubbereend het volgende:
is t nou afgelopen met die onzin, k wordt om de 5 minuten door wildvreemde mensen gebeld
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus Rubbereend heeft wel eens met Paris mogen badderen
Tof idd, staat veel inquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:25 schreef Suijk het volgende:
Is geinig hoor. Vandaag is bijvoorbeeld Brian Laudrup jarig.
En de broertjes Arveladze.
vergeet niet jezelf er even bij te zettenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Tof idd, staat veel in
Samuel Eto'o Fils (1981) is op dezelfde dag als ik jarig en in hetzelfde jaar geboren en ik kan net zo goed voetballen als hij...wat een toeval!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |