Vleermuizen zijn leukquote:Op woensdag 23 februari 2005 11:43 schreef zjroentje het volgende:
Je doet een technische studie, en waar gaan we het morgen over hebben in het college
[..]
Vleermuizen!
quote:
* BliksemSchigt gaat vanmiddag toch maar eens kijken of hij zich er een beetje meer in kan verdiepenquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:18 schreef rubbereend het volgende:al 8 deelnemers in Hools subleague
Niet met geld gespeeld. Maar gewoon met fiches enz. ging best goedquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]tis ook nie zo moeilijk. Veel geld verloren?
met geld is t nog leukerquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet met geld gespeeld. Maar gewoon met fiches enz. ging best goed.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:18 schreef rubbereend het volgende:al 8 deelnemers in Hools subleague
Geen back-ups van gemaakt op andere schijven?quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:32 schreef Bjoro het volgende:
net een belletje gehad van een kennisje die mijn pc ff na zou kijken ........
zegt hij dat ik er heel erg rekening moet houden dat ik afscheid van mijn pc moet nemen.![]()
zaten allerlei documenten op, ong 4 Gig aan muziek![]()
Jammer Sand, je had me natuurlijk ook even een mailtje kunnen sturen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Middag
Die EC toto Pyth, is wel een verklaring voor...
Ik kon niet meer op het forum toen ik het wou doen...
Beetje jammer dus.. En pokeren is gaaf
Ligt het aan je HD dan? Zo niet, dan kun je die gewoon weer gebruiken in een andere pc en heb je al je bestanden nog.quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:32 schreef Bjoro het volgende:
net een belletje gehad van een kennisje die mijn pc ff na zou kijken ........
zegt hij dat ik er heel erg rekening moet houden dat ik afscheid van mijn pc moet nemen.![]()
zaten allerlei documenten op, ong 4 Gig aan muziek![]()
Mja zit er dik in dat je dan een nieuwe processor, moederbord en geheugen moet hebben. Maar als het je processor is is er niks met je HD denk ik en heb je je bestanden nog...quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:52 schreef Bjoro het volgende:
schijnt dat de proccessor () het niet meer na kan vertellen, dat was een (niet schrikken
)
athlon AMD 1000 en dat schijnt niet meer/slecht te vervangen te zijn, dus......
5-card drawquote:Op woensdag 23 februari 2005 13:42 schreef PyTh het volgende:
Pokeren is inderdaad leuk, welke variant heb je gespeeld?
Dus er is nog hoop.......quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:56 schreef Noca het volgende:
Mja zit er dik in dat je dan een nieuwe processor, moederbord en geheugen moet hebben. Maar als het je processor is is er niks met je HD denk ik en heb je je bestanden nog...
Vaak wel.quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:10 schreef Bjoro het volgende:
maar lijkt me dat een nieuwe processor, moederbord en geheugen net zo duur is als een nieuwe (en dus snellere) pc![]()
Rondje op haar kosten dan!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de opening van Christine is niet ter sprake gekomen
[..]
ah, dat wordt vast een fancolumn voor Alexquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:47 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 4 al weer!
quote:En m'n vriendin kocht Jamie Cullum, brr...
Hij was geschorst denk ik, na 4 x geel.quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:46 schreef Spideyman het volgende:
Weet iemand waarom Bodnar niet speelde tegen AZ, en of hij de komende tijd ws wel of niet zal spelen voor Roda?
hmm, vi.nl zegt dat hij in totaal 4 kaarten heeft geincasseerd. de wedstrijd voor AZ heeft Bodnar echter gewoon gespeeld en (ook weer volgens vi.nl) geen gele kaart gepakt. beetje raar allemaal.quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij was geschorst denk ik, na 4 x geel.
gewoon goed rondkijken naar 2e handse processors of loop een keer een computerbeurs afquote:Op woensdag 23 februari 2005 13:52 schreef Bjoro het volgende:
schijnt dat de proccessor () het niet meer na kan vertellen, dat was een (niet schrikken
)
athlon AMD 1000 en dat schijnt niet meer/slecht te vervangen te zijn, dus......
moeten we daar maar ff naar opzoek !quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Vaak wel.
Als je een aanbieding van bijvoorbeeld Dell neemt, ben je ongeveer hetzelfde kwijt.
Je kunt dan gewoon je oude HD erbij inbouwen, zodat je al je bestanden nog hebt en meteen een extra back-up HD hebt.
Cewl, wat voor 1 ??quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:59 schreef pascalheister het volgende:
goede middag![]()
Morgen wordt m'n nieuwe tv gebracht
Golfer heeft opzich gelijk, en Dell is ook zeker een goed merk. Maar dat ligt er aan wat je met je pc wil gaan doen, als je wil gaan '"gamen" op de pc zal ik toch als ik jouw was even contact opnemen met een winkel zoals Alternate of MyCOM, vaak zit er bij Dell een vage video kaart in..quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moeten we daar maar ff naar opzoek !![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:18 schreef rubbereend het volgende:al 8 10 deelnemers in Hools subleague
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |