Dat zou ik ook wel willen, ik moet minimaal een half uur rijden voor de eerste IKEA (Heerlen).quote:Op maandag 21 februari 2005 03:12 schreef amokjeeh het volgende:
Ikea Haarlem zit practisch bij mij om de hoek. Nooit meer Ikea in vakanties, koopavonden of weekends. Gewoon relaxed als ik even niets te doen heb. Eigenlijk paradijs op aarde
Bij mij ookquote:Op maandag 21 februari 2005 03:12 schreef amokjeeh het volgende:
Ikea Haarlem zit practisch bij mij om de hoek. Nooit meer Ikea in vakanties, koopavonden of weekends. Gewoon relaxed als ik even niets te doen heb. Eigenlijk paradijs op aarde
Welk feest?quote:Op maandag 21 februari 2005 11:09 schreef GenderQ het volgende:
ik heb nu al zin in het feest donderdag avond!
In principe wel, dat is dan geen Cash&Carry maar een zogenaamde COS-order 'met gewenste leverdatum'. Er wordt dan een datum in de bestelling aangegeven dat je hem het liefst zou willen, kort daarna wordt het dan -na telefonisch contact vanuit de transporteur- bezorgd. Je kunt dat op de afdeling regelen waar het artikel vandaan komt, voor een bank dus bij de Woonkamers. Deze mogelijkheid bestaat NIET voor ALLE artikelen (maar wel voor bijvoorbeeld banken/fauteuils, keukens, bedden, garderobekasten en bureaucombinatie's).quote:Op maandag 21 februari 2005 10:59 schreef Black-Hole het volgende:
Kan je bij Ikea nu een bank en 2 fauteuils kopen en deze begin juni laten bezorgen?
Ah in de lichtfabriek, mooie locatie. Hebben wij een scherm hangen (zal verder geen reclame makenquote:Op maandag 21 februari 2005 15:43 schreef GenderQ het volgende:
yup, IKEA feest! om de opening te vieren. van 9 tot 1 in de Lichtfabriek![]()
Mwa...dat kan je wel zeggen, maar jij bent degene die iedereen hier gek zit te makenquote:
Wil je een eerlijk antwoord of een wenselijk antwoord?quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:41 schreef BL_Henkie het volgende:
[..]
Mwa...dat kan je wel zeggen, maar jij bent degene die iedereen hier gek zit te maken![]()
Ik hou echt mijn hart vast morgen in Haarlem. Vertel eens, is dit nou een bewust beleid van Ikea?
Je kan op je vingers natellen wat er gaat gebeuren: Gigantische files, mensen uren voor de deur, bestorming, vechtpartijen, totale chaos en winkel dicht na een half uur.
Ga mij niet vertellen dat je je nu niet al zit te verkneukelen![]()
Haha betere reclame heeft Ikea toch niet?quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:46 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk antwoord of een wenselijk antwoord?
En je punt is?quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:52 schreef Dennis121 het volgende:
Wat loopt iedereen toch te mekkeren over die kut zaak, waar je 250 euro neer moet tellen voor iets dat al uit elkaar valt als je er naar kijkt
Zeg dat danquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:57 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Dat ik al die heisa er omheen nogal overdreven en belachelijk vind
Die Alleby kast was maar ¤ 29,- hoorquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:52 schreef Dennis121 het volgende:
Wat loopt iedereen toch te mekkeren over die kut zaak, waar je 250 euro neer moet tellen voor iets dat al uit elkaar valt als je er naar kijkt
quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:41 schreef BL_Henkie het volgende:
[..]
Ik hou echt mijn hart vast morgen in Haarlem.
Je kan op je vingers natellen wat er gaat gebeuren: Gigantische files, mensen uren voor de deur, bestorming, vechtpartijen, totale chaos en winkel dicht na een half uur.
Bij de opening van Breda, anderhalf jaar geleden, zijn er op de openingsdag alleen al bijna 30.000 mensen geweestquote:Op donderdag 24 februari 2005 02:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wordt het echt zo erg dan?
Ik begin ineens te twijfelen of we wel moeten gaan, ik hoop dat het in de voormiddag iets rustiger wordt maar ik vrees het ergste![]()
Is er misschien parkeergelegenheid vlakbij dat industrieterrein om zo de ergste drukte te omzeilen?
ja en heel veel Legoquote:Op donderdag 24 februari 2005 02:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is er in godsnaam zo leuk aan ikea,zijn jullie van die mensen,die vroeger mecano dozen hadden
En wat doe jij nog zo laat op? Je moet morgen wel uitgeslapen zijn!!quote:Op donderdag 24 februari 2005 02:27 schreef GenderQ het volgende:
ik denk dat morgen niet de meest geschikte dag is. wat iemand anders hier ook al zei.. de infrastructuur is verre van ideaal. of je moet met de trein komen natuurlijk! dan wel je kaartje bewaren, dan krijg je 15% korting of de thuisbezorg service
Mooi dan bel ik jou,mocht mn vriendin weer van die ikea waan gedachte`s krijgenquote:
ik begin morgen pas om 12 uur. en vrijdag om 3 uur 's middags! goed bekeken na het feestquote:Op donderdag 24 februari 2005 02:29 schreef Allan24 het volgende:
[..]
En wat doe jij nog zo laat op? Je moet morgen wel uitgeslapen zijn!!
BTW als je niet meer precies weet wie ik ben >> fotoboek![]()
Okédanquote:Op donderdag 24 februari 2005 02:34 schreef GenderQ het volgende:
[..]
ik begin morgen pas om 12 uur. en vrijdag om 3 uur 's middags! goed bekeken na het feest
![]()
aha! nu weet ik wie je bent. fijn toch altijd dat geheugens opgefrist kunnen worden![]()
Die meubels zijn zo gemaakt dat zelfs een kind dat in elkaar kan zetten en door de constructie stevig genoeg zijn om te blijven staan. Dus waar je dat nou vandaan haalt...quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:52 schreef Dennis121 het volgende:
laat dat naar mijn mening nou voor alle meubels gelden, of ze nu van IKEA komen of nietquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:01 schreef pikwik het volgende:
als je gaat vechten om een stel IKEA (!!!) meubels heb je toch echt een flinke kronkel in je kop hoor....... echt zielig!!
Half drie 's nachtsquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:49 schreef kunti21 het volgende:
nou het viel reuze mee hoor met de drukte 's morgen heel eventjes maar daarna liep het al gauw terug, de eerste mensen zaten al om half 3 voor de deur die h adden een chaos verwacht maar het viel mee, wel waren de klippans binnen het uur uitverkocht, 16 vrachtwagens vol. had mijn mannetje gelost in het magazijn, jawel wij zijn een echt ikea stel
Euh... wat *is* het?quote:
Kanonne!quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, zelfs bejaarde mensen. Eén van hen werd door Editie.nl geïnterviewd.
Een Ikea butt-plug! Laat me raden, dat ding heet vast de Könterömmer?quote:
quote:Drukte Ikea komt pas laat op gang
HAARLEM - 'We willen naar binnen!', schreeuwt de speciaal opgetrommelde zanger - vrij naar de songtekst van Marco Borsato - bij de ingang van Ikea Haarlem. De vocalist worstelt overduidelijk met de toonhoogte. Het lijkt de tientallen kijk- en kooplustigen die zich bij de dranghekken rondom het meubelpaleis hebben verzameld niet te deren.
Geduldig staan ze in de gestaag naar beneden dwarrelende sneeuw te wachten op het moment suprème De 48-jarige Louis is een van hen. De Almeerder blijkt vooral te zijn afgekomen op de gratis aangeboden tafel. ,,En ik wil meedoen aan de wedstrijd Billy-kast bouwen'', zegt Louis enthousiast. Hij heeft zich terdege op dat rondje doe-het-zelven voorbereid, zo blijkt. ,,Ik heb mijn eigen gereedschap meegenomen. Dan kom ik niet voor verrassingen te staan'', glundert de Almeerder.
Even verderop wacht de Haarlemse Marriëtte (47) op het moment dat de deuren van het gebouw aan de rand van de Waarderpolder opengaan. Dat gebeurt donderdagochtend rond 9.45 uur, een kwartier eerder dan gepland.
De dranghekken blijken overbodig. Kalm schuifelt de menigte de enorme naar binnen. ,,Nee'', zegt Marriëtte. ,,Ik ben nog geen vaste Ikea-bezoeker. De tot nu toe dichtstbijzijnde vestiging, in Amsterdam-Zuidoost, vond ik namelijk erg moeilijk bereikbaar.'' De Haarlemse heeft haar zinnen gezet op een opbergsysteem. ,,Waarom er zoveel mensen op een Ikea-opening afkomen? Vanwege de broodjes en de koffie. En het is gezellig'', denkt Marriëtte.
Volgens verkeersregelaar Andries Oosterloo van het voor de gelegenheid ingeschakelde Zwolse bedrijf Traffic Support dankt Ikea het succes vooral aan een uitgekookte reclamecampagne. ,,Ze weten exact wat hun doelgroep is'', zegt Andries. ,,En ze verkopen natuurlijk moderne meubels'', vervolgt de verkeersregelaar. ,,Let op mijn woorden: vandaag komen hier duizenden mensen op af. Straks kun je over de hoofden lopen.''
Zijn voorspelling wordt in de loop van de ochtend waarheid. In het pand vormen zich de eerste rijen bij de kassa, waar vooral de klanten met aanbiedingsbanken opvallen. En dan is het niet één bank voor 99 euro, maar zijn het er meestal twee. Voor de studentenkamer, het vakantiehuis of de zolderkamer, zo luidt het verweer. Op de parkeerterreinen is daarna proppen om de banken in de auto, de aanhanger of het busje te krijgen.
Buiten wordt de stroom bezoekers ook steeds groter. Op de Oudeweg rijdt het verkeer nog redelijk door, maar op de Amsterdamse Vaart wordt de file steeds langer. ,,Wat zou het mooi zijn als in het vervolg een deel van de bezoekers hier de auto laat staan en met de trein naar de binnenstad gaat. We willen met de winkels, horeca en cultuur in de binnenstad graag profiteren van de verwachte twee miljoen bezoekers'', merkt burgemeester Jaap Pop op in zijn openingstoespraak in het bijzijn van de Zweedse ambassadeur. Overigens is Pop inmiddels expert op het gebied van het in elkaar zetten van Billy boekenkasten. ,,Wie hulp nodig heeft, kan mij bellen.''
En zoals gewoonlijk zijn we veel te laat opgestaanquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een vriendin van mij ging om 07:30 voor de deur liggen voor twee Klippans... Ik ben benieuwd
quote:De Local Marketing Manager (LMM) zorgt voor de meest optimale uitvoering van de commerciële kalender van IKEA Sliedrecht, zodanig dat de bezoekers van IKEA Sliedrecht een geweldige winkelervaring zullen hebben en de verkoopmachine volledig tot zijn recht komt. Je bent de spil tussen de verschillende afdelingen.
Vanaf 1 september wordt IKEA FAMILY geïntroduceerd in Nederland. D.m.v. deze marketing tool willen we een grote vaste klantenkring opbouwen. We krijgen veel informatie over onze klanten en hun aankoopbedrag. Vervolgens zul je deze data gaan vertalen naar local marketing activiteiten. Het is jouw taak om het IKEA FAMILY concept in Sliedrecht te introduceren. De verantwoordelijkheid voor IKEA FAMILY valt volledig onder de LMM.
http://www.marktplaats.nl(...)Zoek%26av%3D%26pv%3Dquote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:03 schreef Anitra het volgende:
En idd gisteren was mijn geld binnenHelaas geen klippan voor mij dus
Heeft Haarlem al een tuin assortiment? Of Delft?quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:09 schreef WebForce het volgende:
Het tuin assortiment is ook binnen in Duiven, INMENS veel potten, dus als je nog potten nodig hebt. Er zitten erbij van een diameter van 51cm!
Delft heeft het hele jaar door een afdeling met (kleine) planten en diverse potten e.d. en verder was er al het 1 en ander aan tuinmeubilair te zien.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:47 schreef Liejannuh het volgende:
Heeft Haarlem al een tuin assortiment? Of Delft?
Ik rij maandg op en neer tussen het Westland en Heerhugowaard, dus een bezoekje aan de Ikea lijkt me wel leuk eigenlijk!
ik vind michael persoonlijk leukerquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:49 schreef Adelante het volgende:
hmmm, ophef viel dus wel mee en het ging over woonsdag in Eindhoven:{w
Haarlem heeft een lekkere leuke storemanagerEvelyn
Ik snap waarom je 'lekkere' hebt doorgestreeptquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:49 schreef Adelante het volgende:
hmmm, ophef viel dus wel mee en het ging over woonsdag in Eindhoven:{w
Haarlem heeft een lekkere leuke storemanagerEvelyn
Ooo, pimpin'...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:46 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
SULTAN SANDANE
bed is leverbaar (op bestelling vaak) bij diverse vestigingen
Volgens mij snappen die bieders niet dat ze nog 99 euro moeten betalen voor die bankquote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:17 schreef Allan24 het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)Zoek%26av%3D%26pv%3D
Ehm, de lange. Ik weet eigenlijk niet in welke kleuren hij verkrijgbaar is. Ik zoek eigenlijk een stoelhoes in ecru/gebroken wit of donkerbruin. Ik kan het niet vinden op de site.quote:Op maandag 28 februari 2005 12:21 schreef Adelante het volgende:
welke hoes bedoel je en in welke kleur? de korte of de lange?
Ja, vertel eens even verder, want daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Gaat Ingvar nog meer bezoekjes afleggen?quote:Op maandag 28 februari 2005 22:07 schreef Allan24 het volgende:
Vandaag bij IKEA Breda: de "IK"-helft van IKEA gespot!
[afbeelding]
Ik heb daarstraks even vluchtig gekeken: de korte zijn (afhankelijk van de kleur) ¤ 8 of ¤ 14 per stuk (ik weet zo niet in welke kleuren die er zijn). De lange hoezen kosten ¤ 24 en zijn in wit en gebroken-wit-met-een-motief verkrijgbaar.quote:Op maandag 28 februari 2005 22:40 schreef Radjwantie het volgende:
[..]
Ehm, de lange. Ik weet eigenlijk niet in welke kleuren hij verkrijgbaar is. Ik zoek eigenlijk een stoelhoes in ecru/gebroken wit of donkerbruin. Ik kan het niet vinden op de site.
quote:Op maandag 28 februari 2005 22:51 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks even vluchtig gekeken: de korte zijn (afhankelijk van de kleur) ¤ 8 of ¤ 14 per stuk (ik weet zo niet in welke kleuren die er zijn). De lange hoezen kosten ¤ 24 en zijn in wit en gebroken-wit-met-een-motief verkrijgbaar.
quote:Op maandag 28 februari 2005 23:30 schreef fowa het volgende:
Vergeet het heerlijke zweedse eten in de swedish food market niet !!!
Direkt achter de kassa naast de bistro.
Ik ga d'r binnenkort eens een keer kijken, ben wel benieuwd nuquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:48 schreef WebForce het volgende:
Ik heb foto's gezien van de opening van Haarlem, my god, wat een balzaal daar! Ik zag op een foto een BA50 op de achtergrond, om te kwijlen!! Wij (Duiven) zijn veels te klein, maar dat slaat echt alles!
En die kantine/restaurant daar!!!!!
10.000? Zo veel is dat toch niet?quote:Dat stukje over de opening van een 2e vestiging in Praag is ook tof! 10.000 bezoekers!!!!
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:18 schreef Adelante het volgende:
leuk die vestiging gebonden aanbiedingen:
BERTBY wandvitrine
Groningen van ¤ 79,- voor ¤ 59,-
Breda van ¤ 79,- voor ¤ 55,-
Staat op intranet ja...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:02 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik ga d'r binnenkort eens een keer kijken, ben wel benieuwd nustaan op intranet zeker?
[..]
10.000? Zo veel is dat toch niet?![]()
In Duiven kom ik een oude bekende tegen:quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:18 schreef Adelante het volgende:
leuk die vestiging gebonden aanbiedingen:
BERTBY wandvitrine
Groningen van ¤ 79,- voor ¤ 59,-
Breda van ¤ 79,- voor ¤ 55,-
Que?quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:15 schreef fowa het volgende:
had saskia niet nog wat oude glugwijn liggen ???
![]()
Met daarin de hulp van IKEA Breda!quote:Trouwprogramma waarin weddingplanner Marc Dik bruidsparen in nood helpt
Wilma en Huib zijn allebei licht verstandelijk gehandicapt. Vanaf het moment dat ze elkaar hebben ontmoet op een sociale werkplaats, zijn ze onafscheidelijk. Na twee jaar verkering willen ze heel graag trouwen. Het organiseren van hun eigen bruiloft is door hun handicap onmogelijk. Alleen redden ze het niet. Lenie, de moeder van Wilma, regelt normaal gesproken alles voor het verliefde stel. Het toekomstige bruidspaar wil graag dat moeder zorgeloos van de dag kan genieten, zonder al teveel stress. Kan weddingplanner Marc haar werk voor een keer overnemen? Voordat er getrouwd kan worden, moet Huib nog iets doen; Wilma ten huwelijk vragen! Marc zorgt ervoor dat Huib een onvergetelijk aanzoek kan doen.
Wel grappig: als dit bij een andere winkel zou zijn, zou je daar flink kwaad zijn geworden omdat die dingen er nog niet zijn en had je al helemaal geen andere spulletjes gekocht... Wat is het toch met IKEA...?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:57 schreef loezzie het volgende:
ga ik speciaal naar de IKEA voor een blauw verduisteringsgordijn.. is hij er niet én komt hij voorlopig niet binnen! Ook op mijn bestelde lampenkappen wacht ik al weken., ....
Gelukkig heb ik nog wel wat andere leuke kleine dingetjes kunnen kopen!
*In herinnering brengt*quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:07 schreef Allan24 het volgende:
Morgenavond:
De weddingplanner
Nederland 1, 21:50-22:25
[..]
Met daarin de hulp van IKEA Breda!
hoe bedoel je? Waarom zou ik bij een andere winkel wel boos worden en bij de IKEA niet?? Als je ergens naartoe gaat KAN datgene wat je wil uitverkocht zijn.. en toevallig was het deze keer de IKEA.. Helaas pindakaas..quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:14 schreef the_bbk het volgende:
[..]
Wel grappig: als dit bij een andere winkel zou zijn, zou je daar flink kwaad zijn geworden omdat die dingen er nog niet zijn en had je al helemaal geen andere spulletjes gekocht... Wat is het toch met IKEA...?
Misschien heb ik het een beetje verkeerd onder woorden gebracht: ik bedoelde 'je' eigenlijk in algemene zin. Veel mensen zouden bij een andere winkel al snel zoiets hebben van 'wat een zooitje, ze hebben het nog steeds niet' en gaan dan (al dan niet kwaad) naar een andere winkel. Bij IKEA vinden de meeste mensen het blijkbaar niet erg dat het door hun gewilde product er (nog steeds) niet is en kopen nog andere producten van IKEA op de koop toe...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:02 schreef loezzie het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Waarom zou ik bij een andere winkel wel boos worden en bij de IKEA niet?? Als je ergens naartoe gaat KAN datgene wat je wil uitverkocht zijn.. en toevallig was het deze keer de IKEA.. Helaas pindakaas..
Hmm, ik werk zelf bij de klantenservice in IKEA Delft en ik kan je verzekeren: niet ierdereen denkt er zo over! Hoe vaak ik niet wanhopige/woedende klanten bij me aan de balie heb omdat er iets niet op voorraad is...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:41 schreef the_bbk het volgende:
[..]
Misschien heb ik het een beetje verkeerd onder woorden gebracht: ik bedoelde 'je' eigenlijk in algemene zin. Veel mensen zouden bij een andere winkel al snel zoiets hebben van 'wat een zooitje, ze hebben het nog steeds niet' en gaan dan (al dan niet kwaad) naar een andere winkel. Bij IKEA vinden de meeste mensen het blijkbaar niet erg dat het door hun gewilde product er (nog steeds) niet is en kopen nog andere producten van IKEA op de koop toe...
... en dan nog worden mensen soms boos... afgelopen donderdag klant aan de balie:quote:Op zondag 6 maart 2005 14:40 schreef Adelante het volgende:
nog meer collega's
tegenwoordig is de voorraadpositie erg makkelijk te checken via internet of 0900-belikea, er wordt zelfs gratis een sms bericht naar je verzonden als een artikel weer op voorraad is.
waarom hebben "wij" een sponsorcontract met Bassie?quote:Clown Bassie kwaad op Robert Jensen
Clown Bassie is bijna zijn sponsorcontract met meubelboer Ikea kwijt geraakt door radio-dj Robert Jensen. "Hij doet mij na op de radio, maar dan met zulke platte teksten dat het mij schade berokkent. Ik ben er zelfs al over aangesproken door woonwarenhuis Ikea, een van mijn opdrachtgevers. Daar dacht men echt dat ik het zelf was en zeiden ze dat ze zo'n nare clown niet meer over de vloer wilden hebben," aldus Bassie.
Net nu de clow weer vrede heeft gesloten met zijn broer komt deze situatie met Jensen om de hoek kijken. De dj is zich van geen kwaad bewust. "Wij hebben al heel lang een Bassie- imitator. Al onze luisteraars weten dat het een imitatie betreft en dat het dus gewoon humor is. Als Bassie er echt schade van ondervindt, moet hij even contact met mij opnemen. Dan kunnen we kijken wat eraan te doen is."
Afgelopen zaterdag wassie in Delft...quote:Op donderdag 10 maart 2005 16:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
waarom hebben "wij" een sponsorcontract met Bassie?welke vestiging is dat in godsnaam?
Dit was IKEA DELFT .... en tot nu toe nog steeds geen lampenkappen ... (ja, ik ben wat ongeduldig)quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:57 schreef loezzie het volgende:
ga ik speciaal naar de IKEA voor een blauw verduisteringsgordijn.. is hij er niet én komt hij voorlopig niet binnen! Ook op mijn bestelde lampenkappen wacht ik al weken., ....
Gelukkig heb ik nog wel wat andere leuke kleine dingetjes kunnen kopen!
Al gebeurd het wel eens dat deze voorraadinformatie niet klopt.. maar gelukkig woon ik in Den Haag. dus dan is Delft niet zo ver weg..quote:Op zondag 6 maart 2005 14:40 schreef Adelante het volgende:
tegenwoordig is de voorraadpositie erg makkelijk te checken via internet of 0900-belikea, er wordt zelfs gratis een sms bericht naar je verzonden als een artikel weer op voorraad is.
liefst in burqa dan ookquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:13 schreef GenderQ het volgende:
die gaan we vanaf nu natuurlijk wel goed bekijken. of er ook vrouwtjes in staan
Voor wat? Klippan? Henriksdal?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 07:38 schreef Radjwantie het volgende:
Ik was op zoek naar de Almas hoes in de kleur groen. Blijkt hij uitverkocht te zijn en niet meer in de collectie te zitten!!
Het is gewoon zo'n hoes voor over de pallbo voetenbankje. Zo'n kubusvorm, heel eenvoudig. Maar wel jammer dat hij er niet meer in die kleur is.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:52 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Voor wat? Klippan? Henriksdal?
Er staan veel stoel- en bankhoezen in kleuren-die-uit-het-assortiment-zijn op de diverse koop- en verkoopsites zoals marktplaats.nl... kijk daar eens, grote kans dat je vindt wat je zoekt!
quote:IKEA opent business points voor zakelijke klant
Het Business Point is een punt in de winkel waar de zakelijke klant terecht kan voor bestellingen, informatie en advies bij het inrichten van
bedrijfsruimten en kantoor aan huis.
Het Business Point bevindt zich in de IKEA vestiging bij de afdeling kantoormeubels.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:57 schreef karin_denhout het volgende:
wie kan mij voor weinig geld aan een hoes komen van de Strömstad Ikea bank (3zits)
kleur creme/beige
Het resultaat van Haarlem doet daar dit FY nog niet in mee... maar wees vooral ook blij met "ons", in percentage van het budget scoren wij tot nu toe het bestquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:10 schreef Adelante het volgende:
ach, gelukkig is een groot deel van de bonus dit jaar ook afhankelijk van landelijke resultaten, dus da's mooi meegenomen
Na een week natuurlijk al uitverkochtquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:17 schreef Adelante het volgende:
ohjah, de libelles zijn er weer, dit jaar in geel
[afbeelding]
SKÄR klender?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:28 schreef WebForce het volgende:
Woensdag ga ik op de foto voor de kalender![]()
Ik mag voor jullie omzet hopen dat ze die NIET gratis weggeven bij de kassaquote:
Ja leuk zijn ze, vanmiddag er drie gekocht.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:17 schreef Adelante het volgende:
ohjah, de libelles zijn er weer, dit jaar in geel
[afbeelding]
kan hem geen ongelijk gevenquote:Op zondag 20 maart 2005 16:45 schreef nectarientje het volgende:
Ik vind die stoel echt heel gaaf!! Maar die mag ik nevernooitniet in huis zetten van vriendjelief![]()
Dat zou kunnen natuurlijk............quote:Op zondag 20 maart 2005 17:28 schreef Adelante het volgende:
koop er meteen een IKEA dekbed bij en probleem opgelost
Als je woensdag of donderdag nou als Paashaas rond zou lopen in Heerlen, dan zou ik wel even langskomen!quote:Op zondag 20 maart 2005 17:35 schreef Adelante het volgende:
ohjah, a.s. zaterdag is er in Heerlen de paashaas aanwezig! die deelt cadeautjes uit aan grote en kleine kinderen
[afbeelding]
drie maal raden waarom ik dit weet![]()
Dat plaatje heb ik ook! Alleen dan met "echt" snuffende neusjesquote:Op zondag 20 maart 2005 17:35 schreef Adelante het volgende:
ohjah, a.s. zaterdag is er in Heerlen de paashaas aanwezig! die deelt cadeautjes uit aan grote en kleine kinderen
[afbeelding]
drie maal raden waarom ik dit weet![]()
Sommar is de serie van het tuinasortiment, dit komt allemaal éénmalig binnen. Daarna never nooit niet meer. Meestal is het ook nog eens zo dat waar het minst van binnenkomt het gewilt is bij de klanten, raar maar waar...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:40 schreef Anitra het volgende:
Vandaag naar IKEA Utrecht geweest en die heeft echt bijna niks op voorraad
Wou Ditte stof hebben, hebben ze in Utrecht alleen in blauw, rood en naturel en ik wil groen!!!
Ook hadden ze de sommar theelichtenhouders niet en de stompkaarshouders niet meer in het blauw en in het groen, de onderzettertjes ook niet.
Amsterdam heeft de stof ook niet en op internet kan je nog niet kijken of Haarlem het op voorraad heeft
In principe kun je zoveel planken toevoegen als je zelf wil, dat is geen probleem, er zitten zat gaatjes voorgeboord dus moet kunnen. Ik weet zo niet of extra planken in die kleur beschikbaar zijn, zal morgen eens kijkenquote:Op zondag 27 maart 2005 19:51 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik wil graag 6 Billy boekenkasten aanschaffen in grijs metallic, maar nu zie ik op de site bij de extra planken die kleur niet staan. Klopt het dat die planken er niet zijn in grijs ? Komen ze eventueel nog ? En kun je ook meer dan 1 extra plank toevoegen ?
We willen trouwens 6 kasten, een Norsund bed met een Sultan Lovene bodem en waarschijnlijk een Fageras matras. Weet iemand hoeveel thuisbezorgen kost ? (moet nog steeds eens bellen)
Thanks voor de info!!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:00 schreef WebForce het volgende:
[..]
Sommar is de serie van het tuinasortiment, dit komt allemaal éénmalig binnen. Daarna never nooit niet meer. Meestal is het ook nog eens zo dat waar het minst van binnenkomt het gewilt is bij de klanten, raar maar waar...
Daar komt nog een bij dat producten met verschillende kleuren (like teh stompkaarshouders) gemixt binnenkomen. De kleuren zijn verdeeld in percentages. Ook daar geld helaas meestal: waar het minst van is loopt het hardst... Bij de basisartikelen (catalogusartikelen oa.) kan dit op ten duur veranderd worden (de percentages dan), maar hier gaat een tijd overheen (overleg, prdouctie, restvoorraad etc.).
Dus! Bij deze even toegelicht waarom er van sommige producten alleen nog maar de stomme kleuren zijn
. Wij als IKEA medewerkers balen hier ook van, maar er wordt altijd wel aan gewerkt, dat wel
Uch.
Fijnen avond nog
Je had ook naar Duiven moeten gaan, daar hebben we de tuinmeubels etc. ook in een tent staan, toch veel meer sfeer?![]()
tsjee zo'n oproep hier werkt wel zeg!quote:Op maandag 28 maart 2005 00:02 schreef Adelante het volgende:28 maart: (2e Paasdag) alle vestigingen zijn open van 10-17 uur.
Werd erop gewezen door een collega van mequote:Op maandag 28 maart 2005 19:13 schreef longinus het volgende:
Vanavond 23.30 BBC 2 IKEA drives me crazy.
Lekker kut voor het personeelquote:Op maandag 28 maart 2005 22:24 schreef fowa het volgende:
Pasen is voorbij. IKEA Haarlem ook op 30 april open, speciaal voor de republiek !!!
Wat vinden we daarvan ???![]()
Geldt dat ook voor dekbedden in andere maten?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:11 schreef Adelante het volgende:
nu één dagje rust en dan weer: Woonsdag
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Das jammer...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:35 schreef braunie het volgende:
nope, alleen die van 150x200
Grote kans dat dat de 'verassingsaanbiedingen' zijn oid...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:35 schreef Adelante het volgende:
hmmm, volgens mij was er ook korting op de 200x220 en 240x220
quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:58 schreef Faithy het volgende:
mijn tip van het jaar:
ik heb dat van de ikea, en dat plakt niet uit zichzelf zeg maar, dat moet je echt met water en sop erop plakken..
nou, dat doe je met een plantenspuit: op de ramen sprayen
je plakt je lap erop, kunt hem nog verplaatsen en rechthangen enzo..
vervolgens laat je 1 iemand het ding recht op z'n plaats hangen, en zelf doe je met zo'n wissertje dat je gebruikt bij het zemen alle bobbels weg'wissen'
klaar!
ik was hier per raar maar 5 minuten bezig
Yep:quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
heeft de ikea ook van die serviesdozen?
je weet wel, van die dozen die starters erg goed kunnen gebruiken, waar een bepaald aantal grote en kleine borden inzit, schalen en dat soort shit
Bij de raamdecoratie (gordijnen/luxaflexen) afdeling. Heb vorige week nog een paar rollen gekocht.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:03 schreef Radjwantie het volgende:
Waar kan ik dit vinden in de ikea?
[..]
Dankje schat, ik ga straks even langs.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:12 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Bij de raamdecoratie (gordijnen/luxaflexen) afdeling. Heb vorige week nog een paar rollen gekocht.
Het is niet zo mat als melkglas, maar voldoende voor op een raam van een dakkapel en het is vrij eenvoudig aan te brengen. Wat Faithy al schreef.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:26 schreef Radjwantie het volgende:
[..]
Dankje schat, ik ga straks even langs.
En is het inderdaad mooi op je raam en makkelijk aan te brengen?
quote:
Hij staat al. En daarbij heb ik de kleine 149x149 versie, die is in je eentje nog net te doen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:37 schreef Adelante het volgende:
als je die expedit gaat opbouwen, vraag dan voor je begint misschien wat hulp
Is dit van de rakke serie? VInd ik wel tof, die dikke planken, samen met lack plankenquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:07 schreef Enchanter het volgende:
Als'de verbouwing in m'n huis deze eeuw nog af komt, wordt dit waarschijnlijk m'n nieuwe huiskamer TV kast
[afbeelding]
Ik hoop dat het een beetje mooi staat op een beuken vloer (kast is berken kleur)
Het heeft veel van Rakke weg, maar het is Borghamn . Mijn zus vindt 'm ook erg leuk maar heeft een kersen laminaatvloer en gaat deze er waarschijnlijk niet op zetten.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:19 schreef WebForce het volgende:
[..]
Is dit van de rakke serie? VInd ik wel tof, die dikke planken, samen met lack planken
quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:52 schreef imago het volgende:
is met stoeien met de speelgoedmuis bergt ze em netjes erin op
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:09 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Yep:
De 44-delige START BOX 1 voor ¤89 bevat een basisuitrusting voor de keuken: deegkommen, voorraaddozen, pannen, keukengerei, etc....
quote:Bij aankoop van 2 SULTAN HÖGBO matrassen (80x200) van 69.00/st.,
een ALLEBY bedframe incl. middenbalk gratis.
quote:Op zondag 3 april 2005 20:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
[afbeelding]
volgens mij komen ze nooooooit meer van die aanbieding af
Bank?quote:Op maandag 4 april 2005 21:10 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Weet iemand hoe lang het is geleden dat Ikea de Alleby bank verkocht? (als ie al uberhaupt heeft bestaan?)
Heb t net al afgezocht maar kan t nergens vinden.
Ja het gaat om die Alleby Klobo bank! Maar dan wanneer hij in Nl verkocht is (en hoeveel hij kostte). Iemand beweert namelijk dat dat ongeveer een half jaar geleden was maar ik kende die hele bank nog niet!quote:Op maandag 4 april 2005 21:19 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Bank?
Er is nu wel een ALLEBY KLOBO bank.
[afbeelding]
(En nee, die kost geen ¤ 2990, dat is de prijs in Tsjechische kronen)
Die staat in Breda in elk geval gewoon in de showroom, ik weet niet precies wat ie kost... iets van ¤ 119 ofzo? Zal morgen eens kijkenquote:Op maandag 4 april 2005 21:26 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ja het gaat om die Alleby Klobo bank! Maar dan wanneer hij in Nl verkocht is (en hoeveel hij kostte). Iemand beweert namelijk dat dat ongeveer een half jaar geleden was maar ik kende die hele bank nog niet!
Als je zou willen kijken hoeveel die Alleby kost en dat even hier meldt....erg graag!quote:Op maandag 4 april 2005 21:57 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Die staat in Breda in elk geval gewoon in de showroom, ik weet niet precies wat ie kost... iets van ¤ 119 ofzo? Zal morgen eens kijken
De KLIPPAN wijzigt trouwens van model en prijs; in plaats van dat je er alleen de poten onder moet schroeven zet je het nieuwe model voortaan zelf in elkaar. (Losse rugleuning en zijkanten enzo.) Voordeel hiervan is dat er voortaan in plaats van 2, 3 stuks op een pallet passen èn er niemand in een fabriek het ding in elkaar moet zetten.
Grootste deel, en een prima voorbeeld van "typisch IKEA": daardoor gaat de prijs omlaag!Voortaan kost een KLIPPAN mèt hoes ¤ 189,- in plaats van ¤ 249,- (of ¤ 199,- zonder bekleding) !!
En hij is er nu ook in allerlei frisse kleurtjes als blauw en oranje en geel enzo
dus een bank voor Koninginnedag... eentje voor Pasen... eentje voor Kerst... eentje voor de zomer... eentje voor............
Hij staat niet (meer?) op de site... *tevens morgen kijkt*quote:Op maandag 4 april 2005 22:05 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Als je zou willen kijken hoeveel die Alleby kost en dat even hier meldt....erg graag!
En de Klippan...blijft die leuke kleur groen er ook nog of gaat die eruit?
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:43 schreef myxomatosekonijn het volgende:
En Allan24...al nieuws voor me ?
Dat is al super. In welke Ikea is dat? Toevallig Ikea Delftquote:Op woensdag 6 april 2005 22:39 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Jahij kost ¤ 119 ongestoffeerd, meer weet ik even niet... heb het erg druk gehad de laatste paar dagen dus niet echt tijd gehad om uitgebreid na te zoeken (of er bijvoorbeeld hoezen zijn en waar voorraad is). Maar hij staat gewoon op de showroom
Oh nee...Breda, stond hierboven al vermeld...quote:Op donderdag 7 april 2005 09:26 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dat is al super. In welke Ikea is dat? Toevallig Ikea Delft
heette volgens mij Fabulera en is bij mijn weten uit de collectiequote:Op woensdag 6 april 2005 22:32 schreef E.T. het volgende:
Iemand van de Ikea'ers bekend met de meegroeibedden?
Ik heb een tijdje terug een meegroeibed gezien van staal(ijzer). Hoofd- en voeteneind redelijk hoog met spijlen.
Alleen kan ik dit dus nergens meer op de site terugvinden (ook niet op de belgische en duitse)..
Bestaat dit bed nog? (weet dus de naam niet meer)
Hmz..quote:Op donderdag 7 april 2005 12:46 schreef braunie het volgende:
[..]
heette volgens mij Fabulera en is bij mijn weten uit de collectie
de kosten voor thuistransport hangen af van je postcode en het gewicht van de totaal te bezorgen artikelen. heb je een postcode dichtbij de IKEA vestiging van je transport dan val je in regio 1 en val je onder het buitengebied (regio 5) dan betaal je flink meer.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:43 schreef imago het volgende:
Ik heb een vraag waar ik ook even de klantenservice voor kan bellen, maar ik ben lui
Hoe zit het als je iets wilt laten thuisbezorgen door Ikea? Wat zijn de kosten daarvoor? Op welke termijn wordt het dan bezorgd? En zijn er nog afspraken te maken over de dag van bezorging of is het maar net toevallig wanneer ze in de buurt zijn?
Weet ik eigenlijk niet...zouden ze daar bij Ikea dat doen..aan reserveren? Wie o wie weet of dat kan?quote:Op donderdag 7 april 2005 21:45 schreef Adelante het volgende:
kun je die Alleby niet reserveren dan?
Het gaat om Delftquote:Op donderdag 7 april 2005 21:58 schreef Adelante het volgende:
ik zal morgen wel eens voor je kijken of de bank te reserveren is, om welke vestiging gaat het?
Heeft een bepaald iemand al nieuws?quote:Op donderdag 7 april 2005 21:58 schreef Adelante het volgende:
ik zal morgen wel eens voor je kijken of de bank te reserveren is, om welke vestiging gaat het?
Toevallig ook nog gekeken naar de prijs in Hengelo en/of Delft?quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:40 schreef Adelante het volgende:
ik heb even gekeken maar heerlen verkoopt de bank niet, haarlem wel daar kost ie 99 euro en duiven ook, maar daar issie 119 euro. de bank is wel te reserveren in de meeste vestigingen. afmetingen heb ik niet naar gekeken...
In alle genoemde vestigingen waren er toen nog meer dan 20 op voorraad. Bel wel even van tevoren op de dag dat je wil gaan, dan weet je iig dat je niet voor niks gaat! (0900-2354532)quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Toevallig ook nog gekeken naar de prijs in Hengelo en/of Delft?
In ieder geval wederom bedanktDenk dat ik volgend weekend maar even in Hengelo ga kijken. Volgens Allan24 zou hij daar ook nog op voorraad zijn...
Even bellen naar klantenservice. Dan sturen je een nieuw schroefje op.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:25 schreef imago het volgende:
Bij de Billy die ik vandaag in elkaar heb gezet zat een schroef met verrotte schroefdraad, dus nu heeft m'n Billy een schroef te weinig
Dan moet je wel je bon bij de hand houden, het nummer van het meubelstuk waar het omgaat.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Even bellen naar klantenservice. Dan sturen je een nieuw schroefje op.
Hahah die is gaafquote:
Een inbus kan je overal krijgenquote:Op woensdag 13 april 2005 23:34 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dan moet je wel je bon bij de hand houden, het nummer van het meubelstuk waar het omgaat.
ik ben al vanaf januari bezig om een inbus te krijgen voor de lesviktafel, heb alle muurtjes en hoekjes al gezien, maar nog steeds geen ikea en waarom? omdat ik geen bon heb want ik heb de tafel gekregen
Ik heb de des betreffende schroef nog niet kunnen vindenquote:Op donderdag 14 april 2005 00:41 schreef WebForce het volgende:
[..]
Een inbus kan je overal krijgen, en logisch dat ze zo doen, want anders gaat iedereen straks zijn schroeven bij IKEA halen, krijg je het nog opgestuurd ook!
Ik heb m vandaag alleen in zwart gezien en op de site staan ook geen andere kleuren aangegeven. Heb m vandaag voor je uitgetest en ik vind hem lekker 'liggen'.quote:Op vrijdag 15 april 2005 07:27 schreef elvy het volgende:
Weet iemand of de voetenbank slöinge er ook in andere kleuren is dan zwart?
Liefst (lime)groen? En of hij een beetje lekker 'ligt'? Ik vind hem wel cool, maar vraag me af of design hier niet boven functionaliteit gaat?
( ik weet niet hoe je een plaatje moet plakken, maar deze dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
en dan zonder spaties
quote:Op woensdag 13 april 2005 20:50 schreef Debsterr het volgende:
Heeey surf ik eens even goed rond... vind ik hier allemaal collega's! Toevallig mensen uit IKEA Barendrecht die hier hun vrije tijd verdoen????
Leuke mensen bij de klantenservice van Hengeloooooooooquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:55 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ik heb m vandaag alleen in zwart gezien en op de site staan ook geen andere kleuren aangegeven. Heb m vandaag voor je uitgetest en ik vind hem lekker 'liggen'.
Ot: Ik heb mijn Alleby Klobo bankje! Had m nog niet eens in het echt gezien, maar ik zag m vandaag en dacht meteen 'dit is 'm' !
Wel kostte hij ineesn 119 euro, terwijl de klantenservice had gemaild dat hij 99 euro kost in Hengelo. Dus meteen naar de klantenservice gegaan en heb (uiteindelijk) heel erg netjes 20 euro terug gekregen!
Morgen ga ik 'm in elkaar zetten en dan meteen mijn hele inrichting veranderen... Ik heb er zo'n zin in!!!![]()
Nog groterquote:Op donderdag 14 april 2005 21:31 schreef Gumtree het volgende:
las vandaag dat Ikea delft een stuk groter gaat worden + 15.000 m2 (ofzo) en misschien zelfs een eigen afrit??
quote:Amsterdam 32 700 m2
Duiven 20 300 m2
Barendrecht 27 200 m2
Breda 26 000 m2
Eindhoven 28 600 m2
Groningen 13 800 m2 (heropent nieuwe (grotere) store in 2005)
Haarlem 28 500 m2
Heerlen 19 600 m2
Hengelo 23 200 m2
Utrecht 17 500 m2
Sliedrecht 14 600 m2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |