abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 april 2005 @ 22:46:33 #251
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_25965320
quote:
Op zondag 3 april 2005 20:57 schreef Adelante het volgende:

[..]

[afbeelding]

volgens mij komen ze nooooooit meer van die aanbieding af
pi_25985991
Weet iemand hoe lang het is geleden dat Ikea de Alleby bank verkocht? (als ie al uberhaupt heeft bestaan?)

Heb t net al afgezocht maar kan t nergens vinden.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_25986229
quote:
Op maandag 4 april 2005 21:10 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Weet iemand hoe lang het is geleden dat Ikea de Alleby bank verkocht? (als ie al uberhaupt heeft bestaan?)

Heb t net al afgezocht maar kan t nergens vinden.
Bank?
Er is nu wel een ALLEBY KLOBO bank.

(En nee, die kost geen ¤ 2990, dat is de prijs in Tsjechische kronen )

De ALLEBY fauteuil in zwart leer is verkocht op de Woonsdag van september 2004 als ik het goed heb.

Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_25986398
quote:
Op maandag 4 april 2005 21:19 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Bank?
Er is nu wel een ALLEBY KLOBO bank.

[afbeelding]

(En nee, die kost geen ¤ 2990, dat is de prijs in Tsjechische kronen )
Ja het gaat om die Alleby Klobo bank! Maar dan wanneer hij in Nl verkocht is (en hoeveel hij kostte). Iemand beweert namelijk dat dat ongeveer een half jaar geleden was maar ik kende die hele bank nog niet!
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_25987108
quote:
Op maandag 4 april 2005 21:26 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Ja het gaat om die Alleby Klobo bank! Maar dan wanneer hij in Nl verkocht is (en hoeveel hij kostte). Iemand beweert namelijk dat dat ongeveer een half jaar geleden was maar ik kende die hele bank nog niet!
Die staat in Breda in elk geval gewoon in de showroom, ik weet niet precies wat ie kost... iets van ¤ 119 ofzo? Zal morgen eens kijken

De KLIPPAN wijzigt trouwens van model en prijs; in plaats van dat je er alleen de poten onder moet schroeven zet je het nieuwe model voortaan zelf in elkaar. (Losse rugleuning en zijkanten enzo.) Voordeel hiervan is dat er voortaan in plaats van 2, 3 stuks op een pallet passen èn er niemand in een fabriek het ding in elkaar moet zetten.

Grootste deel, en een prima voorbeeld van "typisch IKEA": daardoor gaat de prijs omlaag! Voortaan kost een KLIPPAN mèt hoes ¤ 189,- in plaats van ¤ 249,- (of ¤ 199,- zonder bekleding) !! En hij is er nu ook in allerlei frisse kleurtjes als blauw en oranje en geel enzo

dus een bank voor Koninginnedag... eentje voor Pasen... eentje voor Kerst... eentje voor de zomer... eentje voor............

Link

[ Bericht 2% gewijzigd door Allan24 op 04-04-2005 22:03:08 ]
pi_25987294
quote:
Op maandag 4 april 2005 21:57 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Die staat in Breda in elk geval gewoon in de showroom, ik weet niet precies wat ie kost... iets van ¤ 119 ofzo? Zal morgen eens kijken

De KLIPPAN wijzigt trouwens van model en prijs; in plaats van dat je er alleen de poten onder moet schroeven zet je het nieuwe model voortaan zelf in elkaar. (Losse rugleuning en zijkanten enzo.) Voordeel hiervan is dat er voortaan in plaats van 2, 3 stuks op een pallet passen èn er niemand in een fabriek het ding in elkaar moet zetten.

Grootste deel, en een prima voorbeeld van "typisch IKEA": daardoor gaat de prijs omlaag! Voortaan kost een KLIPPAN mèt hoes ¤ 189,- in plaats van ¤ 249,- (of ¤ 199,- zonder bekleding) !! En hij is er nu ook in allerlei frisse kleurtjes als blauw en oranje en geel enzo

dus een bank voor Koninginnedag... eentje voor Pasen... eentje voor Kerst... eentje voor de zomer... eentje voor............

Als je zou willen kijken hoeveel die Alleby kost en dat even hier meldt....erg graag!

En de Klippan...blijft die leuke kleur groen er ook nog of gaat die eruit?
pi_25987525
quote:
Op maandag 4 april 2005 22:05 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Als je zou willen kijken hoeveel die Alleby kost en dat even hier meldt....erg graag!

En de Klippan...blijft die leuke kleur groen er ook nog of gaat die eruit?
Hij staat niet (meer?) op de site... *tevens morgen kijkt*
pi_25993074
Wat leuk die kleurtjes voor die bank!!
pi_26004397
En Allan24...al nieuws voor me ?
pi_26006845
Die oranje Klippan

Kan een van de IKEA medewerkers mij trouwens vertellen of de oranje TRONES schoenenopberger nog bestaat? Ik kan hem op de site niet meer vinden en ik zou er nog heel graag 1 willen hebben.
amokaapjeeh O+
  woensdag 6 april 2005 @ 22:32:36 #261
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26035049
Iemand van de Ikea'ers bekend met de meegroeibedden?
Ik heb een tijdje terug een meegroeibed gezien van staal(ijzer). Hoofd- en voeteneind redelijk hoog met spijlen.
Alleen kan ik dit dus nergens meer op de site terugvinden (ook niet op de belgische en duitse)..

Bestaat dit bed nog? (weet dus de naam niet meer)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26035200
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 18:43 schreef myxomatosekonijn het volgende:
En Allan24...al nieuws voor me ?
Ja hij kost ¤ 119 ongestoffeerd, meer weet ik even niet... heb het erg druk gehad de laatste paar dagen dus niet echt tijd gehad om uitgebreid na te zoeken (of er bijvoorbeeld hoezen zijn en waar voorraad is). Maar hij staat gewoon op de showroom
pi_26040863
quote:
Op woensdag 6 april 2005 22:39 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ja hij kost ¤ 119 ongestoffeerd, meer weet ik even niet... heb het erg druk gehad de laatste paar dagen dus niet echt tijd gehad om uitgebreid na te zoeken (of er bijvoorbeeld hoezen zijn en waar voorraad is). Maar hij staat gewoon op de showroom
Dat is al super. In welke Ikea is dat? Toevallig Ikea Delft
pi_26041077
quote:
Op donderdag 7 april 2005 09:26 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Dat is al super. In welke Ikea is dat? Toevallig Ikea Delft
Oh nee...Breda, stond hierboven al vermeld...
pi_26045361
quote:
Op woensdag 6 april 2005 22:32 schreef E.T. het volgende:
Iemand van de Ikea'ers bekend met de meegroeibedden?
Ik heb een tijdje terug een meegroeibed gezien van staal(ijzer). Hoofd- en voeteneind redelijk hoog met spijlen.
Alleen kan ik dit dus nergens meer op de site terugvinden (ook niet op de belgische en duitse)..

Bestaat dit bed nog? (weet dus de naam niet meer)
heette volgens mij Fabulera en is bij mijn weten uit de collectie
AC Milan
pi_26051022
Ik heb een vraag waar ik ook even de klantenservice voor kan bellen, maar ik ben lui

Hoe zit het als je iets wilt laten thuisbezorgen door Ikea? Wat zijn de kosten daarvoor? Op welke termijn wordt het dan bezorgd? En zijn er nog afspraken te maken over de dag van bezorging of is het maar net toevallig wanneer ze in de buurt zijn?
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  donderdag 7 april 2005 @ 19:46:11 #267
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26055006
quote:
Op donderdag 7 april 2005 12:46 schreef braunie het volgende:

[..]

heette volgens mij Fabulera en is bij mijn weten uit de collectie
Hmz..

Overigens is ie in Canada en Italie nog gewoon verkrijgbaar volgens de website ..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 7 april 2005 @ 21:01:46 #268
3185 Adelante
To let it go now
pi_26056658
quote:
Op donderdag 7 april 2005 16:43 schreef imago het volgende:
Ik heb een vraag waar ik ook even de klantenservice voor kan bellen, maar ik ben lui

Hoe zit het als je iets wilt laten thuisbezorgen door Ikea? Wat zijn de kosten daarvoor? Op welke termijn wordt het dan bezorgd? En zijn er nog afspraken te maken over de dag van bezorging of is het maar net toevallig wanneer ze in de buurt zijn?
de kosten voor thuistransport hangen af van je postcode en het gewicht van de totaal te bezorgen artikelen. heb je een postcode dichtbij de IKEA vestiging van je transport dan val je in regio 1 en val je onder het buitengebied (regio 5) dan betaal je flink meer.

iedere vestiging hanteert andere bezorgservices, sommigen maken gebruik van sneltransort, sommigen regelen het transport zelf en weer andere vestigingen hebben het uitbesteed aan een externe transporteur. dus het verschilt nogal in wat je bij IKEA zelf kunt regelen qua bezorgen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_26057430
Volgens de Ikea klantenservice kost het Alleby bankje maar 99 euro!

Alleen zijn ze niet voorradig en de computer geeft niet aan wanneer hij weer binnen gaat komen

Dat is even balen

En eigenlijk dubbel balen want die mooie groene kleur hoes van de Klippan is dus niet meer verkrijgbaar

Dubbel pech...tenzij die Alleby binnenkort nog komt maar ja dan zijn ze natuurlijk ook zo weer weg....
  donderdag 7 april 2005 @ 21:45:33 #270
3185 Adelante
To let it go now
pi_26057760
kun je die Alleby niet reserveren dan?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_26058095
quote:
Op donderdag 7 april 2005 21:45 schreef Adelante het volgende:
kun je die Alleby niet reserveren dan?
Weet ik eigenlijk niet...zouden ze daar bij Ikea dat doen..aan reserveren? Wie o wie weet of dat kan?

Maar ja als Ikea zelf al niet weet wanneer het weer binnenkomt...kan t dus nog wel een hele tijd duren neem ik aan? Zeker omdat ik de Alleby bank op de site echt nergens kan vinden.
  donderdag 7 april 2005 @ 21:58:55 #272
3185 Adelante
To let it go now
pi_26058142
ik zal morgen wel eens voor je kijken of de bank te reserveren is, om welke vestiging gaat het?
pi_26060120
De ALLEBY KLOBO is voorradig in Eindhoven, Duiven, Hengelo, Haarlem en Breda. De andere vestigingen hebben hem niet; dat wil zeggen, niet op voorraad en/of niet in het assortiment.
Prijs is voor zover ik heb kunnen zien ¤ 119,- en niet ¤ 99,- maar dat kan lokaal verschillen aangezien het free range is (dus geen vast assortiment).
pi_26064866
quote:
Op donderdag 7 april 2005 21:58 schreef Adelante het volgende:
ik zal morgen wel eens voor je kijken of de bank te reserveren is, om welke vestiging gaat het?
Het gaat om Delft En kunnen jullie misschien ook zien hoeveel hij in Hengelo kost? (daar wonen mijn relatief gezien dicht bij in de buurt)

Hebben jullie misschien dan ook de afmetingen van de verpakking? (dan weet ik of ie wel in mijn autootje past).

En ben ik nou gek of staat die informatie niet op internet? Kan zelf de hele bank niet vinden en ook niet in de Ikea folder... Of komt dat omdat 'ie niet overal altijd leverbaar is?

In ieder geval bedankt Adelante en Allan24 voor jullie service

[ Bericht 14% gewijzigd door myxomatosekonijn op 08-04-2005 08:44:49 ]
  vrijdag 8 april 2005 @ 10:28:02 #275
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_26066794
Alleby is Free Range en staat ook nergens, omdat het 'niet verplicht' assortiment is. Meestal gaat iets van Alleby er ook zomaar uit...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')