Grote kans dat dat de 'verassingsaanbiedingen' zijn oid...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:35 schreef Adelante het volgende:
hmmm, volgens mij was er ook korting op de 200x220 en 240x220
quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:58 schreef Faithy het volgende:
mijn tip van het jaar:
ik heb dat van de ikea, en dat plakt niet uit zichzelf zeg maar, dat moet je echt met water en sop erop plakken..
nou, dat doe je met een plantenspuit: op de ramen sprayen
je plakt je lap erop, kunt hem nog verplaatsen en rechthangen enzo..
vervolgens laat je 1 iemand het ding recht op z'n plaats hangen, en zelf doe je met zo'n wissertje dat je gebruikt bij het zemen alle bobbels weg'wissen'
klaar!
ik was hier per raar maar 5 minuten bezig
Yep:quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
heeft de ikea ook van die serviesdozen?
je weet wel, van die dozen die starters erg goed kunnen gebruiken, waar een bepaald aantal grote en kleine borden inzit, schalen en dat soort shit
Bij de raamdecoratie (gordijnen/luxaflexen) afdeling. Heb vorige week nog een paar rollen gekocht.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:03 schreef Radjwantie het volgende:
Waar kan ik dit vinden in de ikea?
[..]
Dankje schat, ik ga straks even langs.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:12 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Bij de raamdecoratie (gordijnen/luxaflexen) afdeling. Heb vorige week nog een paar rollen gekocht.
Het is niet zo mat als melkglas, maar voldoende voor op een raam van een dakkapel en het is vrij eenvoudig aan te brengen. Wat Faithy al schreef.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:26 schreef Radjwantie het volgende:
[..]
Dankje schat, ik ga straks even langs.
En is het inderdaad mooi op je raam en makkelijk aan te brengen?
quote:
Hij staat al. En daarbij heb ik de kleine 149x149 versie, die is in je eentje nog net te doen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:37 schreef Adelante het volgende:
als je die expedit gaat opbouwen, vraag dan voor je begint misschien wat hulp
Is dit van de rakke serie? VInd ik wel tof, die dikke planken, samen met lack plankenquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:07 schreef Enchanter het volgende:
Als'de verbouwing in m'n huis deze eeuw nog af komt, wordt dit waarschijnlijk m'n nieuwe huiskamer TV kast
[afbeelding]
Ik hoop dat het een beetje mooi staat op een beuken vloer (kast is berken kleur)
Het heeft veel van Rakke weg, maar het is Borghamn . Mijn zus vindt 'm ook erg leuk maar heeft een kersen laminaatvloer en gaat deze er waarschijnlijk niet op zetten.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:19 schreef WebForce het volgende:
[..]
Is dit van de rakke serie? VInd ik wel tof, die dikke planken, samen met lack planken
quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:52 schreef imago het volgende:
is met stoeien met de speelgoedmuis bergt ze em netjes erin op
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:09 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Yep:
De 44-delige START BOX 1 voor ¤89 bevat een basisuitrusting voor de keuken: deegkommen, voorraaddozen, pannen, keukengerei, etc....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |