Ehm, de lange. Ik weet eigenlijk niet in welke kleuren hij verkrijgbaar is. Ik zoek eigenlijk een stoelhoes in ecru/gebroken wit of donkerbruin. Ik kan het niet vinden op de site.quote:Op maandag 28 februari 2005 12:21 schreef Adelante het volgende:
welke hoes bedoel je en in welke kleur? de korte of de lange?
Ja, vertel eens even verder, want daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Gaat Ingvar nog meer bezoekjes afleggen?quote:Op maandag 28 februari 2005 22:07 schreef Allan24 het volgende:
Vandaag bij IKEA Breda: de "IK"-helft van IKEA gespot!
[afbeelding]
Ik heb daarstraks even vluchtig gekeken: de korte zijn (afhankelijk van de kleur) ¤ 8 of ¤ 14 per stuk (ik weet zo niet in welke kleuren die er zijn). De lange hoezen kosten ¤ 24 en zijn in wit en gebroken-wit-met-een-motief verkrijgbaar.quote:Op maandag 28 februari 2005 22:40 schreef Radjwantie het volgende:
[..]
Ehm, de lange. Ik weet eigenlijk niet in welke kleuren hij verkrijgbaar is. Ik zoek eigenlijk een stoelhoes in ecru/gebroken wit of donkerbruin. Ik kan het niet vinden op de site.
quote:Op maandag 28 februari 2005 22:51 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks even vluchtig gekeken: de korte zijn (afhankelijk van de kleur) ¤ 8 of ¤ 14 per stuk (ik weet zo niet in welke kleuren die er zijn). De lange hoezen kosten ¤ 24 en zijn in wit en gebroken-wit-met-een-motief verkrijgbaar.
quote:Op maandag 28 februari 2005 23:30 schreef fowa het volgende:
Vergeet het heerlijke zweedse eten in de swedish food market niet !!!
Direkt achter de kassa naast de bistro.
Ik ga d'r binnenkort eens een keer kijken, ben wel benieuwd nuquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:48 schreef WebForce het volgende:
Ik heb foto's gezien van de opening van Haarlem, my god, wat een balzaal daar! Ik zag op een foto een BA50 op de achtergrond, om te kwijlen!! Wij (Duiven) zijn veels te klein, maar dat slaat echt alles!
En die kantine/restaurant daar!!!!!
10.000? Zo veel is dat toch niet?quote:Dat stukje over de opening van een 2e vestiging in Praag is ook tof! 10.000 bezoekers!!!!
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:18 schreef Adelante het volgende:
leuk die vestiging gebonden aanbiedingen:
BERTBY wandvitrine
Groningen van ¤ 79,- voor ¤ 59,-
Breda van ¤ 79,- voor ¤ 55,-
Staat op intranet ja...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:02 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik ga d'r binnenkort eens een keer kijken, ben wel benieuwd nustaan op intranet zeker?
[..]
10.000? Zo veel is dat toch niet?![]()
In Duiven kom ik een oude bekende tegen:quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:18 schreef Adelante het volgende:
leuk die vestiging gebonden aanbiedingen:
BERTBY wandvitrine
Groningen van ¤ 79,- voor ¤ 59,-
Breda van ¤ 79,- voor ¤ 55,-
Que?quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:15 schreef fowa het volgende:
had saskia niet nog wat oude glugwijn liggen ???
![]()
Met daarin de hulp van IKEA Breda!quote:Trouwprogramma waarin weddingplanner Marc Dik bruidsparen in nood helpt
Wilma en Huib zijn allebei licht verstandelijk gehandicapt. Vanaf het moment dat ze elkaar hebben ontmoet op een sociale werkplaats, zijn ze onafscheidelijk. Na twee jaar verkering willen ze heel graag trouwen. Het organiseren van hun eigen bruiloft is door hun handicap onmogelijk. Alleen redden ze het niet. Lenie, de moeder van Wilma, regelt normaal gesproken alles voor het verliefde stel. Het toekomstige bruidspaar wil graag dat moeder zorgeloos van de dag kan genieten, zonder al teveel stress. Kan weddingplanner Marc haar werk voor een keer overnemen? Voordat er getrouwd kan worden, moet Huib nog iets doen; Wilma ten huwelijk vragen! Marc zorgt ervoor dat Huib een onvergetelijk aanzoek kan doen.
Wel grappig: als dit bij een andere winkel zou zijn, zou je daar flink kwaad zijn geworden omdat die dingen er nog niet zijn en had je al helemaal geen andere spulletjes gekocht... Wat is het toch met IKEA...?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:57 schreef loezzie het volgende:
ga ik speciaal naar de IKEA voor een blauw verduisteringsgordijn.. is hij er niet én komt hij voorlopig niet binnen! Ook op mijn bestelde lampenkappen wacht ik al weken., ....
Gelukkig heb ik nog wel wat andere leuke kleine dingetjes kunnen kopen!
*In herinnering brengt*quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:07 schreef Allan24 het volgende:
Morgenavond:
De weddingplanner
Nederland 1, 21:50-22:25
[..]
Met daarin de hulp van IKEA Breda!
hoe bedoel je? Waarom zou ik bij een andere winkel wel boos worden en bij de IKEA niet?? Als je ergens naartoe gaat KAN datgene wat je wil uitverkocht zijn.. en toevallig was het deze keer de IKEA.. Helaas pindakaas..quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:14 schreef the_bbk het volgende:
[..]
Wel grappig: als dit bij een andere winkel zou zijn, zou je daar flink kwaad zijn geworden omdat die dingen er nog niet zijn en had je al helemaal geen andere spulletjes gekocht... Wat is het toch met IKEA...?
Misschien heb ik het een beetje verkeerd onder woorden gebracht: ik bedoelde 'je' eigenlijk in algemene zin. Veel mensen zouden bij een andere winkel al snel zoiets hebben van 'wat een zooitje, ze hebben het nog steeds niet' en gaan dan (al dan niet kwaad) naar een andere winkel. Bij IKEA vinden de meeste mensen het blijkbaar niet erg dat het door hun gewilde product er (nog steeds) niet is en kopen nog andere producten van IKEA op de koop toe...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:02 schreef loezzie het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Waarom zou ik bij een andere winkel wel boos worden en bij de IKEA niet?? Als je ergens naartoe gaat KAN datgene wat je wil uitverkocht zijn.. en toevallig was het deze keer de IKEA.. Helaas pindakaas..
Hmm, ik werk zelf bij de klantenservice in IKEA Delft en ik kan je verzekeren: niet ierdereen denkt er zo over! Hoe vaak ik niet wanhopige/woedende klanten bij me aan de balie heb omdat er iets niet op voorraad is...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:41 schreef the_bbk het volgende:
[..]
Misschien heb ik het een beetje verkeerd onder woorden gebracht: ik bedoelde 'je' eigenlijk in algemene zin. Veel mensen zouden bij een andere winkel al snel zoiets hebben van 'wat een zooitje, ze hebben het nog steeds niet' en gaan dan (al dan niet kwaad) naar een andere winkel. Bij IKEA vinden de meeste mensen het blijkbaar niet erg dat het door hun gewilde product er (nog steeds) niet is en kopen nog andere producten van IKEA op de koop toe...
... en dan nog worden mensen soms boos... afgelopen donderdag klant aan de balie:quote:Op zondag 6 maart 2005 14:40 schreef Adelante het volgende:
nog meer collega's
tegenwoordig is de voorraadpositie erg makkelijk te checken via internet of 0900-belikea, er wordt zelfs gratis een sms bericht naar je verzonden als een artikel weer op voorraad is.
waarom hebben "wij" een sponsorcontract met Bassie?quote:Clown Bassie kwaad op Robert Jensen
Clown Bassie is bijna zijn sponsorcontract met meubelboer Ikea kwijt geraakt door radio-dj Robert Jensen. "Hij doet mij na op de radio, maar dan met zulke platte teksten dat het mij schade berokkent. Ik ben er zelfs al over aangesproken door woonwarenhuis Ikea, een van mijn opdrachtgevers. Daar dacht men echt dat ik het zelf was en zeiden ze dat ze zo'n nare clown niet meer over de vloer wilden hebben," aldus Bassie.
Net nu de clow weer vrede heeft gesloten met zijn broer komt deze situatie met Jensen om de hoek kijken. De dj is zich van geen kwaad bewust. "Wij hebben al heel lang een Bassie- imitator. Al onze luisteraars weten dat het een imitatie betreft en dat het dus gewoon humor is. Als Bassie er echt schade van ondervindt, moet hij even contact met mij opnemen. Dan kunnen we kijken wat eraan te doen is."
Afgelopen zaterdag wassie in Delft...quote:Op donderdag 10 maart 2005 16:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
waarom hebben "wij" een sponsorcontract met Bassie?welke vestiging is dat in godsnaam?
Dit was IKEA DELFT .... en tot nu toe nog steeds geen lampenkappen ... (ja, ik ben wat ongeduldig)quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:57 schreef loezzie het volgende:
ga ik speciaal naar de IKEA voor een blauw verduisteringsgordijn.. is hij er niet én komt hij voorlopig niet binnen! Ook op mijn bestelde lampenkappen wacht ik al weken., ....
Gelukkig heb ik nog wel wat andere leuke kleine dingetjes kunnen kopen!
Al gebeurd het wel eens dat deze voorraadinformatie niet klopt.. maar gelukkig woon ik in Den Haag. dus dan is Delft niet zo ver weg..quote:Op zondag 6 maart 2005 14:40 schreef Adelante het volgende:
tegenwoordig is de voorraadpositie erg makkelijk te checken via internet of 0900-belikea, er wordt zelfs gratis een sms bericht naar je verzonden als een artikel weer op voorraad is.
liefst in burqa dan ookquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:13 schreef GenderQ het volgende:
die gaan we vanaf nu natuurlijk wel goed bekijken. of er ook vrouwtjes in staan
Voor wat? Klippan? Henriksdal?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 07:38 schreef Radjwantie het volgende:
Ik was op zoek naar de Almas hoes in de kleur groen. Blijkt hij uitverkocht te zijn en niet meer in de collectie te zitten!!
Het is gewoon zo'n hoes voor over de pallbo voetenbankje. Zo'n kubusvorm, heel eenvoudig. Maar wel jammer dat hij er niet meer in die kleur is.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:52 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Voor wat? Klippan? Henriksdal?
Er staan veel stoel- en bankhoezen in kleuren-die-uit-het-assortiment-zijn op de diverse koop- en verkoopsites zoals marktplaats.nl... kijk daar eens, grote kans dat je vindt wat je zoekt!
quote:IKEA opent business points voor zakelijke klant
Het Business Point is een punt in de winkel waar de zakelijke klant terecht kan voor bestellingen, informatie en advies bij het inrichten van
bedrijfsruimten en kantoor aan huis.
Het Business Point bevindt zich in de IKEA vestiging bij de afdeling kantoormeubels.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:57 schreef karin_denhout het volgende:
wie kan mij voor weinig geld aan een hoes komen van de Strömstad Ikea bank (3zits)
kleur creme/beige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |