Ehm, de lange. Ik weet eigenlijk niet in welke kleuren hij verkrijgbaar is. Ik zoek eigenlijk een stoelhoes in ecru/gebroken wit of donkerbruin. Ik kan het niet vinden op de site.quote:Op maandag 28 februari 2005 12:21 schreef Adelante het volgende:
welke hoes bedoel je en in welke kleur? de korte of de lange?
Ja, vertel eens even verder, want daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Gaat Ingvar nog meer bezoekjes afleggen?quote:Op maandag 28 februari 2005 22:07 schreef Allan24 het volgende:
Vandaag bij IKEA Breda: de "IK"-helft van IKEA gespot!
[afbeelding]
Ik heb daarstraks even vluchtig gekeken: de korte zijn (afhankelijk van de kleur) ¤ 8 of ¤ 14 per stuk (ik weet zo niet in welke kleuren die er zijn). De lange hoezen kosten ¤ 24 en zijn in wit en gebroken-wit-met-een-motief verkrijgbaar.quote:Op maandag 28 februari 2005 22:40 schreef Radjwantie het volgende:
[..]
Ehm, de lange. Ik weet eigenlijk niet in welke kleuren hij verkrijgbaar is. Ik zoek eigenlijk een stoelhoes in ecru/gebroken wit of donkerbruin. Ik kan het niet vinden op de site.
quote:Op maandag 28 februari 2005 22:51 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks even vluchtig gekeken: de korte zijn (afhankelijk van de kleur) ¤ 8 of ¤ 14 per stuk (ik weet zo niet in welke kleuren die er zijn). De lange hoezen kosten ¤ 24 en zijn in wit en gebroken-wit-met-een-motief verkrijgbaar.
quote:Op maandag 28 februari 2005 23:30 schreef fowa het volgende:
Vergeet het heerlijke zweedse eten in de swedish food market niet !!!
Direkt achter de kassa naast de bistro.
Ik ga d'r binnenkort eens een keer kijken, ben wel benieuwd nuquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:48 schreef WebForce het volgende:
Ik heb foto's gezien van de opening van Haarlem, my god, wat een balzaal daar! Ik zag op een foto een BA50 op de achtergrond, om te kwijlen!! Wij (Duiven) zijn veels te klein, maar dat slaat echt alles!
En die kantine/restaurant daar!!!!!
10.000? Zo veel is dat toch niet?quote:Dat stukje over de opening van een 2e vestiging in Praag is ook tof! 10.000 bezoekers!!!!
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:18 schreef Adelante het volgende:
leuk die vestiging gebonden aanbiedingen:
BERTBY wandvitrine
Groningen van ¤ 79,- voor ¤ 59,-
Breda van ¤ 79,- voor ¤ 55,-
Staat op intranet ja...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:02 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik ga d'r binnenkort eens een keer kijken, ben wel benieuwd nustaan op intranet zeker?
[..]
10.000? Zo veel is dat toch niet?![]()
In Duiven kom ik een oude bekende tegen:quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:18 schreef Adelante het volgende:
leuk die vestiging gebonden aanbiedingen:
BERTBY wandvitrine
Groningen van ¤ 79,- voor ¤ 59,-
Breda van ¤ 79,- voor ¤ 55,-
Que?quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:15 schreef fowa het volgende:
had saskia niet nog wat oude glugwijn liggen ???
![]()
Met daarin de hulp van IKEA Breda!quote:Trouwprogramma waarin weddingplanner Marc Dik bruidsparen in nood helpt
Wilma en Huib zijn allebei licht verstandelijk gehandicapt. Vanaf het moment dat ze elkaar hebben ontmoet op een sociale werkplaats, zijn ze onafscheidelijk. Na twee jaar verkering willen ze heel graag trouwen. Het organiseren van hun eigen bruiloft is door hun handicap onmogelijk. Alleen redden ze het niet. Lenie, de moeder van Wilma, regelt normaal gesproken alles voor het verliefde stel. Het toekomstige bruidspaar wil graag dat moeder zorgeloos van de dag kan genieten, zonder al teveel stress. Kan weddingplanner Marc haar werk voor een keer overnemen? Voordat er getrouwd kan worden, moet Huib nog iets doen; Wilma ten huwelijk vragen! Marc zorgt ervoor dat Huib een onvergetelijk aanzoek kan doen.
Wel grappig: als dit bij een andere winkel zou zijn, zou je daar flink kwaad zijn geworden omdat die dingen er nog niet zijn en had je al helemaal geen andere spulletjes gekocht... Wat is het toch met IKEA...?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:57 schreef loezzie het volgende:
ga ik speciaal naar de IKEA voor een blauw verduisteringsgordijn.. is hij er niet én komt hij voorlopig niet binnen! Ook op mijn bestelde lampenkappen wacht ik al weken., ....
Gelukkig heb ik nog wel wat andere leuke kleine dingetjes kunnen kopen!
*In herinnering brengt*quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:07 schreef Allan24 het volgende:
Morgenavond:
De weddingplanner
Nederland 1, 21:50-22:25
[..]
Met daarin de hulp van IKEA Breda!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |