laat dat naar mijn mening nou voor alle meubels gelden, of ze nu van IKEA komen of nietquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:01 schreef pikwik het volgende:
als je gaat vechten om een stel IKEA (!!!) meubels heb je toch echt een flinke kronkel in je kop hoor....... echt zielig!!
Half drie 's nachtsquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:49 schreef kunti21 het volgende:
nou het viel reuze mee hoor met de drukte 's morgen heel eventjes maar daarna liep het al gauw terug, de eerste mensen zaten al om half 3 voor de deur die h adden een chaos verwacht maar het viel mee, wel waren de klippans binnen het uur uitverkocht, 16 vrachtwagens vol. had mijn mannetje gelost in het magazijn, jawel wij zijn een echt ikea stel
Euh... wat *is* het?quote:
Kanonne!quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, zelfs bejaarde mensen. Eén van hen werd door Editie.nl geïnterviewd.
Een Ikea butt-plug! Laat me raden, dat ding heet vast de Könterömmer?quote:
quote:Drukte Ikea komt pas laat op gang
HAARLEM - 'We willen naar binnen!', schreeuwt de speciaal opgetrommelde zanger - vrij naar de songtekst van Marco Borsato - bij de ingang van Ikea Haarlem. De vocalist worstelt overduidelijk met de toonhoogte. Het lijkt de tientallen kijk- en kooplustigen die zich bij de dranghekken rondom het meubelpaleis hebben verzameld niet te deren.
Geduldig staan ze in de gestaag naar beneden dwarrelende sneeuw te wachten op het moment suprème De 48-jarige Louis is een van hen. De Almeerder blijkt vooral te zijn afgekomen op de gratis aangeboden tafel. ,,En ik wil meedoen aan de wedstrijd Billy-kast bouwen'', zegt Louis enthousiast. Hij heeft zich terdege op dat rondje doe-het-zelven voorbereid, zo blijkt. ,,Ik heb mijn eigen gereedschap meegenomen. Dan kom ik niet voor verrassingen te staan'', glundert de Almeerder.
Even verderop wacht de Haarlemse Marriëtte (47) op het moment dat de deuren van het gebouw aan de rand van de Waarderpolder opengaan. Dat gebeurt donderdagochtend rond 9.45 uur, een kwartier eerder dan gepland.
De dranghekken blijken overbodig. Kalm schuifelt de menigte de enorme naar binnen. ,,Nee'', zegt Marriëtte. ,,Ik ben nog geen vaste Ikea-bezoeker. De tot nu toe dichtstbijzijnde vestiging, in Amsterdam-Zuidoost, vond ik namelijk erg moeilijk bereikbaar.'' De Haarlemse heeft haar zinnen gezet op een opbergsysteem. ,,Waarom er zoveel mensen op een Ikea-opening afkomen? Vanwege de broodjes en de koffie. En het is gezellig'', denkt Marriëtte.
Volgens verkeersregelaar Andries Oosterloo van het voor de gelegenheid ingeschakelde Zwolse bedrijf Traffic Support dankt Ikea het succes vooral aan een uitgekookte reclamecampagne. ,,Ze weten exact wat hun doelgroep is'', zegt Andries. ,,En ze verkopen natuurlijk moderne meubels'', vervolgt de verkeersregelaar. ,,Let op mijn woorden: vandaag komen hier duizenden mensen op af. Straks kun je over de hoofden lopen.''
Zijn voorspelling wordt in de loop van de ochtend waarheid. In het pand vormen zich de eerste rijen bij de kassa, waar vooral de klanten met aanbiedingsbanken opvallen. En dan is het niet één bank voor 99 euro, maar zijn het er meestal twee. Voor de studentenkamer, het vakantiehuis of de zolderkamer, zo luidt het verweer. Op de parkeerterreinen is daarna proppen om de banken in de auto, de aanhanger of het busje te krijgen.
Buiten wordt de stroom bezoekers ook steeds groter. Op de Oudeweg rijdt het verkeer nog redelijk door, maar op de Amsterdamse Vaart wordt de file steeds langer. ,,Wat zou het mooi zijn als in het vervolg een deel van de bezoekers hier de auto laat staan en met de trein naar de binnenstad gaat. We willen met de winkels, horeca en cultuur in de binnenstad graag profiteren van de verwachte twee miljoen bezoekers'', merkt burgemeester Jaap Pop op in zijn openingstoespraak in het bijzijn van de Zweedse ambassadeur. Overigens is Pop inmiddels expert op het gebied van het in elkaar zetten van Billy boekenkasten. ,,Wie hulp nodig heeft, kan mij bellen.''
En zoals gewoonlijk zijn we veel te laat opgestaanquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een vriendin van mij ging om 07:30 voor de deur liggen voor twee Klippans... Ik ben benieuwd
quote:De Local Marketing Manager (LMM) zorgt voor de meest optimale uitvoering van de commerciële kalender van IKEA Sliedrecht, zodanig dat de bezoekers van IKEA Sliedrecht een geweldige winkelervaring zullen hebben en de verkoopmachine volledig tot zijn recht komt. Je bent de spil tussen de verschillende afdelingen.
Vanaf 1 september wordt IKEA FAMILY geïntroduceerd in Nederland. D.m.v. deze marketing tool willen we een grote vaste klantenkring opbouwen. We krijgen veel informatie over onze klanten en hun aankoopbedrag. Vervolgens zul je deze data gaan vertalen naar local marketing activiteiten. Het is jouw taak om het IKEA FAMILY concept in Sliedrecht te introduceren. De verantwoordelijkheid voor IKEA FAMILY valt volledig onder de LMM.
http://www.marktplaats.nl(...)Zoek%26av%3D%26pv%3Dquote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:03 schreef Anitra het volgende:
En idd gisteren was mijn geld binnenHelaas geen klippan voor mij dus
Heeft Haarlem al een tuin assortiment? Of Delft?quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:09 schreef WebForce het volgende:
Het tuin assortiment is ook binnen in Duiven, INMENS veel potten, dus als je nog potten nodig hebt. Er zitten erbij van een diameter van 51cm!
Delft heeft het hele jaar door een afdeling met (kleine) planten en diverse potten e.d. en verder was er al het 1 en ander aan tuinmeubilair te zien.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:47 schreef Liejannuh het volgende:
Heeft Haarlem al een tuin assortiment? Of Delft?
Ik rij maandg op en neer tussen het Westland en Heerhugowaard, dus een bezoekje aan de Ikea lijkt me wel leuk eigenlijk!
ik vind michael persoonlijk leukerquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:49 schreef Adelante het volgende:
hmmm, ophef viel dus wel mee en het ging over woonsdag in Eindhoven:{w
Haarlem heeft een lekkere leuke storemanagerEvelyn
Ik snap waarom je 'lekkere' hebt doorgestreeptquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:49 schreef Adelante het volgende:
hmmm, ophef viel dus wel mee en het ging over woonsdag in Eindhoven:{w
Haarlem heeft een lekkere leuke storemanagerEvelyn
Ooo, pimpin'...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:46 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
SULTAN SANDANE
bed is leverbaar (op bestelling vaak) bij diverse vestigingen
Volgens mij snappen die bieders niet dat ze nog 99 euro moeten betalen voor die bankquote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:17 schreef Allan24 het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)Zoek%26av%3D%26pv%3D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |