abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 februari 2005 @ 15:08:00 #51
3185 Adelante
To let it go now
pi_25233453
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 15:01 schreef pikwik het volgende:
als je gaat vechten om een stel IKEA (!!!) meubels heb je toch echt een flinke kronkel in je kop hoor....... echt zielig!!
laat dat naar mijn mening nou voor alle meubels gelden, of ze nu van IKEA komen of niet
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_25233470
ja dat ook adelante klopt
pi_25233797
no shit, eerst de woondsdag aanbieding om 1 uur uitverkocht en vandaag het bankstel voor 99 euro om 10.30 uitverkocht. Gelukkig een soort 'tegoed' bon gekregen. Anders was ik er echt nooit meer naar toe gegaan.
er word teveel abstract gedingest
pi_25236468
nou het viel reuze mee hoor met de drukte 's morgen heel eventjes maar daarna liep het al gauw terug, de eerste mensen zaten al om half 3 voor de deur die h adden een chaos verwacht maar het viel mee, wel waren de klippans binnen het uur uitverkocht, 16 vrachtwagens vol. had mijn mannetje gelost in het magazijn, jawel wij zijn een echt ikea stel
pi_25236482
Editie.nl van RTL4 had een item over IKEA. Het zal vanavond bij de late editie om 22:30 wel herhaalt worden.
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:16:52 #56
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_25236932
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 18:49 schreef kunti21 het volgende:
nou het viel reuze mee hoor met de drukte 's morgen heel eventjes maar daarna liep het al gauw terug, de eerste mensen zaten al om half 3 voor de deur die h adden een chaos verwacht maar het viel mee, wel waren de klippans binnen het uur uitverkocht, 16 vrachtwagens vol. had mijn mannetje gelost in het magazijn, jawel wij zijn een echt ikea stel
Half drie 's nachts
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:23:37 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25237073
Is-ie niet helemaal lief?

pi_25237771
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:16 schreef Elegy het volgende:

[..]

Half drie 's nachts
Ja, zelfs bejaarde mensen. Eén van hen werd door Editie.nl geïnterviewd.
pi_25238803
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:23 schreef Brighteyes het volgende:

Euh... wat *is* het? Wil ik dit weten?
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  donderdag 24 februari 2005 @ 20:59:33 #60
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_25238810
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:03 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, zelfs bejaarde mensen. Eén van hen werd door Editie.nl geïnterviewd.
Kanonne! Wat sommige mensen al wel niet over hebben om een paar tientjes te bestsparen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:02:12 #61
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_25238871
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:23 schreef Brighteyes het volgende:

Een Ikea butt-plug! Laat me raden, dat ding heet vast de Könterömmer?
pi_25238972
Uit het Haarlems Dagblad van vandaag:

quote:
Drukte Ikea komt pas laat op gang
HAARLEM - 'We willen naar binnen!', schreeuwt de speciaal opgetrommelde zanger - vrij naar de songtekst van Marco Borsato - bij de ingang van Ikea Haarlem. De vocalist worstelt overduidelijk met de toonhoogte. Het lijkt de tientallen kijk- en kooplustigen die zich bij de dranghekken rondom het meubelpaleis hebben verzameld niet te deren.

Geduldig staan ze in de gestaag naar beneden dwarrelende sneeuw te wachten op het moment suprème De 48-jarige Louis is een van hen. De Almeerder blijkt vooral te zijn afgekomen op de gratis aangeboden tafel. ,,En ik wil meedoen aan de wedstrijd Billy-kast bouwen'', zegt Louis enthousiast. Hij heeft zich terdege op dat rondje doe-het-zelven voorbereid, zo blijkt. ,,Ik heb mijn eigen gereedschap meegenomen. Dan kom ik niet voor verrassingen te staan'', glundert de Almeerder.

Even verderop wacht de Haarlemse Marriëtte (47) op het moment dat de deuren van het gebouw aan de rand van de Waarderpolder opengaan. Dat gebeurt donderdagochtend rond 9.45 uur, een kwartier eerder dan gepland.

De dranghekken blijken overbodig. Kalm schuifelt de menigte de enorme naar binnen. ,,Nee'', zegt Marriëtte. ,,Ik ben nog geen vaste Ikea-bezoeker. De tot nu toe dichtstbijzijnde vestiging, in Amsterdam-Zuidoost, vond ik namelijk erg moeilijk bereikbaar.'' De Haarlemse heeft haar zinnen gezet op een opbergsysteem. ,,Waarom er zoveel mensen op een Ikea-opening afkomen? Vanwege de broodjes en de koffie. En het is gezellig'', denkt Marriëtte.

Volgens verkeersregelaar Andries Oosterloo van het voor de gelegenheid ingeschakelde Zwolse bedrijf Traffic Support dankt Ikea het succes vooral aan een uitgekookte reclamecampagne. ,,Ze weten exact wat hun doelgroep is'', zegt Andries. ,,En ze verkopen natuurlijk moderne meubels'', vervolgt de verkeersregelaar. ,,Let op mijn woorden: vandaag komen hier duizenden mensen op af. Straks kun je over de hoofden lopen.''

Zijn voorspelling wordt in de loop van de ochtend waarheid. In het pand vormen zich de eerste rijen bij de kassa, waar vooral de klanten met aanbiedingsbanken opvallen. En dan is het niet één bank voor 99 euro, maar zijn het er meestal twee. Voor de studentenkamer, het vakantiehuis of de zolderkamer, zo luidt het verweer. Op de parkeerterreinen is daarna proppen om de banken in de auto, de aanhanger of het busje te krijgen.

Buiten wordt de stroom bezoekers ook steeds groter. Op de Oudeweg rijdt het verkeer nog redelijk door, maar op de Amsterdamse Vaart wordt de file steeds langer. ,,Wat zou het mooi zijn als in het vervolg een deel van de bezoekers hier de auto laat staan en met de trein naar de binnenstad gaat. We willen met de winkels, horeca en cultuur in de binnenstad graag profiteren van de verwachte twee miljoen bezoekers'', merkt burgemeester Jaap Pop op in zijn openingstoespraak in het bijzijn van de Zweedse ambassadeur. Overigens is Pop inmiddels expert op het gebied van het in elkaar zetten van Billy boekenkasten. ,,Wie hulp nodig heeft, kan mij bellen.''
pi_25240069
In Groningen waren er minder dan 200 ALLEBY kasten . En er stonden er zeker 300 mensen voor de deur! !!!!

En ik had ook taart vanavond Er komt volgens mij versterking vauit Duiven aan volgende week . Had ook wel gewild, maar ik heb helaas school... Anders was ik BA50 even gaan helpen
pi_25240127
Het tuin assortiment is ook binnen in Duiven, INMENS veel potten, dus als je nog potten nodig hebt . Er zitten erbij van een diameter van 51cm!
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:35:21 #65
3185 Adelante
To let it go now
pi_25240499
IKEA, zometeen in Hart van nederland... mensen in ziekenhuis voor een gewilde KLIPPAN of BILLY
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:49:31 #66
3185 Adelante
To let it go now
pi_25240632
hmmm, ophef viel dus wel mee en het ging over woonsdag in Eindhoven:{w

Haarlem heeft een lekkere leuke storemanager Evelyn
  donderdag 24 februari 2005 @ 23:09:04 #67
3185 Adelante
To let it go now
pi_25240961
pi_25240964
Ik kon die bank niet gaan halen omdat ze veels te laat zijn met geld storten Baal als een stekker, ken je zien dat morgenochtend mijn geld binnen is
pi_25241008
Woeiiii, Ikea in Haarlem!!!

In het gebouw van mijn vroegere werkgever....
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_25241518
De tering. Ik zit al weken naar dat gebouw vanauit de trein te kijken. Het was altijd al lekker druk tijdens spits in de stoptrein van Haarlem naar Amsterdam.
Maar nu met mensen met de Ikea tassen erin is het al helemaal geen pretje meer.
Voortaan maar de sneltrein dus.

Drukte viel inderdaad wel mee vanuit de trein gezien dan. Maarja gelukkig zijn er meerdere wegen naar de Ikea. En gelukkig kent niet iedereen die
  vrijdag 25 februari 2005 @ 12:18:52 #71
114763 GenderQ
Next Genderation
pi_25248260
805 Klippans... yay Haarlem!
i'm not bossy. i just have better ideas
  vrijdag 25 februari 2005 @ 12:22:58 #72
3185 Adelante
To let it go now
pi_25248317
whow

die dingen zullen nu overal wel een levertijd kennen van tig weken
  vrijdag 25 februari 2005 @ 12:27:46 #73
114763 GenderQ
Next Genderation
pi_25248375
korte samenvatting van de openingsdag:

ik vond het reuze meevallen met de drukte, misschien heeft dat gelegen dat het een donderdag was. ik denk dat het zaterdag en zondag een stuk drukker gaat worden. het was heel leuk, allemaal enthousiaste mensen. collega's uit andere vestigingen om te helpen. kortom, een geslaagde dag. naar mijn weten hebben we het record van Breda niet verbroken.

het feest was super gezellig! lekker drinken en dansen en vandaag pas om 3 uur beginnen, hoera!
i'm not bossy. i just have better ideas
pi_25248384
Ik snap het echt niet, wat is het nou met Ikea dat het zo leuk maakt?

ben er afgelopen woensdag voor de 1e keer geweest, en dat is voor lange tijd ook wel weer de laatste. Het straalt niets uit, geen sfeer, en vooral, eentonigheid in meubelen en andere dingen die verkocht worden. Heel jammer hoor.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_25248444
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 10:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een vriendin van mij ging om 07:30 voor de deur liggen voor twee Klippans... Ik ben benieuwd
En zoals gewoonlijk zijn we veel te laat opgestaan We kwamen om half acht net uit bed (met moeite) en we waren er om half tien Maar mooi dat we de banken hebben!
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  vrijdag 25 februari 2005 @ 12:43:07 #76
3185 Adelante
To let it go now
pi_25248589
tsjah, dat er voor jouw smaak niks bij zit, marcb1974, maakt het assortiment van IKEA toch echt niet eentonig hoor. de negen verschillende stijlgroepen die IKEA hanteert (bijv. country, citylife & nature) zorgen in mijn ogen echt voor diversiteit in het aanbod van meubelen en accessoires.

en qua sfeer? de sfeer die er hangt is geen typisch nederlandse sfeer inderdaad. de ideologie achter het verkopen van meubels en de sterk informele organisatiestructuur maken dat IKEA zich onderscheidt van andere winkels, waar het nadruk volledig op verkoop (opdringen) van producten ligt. nu moet er bij IKEA natuurlijk ook verkocht worden om de ideologie te realiseren, maar ook het bieden van een "dagje-uit-ervaring" en de kans om ideëen en inspiratie op te doen, zijn belangrijke aspecten van de IKEA shopping ervaring.

en wat IKEA met name leuk maakt in de huidige economische situatie is haar prijs beleid. mensen willen verandering en vernieuwing in hun interieur: dit kan door het aanschaffen van nieuwe accesoires, maar ook iedere paar jaar een nieuw bankstel behoort tot de mogelijkheden, wanneer je kiest voor een IKEA inrichting.
en tuurlijk is er kwaliteitsonderscheid tussen een bank van Eijerkamp en IKEA, maar ook in kwaliteitsopzicht scoren IKEA producten keer op keer erg goed in tests voor en door consumenten.

al met al de IKEA experience: you'll love it, or you don't
  vrijdag 25 februari 2005 @ 12:48:17 #77
3185 Adelante
To let it go now
pi_25248650
info van jobsat.ikea.nl:
quote:
De Local Marketing Manager (LMM) zorgt voor de meest optimale uitvoering van de commerciële kalender van IKEA Sliedrecht, zodanig dat de bezoekers van IKEA Sliedrecht een geweldige winkelervaring zullen hebben en de verkoopmachine volledig tot zijn recht komt. Je bent de spil tussen de verschillende afdelingen.
Vanaf 1 september wordt IKEA FAMILY geïntroduceerd in Nederland. D.m.v. deze marketing tool willen we een grote vaste klantenkring opbouwen. We krijgen veel informatie over onze klanten en hun aankoopbedrag. Vervolgens zul je deze data gaan vertalen naar local marketing activiteiten. Het is jouw taak om het IKEA FAMILY concept in Sliedrecht te introduceren. De verantwoordelijkheid voor IKEA FAMILY valt volledig onder de LMM.
pi_25254036
tvp
  vrijdag 25 februari 2005 @ 19:26:27 #79
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_25254462
jaaawe hebben ikea in haarlem
doei
pi_25256978
Ik zag laatst in een woonblad een ronde boxspring, die bestond uit 4 kwartcirkels tegen elkaar aan zeg maar. Die zou ook van IKEA zijn. De site zegt hier (nog?) helemaal niks over vreemd genoeg. Ze zouden ook een bijbehorende ronde dekmatras leveren. .
  vrijdag 25 februari 2005 @ 22:46:48 #81
3185 Adelante
To let it go now
pi_25257636

SULTAN SANDANE

bed is leverbaar (op bestelling vaak) bij diverse vestigingen
pi_25257980
Die ja.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 23:13:37 #83
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_25258161
Vanmiddag naar Ikea Haarlem geweest. Twee keer de Billy wit 60x202x28, drie keer de Benno grijs van 2m, Exarby slaapbank, wandklok, tapijtje, douchemat, deurmat, serviesset, bestekset, waszak, onderzetters voor de pannen en een paar pantoffels, want die waren maar ¤1,50

Keetwoning here I come

/edit: En zweedse gehaktballetjes gegeten en de jongen van Windows Media Center zitten ergeren (zat alweer te rotzooien in Windows zelf )

[ Bericht 26% gewijzigd door Elegy op 25-02-2005 23:17:21 (eten!) ]
pi_25263862
En idd gisteren was mijn geld binnen Helaas geen klippan voor mij dus
pi_25264064
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 12:03 schreef Anitra het volgende:
En idd gisteren was mijn geld binnen Helaas geen klippan voor mij dus
http://www.marktplaats.nl(...)Zoek%26av%3D%26pv%3D
pi_25265955
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:09 schreef WebForce het volgende:
Het tuin assortiment is ook binnen in Duiven, INMENS veel potten, dus als je nog potten nodig hebt . Er zitten erbij van een diameter van 51cm!
Heeft Haarlem al een tuin assortiment? Of Delft?
Ik rij maandg op en neer tussen het Westland en Heerhugowaard, dus een bezoekje aan de Ikea lijkt me wel leuk eigenlijk!
pi_25267534
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 14:47 schreef Liejannuh het volgende:
Heeft Haarlem al een tuin assortiment? Of Delft?
Ik rij maandg op en neer tussen het Westland en Heerhugowaard, dus een bezoekje aan de Ikea lijkt me wel leuk eigenlijk!
Delft heeft het hele jaar door een afdeling met (kleine) planten en diverse potten e.d. en verder was er al het 1 en ander aan tuinmeubilair te zien. .
pi_25267567
Delft kom ik idd wel vaker. Maar vorig jaar toen ik eindelijk had ontdekt dat ze roze plantenbakken hadden, waren die dingen allang uitverkocht natuurlijk!
Zul je zien dat ik dit jaar weer te vroeg ben! Nouja, ik ga gewoon kijken maandag!
pi_25267690
De Tuinafdeling is vanaf afgelopen woensdag 23 februari ook in Breda uitgestald. Ik neem aan dat dat niet veel verschilt van andere vestigingen

[ Bericht 13% gewijzigd door Allan24 op 26-02-2005 17:49:47 ]
  zaterdag 26 februari 2005 @ 17:48:42 #90
3185 Adelante
To let it go now
pi_25267874
Heerlen onthult 1 maart a.s. haar tuinafdeling

overigens komt er dit jaar geen speciale tuinbrochure
pi_25268234
Ik zit al weken te wachten tot m'n ouders tijd maken om samen met mij m'n nieuwe Ektorp-bank op te halen... Maarr ondertussen zit ik dus zonder bank, en ik ben sterk aan het overwegen om hem maar gewoon te laten bezorgen.
Is dat een beetje te doen bij de Ikea? Wat zijn de kosten (woon in centrum Groningen) en moet ik extra betalen wil ik hem op de eerste verdieping afgeleverd hebben...?
  zaterdag 26 februari 2005 @ 18:16:48 #92
3185 Adelante
To let it go now
pi_25268263
denk dat je zo ongeveer 32,50 kwijt bent voor de bezorgkosten en dan wordt de bank voor de deur afgeleverd, moeten de transporteurs omhoog (eerste of tweede etage) dan komen er kosten bij
pi_25268380
Dankjewel!
Moet er dan nog maar even over nadenken...
pi_25268838
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:49 schreef Adelante het volgende:

ik vind michael persoonlijk leuker
pi_25269651
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:49 schreef Adelante het volgende:

Ik snap waarom je 'lekkere' hebt doorgestreept
Zag dr op TV Noord-Holland...
  zaterdag 26 februari 2005 @ 22:52:33 #96
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_25272681
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 22:46 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
SULTAN SANDANE

bed is leverbaar (op bestelling vaak) bij diverse vestigingen
Ooo, pimpin'...
The Internets, I needs it..
pi_25275179
quote:
Volgens mij snappen die bieders niet dat ze nog 99 euro moeten betalen voor die bank
Vind het trouwens stom dat je in de rij gaat staan voor een bon om hem daarna op marktplaats te zetten
pi_25278912
Mijn nieuwe aanwinst:

Let niet op de rotzooi er omheen, moet nog opruimen!

En, nieuwe dingen voor aan de muur. Ze moeten dus nog opgehangen worden!

zondag 27 februari 2005 @ 14:15:37 #99
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_25281378
In Duiven gaat morgen de tuinafdeling (een tuintent) open .
pi_25288730
In Sliedrecht staat de tuinmeubelen sinds afgelopen week weer voor de ingang..........in de sneeuw wel te verstaan en ohja, in de maart-folder zit naast de opbergen ook een tuin deel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')