quote:De Local Marketing Manager (LMM) zorgt voor de meest optimale uitvoering van de commerciële kalender van IKEA Sliedrecht, zodanig dat de bezoekers van IKEA Sliedrecht een geweldige winkelervaring zullen hebben en de verkoopmachine volledig tot zijn recht komt. Je bent de spil tussen de verschillende afdelingen.
Vanaf 1 september wordt IKEA FAMILY geïntroduceerd in Nederland. D.m.v. deze marketing tool willen we een grote vaste klantenkring opbouwen. We krijgen veel informatie over onze klanten en hun aankoopbedrag. Vervolgens zul je deze data gaan vertalen naar local marketing activiteiten. Het is jouw taak om het IKEA FAMILY concept in Sliedrecht te introduceren. De verantwoordelijkheid voor IKEA FAMILY valt volledig onder de LMM.
http://www.marktplaats.nl(...)Zoek%26av%3D%26pv%3Dquote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:03 schreef Anitra het volgende:
En idd gisteren was mijn geld binnenHelaas geen klippan voor mij dus
Heeft Haarlem al een tuin assortiment? Of Delft?quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:09 schreef WebForce het volgende:
Het tuin assortiment is ook binnen in Duiven, INMENS veel potten, dus als je nog potten nodig hebt. Er zitten erbij van een diameter van 51cm!
Delft heeft het hele jaar door een afdeling met (kleine) planten en diverse potten e.d. en verder was er al het 1 en ander aan tuinmeubilair te zien.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:47 schreef Liejannuh het volgende:
Heeft Haarlem al een tuin assortiment? Of Delft?
Ik rij maandg op en neer tussen het Westland en Heerhugowaard, dus een bezoekje aan de Ikea lijkt me wel leuk eigenlijk!
ik vind michael persoonlijk leukerquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:49 schreef Adelante het volgende:
hmmm, ophef viel dus wel mee en het ging over woonsdag in Eindhoven:{w
Haarlem heeft een lekkere leuke storemanagerEvelyn
Ik snap waarom je 'lekkere' hebt doorgestreeptquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:49 schreef Adelante het volgende:
hmmm, ophef viel dus wel mee en het ging over woonsdag in Eindhoven:{w
Haarlem heeft een lekkere leuke storemanagerEvelyn
Ooo, pimpin'...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:46 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
SULTAN SANDANE
bed is leverbaar (op bestelling vaak) bij diverse vestigingen
Volgens mij snappen die bieders niet dat ze nog 99 euro moeten betalen voor die bankquote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:17 schreef Allan24 het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)Zoek%26av%3D%26pv%3D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |