Nou werk hem in danquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:49 schreef Waxxer het volgende:
Joh, ik ga vanavond een leuke gozer inwerken!! Ik heb er zín in!!!![]()
Het is gewoon hartstikke leuk om óók sociaal werker te zijn terwijl je daar helemaal niet om werkt!!
Inderdaad zo is het maar net.quote:Nee maar idd, ik zeik minderIk leef het leven maar met een knipoog en zorg ervoor dat alles gaat zoals ik het wil, qua studie/werk/wonen enz. Ik
hehe afwerken klinkt zo goedkoopquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:05 schreef Markie-Mark het volgende:
beter inwerken dan afwerken zeg ik maar zo
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:15 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ja, kijk..... afwerken..... euhhhh..... diegene heheeft een bepaald
: '(
verleden, en de vraag is gerezen
of hij *proest*
wel de juiste pe.....
Hhahahahha ik zeg alweer veeeeeellll te veel!!!
Ik ga douchen! Moet me wel haasten... naja, is iig een stuk minder omvang danvoorheen
!!!
!!!!
Maargoed, nu serieus, ik ga aan de slag. Prettige avond/nacht en tot snel!!
Aurevoir!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:20 schreef Waxxer het volgende:
Ja, dat wordt flink aanpoten vanavond!![]()
Moi, j'ai parti! Au party!
Party ze ..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:20 schreef Waxxer het volgende:
Ja, dat wordt flink aanpoten vanavond!![]()
Moi, j'ai parti! Au party!
Welke?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:24 schreef Ang3l het volgende:
Zo, weer een disney voor de verzameling d'rbij
Ik ga ook niet hoor.. even goed bijslapen en lekker bijkomen. En vast aansterken voor Amsterdam, moet wel in top conditie zijn natuurlijk zaterdagquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga vanaaf niet partyen. Lijkt me onverstandig. Voel me niet 100%
Maar From hell komt op tv, en de eerste Nightmare on Elmstreet, beide met Johnny Depp, dus ik vermaak me wel onder het dekentje op de bank
En dat partyen moet ik dan volgende week zaterdag maar inhalen ofzo![]()
Kheb vandaag Atlantis gehaald bij de AH.quote:
Over dj's gesproken... op de volgende WASHH komt Egbert-Jan Weber draaien.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:37 schreef Cybart het volgende:
stond net ff een peuk te roken met 538 op de achtergrond....
wat een kutdj... hij kan niet eens fatsoenlijk praten
heb ik 1 regel ergens iets over gelezen....quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En Wouter Bos is ook een carrière als DJ misgelopen.
You don't wanna know...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb ik 1 regel ergens iets over gelezen....
fill me in!
Ik vind btw. dat Gabriel en Dresden netjes draaien op 538 hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
I Do, I Do, I Do....
(ja dat was een heel slecht liedje)
daar heb ik het niet over...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind btw. dat Gabriel en Dresden netjes draaien op 538 hoor
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:52 schreef creno het volgende:
nou de receptie was... zoals een receptie hoort te zijn... valt dus eigenlijk weinig over te zeggen
@ Ang3l: "bambi" lag bij onze supermarkt al in de winkel
Ok.. toen was ik nog niet ingeschakeld ...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
daar heb ik het niet over...
over de dj die net met de nightguide bezig was....
aan het proberen op te lezen...
ik weet niet of ie nog terugkomt (radio staat nu uit ook), maar als het zo is, moet je er maar op lettenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ok.. toen was ik nog niet ingeschakeld ...
Zodra er meer dan 1 minuut geouwehoerd wordt gaat de radio uit en ga ik over op internetradio...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik weet niet of ie nog terugkomt (radio staat nu uit ook), maar als het zo is, moet je er maar op letten
En dat is precies de reden waarom ik helemaal niet naar de radio luister, veel te veel gelul en te weinig muziek.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zodra er meer dan 1 minuut geouwehoerd wordt gaat de radio uit en ga ik over op internetradio...
prepare...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zodra er meer dan 1 minuut geouwehoerd wordt gaat de radio uit en ga ik over op internetradio...
Ohw, heel fijn...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
prepare...
wat hij zegt kan binnen een minuut, maar hij heeft er minstens 3 voor nodig, waardoor de jingle te kort is, hij hem opnieuw instart, en dan toch maar weer uitzet, dat soort shit
have funquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:04 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En dat is precies de reden waarom ik helemaal niet naar de radio luister, veel te veel gelul en te weinig muziek.
En meteen de groeten, want ik ga stappen!![]()
dat nog niet eens zozeerquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Die persoon moet je wel vreselijk haten.
Maar vertel eens meer?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:10 schreef Jerruh het volgende:
nee, werd het maar neuken
nu moet ik mijn wekker zetten en hopen dat ik op tijd wakker word....
ehm, ik heb lekkere gambas gegeten en biefstuk en ons ma was heel erg blij met de oorbellen!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar vertel eens meer?
Maar nagenieten is er dus niet meer bij?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm, ik heb lekkere gambas gegeten en biefstuk en ons ma was heel erg blij met de oorbellen!
en ik ben bekaf van die wedstrijd nog.
ik had geen date hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar nagenieten is er dus niet meer bij?
Wie heeft het hier over een date?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik had geen date hoor.
ons ma is vandaag 50 geworden dus we gingen uit eten.
Ik was toch in de overtuiging dat ik vandaag de slaapkamer verbouwd had, maar blijkbaar was jij het.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:16 schreef Vlarp het volgende:
En het is zaterdag.. en ik ga nu op bed TV kijken en dan zo naar bed.. Ben gesloopt!![]()
Ga je straks ook melden als je bijna terug bent?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:23 schreef creno het volgende:
bijna vertrokken richting antwerpen... nog ff wachten tot mijn broer(tje) klaar is.
Dat iemand die moeite voor me wil doen vind ik al zeer nobel.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:27 schreef creno het volgende:
als jij dat wil dan doe ik dat hoor SAJ
(weet iemand een 24uurs internetcafe in antwerpen ?)
Have fun.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:35 schreef creno het volgende:
ik hou het maar op een "ik ben weer thuis"-post ipv een "ik ben bijna thuis"-post
of ik maak er een "ik lig bijna in bed"-post van, een "ik lig in bed"-post word moeilijk, heb geen pc in bed...
uhhh dit begint nu een beetje te lijken op een "waar heb ik het allemaal over"-post
ik denk dat ik echt maar eens moet gaan...
Oh, dat is waar, jij zit zielig te snotteren onder jequote:Op zondag 20 februari 2005 00:17 schreef Ang3l het volgende:
Nee.
Iemand moet het doen.quote:Op zondag 20 februari 2005 00:25 schreef beaverhausen het volgende:
G_E ben je nu in je eentje dit topic aan het volspemmen?.
Ik ga zo nostalgisch griezelen met Johhny Depp in Nightmare on Elmstreet deel 1.quote:Op zondag 20 februari 2005 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh, dat is waar, jij zit zielig te snotteren onder jedekentje
op de bank.
.
Euhm... Ik heb mijn boeken gewoon op alfabet in de boekenkast staan.quote:Op zondag 20 februari 2005 00:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben m'n boeken aan het categoriseren in excel...je mot iets op je zaterdag he
Ze staan alfabetisch gesorteerd op de naam van de auteur.quote:Op zondag 20 februari 2005 00:44 schreef beaverhausen het volgende:
Is het normaal dat je je boeken op alfabet in je kast hebt staan? Doen meer mensen dat? Heb ik iets gemist in mijn opvoeding waardoor het nog nooit in me op is gekomen om dat te doen? Mis ik een bepaald soort gen ofzo?.
.
quote:Op zondag 20 februari 2005 01:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
"Euhm weg"
Je was toch niet aan het ehm....
.
Ja! Gemene Google!quote:Op zondag 20 februari 2005 01:57 schreef beaverhausen het volgende:
Grmbl. Stomme achterlijke kutGoogle..
Rijstepap als ontbijt met rijstkoffie. Rijst bij de lunch. Rijstthee met rijstkoekjes. Rijstsoep. Rijstwijn. Rijstebrij als toetje.quote:Op zondag 20 februari 2005 02:10 schreef beaverhausen het volgende:
Hmmz.. Volgens mij gaat er dan toch ergens iets verkeerd.
En jij elke dag maar je hoofd breken wat je nu weer voor iets nieuws met rijst kan koken.
En dan ga jij met rijst gooien? *mental image probeert te maken* Hmmz. lukt niet echt.quote:Op zondag 20 februari 2005 02:14 schreef Great_Expectations het volgende:
Gelukkig heb ik binnenkort een trouwerij..
Nah, Waxxer vertelde dat hij iets vergelijkbaars heeft, maar dan met jongens met geel uitgeslagen witte sportsokken. Dus ik kom er nog goed vanaf.quote:Op zondag 20 februari 2005 02:14 schreef beaverhausen het volgende:
En ze blijven maar in je mandje kieperen. Die Schattige Jongens van tegenwoordig..
Out damn'd spot, out I say!quote:
Nee, Wes Cravenquote:
dat shirtjequote:Op zondag 20 februari 2005 02:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nightmare on Elm Street? Lief buikje heeft johnny depp..
quote:Op zondag 20 februari 2005 02:21 schreef Great_Expectations het volgende:
Methought
quote:Sleep that knits up the ravell'd sleave of care,
The death of each day's life, sore labour's bath,
Balm of hurt minds, great nature's second course,
Chief nourisher in life's feast,--
tot zoquote:Op zondag 20 februari 2005 07:01 schreef tech het volgende:
Goedemorgen allemaal!
It Hearenfean, here I come!
Pilletje,pilletje, pilletjequote:Op zondag 20 februari 2005 11:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Happy Happy Joy Joy
Hyper Hyper Hyper
Actief Actief Actief![]()
![]()
idd ik voel me alsof ik zwaar aan de xtc zit...vannacht om half 5 in bed, om 9 uur eruit, toen flink gesport en nu ben ik nog steeds hyperquote:
Als ik die tijden lees, schiet er maar 1 word te binnen: WAAROM?quote:Op zondag 20 februari 2005 11:55 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
idd ik voel me alsof ik zwaar aan de xtc zit...vannacht om half 5 in bed, om 9 uur eruit, toen flink gesport en nu ben ik nog steeds hyper
Of het id gewoon nog veel ste vroeg om na te denken, of het is vroeg geworden vannacht met veel bier, dat tast de hersencellen aan he, of ik ben gewoon toch een beetje blondquote:Op zondag 20 februari 2005 12:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is zondag zullen we maar zeggen.
Nee idd, maar dat heb ik ook bij bepaalde mensen van mijn leeftijdscatagorie.quote:Op zondag 20 februari 2005 12:29 schreef Ryan_R het volgende:
Ben ik vannacht bij een weekend van de scouts wezen kijken waar ook de vaders van die kinderen waren. Op zich best gezellig, maar waarom moeten die vaders het na een paar biertjes gaan hebben, over die goeie ouwe tijd dat ze achter de meisjes aanzaten. Je hebt namelijk wel eens van die types, waarbij je absoluut niet wilt denken dat die ooit seks hebben gehad en juist die hebben de grootste mond. Ik bedoel, wil ik dat weten?![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee idd, maar dat heb ik ook bij bepaalde mensen van mijn leeftijdscatagorie.
Ja, er zijn er idd genoeg, maar als ze oud, verrimpeld en uitgezakt zijn, vind ik het toch nog een stuk minder om te horen, dan van sommige leeftijdsgenotenquote:Op zondag 20 februari 2005 12:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee idd, maar dat heb ik ook bij bepaalde mensen van mijn leeftijdscatagorie.
En hoe jong bent u dan meneer?quote:Op zondag 20 februari 2005 13:07 schreef Great_Expectations het volgende:
In de ogen van een 18-jarige ben ik ook een oude verrimpelde uitgezakte opa..
.
28.quote:
Neeej, oh horror. Nou zie ik zo'n diarreebruine gezonnebankte ouwe nicht voor me.quote:Misschien helpt de sportschool nog![]()
28 pas johquote:Op zondag 20 februari 2005 13:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
28..
[..]
Neeej, oh horror. Nou zie ik zo'n diarreebruine gezonnebankte ouwe nicht voor me..
Jerruh Jerruh!! Ja, en hoe kan dat nou! Gewoon vergeten mij te sms-enquote:Op zondag 20 februari 2005 13:39 schreef Jerruh het volgende:!
terug van werk en overal lekkere hapjes!!!1
robbie, nog goed utigegaan zonder mij?. ik werd gans wakker van je smsje
.
ehm, ik had da gedaan hoorquote:Op zondag 20 februari 2005 13:42 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Jerruh Jerruh!! Ja, en hoe kan dat nou! Gewoon vergeten mij te sms-en![]()
Ja hoor, beetje koppijn van gisteravond en mijn neus zit dicht. Leker snotterenquote:Op zondag 20 februari 2005 13:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm, ik had da gedaan hoor.
alles goe vent?.
Nou, ik heb iets tegen pillen slikken, dus zolang ik niet over de grond lig te kronkelen van de pijn, drink ik gewoon wat extra water. Koppijn na het zuipen is uiteindelijk toch alleen maar vocht tekort.quote:
Je lijkt 'm'n vent wel.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:00 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou, ik heb iets tegen pillen slikken, dus zolang ik niet over de grond lig te kronkelen van de pijn,
En die heeft ook iets tegen pillen slikken, of bedoel je nu iets andersquote:
Die heeft extereme hekel aan pillen zelfs. Die moet ik er soms echt door zijn strot douwen.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:04 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En die heeft ook iets tegen pillen slikken, of bedoel je nu iets anders![]()
Ik verslind elke dag minstens 1 pil...quote:Op zondag 20 februari 2005 14:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die heeft extereme hekel aan pillen zelfs. Die moet ik er soms echt door zijn strot douwen.
Wat voor anders zou ik moeten bedoelen dan?![]()
En een stemmetje in mijn hoofd verteld me net dat je dat helemaal niet erg vindquote:Op zondag 20 februari 2005 14:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die heeft extereme hekel aan pillen zelfs. Die moet ik er soms echt door zijn strot douwen.
Wat voor anders zou ik moeten bedoelen dan?![]()
Ik heb ergens tot m'n 14e een hele apotheek moeten slikken.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik verslind elke dag minstens 1 pil...
Zegmaar een bug in m'n lichaam...
Je bent aan het vissen naar een compliment.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:13 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En een stemmetje in mijn hoofd verteld me net dat je dat helemaal niet erg vind![]()
Ik zou het echt niet weten hoor![]()
Hmmmz?quote:Op zondag 20 februari 2005 13:51 schreef Ryan_R het volgende:
@ G-E Beetje last van een minderwaardigheidscomplexje?![]()
Och jee, the holy crusade cq Hetze laait weer op hoorquote:Op zondag 20 februari 2005 14:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh Jer?
-- favo fokkers --
Tizmo (!)
MotionMan0
onetouch
anosmie
jogy
jolan
Tom_Tom-
marc_mga
SLIKKEN, KRENG!quote:Op zondag 20 februari 2005 14:04 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En die heeft ook iets tegen pillen slikken, of bedoel je nu iets anders![]()
Compliment? En nu ben je me helemaal kwijtquote:Op zondag 20 februari 2005 14:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent aan het vissen naar een compliment.
goedzo!quote:Op zondag 20 februari 2005 14:00 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou, ik heb iets tegen pillen slikken, dus zolang ik niet over de grond lig te kronkelen van de pijn, drink ik gewoon wat extra water. Koppijn na het zuipen is uiteindelijk toch alleen maar vocht tekort.
Maarre, bedankt voor de tip hoor!![]()
Pillen zijn stomquote:
ik heb mijn fotoboek al tijden niet echt meer geupdate zo te zien...quote:Op zondag 20 februari 2005 14:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh Jer?
-- favo fokkers --
Tizmo (!)
MotionMan0
onetouch
anosmie
jogy
jolan
Tom_Tom-
marc_mga
Mijn fotoboek is redelijk up-to-date. Nu nog kijken hoe lang ik dat vol ga houdenquote:Op zondag 20 februari 2005 14:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb mijn fotoboek al tijden niet echt meer geupdate zo te zien...
Ja, joepie. Fijn allemaal "Zo lekkere jongen, ben je geil?"-berichtjes van 47-jarige ouwe nichten krijgen.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:34 schreef Ang3l het volgende:
Ja erg passez, daar heb je toch gay.nl voor
Dat jij er uit ziet als perfect voetmateriaal voor 47jarige oude geilnichten wil niet zeggen dat iedereen daar last van heeft hoorquote:Op zondag 20 februari 2005 14:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, joepie. Fijn allemaal "Zo lekkere jongen, ben je geil?"-berichtjes van 47-jarige ouwe nichten krijgen..
De snelheid is overigens vaak vergelijkbaar met die van Fok..... dikke stront door een rietjequote:
quote:Op zondag 20 februari 2005 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat jij er uit ziet als perfect voetmateriaal voor 47jarige oude geilnichten wil niet zeggen dat iedereen daar last van heeft hoor
En ik bedoelde VOERmateriaal, en niet de ietwat fetish-achtige typfout VOETmateriaal die er nu staatquote:
Ze zouden een maand of wat terug een extra server krijgenquote:Op zondag 20 februari 2005 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De snelheid is overigens vaak vergelijkbaar met die van Fok..... dikke stront door een rietje
En toch heb je er een tijd opgestaan..quote:Op zondag 20 februari 2005 14:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
g.nl zuigt hard.
Hey, dit is't verkeerde topicquote:Op zondag 20 februari 2005 14:47 schreef Ang3l het volgende:
Mijn laatste trein op zaterdag gaat trouwens om 23:47
Mijn eerste op zondag om 06:17, die's dan om 8:46 in Eindhoven
(damn, rijden er dan wel bussen naar V'hoven? Anders moet ik nog een sletje zoeken in Ehvn)
Ik kan de hele nacht het nachr\tnet gebruiken naar R'dam. M'n eerste bus gaat alleen pas om 8:43 vanaf Zuidplein naar huisquote:Op zondag 20 februari 2005 14:47 schreef Ang3l het volgende:
Mijn laatste trein op zaterdag gaat trouwens om 23:47
Mijn eerste op zondag om 06:17, die's dan om 8:46 in Eindhoven
(damn, rijden er dan wel bussen naar V'hoven? Anders moet ik nog een sletje zoeken in Ehvn)
Tja, zit er niets anders op dan nachtbraken hequote:Op zondag 20 februari 2005 14:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan de hele nacht het nachr\tnet gebruiken naar R'dam. M'n eerste bus gaat alleen pas om 8:43 vanaf Zuidplein naar huis
Ik ben zelfs aan het overwegen me opnieuw aan te melden. Voor de momenten dat je echt niks te doen hebt.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En toch heb je er een tijd opgestaan..
Mensen die zich opnieuw aanmelden op gay.nl doen dat alleen maar om de -eerste-weken-niet-ophoudende vloedgolf van berichtjes omdat je "nieuw" vlees bentquote:Op zondag 20 februari 2005 14:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben zelfs aan het overwegen me opnieuw aan te melden. Voor de momenten dat je echt niks te doen hebt.
Hmmz... Misschien moet ik bij de Praxis wat extra sloten voor op de voordeur kopen.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:47 schreef Ang3l het volgende:
Anders moet ik nog een sletje zoeken in Ehvn)
Geloof mij, ook g.nl en gaychat.nl vervelen danquote:Op zondag 20 februari 2005 14:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben zelfs aan het overwegen me opnieuw aan te melden. Voor de momenten dat je echt niks te doen hebt.
Je moet wel een goed tijdstip nemen. Zaterdagavond. 11 uur. Dan valt het allemaal reuze mee.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen die zich opnieuw aanmelden op gay.nl doen dat alleen maar om de -eerste-weken-niet-ophoudende vloedgolf van berichtjes omdat je "nieuw" vlees bent
En zo wordt een simpele zondagmiddag toch nog leerzaam! Wie had dat gedachtquote:Op zondag 20 februari 2005 14:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je moet wel een goed tijdstip nemen. Zaterdagavond. 11 uur. Dan valt het allemaal reuze mee.
Heuj!!quote:
Grijs, kalend, rimpelig met een buikje en stram van leden. En je Ding komt ook niet meer zo makkelijk in aktie.quote:Op zondag 20 februari 2005 15:22 schreef Ang3l het volgende:
Over ene jaar of 20 ben ik ............ bijna 50
Zeg, praat voor jezelfquote:Op zondag 20 februari 2005 15:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Grijs, kalend, rimpelig met een buikje en stram van leden. En je Ding komt ook niet meer zo makkelijk in aktie..
Jullie zijn de gene die geen pillen willen slikken.quote:
Ik ga d'r gewoon heel naief vanuit dat dat nooi nodig mocht zijnquote:Op zondag 20 februari 2005 15:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jullie zijn de gene die geen pillen willen slikken..
Ik neem wel een Viagra tabletje, als dat ooit nodig mocht zijn..
Nou, ik denk dat als het eenmaal zover is, ik voor een viagraatje graag een uitzondering zal maken. Anders wordt het leven ook zo saai in bed hequote:Op zondag 20 februari 2005 15:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jullie zijn de gene die geen pillen willen slikken..
Ik neem wel een Viagra tabletje, als dat ooit nodig mocht zijn..
Ga je toch op visite bij Ang3l? Kunnen jullie samen in badquote:Op zondag 20 februari 2005 15:46 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmz... hotels met een jacuzi op de kamer, die zijn er ook niet zo veel..
*trekt badslippers, zwembroekje, en duikbril aan*quote:Op zondag 20 februari 2005 15:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb niet eens een bad..
quote:Op zondag 20 februari 2005 15:48 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ga je toch op visite bij Ang3l? Kunnen jullie samen in bad![]()
Ja als ik van Ryan-air hoor dat ie je langs wil sturen dna gata dat zwembroekje gewoon aan hoorquote:
quote:Op zondag 20 februari 2005 15:41 schreef Jerruh het volgende:
eerst de vervelende waxxer, dan heb je die al gehad.
Ik zou zoiets nooit durven, ik vind het al Eng om jou en Pupje gewoon ergens in het wild tegen te komen.quote:Op zondag 20 februari 2005 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als ik van Ryan-air hoor dat ie je langs wil sturen dna gata dat zwembroekje gewoon aan hoor![]()
Dus zo gaat een decadente homo in bad. Maar moet die jus dan geen champagne zijn?quote:Op zondag 20 februari 2005 15:59 schreef Ang3l het volgende:
het bad is vóóóóóól!!!
*pakt bad-pinguin, wierook, boxjes, discman, Angels of the sea-cd, the da vinci code, chocolaatjes en jus d'orange en vertrekt richting badzaal*
Stuur de afzenders van de vervelende mailtjes gewoon een mailtje terug met:quote:Op zondag 20 februari 2005 15:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben wel vervelende ja....
Maar niet vervelend!
Lui is eerder het goede woord
Ik kan ook mijn kei kewle zwembril opzetten, dan zie ik toch niks.quote:Op zondag 20 februari 2005 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als ik van Ryan-air hoor dat ie je langs wil sturen dna gata dat zwembroekje gewoon aan hoor![]()
Grimbergen heb ik ém aangeboden, maar dat wilde die liever niet proberenquote:Op zondag 20 februari 2005 16:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Nah, praatjes over Grolsch. Misschien heeft Kug hem eens wat echt Belgisch bier geschonken..
Met andere woorden, je hebt hem liever zonder zwembroek in badquote:Op zondag 20 februari 2005 16:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik kan ook mijn kei kewle zwembril opzetten, dan zie ik toch niks.
[afbeelding]
.
Onze DM wat doe je?!quote:Op zondag 20 februari 2005 16:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb zojuist DM op de trein gezet.
en hij had een kater, een behoorlijk fikse kater zelfs... na 4 biertjes al ofzo.
quote:Op zondag 20 februari 2005 16:58 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Met andere woorden, je hebt hem liever zonder zwembroek in bad![]()
Misschien moet je hem de volgende keer ook in de trein zetten.quote:Op zondag 20 februari 2005 16:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
en hij had een kater, een behoorlijk fikse kater zelfs... na 4 biertjes al ofzo.
Hoiquote:Op zondag 20 februari 2005 17:39 schreef creno het volgende:
het halve dorp was uitgenodigt op de kraamborrel waar ik ben geweest....
ik kan het woord "hoi" niet meer horen
En ik maar denken het is te flauw voor woorden om dat te zeggenquote:
Surequote:Op zondag 20 februari 2005 18:01 schreef Jerruh het volgende:
hmm
ik had da berichtje van creno nie eens gelezen.
Goh zeg, stoer vent hoor. Maar je hebt wel doorzettingsvermogen, als je uit gaat zoeken waar ik woon en dan daar helemaal naartoe gaat reizen alleen om hoi te zeggenquote:
dat wilde ik ook net zeggenquote:Op zondag 20 februari 2005 18:10 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Maar je hebt wel doorzettingsvermogen, als je uit gaat zoeken waar ik woon en dan daar helemaal naartoe gaat reizen alleen om hoi te zeggen![]()
Wie zegt dat ik jou op ga zoeken?quote:Op zondag 20 februari 2005 18:10 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Goh zeg, stoer vent hoor. Maar je hebt wel doorzettingsvermogen, als je uit gaat zoeken waar ik woon en dan daar helemaal naartoe gaat reizen alleen om hoi te zeggen![]()
2,5 uur... je hebt gelijkquote:
ik dacht al, wat ruik ik tochquote:
Jah, m'n vel liet zowat losquote:Op zondag 20 februari 2005 18:28 schreef creno het volgende:
goh ang3l wat zul je er nu rimpellig uit zien !
Dan weet ie alvast hoe hij er over 20 jaar uitziet.quote:Op zondag 20 februari 2005 18:28 schreef creno het volgende:
goh ang3l wat zul je er nu rimpellig uit zien !
wat heb ik aan iemand als ik geen bad hebquote:Op zondag 20 februari 2005 18:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb jij dan iemand waarmee je erin wil?
Voornamelijk om de bijkomende activiteiten?quote:Op zondag 20 februari 2005 18:39 schreef creno het volgende:
samen douchen is ook leuk
Sinds wanneer zit een zwerver op het internet?quote:Op zondag 20 februari 2005 19:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Sinds wanneer heeft een kartonnen doos een deur?
Wanneer ben je ook alweer begonnen met posten?quote:Op zondag 20 februari 2005 19:05 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit een zwerver op het internet?![]()
Na jou, toen de zwervers het internet al ontdekt haddenquote:Op zondag 20 februari 2005 19:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wanneer ben je ook alweer begonnen met posten?
Ik wist niet dat jij NathaN kende.quote:Op zondag 20 februari 2005 19:12 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Na jou, toen de zwervers het internet al ontdekt hadden![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 19:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij NathaN kende.
Uhm.. nou je weet toch wel? ja toch?quote:Op zondag 20 februari 2005 19:02 schreef creno het volgende:
bijkomende activiteiten ?
wat bedoel je daarmee
Ken ik ook niet, maar jij noemt zijn naam. Vriend van je?quote:Op zondag 20 februari 2005 19:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij NathaN kende.
Nee het is een vriend van het topic zullen we maar zeggen.....quote:Op zondag 20 februari 2005 19:20 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ken ik ook niet, maar jij noemt zijn naam. Vriend van je?![]()
Hij gaat wel lekker zo haha
Volgens mij is dat nog voor mijn tijd hier, dus fill me in! zou ik zo zeggenquote:Op zondag 20 februari 2005 19:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee het is een vriend van het topic zullen we maar zeggen.....
Waxxer in het bijzonder.
bedoel je "per ongeluk" zeepje laten vallen....quote:Op zondag 20 februari 2005 19:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Uhm.. nou je weet toch wel? ja toch?![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 19:34 schreef creno het volgende:
[..]
bedoel je "per ongeluk" zeepje laten vallen....
(of de fles douche-gel)
Vertel, wat vind jij er dan zo leuk aan?quote:Op zondag 20 februari 2005 18:39 schreef creno het volgende:
samen douchen is ook leuk
Hehhe geweldig.. Erg oscarwaardig *kuch* *hoest* *rochel*..quote:Op zondag 20 februari 2005 20:35 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/wb/house_of_wax/large.html
*LOL*Paris Hilton acterend?
*rondren in skimpy outfit en BH + tieten uit blousje hang* IEK IEK THEY'RE GONNA KILL ME!
Twee bij jou, stuk of vijf in de kroeg... en dat op een te lege maag.quote:Op zondag 20 februari 2005 16:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik deed helemaal niks! Toen ik voorstelde wat dichterbij te gaan staan, zodat jij 'm kon gaan versieren, kwam ie meteen op mij af. Wat kunnen Zatte Brabanders moeilijk te verstaan zijn trouwens...quote:overigens DM heeft gescoord gisteren
Met de jongen die ik leuk vond en die ik wilde gaan versieren... I swear to god... I'm going straight.
Lag dat ook niet gewoon aan het bier? Brabanders zijn anders altijd prima te verstaanquote:Op zondag 20 februari 2005 20:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Twee bij jou, stuk of vijf in de kroeg... en dat op een te lege maag.
Hoe dan ook, het blijft vaag. Normaal heb ik de volgende dag slechts een klein hoofdpijntje, en ben ik niet kotsmisselijk de dag erna....
[..]
Ik deed helemaal niks! Toen ik voorstelde wat dichterbij te gaan staan, zodat jij 'm kon gaan versieren, kwam ie meteen op mij af. Wat kunnen Zatte Brabanders moeilijk te verstaan zijn trouwens....
tja...niets eigenlijk, je staat elkaar constant in de weg, je hebt het koud omdat de straal niet breed genoeg is om beide warm te houden, enzoquote:Op zondag 20 februari 2005 19:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
[..]
Vertel, wat vind jij er dan zo leuk aan?
Gebruik je fantasie eens.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:00 schreef creno het volgende:
[..]
tja...niets eigenlijk, je staat elkaar constant in de weg, je hebt het koud omdat de straal niet breed genoeg is om beide warm te houden, enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |