Nou, ik heb iets tegen pillen slikken, dus zolang ik niet over de grond lig te kronkelen van de pijn, drink ik gewoon wat extra water. Koppijn na het zuipen is uiteindelijk toch alleen maar vocht tekort.quote:
Je lijkt 'm'n vent wel.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:00 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou, ik heb iets tegen pillen slikken, dus zolang ik niet over de grond lig te kronkelen van de pijn,
En die heeft ook iets tegen pillen slikken, of bedoel je nu iets andersquote:
Die heeft extereme hekel aan pillen zelfs. Die moet ik er soms echt door zijn strot douwen.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:04 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En die heeft ook iets tegen pillen slikken, of bedoel je nu iets anders![]()
Ik verslind elke dag minstens 1 pil...quote:Op zondag 20 februari 2005 14:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die heeft extereme hekel aan pillen zelfs. Die moet ik er soms echt door zijn strot douwen.
Wat voor anders zou ik moeten bedoelen dan?![]()
En een stemmetje in mijn hoofd verteld me net dat je dat helemaal niet erg vindquote:Op zondag 20 februari 2005 14:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die heeft extereme hekel aan pillen zelfs. Die moet ik er soms echt door zijn strot douwen.
Wat voor anders zou ik moeten bedoelen dan?![]()
Ik heb ergens tot m'n 14e een hele apotheek moeten slikken.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik verslind elke dag minstens 1 pil...
Zegmaar een bug in m'n lichaam...
Je bent aan het vissen naar een compliment.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:13 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En een stemmetje in mijn hoofd verteld me net dat je dat helemaal niet erg vind![]()
Ik zou het echt niet weten hoor![]()
Hmmmz?quote:Op zondag 20 februari 2005 13:51 schreef Ryan_R het volgende:
@ G-E Beetje last van een minderwaardigheidscomplexje?![]()
Och jee, the holy crusade cq Hetze laait weer op hoorquote:Op zondag 20 februari 2005 14:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh Jer?
-- favo fokkers --
Tizmo (!)
MotionMan0
onetouch
anosmie
jogy
jolan
Tom_Tom-
marc_mga
SLIKKEN, KRENG!quote:Op zondag 20 februari 2005 14:04 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En die heeft ook iets tegen pillen slikken, of bedoel je nu iets anders![]()
Compliment? En nu ben je me helemaal kwijtquote:Op zondag 20 februari 2005 14:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent aan het vissen naar een compliment.
goedzo!quote:Op zondag 20 februari 2005 14:00 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou, ik heb iets tegen pillen slikken, dus zolang ik niet over de grond lig te kronkelen van de pijn, drink ik gewoon wat extra water. Koppijn na het zuipen is uiteindelijk toch alleen maar vocht tekort.
Maarre, bedankt voor de tip hoor!![]()
Pillen zijn stomquote:
ik heb mijn fotoboek al tijden niet echt meer geupdate zo te zien...quote:Op zondag 20 februari 2005 14:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh Jer?
-- favo fokkers --
Tizmo (!)
MotionMan0
onetouch
anosmie
jogy
jolan
Tom_Tom-
marc_mga
Mijn fotoboek is redelijk up-to-date. Nu nog kijken hoe lang ik dat vol ga houdenquote:Op zondag 20 februari 2005 14:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb mijn fotoboek al tijden niet echt meer geupdate zo te zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |