Nou, ik heb iets tegen pillen slikken, dus zolang ik niet over de grond lig te kronkelen van de pijn, drink ik gewoon wat extra water. Koppijn na het zuipen is uiteindelijk toch alleen maar vocht tekort.quote:
Je lijkt 'm'n vent wel.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:00 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou, ik heb iets tegen pillen slikken, dus zolang ik niet over de grond lig te kronkelen van de pijn,
En die heeft ook iets tegen pillen slikken, of bedoel je nu iets andersquote:
Die heeft extereme hekel aan pillen zelfs. Die moet ik er soms echt door zijn strot douwen.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:04 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En die heeft ook iets tegen pillen slikken, of bedoel je nu iets anders![]()
Ik verslind elke dag minstens 1 pil...quote:Op zondag 20 februari 2005 14:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die heeft extereme hekel aan pillen zelfs. Die moet ik er soms echt door zijn strot douwen.
Wat voor anders zou ik moeten bedoelen dan?![]()
En een stemmetje in mijn hoofd verteld me net dat je dat helemaal niet erg vindquote:Op zondag 20 februari 2005 14:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die heeft extereme hekel aan pillen zelfs. Die moet ik er soms echt door zijn strot douwen.
Wat voor anders zou ik moeten bedoelen dan?![]()
Ik heb ergens tot m'n 14e een hele apotheek moeten slikken.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik verslind elke dag minstens 1 pil...
Zegmaar een bug in m'n lichaam...
Je bent aan het vissen naar een compliment.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:13 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En een stemmetje in mijn hoofd verteld me net dat je dat helemaal niet erg vind![]()
Ik zou het echt niet weten hoor![]()
Hmmmz?quote:Op zondag 20 februari 2005 13:51 schreef Ryan_R het volgende:
@ G-E Beetje last van een minderwaardigheidscomplexje?![]()
Och jee, the holy crusade cq Hetze laait weer op hoorquote:Op zondag 20 februari 2005 14:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh Jer?
-- favo fokkers --
Tizmo (!)
MotionMan0
onetouch
anosmie
jogy
jolan
Tom_Tom-
marc_mga
SLIKKEN, KRENG!quote:Op zondag 20 februari 2005 14:04 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En die heeft ook iets tegen pillen slikken, of bedoel je nu iets anders![]()
Compliment? En nu ben je me helemaal kwijtquote:Op zondag 20 februari 2005 14:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent aan het vissen naar een compliment.
goedzo!quote:Op zondag 20 februari 2005 14:00 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou, ik heb iets tegen pillen slikken, dus zolang ik niet over de grond lig te kronkelen van de pijn, drink ik gewoon wat extra water. Koppijn na het zuipen is uiteindelijk toch alleen maar vocht tekort.
Maarre, bedankt voor de tip hoor!![]()
Pillen zijn stomquote:
ik heb mijn fotoboek al tijden niet echt meer geupdate zo te zien...quote:Op zondag 20 februari 2005 14:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh Jer?
-- favo fokkers --
Tizmo (!)
MotionMan0
onetouch
anosmie
jogy
jolan
Tom_Tom-
marc_mga
Mijn fotoboek is redelijk up-to-date. Nu nog kijken hoe lang ik dat vol ga houdenquote:Op zondag 20 februari 2005 14:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb mijn fotoboek al tijden niet echt meer geupdate zo te zien...
Ja, joepie. Fijn allemaal "Zo lekkere jongen, ben je geil?"-berichtjes van 47-jarige ouwe nichten krijgen.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:34 schreef Ang3l het volgende:
Ja erg passez, daar heb je toch gay.nl voor
Dat jij er uit ziet als perfect voetmateriaal voor 47jarige oude geilnichten wil niet zeggen dat iedereen daar last van heeft hoorquote:Op zondag 20 februari 2005 14:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, joepie. Fijn allemaal "Zo lekkere jongen, ben je geil?"-berichtjes van 47-jarige ouwe nichten krijgen..
De snelheid is overigens vaak vergelijkbaar met die van Fok..... dikke stront door een rietjequote:
quote:Op zondag 20 februari 2005 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat jij er uit ziet als perfect voetmateriaal voor 47jarige oude geilnichten wil niet zeggen dat iedereen daar last van heeft hoor
En ik bedoelde VOERmateriaal, en niet de ietwat fetish-achtige typfout VOETmateriaal die er nu staatquote:
Ze zouden een maand of wat terug een extra server krijgenquote:Op zondag 20 februari 2005 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De snelheid is overigens vaak vergelijkbaar met die van Fok..... dikke stront door een rietje
En toch heb je er een tijd opgestaan..quote:Op zondag 20 februari 2005 14:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
g.nl zuigt hard.
Hey, dit is't verkeerde topicquote:Op zondag 20 februari 2005 14:47 schreef Ang3l het volgende:
Mijn laatste trein op zaterdag gaat trouwens om 23:47
Mijn eerste op zondag om 06:17, die's dan om 8:46 in Eindhoven
(damn, rijden er dan wel bussen naar V'hoven? Anders moet ik nog een sletje zoeken in Ehvn)
Ik kan de hele nacht het nachr\tnet gebruiken naar R'dam. M'n eerste bus gaat alleen pas om 8:43 vanaf Zuidplein naar huisquote:Op zondag 20 februari 2005 14:47 schreef Ang3l het volgende:
Mijn laatste trein op zaterdag gaat trouwens om 23:47
Mijn eerste op zondag om 06:17, die's dan om 8:46 in Eindhoven
(damn, rijden er dan wel bussen naar V'hoven? Anders moet ik nog een sletje zoeken in Ehvn)
Tja, zit er niets anders op dan nachtbraken hequote:Op zondag 20 februari 2005 14:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan de hele nacht het nachr\tnet gebruiken naar R'dam. M'n eerste bus gaat alleen pas om 8:43 vanaf Zuidplein naar huis
Ik ben zelfs aan het overwegen me opnieuw aan te melden. Voor de momenten dat je echt niks te doen hebt.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En toch heb je er een tijd opgestaan..
Mensen die zich opnieuw aanmelden op gay.nl doen dat alleen maar om de -eerste-weken-niet-ophoudende vloedgolf van berichtjes omdat je "nieuw" vlees bentquote:Op zondag 20 februari 2005 14:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben zelfs aan het overwegen me opnieuw aan te melden. Voor de momenten dat je echt niks te doen hebt.
Hmmz... Misschien moet ik bij de Praxis wat extra sloten voor op de voordeur kopen.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:47 schreef Ang3l het volgende:
Anders moet ik nog een sletje zoeken in Ehvn)
Geloof mij, ook g.nl en gaychat.nl vervelen danquote:Op zondag 20 februari 2005 14:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben zelfs aan het overwegen me opnieuw aan te melden. Voor de momenten dat je echt niks te doen hebt.
Je moet wel een goed tijdstip nemen. Zaterdagavond. 11 uur. Dan valt het allemaal reuze mee.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen die zich opnieuw aanmelden op gay.nl doen dat alleen maar om de -eerste-weken-niet-ophoudende vloedgolf van berichtjes omdat je "nieuw" vlees bent
En zo wordt een simpele zondagmiddag toch nog leerzaam! Wie had dat gedachtquote:Op zondag 20 februari 2005 14:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je moet wel een goed tijdstip nemen. Zaterdagavond. 11 uur. Dan valt het allemaal reuze mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |