abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25179328
Why are you wearing that stupid man suit?
  zondag 20 februari 2005 @ 15:12:03 #202
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25179383
Nooit je tong uitsteken tenzij je van plan bent er iets nuttigs mee te doen!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25179468
Hoi!
pi_25179489
quote:
Op zondag 20 februari 2005 15:17 schreef Waxxer het volgende:
Hoi!
Hey Wax!
Alles kits?
Nothing is what it seems
pi_25179516
Maar hoe zijn wij dan straks over een jaar of twintig? .
  zondag 20 februari 2005 @ 15:22:22 #206
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25179541
Over ene jaar of 20 ben ik ............ bijna 50
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25179575
quote:
Op zondag 20 februari 2005 15:18 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

Hey Wax!
Alles kits?
Heuj!!

Ja lekker! Gisteren ook nog ff wat ruzie gemaakt met de barmensen.... die kwamen de regels/afsraken niet na. Ik weet niet maar nu ik zelfs dat soort dingen aan kan.... heeeerrrlijk!
En hoe is het met jou dan??

En met de rest??

pi_25179597
quote:
Op zondag 20 februari 2005 15:22 schreef Ang3l het volgende:
Over ene jaar of 20 ben ik ............ bijna 50
Grijs, kalend, rimpelig met een buikje en stram van leden. En je Ding komt ook niet meer zo makkelijk in aktie. .
pi_25179602
Dan ben ik 45....

Bah, ik durf nog niet eens 5 jaar vooruit te kijken

Ik leef met de dag en vandaag gaat'ie lekker!
  zondag 20 februari 2005 @ 15:27:15 #210
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25179630
klaaar met reviewen!!!!

en hoe ist met de mensjes alhier?
put
your
clothes
on!
pi_25179648
Ik verveel me.. zoals altijd op zondag
Huh!?
  zondag 20 februari 2005 @ 15:29:47 #212
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25179666
quote:
Op zondag 20 februari 2005 15:25 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Grijs, kalend, rimpelig met een buikje en stram van leden. En je Ding komt ook niet meer zo makkelijk in aktie. .
Zeg, praat voor jezelf
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25179766
Nou ik ben dan pas 42, en ik neem aan dat ie op die leeftijd nog steeds wil steigeren hoor

@Wax Met mij alles goed hoor. Verveel me alleen een beetje
Nothing is what it seems
  zondag 20 februari 2005 @ 15:38:25 #214
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25179800
Hmmz, heeft er iemand nog badschuim over?
Hier is't op, en badderen met douche-gel is toch net wat minder geweldig

Gelukkig heb ik nog wel m'n knetterbadzout van de Hema
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25179822
Ik verveel me ook

Nou ja, ik moet mailen en twijfel of ik eerst de leuke mails zal doen, of eerst de vervelende...
pi_25179828
quote:
Op zondag 20 februari 2005 15:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zeg, praat voor jezelf
Jullie zijn de gene die geen pillen willen slikken. .

Ik neem wel een Viagra tabletje, als dat ooit nodig mocht zijn. .
  zondag 20 februari 2005 @ 15:41:27 #217
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25179861
eerst de vervelende waxxer, dan heb je die al gehad.
put
your
clothes
on!
  zondag 20 februari 2005 @ 15:43:43 #218
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25179893
quote:
Op zondag 20 februari 2005 15:40 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Jullie zijn de gene die geen pillen willen slikken. .

Ik neem wel een Viagra tabletje, als dat ooit nodig mocht zijn. .
Ik ga d'r gewoon heel naief vanuit dat dat nooi nodig mocht zijn

ff badwater checken
niet dat ineens de tsunami door de gang komt , fuzz loopt los
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25179896
Ik heb niet eens een bad. .
pi_25179903
quote:
Op zondag 20 februari 2005 15:40 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Jullie zijn de gene die geen pillen willen slikken. .

Ik neem wel een Viagra tabletje, als dat ooit nodig mocht zijn. .
Nou, ik denk dat als het eenmaal zover is, ik voor een viagraatje graag een uitzondering zal maken. Anders wordt het leven ook zo saai in bed he
Nothing is what it seems
pi_25179941
Hmmz... hotels met een jacuzi op de kamer, die zijn er ook niet zo veel. .
pi_25179985
quote:
Op zondag 20 februari 2005 15:46 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmz... hotels met een jacuzi op de kamer, die zijn er ook niet zo veel. .
Ga je toch op visite bij Ang3l? Kunnen jullie samen in bad
Nothing is what it seems
  zondag 20 februari 2005 @ 15:48:46 #223
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25179989
quote:
Op zondag 20 februari 2005 15:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb niet eens een bad. .
*trekt badslippers, zwembroekje, en duikbril aan*
ik ben d'r klaar voor!! Als dat bad nou eens opschiet met vollopen
*pakt Bad-Pinguinnetje*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25179997
Zwembroekje? .
pi_25180012
quote:
Op zondag 20 februari 2005 15:48 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

Ga je toch op visite bij Ang3l? Kunnen jullie samen in bad
.
  zondag 20 februari 2005 @ 15:54:35 #226
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25180065
quote:
Op zondag 20 februari 2005 15:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Zwembroekje? .
Ja als ik van Ryan-air hoor dat ie je langs wil sturen dna gata dat zwembroekje gewoon aan hoor
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25180126
quote:
Op zondag 20 februari 2005 15:41 schreef Jerruh het volgende:
eerst de vervelende waxxer, dan heb je die al gehad.


Ik ben wel vervelende ja....

Maar niet vervelend !

Lui is eerder het goede woord

pi_25180166
quote:
Op zondag 20 februari 2005 15:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja als ik van Ryan-air hoor dat ie je langs wil sturen dna gata dat zwembroekje gewoon aan hoor
Ik zou zoiets nooit durven, ik vind het al Eng om jou en Pupje gewoon ergens in het wild tegen te komen. .
  zondag 20 februari 2005 @ 15:59:57 #229
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25180171
het bad is vóóóóóól!!!

*pakt bad-pinguin, wierook, boxjes, discman, Angels of the sea-cd, the da vinci code, chocolaatjes en jus d'orange en vertrekt richting badzaal*

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25180257
quote:
Op zondag 20 februari 2005 15:59 schreef Ang3l het volgende:
het bad is vóóóóóól!!!

*pakt bad-pinguin, wierook, boxjes, discman, Angels of the sea-cd, the da vinci code, chocolaatjes en jus d'orange en vertrekt richting badzaal*

Dus zo gaat een decadente homo in bad. Maar moet die jus dan geen champagne zijn?
Nothing is what it seems
pi_25180292
quote:
Op zondag 20 februari 2005 15:57 schreef Waxxer het volgende:

[..]



Ik ben wel vervelende ja....

Maar niet vervelend !

Lui is eerder het goede woord

Stuur de afzenders van de vervelende mailtjes gewoon een mailtje terug met:

*** DIT IS EEN AUTOMATISCH GEGENEREERD BERICHT ***

Uw e-mail bericht is door Planet Internet <of een andere provider> geïdentificeerd als een bericht met een vervelende en kwaadaardige inhoud en is daarom autimatisch van de server verwijderd. Uw provider kan op de hoogte worden gesteld van door u gepleegd misbruik.

.
pi_25180438
Nou, ík heb juist een vervelend mailtje moeten sturen (inwerken gisteren van raar persoon en bijna-ruzie met andere vrijw. omtrent muziek). Maarja, dat is gedaan en zo heb ik mijn beklag elders van me afgeschreven!
pi_25180496
Boom boom. Dat is wat ik al vanaf 2 uur hoor. Zijn ze bij ons achter gewoon weer hun jaarlijkse modeshow aan het houden. En die wordt natuurlijk gevoldt door het personeelsfeest dat tot in de vroege uurtjes duurt. En dan komen er waarschijnlijk weer artiesten, kan ik lekker meezingen als ik in bed lig.
En het ergste is: De buurt is niet uitgenodigd!!!!!!
Nothing is what it seems
pi_25180523
Na mijn Vogue-blunder durf ik niets meer te zeggen over iets wat met mode te maken heeft. .
pi_25180575
quote:
Op zondag 20 februari 2005 15:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja als ik van Ryan-air hoor dat ie je langs wil sturen dna gata dat zwembroekje gewoon aan hoor
Ik kan ook mijn kei kewle zwembril opzetten, dan zie ik toch niks.



.
  zondag 20 februari 2005 @ 16:48:24 #236
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_25180926
ik heb zojuist DM op de trein gezet.

en hij had een kater, een behoorlijk fikse kater zelfs... na 4 biertjes al ofzo.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_25180987
hij heeft juist altijd zoveel praatjes over bier!
pi_25181022
Nah, praatjes over Grolsch. Misschien heeft Kug hem eens wat echt Belgisch bier geschonken. .
  zondag 20 februari 2005 @ 16:57:27 #239
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_25181068
quote:
Op zondag 20 februari 2005 16:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Nah, praatjes over Grolsch. Misschien heeft Kug hem eens wat echt Belgisch bier geschonken. .
Grimbergen heb ik ém aangeboden, maar dat wilde die liever niet proberen Dus hij heeft het bij Dommelsch en Bavaria gehouden... wat er in de tap zit in de kroeg weet ik niet...
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_25181079
quote:
Op zondag 20 februari 2005 16:26 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Ik kan ook mijn kei kewle zwembril opzetten, dan zie ik toch niks.

[afbeelding]

.
Met andere woorden, je hebt hem liever zonder zwembroek in bad

En die modeshow is bij een bedrijf met schoenen.
Nothing is what it seems
  zondag 20 februari 2005 @ 17:03:23 #241
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_25181139
quote:
Op zondag 20 februari 2005 16:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb zojuist DM op de trein gezet.

en hij had een kater, een behoorlijk fikse kater zelfs... na 4 biertjes al ofzo.
Onze DM wat doe je?! !
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  zondag 20 februari 2005 @ 17:06:29 #242
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_25181190
overigens DM heeft gescoord gisteren

Met de jongen die ik leuk vond en die ik wilde gaan versieren... I swear to god... I'm going straight.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_25181195
quote:
Op zondag 20 februari 2005 16:58 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

Met andere woorden, je hebt hem liever zonder zwembroek in bad
.
pi_25181487
quote:
Op zondag 20 februari 2005 17:06 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

.
Betrapt!!
Nothing is what it seems
  zondag 20 februari 2005 @ 17:39:05 #245
16874 creno
born this way
pi_25181621
het halve dorp was uitgenodigt op de kraamborrel waar ik ben geweest....

ik kan het woord "hoi" niet meer horen
&lt;a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;www.pantsman.nl&lt;/a&gt;
fanserie voor en door fans van WIDM
  zondag 20 februari 2005 @ 17:47:53 #246
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_25181775
quote:
Op zondag 20 februari 2005 16:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb zojuist DM op de trein gezet.

en hij had een kater, een behoorlijk fikse kater zelfs... na 4 biertjes al ofzo.
Misschien moet je hem de volgende keer ook in de trein zetten.
God created gays so fat chicks could have friends.
  zondag 20 februari 2005 @ 17:49:32 #247
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_25181804
quote:
Op zondag 20 februari 2005 17:39 schreef creno het volgende:
het halve dorp was uitgenodigt op de kraamborrel waar ik ben geweest....

ik kan het woord "hoi" niet meer horen
Hoi
God created gays so fat chicks could have friends.
pi_25181927
quote:
Op zondag 20 februari 2005 17:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Hoi
En ik maar denken het is te flauw voor woorden om dat te zeggen Maar toch SAJ bedankt!

En Creno hoi
Nothing is what it seems
  zondag 20 februari 2005 @ 17:58:22 #249
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25181963
"hoi"
put
your
clothes
on!
  zondag 20 februari 2005 @ 17:58:37 #250
16874 creno
born this way
pi_25181966
gelukkig kan ik het nog wel hebben als ik het woord "hoi" lees
&lt;a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;www.pantsman.nl&lt;/a&gt;
fanserie voor en door fans van WIDM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')