Ja als ik van Ryan-air hoor dat ie je langs wil sturen dna gata dat zwembroekje gewoon aan hoorquote:
quote:Op zondag 20 februari 2005 15:41 schreef Jerruh het volgende:
eerst de vervelende waxxer, dan heb je die al gehad.
Ik zou zoiets nooit durven, ik vind het al Eng om jou en Pupje gewoon ergens in het wild tegen te komen.quote:Op zondag 20 februari 2005 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als ik van Ryan-air hoor dat ie je langs wil sturen dna gata dat zwembroekje gewoon aan hoor![]()
Dus zo gaat een decadente homo in bad. Maar moet die jus dan geen champagne zijn?quote:Op zondag 20 februari 2005 15:59 schreef Ang3l het volgende:
het bad is vóóóóóól!!!
*pakt bad-pinguin, wierook, boxjes, discman, Angels of the sea-cd, the da vinci code, chocolaatjes en jus d'orange en vertrekt richting badzaal*
Stuur de afzenders van de vervelende mailtjes gewoon een mailtje terug met:quote:Op zondag 20 februari 2005 15:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben wel vervelende ja....
Maar niet vervelend!
Lui is eerder het goede woord
Ik kan ook mijn kei kewle zwembril opzetten, dan zie ik toch niks.quote:Op zondag 20 februari 2005 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als ik van Ryan-air hoor dat ie je langs wil sturen dna gata dat zwembroekje gewoon aan hoor![]()
Grimbergen heb ik ém aangeboden, maar dat wilde die liever niet proberenquote:Op zondag 20 februari 2005 16:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Nah, praatjes over Grolsch. Misschien heeft Kug hem eens wat echt Belgisch bier geschonken..
Met andere woorden, je hebt hem liever zonder zwembroek in badquote:Op zondag 20 februari 2005 16:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik kan ook mijn kei kewle zwembril opzetten, dan zie ik toch niks.
[afbeelding]
.
Onze DM wat doe je?!quote:Op zondag 20 februari 2005 16:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb zojuist DM op de trein gezet.
en hij had een kater, een behoorlijk fikse kater zelfs... na 4 biertjes al ofzo.
quote:Op zondag 20 februari 2005 16:58 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Met andere woorden, je hebt hem liever zonder zwembroek in bad![]()
Misschien moet je hem de volgende keer ook in de trein zetten.quote:Op zondag 20 februari 2005 16:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb zojuist DM op de trein gezet.
en hij had een kater, een behoorlijk fikse kater zelfs... na 4 biertjes al ofzo.
Hoiquote:Op zondag 20 februari 2005 17:39 schreef creno het volgende:
het halve dorp was uitgenodigt op de kraamborrel waar ik ben geweest....
ik kan het woord "hoi" niet meer horen
En ik maar denken het is te flauw voor woorden om dat te zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |