Nou werk hem in danquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:49 schreef Waxxer het volgende:
Joh, ik ga vanavond een leuke gozer inwerken!! Ik heb er zín in!!!![]()
Het is gewoon hartstikke leuk om óók sociaal werker te zijn terwijl je daar helemaal niet om werkt!!
Inderdaad zo is het maar net.quote:Nee maar idd, ik zeik minderIk leef het leven maar met een knipoog en zorg ervoor dat alles gaat zoals ik het wil, qua studie/werk/wonen enz. Ik
hehe afwerken klinkt zo goedkoopquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:05 schreef Markie-Mark het volgende:
beter inwerken dan afwerken zeg ik maar zo
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:15 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ja, kijk..... afwerken..... euhhhh..... diegene heheeft een bepaald
: '(
verleden, en de vraag is gerezen
of hij *proest*
wel de juiste pe.....
Hhahahahha ik zeg alweer veeeeeellll te veel!!!
Ik ga douchen! Moet me wel haasten... naja, is iig een stuk minder omvang danvoorheen
!!!
!!!!
Maargoed, nu serieus, ik ga aan de slag. Prettige avond/nacht en tot snel!!
Aurevoir!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:20 schreef Waxxer het volgende:
Ja, dat wordt flink aanpoten vanavond!![]()
Moi, j'ai parti! Au party!
Party ze ..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:20 schreef Waxxer het volgende:
Ja, dat wordt flink aanpoten vanavond!![]()
Moi, j'ai parti! Au party!
Welke?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:24 schreef Ang3l het volgende:
Zo, weer een disney voor de verzameling d'rbij
Ik ga ook niet hoor.. even goed bijslapen en lekker bijkomen. En vast aansterken voor Amsterdam, moet wel in top conditie zijn natuurlijk zaterdagquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga vanaaf niet partyen. Lijkt me onverstandig. Voel me niet 100%
Maar From hell komt op tv, en de eerste Nightmare on Elmstreet, beide met Johnny Depp, dus ik vermaak me wel onder het dekentje op de bank
En dat partyen moet ik dan volgende week zaterdag maar inhalen ofzo![]()
Kheb vandaag Atlantis gehaald bij de AH.quote:
Over dj's gesproken... op de volgende WASHH komt Egbert-Jan Weber draaien.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:37 schreef Cybart het volgende:
stond net ff een peuk te roken met 538 op de achtergrond....
wat een kutdj... hij kan niet eens fatsoenlijk praten
heb ik 1 regel ergens iets over gelezen....quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En Wouter Bos is ook een carrière als DJ misgelopen.
You don't wanna know...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb ik 1 regel ergens iets over gelezen....
fill me in!
Ik vind btw. dat Gabriel en Dresden netjes draaien op 538 hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
I Do, I Do, I Do....
(ja dat was een heel slecht liedje)
daar heb ik het niet over...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind btw. dat Gabriel en Dresden netjes draaien op 538 hoor
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:52 schreef creno het volgende:
nou de receptie was... zoals een receptie hoort te zijn... valt dus eigenlijk weinig over te zeggen
@ Ang3l: "bambi" lag bij onze supermarkt al in de winkel
Ok.. toen was ik nog niet ingeschakeld ...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
daar heb ik het niet over...
over de dj die net met de nightguide bezig was....
aan het proberen op te lezen...
ik weet niet of ie nog terugkomt (radio staat nu uit ook), maar als het zo is, moet je er maar op lettenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ok.. toen was ik nog niet ingeschakeld ...
Zodra er meer dan 1 minuut geouwehoerd wordt gaat de radio uit en ga ik over op internetradio...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik weet niet of ie nog terugkomt (radio staat nu uit ook), maar als het zo is, moet je er maar op letten
En dat is precies de reden waarom ik helemaal niet naar de radio luister, veel te veel gelul en te weinig muziek.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zodra er meer dan 1 minuut geouwehoerd wordt gaat de radio uit en ga ik over op internetradio...
prepare...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zodra er meer dan 1 minuut geouwehoerd wordt gaat de radio uit en ga ik over op internetradio...
Ohw, heel fijn...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
prepare...
wat hij zegt kan binnen een minuut, maar hij heeft er minstens 3 voor nodig, waardoor de jingle te kort is, hij hem opnieuw instart, en dan toch maar weer uitzet, dat soort shit
have funquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:04 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En dat is precies de reden waarom ik helemaal niet naar de radio luister, veel te veel gelul en te weinig muziek.
En meteen de groeten, want ik ga stappen!![]()
dat nog niet eens zozeerquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Die persoon moet je wel vreselijk haten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |