jah, das een kopieer-foutje van Vlarp van een paar topics terugquote:
Ocherm, je bedoelt dat iemand in je topic post dat het op de krant uit D. gaat?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:12 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja, voor iedereen uit D: ik ben al 5 jaar uit de kast!
stil maar jungskequote:
Ah, joh... Trek het je allemaal toch niet zo aan.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:26 schreef Waxxer het volgende:
Hahaha ja ik kan wel zeggen van niet, maar ik weet me nog iets te herinneren van een tijdje terugals ik een zwak lijf had gehad dan eehhh.... naja. Je weet wel.
Oh nee.
Yoow, jaaaa al vijf jaar!Hallo! Jaaa ik schrijf nog steeds voor die krant ja. Jaaa dat klopt, nee inderdaad! Ja haha! Oke hoooiiii!!!
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ah, joh... Trek het je allemaal toch niet zo aan..
Maar ja. Intussen durf ik ook niet meer bij de TvT naar binnen.. En ik moet er zelf ook niet aan denken dat iemand van mijn werk mij zou herkennen op Fok!.
.
Nee, de derde hit is een link naar een [homo]-topic hier op Fok!. En pas de vijfde is een column van jou.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:28 schreef Waxxer het volgende:
Ach, als je nu googlet op D.en homo is geloof ik de tweede hint een column voor het coc van mij..... dus ik zeur om niks nu
Wil je dat even herhalen, want ik verstond je niet zo goed? En ik kon op google ook niet lezen in wat voor zin, waar ik indirect bij betrokken ben, deze comb voorkwam. Neeeee dat kon ik niet volgen..... tralalallalalalaaaaa niks aan de handquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, de derde hit is een link naar een [homo]-topic hier op Fok!. En pas de vijfde is een column van jou..
Ene XMN8R, geen idee wie dat is, misschien een gemeenteraadslid uit A. ofzo?, die post iets over neuken in de bosjes van D.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wil je dat even herhalen, want ik verstond je niet zo goed? En ik kon op google ook niet lezen in wat voor zin, waar ik indirect bij betrokken ben, deze comb voorkwam. Neeeee dat kon ik niet volgen..... tralalallalalalaaaaa niks aan de handhe??
*snuif*
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Mjah, een collega wilde al weten via welke site ik mijn auto had verkocht. "Oooh, een forum, verder niets bijzonders. Goh, wel koud hè buiten? Ik moest vanmorgen krabben!".
oooohhh die....... jaaaaaaa die kent alle parkeerplaatsen ondertussen he met de L op het dak he? Jaaaa naja dat was hij, dat was ik niet!! He??quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ene XMN8R, geen idee wie dat is, misschien een gemeenteraadslid uit A. ofzo?, die post iets over neuken in de bosjes van D..
idd...... ik heb hier echt veel te veel verteldquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Wel raar idee dat als je hier een bepaald woord in typt, dan Google dat vervolgens in de combinatie met "homo" als hit overneemt..
Alleen had ik gehoopt dat Google dat intussen ook zou doen met Albert Heijn en rijstafdeling maar helaas..
Eigenlijk moet je consequent in afkortingen (als TvT, D. en E.) schrijven en zelfs niet-herkenbare synoniemen gebruiken (Grote Liefde of G_L).quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
idd...... ik heb hier echt veel te veel verteldNaja... teveel om 100% anoniem te blijven.
Dat kan niet, of je moet iets héééééééééééél ergs doen, waardoor Danny zo boos wordt dat hij niets meer op fok wil zien wat hem aan jou doet herinneren.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:46 schreef Waxxer het volgende:
Zal k anders gewoon een andere nick nemen en een mod alles wat ik ooit gepost heb, laten verwijderen?
Oke....quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je consequent in afkortingen (als TvT, D. en E.) schrijven en zelfs niet-herkenbare synoniemen gebruiken (Grote Liefde of G_L).
Hoewel dat misschien wat paranoïde lijkt..
hahahaahahahha LOLquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:54 schreef Great_Expectations het volgende:
M1scch13n m03t3n w3 1n Br33z3r taal gaan typ3n 0m h3t v00r g00gle m031l1jk3r t3 mak3n d3 d1n93n t3 h3rk3nn3n d13 w3 h13r n33rz3tt3n..
OMGquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Heb je al parkiet en homo geprobeerd?.
Om het nog sterker te zeggen:quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:04 schreef Nuvole het volgende:
Zelfs bij alleen het woord 'rijstafdeling' kom je al meteen hier terecht!
Ik kan met een gerust hart gaan slapen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:04 schreef Nuvole het volgende:
Zelfs bij alleen het woord 'rijstafdeling' kom je al meteen hier terecht!
Iquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Om het nog sterker te zeggen:
Tik in de adresbalk van Firefox rijstafdeling en voilà !![]()
(let ook op wiens post dan bovenaan staat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |