jah, das een kopieer-foutje van Vlarp van een paar topics terugquote:
Ocherm, je bedoelt dat iemand in je topic post dat het op de krant uit D. gaat?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:12 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja, voor iedereen uit D: ik ben al 5 jaar uit de kast!
stil maar jungskequote:
Ah, joh... Trek het je allemaal toch niet zo aan.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:26 schreef Waxxer het volgende:
Hahaha ja ik kan wel zeggen van niet, maar ik weet me nog iets te herinneren van een tijdje terugals ik een zwak lijf had gehad dan eehhh.... naja. Je weet wel.
Oh nee.
Yoow, jaaaa al vijf jaar!Hallo! Jaaa ik schrijf nog steeds voor die krant ja. Jaaa dat klopt, nee inderdaad! Ja haha! Oke hoooiiii!!!
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ah, joh... Trek het je allemaal toch niet zo aan..
Maar ja. Intussen durf ik ook niet meer bij de TvT naar binnen.. En ik moet er zelf ook niet aan denken dat iemand van mijn werk mij zou herkennen op Fok!.
.
Nee, de derde hit is een link naar een [homo]-topic hier op Fok!. En pas de vijfde is een column van jou.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:28 schreef Waxxer het volgende:
Ach, als je nu googlet op D.en homo is geloof ik de tweede hint een column voor het coc van mij..... dus ik zeur om niks nu
Wil je dat even herhalen, want ik verstond je niet zo goed? En ik kon op google ook niet lezen in wat voor zin, waar ik indirect bij betrokken ben, deze comb voorkwam. Neeeee dat kon ik niet volgen..... tralalallalalalaaaaa niks aan de handquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, de derde hit is een link naar een [homo]-topic hier op Fok!. En pas de vijfde is een column van jou..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |