abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:37:44 #26
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25168520
O ja, en naast de disneys ben ik dan ook nog de don bluth reeks en dreamworks aan het verzamelen met tot nu toe Prince of Egypt, Road to eldorado, El cid, Spirit en in bestelling Anastacia en Sinbad
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25168545
Star Trek Enterprise is gecanceld in de VS. Ze stoppen er op 13 mei mee...
Huh!?
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:39:59 #28
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25168556
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:37 schreef Cybart het volgende:
stond net ff een peuk te roken met 538 op de achtergrond....
wat een kutdj... hij kan niet eens fatsoenlijk praten
Over dj's gesproken... op de volgende WASHH komt Egbert-Jan Weber draaien.
Nou vind ik 'm op de radio wel einig, maar da's toch anders dan DJ-en in een club. DJ op de radio is toch echt mer plaatjes opzetgen. Ben benieuwd wat ie d'r van bakt. Moet zeggen dat Lomed (Johnny de Mol Jr) best wel erg lekker draaide.

Ach ja, als Eggy d'r niks van bakt kan ik 't nog altijd mijn missie maken hem te trunen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:41:52 #29
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25168582
*Marilyn Manson luister* Angel's darker side
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:43:06 #30
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25168611
Eggie kan blijkbaar best fatsoenlijk draaien...
maar zn appearence is 0,0 (het oog wil ook wat)
in films ziet ie er altijd top uit...
daarbuiten is het redelijk drama

doe me dan maar een set van Peter Luts
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:43:13 #31
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_25168614
En Wouter Bos is ook een carrière als DJ misgelopen.
God created gays so fat chicks could have friends.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:45:09 #32
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25168651
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En Wouter Bos is ook een carrière als DJ misgelopen.
heb ik 1 regel ergens iets over gelezen....
fill me in!
pi_25168758
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:45 schreef Cybart het volgende:

[..]

heb ik 1 regel ergens iets over gelezen....
fill me in!
You don't wanna know...
Huh!?
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:52:26 #34
16874 creno
born this way
pi_25168767
nou de receptie was... zoals een receptie hoort te zijn... valt dus eigenlijk weinig over te zeggen
@ Ang3l: "bambi" lag bij onze supermarkt al in de winkel
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:55:12 #35
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25168817
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:51 schreef Vlarp het volgende:

[..]

You don't wanna know...
I Do, I Do, I Do....
(ja dat was een heel slecht liedje)
pi_25168833
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:55 schreef Cybart het volgende:

[..]

I Do, I Do, I Do....
(ja dat was een heel slecht liedje)
Ik vind btw. dat Gabriel en Dresden netjes draaien op 538 hoor
Huh!?
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:58:10 #37
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25168871
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:56 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik vind btw. dat Gabriel en Dresden netjes draaien op 538 hoor
daar heb ik het niet over...
over de dj die net met de nightguide bezig was....
aan het proberen op te lezen...
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:58:51 #38
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25168882
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:52 schreef creno het volgende:
nou de receptie was... zoals een receptie hoort te zijn... valt dus eigenlijk weinig over te zeggen
@ Ang3l: "bambi" lag bij onze supermarkt al in de winkel
da's redelijk tegen de regels aangezien de release date 23 Febr is.
Laat disney 't maar niet horen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25168894
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:58 schreef Cybart het volgende:

[..]

daar heb ik het niet over...
over de dj die net met de nightguide bezig was....
aan het proberen op te lezen...
Ok.. toen was ik nog niet ingeschakeld ...
Huh!?
  zaterdag 19 februari 2005 @ 22:00:47 #40
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25168921
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:59 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ok.. toen was ik nog niet ingeschakeld ...
ik weet niet of ie nog terugkomt (radio staat nu uit ook), maar als het zo is, moet je er maar op letten
pi_25168951
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:00 schreef Cybart het volgende:

[..]

ik weet niet of ie nog terugkomt (radio staat nu uit ook), maar als het zo is, moet je er maar op letten
Zodra er meer dan 1 minuut geouwehoerd wordt gaat de radio uit en ga ik over op internetradio...
Huh!?
pi_25168998
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:02 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Zodra er meer dan 1 minuut geouwehoerd wordt gaat de radio uit en ga ik over op internetradio...
En dat is precies de reden waarom ik helemaal niet naar de radio luister, veel te veel gelul en te weinig muziek.

En meteen de groeten, want ik ga stappen!
Nothing is what it seems
  zaterdag 19 februari 2005 @ 22:04:23 #43
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25169002
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:02 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Zodra er meer dan 1 minuut geouwehoerd wordt gaat de radio uit en ga ik over op internetradio...
prepare...
wat hij zegt kan binnen een minuut, maar hij heeft er minstens 3 voor nodig, waardoor de jingle te kort is, hij hem opnieuw instart, en dan toch maar weer uitzet, dat soort shit
pi_25169037
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:04 schreef Cybart het volgende:

[..]

prepare...
wat hij zegt kan binnen een minuut, maar hij heeft er minstens 3 voor nodig, waardoor de jingle te kort is, hij hem opnieuw instart, en dan toch maar weer uitzet, dat soort shit
Ohw, heel fijn...

@Ryan_R: Da's het voordeel van internetradio, alleen maar muziek, en geen reclame (en oke, ik betaal er per maand voor)
Huh!?
  zaterdag 19 februari 2005 @ 22:07:50 #45
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25169053
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:04 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

En dat is precies de reden waarom ik helemaal niet naar de radio luister, veel te veel gelul en te weinig muziek.

En meteen de groeten, want ik ga stappen!
have fun
  zaterdag 19 februari 2005 @ 22:10:28 #46
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25169096
oeh, ik ben net uitgenodigd voor World Cup Schaatsen in Heerenveen morgen
  zaterdag 19 februari 2005 @ 22:18:04 #47
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_25169227
Die persoon moet je wel vreselijk haten.
God created gays so fat chicks could have friends.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 22:27:08 #49
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25169394
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Die persoon moet je wel vreselijk haten.
dat nog niet eens zozeer
wel kicken... weer 1 van de dingen die ik kan schrappen van mn "ach, als het ooit uit zou komen zou ik er wel naar toe gaan, maar het is eigenlijk te ver weg lijstje"
  zaterdag 19 februari 2005 @ 22:30:29 #50
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25169454
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:18 schreef Vlarp het volgende:
Vage handicap
hij's goed
mogen ze in NL ook wel uitzenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')